Waar of welke stream?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
ik kijk om 2 uur via een stream
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wil gewoon iemand weg hebben met een valse tussenstand.
Nou die Koreanen kwamen hun nest er nog wel voor uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, voetbal leeft ook niet zo in Thailand als bij ons. Dus nogal logisch dat ze niet zitten te wachten op een B-garnituur elftal dat al sinds 2000 niet echt iets gepresteerd heeft.
Ja, die hebben ook ooit eens de halve finale van een WK gehaald en leeft voetbal enorm. In Thailand is het nog altijd thaiboxen waar de mensen echt voor warm lopen volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou die Koreanen kwamen hun nest er nog wel voor uit
Volgens mij gaat t ook om de ticketprijzen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, die hebben ook ooit eens de halve finale van een WK gehaald en leeft voetbal enorm. In Thailand is het nog altijd thaiboxen waar de mensen echt voor warm lopen volgens mij.
De Thai zijn ontzettend voetbalgek, mits het Engels voetbal is. Er gaat iig geen dag voorbij zonder voetbal in de krant.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:28 schreef Zwansen het volgende:
In Thailand is het nog altijd thaiboxen waar de mensen echt voor warm lopen volgens mij.
Korea is Oranjegek, dankzij 1 manquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou die Koreanen kwamen hun nest er nog wel voor uit
Ik denk nergens, in Korea is de techniek misschien zo ver, maar in Thailand nog niet dat ze dat zomaar voor duizenden mensen uit kunnen zenden via internet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:06 schreef Apekoek het volgende:
en waar is de video stream van deze wedstrijd te vinden?
In Engeland kennen ze 2/3 van deze selectie ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Korea is Oranjegek, dankzij 1 man
Als diezelfde man overigens een Belg was geweest, waren ze nu gek van België
Ik denk dat men in Thailand niet eens 2/3 van deze selectie kent
Het zou me niks verbazen als dit ook bijv in Singapore zou worden uitgezonden hoor. En dan lukt het wel. ESPN Asia ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk nergens, in Korea is de techniek misschien zo ver, maar in Thailand nog niet dat ze dat zomaar voor duizenden mensen uit kunnen zenden via internet.
Ik heb ook gehoord dat ze daar nog in hutten leven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk nergens, in Korea is de techniek misschien zo ver, maar in Thailand nog niet dat ze dat zomaar voor duizenden mensen uit kunnen zenden via internet.
inderdaad, en dat iedereen in de achterhoek op klompen naar zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat ze daar nog in hutten leven!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. De techniek is daar nergens zo te zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe mij dan ook maar zo'n hut
Ben je nou serieus? Al mijn posts waren cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef J.Herrer het volgende:
Nou er zijn steden in Europa die er nog verpauperder uitzien hoor
En ik zie gewoon 1 booming place, op de voorgrond is waarschijnlijk nog het oude Bangkok
Mwah ik denk dat iemand het nog wel uit gaat zenden, we wachten rustig af.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Als Robben en Van Persie hadden gekomen, had het een stuk drukker geweest daar bij deze wedstrijd. Zoals Gaoxing zegt, is het daar een en al Engeland wat de klok slaat. Helaas voor hen komt eigenlijk alleen Kuyt met een redelijke reputatie.
Je kan er een grap om maken, maar in Korea zijn ze gewoon verder, ook verder dan in Nederland. Net als in Scandinavie. Hier in Nederland komt internet-tv via legale streams een beetje op, maar in Korea was dat jaren terug al met wedstrijden van PSV, toen Hiddink er net zat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:09 schreef vingerplant het volgende:
[..]
http://wwitv.com/television/204.htmquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Damzkieee het volgende:
Thaise nationale TV zendt het uit. Weet niet of die een stream hebben.
Tjah, maar welke moeten we dan hebben :p Wordt het nergens via radio uitgezonden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
http://wwitv.com/television/204.htm
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef Dos37 het volgende:
Nou zo wanhopig ben ik ook weer niet om dit te zien
Nee inderdaad, maar met de radio op de achtergrond zou het wel een mooie combo zijn met werk :pquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef Dos37 het volgende:
Nou zo wanhopig ben ik ook weer niet om dit te zien
Van radio 1quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
Denk niet dat Radio1 er live bij is, weet niet welke zender anders wel.
quote:Flitsen van deze wedstrijd, die om 14.00 uur begint, zijn te horen op Radio 1.
Als je Korea, Taiwan, Hong Kong, Singapore en Japan samenvat als heel Azie, dan wel ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:34 schreef J.Herrer het volgende:
Heel Azië is zo'n 3 jaar verder dan Europa (muv Noord-Korea misschien)
Wachten op een stream dus..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef twi het volgende:
wat neerkomt op 14.30 Nederlandse tijd.
Ik drink, ik slaap niet meer, wat een spanningquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog anderhalf uur nagelbijten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |