12 en dan al een vmbo-t diploma, respectquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:49 schreef F04 het volgende:
Ze hebben maximaal een VMBO-t diploma
Een stelletje die al 12 jaar iets met elkaar hebben mogen gerust tongzoenen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:51 schreef F04 het volgende:
Vorige maand stonden er wel een stelletje van een jaar of 12 in mijn brandgang te tongzoenen.
Ik bedoel hun leeftijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Een stelletje die al 12 jaar iets met elkaar hebben mogen gerust tongzoenen hoor
Klinkt als een leven ...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef Stupiditeit het volgende:
Ach, rond hun 26ste hebben ze geen interessant leven meer, ze zijn lelijk, achterlijk, gaan trouwen, kinderen krijgen, tv- kijken en ach...Totdat de dood nadert...
Maakt niet uit lieverd, je bent nog steeds retarded.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:05 schreef F04 het volgende:
Eehm...EDIT: bezig zijn met het behalen van een vmbo-t diploma.
Tot die rekels het filmen met hun laatste cameratelefoontje en vervolgens aangifte doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:47 schreef Danny_Ramone het volgende:
IS toch handig. Je lekker laten pijpen ffies en het kost je alleen maar wat beltegoed of strippenkaart of hamburger van mc donalds.
De meeste neuken omdat ze het gewoon lekker vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:01 schreef DemonRage het volgende:
Het begint met Breezah's... en dan komt de heroïne, om uiteindelijk als uitgewoond greppeltrutje te eindigen.
kan nooit. als je ze een keer ontmaagt hebt, kan je ze niet nog een keer ontmaagden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:57 schreef Agorias het volgende:
Niks mis mee. Ik ontmaagd ze best wel vaak.
op je twaalfde al een vmbo-diploma! nou dat is toch lang niet dom he?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:49 schreef F04 het volgende:
Je ziet ze wel vaak genoeg op straat, de breezersletjes die vrijwel altijd op hun 12e worden ontmaagd.
Ze hebben maximaal een VMBO-t diploma, en zijn brutaal tegen docenten.
Wat vind jij van deze meisjes die zich door iedereen laat neuken?
Maaike!quote:
Die hebben zoiets van:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
Het grappige is dat ze meestal beginnen met havo/vwo, maar daarna dus keihard afzakken.
klopt, maar soms is he wel chill als je er ff eentje kapot neukt en na 2 minuten zegt; zo dat was leuk hea?en je gaat weer eens op huis uitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:43 schreef erwinbey het volgende:
ik zou der wel 1tje in me fietsenstalling willen hebben voor mocht ik een keer zin hebben
alleen het zal me nooit zoveel plezieren als een vrouw met ervaring![]()
Geen veterstrik dimplomaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:58 schreef r_one het volgende:
[..]
12 en dan al een vmbo-t diploma, respect![]()
Ik had op die leeftijd maximaal m'n eindrapport groep 8 BO en m'n zwemdiploma B![]()
Edit: net te laat
Ik heb eigenlijk niets van ze te vinden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:49 schreef F04 het volgende:
Je ziet ze wel vaak genoeg op straat, de breezersletjes die vrijwel altijd op hun 12e worden ontmaagd.
Whahahaha jaloers dat jij niet diegene bent die ze ontmaagden mag héquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:49 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat de TS zelf 12 jaar is en naar kandidaten zoekt hierquote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Whahahaha jaloers dat jij niet diegene bent die ze ontmaagden mag hé![]()
Je ging wel gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:51 schreef F04 het volgende:
Vorige maand stonden er wel een stelletje van een jaar of 12 in mijn brandgang te tongzoenen.
Dudequote:Op zondag 3 juni 2007 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Maar meestal zijn dat wel lekkere hoertjes.
Boh
Geef me es ongelijkquote:
Toch kom je altijd alleen met een suikerspin thuis héquote:Op zondag 3 juni 2007 13:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef me es ongelijk
Je ziet ze meestal tot een uur of 12 snachts slenteren bij de kermis, opzoek naar een keiharde penis !
Hoezo? Niet elke breezer heeft een oudere broer hoor..quote:Op zondag 3 juni 2007 11:37 schreef JortK het volgende:
Door die grieten kan ik tenminste 7 keer per week neuqen
Kheb al een vriendin.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Toch kom je altijd alleen met een suikerspin thuis hé![]()
Had je haar vorig jaar opgehaald?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kheb al een vriendin.
En ben niet eens naar de kermis geweest dit jaar !
Nee gek, zij werkte bij mijquote:
Hoeveel betaalde je toen ze bij jou werkte?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, zij werkte bij mij( C1000 that is
)
Zolang het mijn dochter niet is, maar die zal later een gedegen opvoeding krijgen integenstelling wat je tegenwoordig ziet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:49 schreef F04 het volgende:
DUDE het gaat over neukenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:20 schreef ricost het volgende:
Wat is er mis met tongzoenen op je 12e .. kan me iets herinneren dat op het eindfeest van de basisschool heel de klas met elkaar stond te zoenen... althans ik had wel gescoort haha
Dus jij bent NTB?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:57 schreef nvido het volgende:
Ik vind deze meisjes zóóó 2006, want 10-jarige meisjes zijn nu ' dA b0Mb, weett0ch ntb '.
Je loopt hopeloos achter.
Beetje jammer.
En lekker strakquote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef RickoKun het volgende:
Het is toch fantastisch dat je em nu ergens in kan steken zonder dat er teveel hoeft te worden geschoren
comme une prostituee...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:01 schreef DemonRage het volgende:
Het begint met Breezah's... en dan komt de heroïne, om uiteindelijk als uitgewoond greppeltrutje te eindigen.
Joh.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:06 schreef BonJovi het volgende:
Wat een pedo's hier
Uberhaupt een opvoeding zou al een vooruitgang zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Zolang het mijn dochter niet is, maar die zal later een gedegen opvoeding krijgen integenstelling wat je tegenwoordig ziet.
Eensch zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef Pascal86 het volgende:
Zolang het mijn dochter niet is, maar die zal later een gedegen opvoeding krijgen integenstelling wat je tegenwoordig ziet.
Dat is dus jouw probleem.quote:Er is al 769 dagen niet in dit topic gepost!
Dat is zeker een voordeel. En je vriendin kan met een Railrunner in de trein.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef RickoKun het volgende:
Het is toch fantastisch dat je em nu ergens in kan steken zonder dat er teveel hoeft te worden geschoren
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Mriya het volgende:
Walgelijke wijven.Sowieso zijn sletten walgelijk, leeftijd speelt daar geen rol in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |