Het is nog altijd Thailand en geen tailand how sadquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang verandert en dan nog quoten, sad
Sad dat jij daar zorgen om gaat makenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is nog altijd Thailand en geen tailand how sad
De bal werd op de dug-out geschoten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
goede redding Stekelenburg,
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna goal Thailand, goede redding Stekelenburg TIMMERRRR], maar die aanvaller kon wel vrij doorlopen...
Stekelenburg waar zie je hemquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna goal Thailand, goede redding Stekelenburg, maar die aanvaller kon wel vrij doorlopen...
Ongelooflijk irritant btw, die reclames TIJDENS de wedstrijd (!)
Timmer keept.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna goal Thailand, goede redding Stekelenburg, maar die aanvaller kon wel vrij doorlopen...
Ongelooflijk irritant btw, die reclames TIJDENS de wedstrijd (!)
Gewoon in beeld en wedstrijd in een klein hokje rechs bovenin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
Wat voor reclame dan? Gewoon onderin beeld of complete beeld weg?
dat bedoel ik, iedereen zit altijd te kankeren op talpa, terwijl ik het nooit echt een probleem vond dat er iets meer reclame is. maar hier is dat constant en heel normaal, we zijn te verwend in NL.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef -Mo- het volgende:
Hoop niet dat de commerciëlen in Nederland hier ideeën aan op doen.
Het gebruikelijke recept dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef DRD het volgende:
Iemand als iets gezien van Landzaat? Die schijnt toch echt op het veld te staan![]()
ja die doet bij thailand mee......meer zijn niveauquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef DRD het volgende:
[..]
Timmer keept.
Iemand als iets gezien van Landzaat? Die schijnt toch echt op het veld te staan![]()
Als Talpa volgend jaar nog had geleefd hadden ze dit reclamesysteem ook ongetwijfeld geïntroduceerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat bedoel ik, iedereen zit altijd te kankeren op talpa, terwijl ik het nooit echt een probleem vond dat er iets meer reclame is. maar hier is dat constant en heel normaal, we zijn te verwend in NL.
Neh, meer SBS-stijl.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:24 schreef -Mo- het volgende:
Als Talpa volgend jaar nog had geleefd hadden ze dit reclamesysteem ook ongetwijfeld geïntroduceerd.
pfff, in vind dat iedereen te veel zeikt over reclames.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als Talpa volgend jaar nog had geleefd hadden ze dit reclamesysteem ook ongetwijfeld geïntroduceerd.
Voorstellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef -Mo- het volgende:
Als ie 5 seconden later schoot, hadden we het nauwelijks kunnen zien.
denk het ook, de 1-1 hangt in de lucht..quote:
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Met Kuijt in de spits wordt t nooit 4-0.
quote:
Ik zie het nog wel 5-0 of 6-0 worden eigenlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Met Kuijt in de spits wordt t nooit 4-0.
Minstens 3 goede kansen van Thailand gezien hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef MrSleep het volgende:
Wat een drama is dat Thailand toch. Deze vertoning heeft eigelijk weinig met voetbal te maken![]()
Naast de kansen bedoelt hijquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Minstens 3 goede kansen van Thailand gezien hoor.
In de eerste 5 minuten. Daarna zijn ze eigenlijk niet meer op de helft van Nederland geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Minstens 3 goede kansen van Thailand gezien hoor.
Nee, wat Nederland (op Sneijder en VdVaart na) laat zien is hoogstaand.......quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef MrSleep het volgende:
Wat een drama is dat Thailand toch. Deze vertoning heeft eigelijk weinig met voetbal te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |