abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:01:09 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50446384
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is hier geen TRU.
Dus kom maar op met je bron...
Ik hoorde een keer iemand op de radio die een soort omgekeerde katalysator had uitgevonden. I.p.v. na-verbranding was het een soort voor-verbrander waardoor de motor met dezelfde hoeveelheid brandstof meer arbeid kon leveren. Hij had het aan Ford verkocht, maar die deed er niks mee.

Ik heb geen bron beschikbaar
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:54:02 #52
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_50448497
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik hoorde een keer iemand op de radio die een soort omgekeerde katalysator had uitgevonden. I.p.v. na-verbranding was het een soort voor-verbrander waardoor de motor met dezelfde hoeveelheid brandstof meer arbeid kon leveren. Hij had het aan Ford verkocht, maar die deed er niks mee.

Ik heb geen bron beschikbaar
Sure, waarom zou Ford klacht nummer een onder autorijders (hoge benzineprijs) niet toepassen in hun produkten? Niemand die daar interesse in zou hebben
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_50474848
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:54 schreef Devolution het volgende:

[..]

Sure, waarom zou Ford klacht nummer een onder autorijders (hoge benzineprijs) niet toepassen in hun produkten? Niemand die daar interesse in zou hebben
Geen sterk argument: misschien heeft Ford wel aandelen BP en Shell. of gewoon niet de kennis om een watermotor te bouwen.
Maar ik zou wel graag een bron zien, inderdaad!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_50476819
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 03:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Geen sterk argument: misschien heeft Ford wel aandelen BP en Shell. of gewoon niet de kennis om een watermotor te bouwen.
Maar ik zou wel graag een bron zien, inderdaad!
Jou tegenargumenten zijn net zo filterdun. Op basis van de betaande wetenschappelijke kennis is het nog steeds niet aantoonbaar dat we een motor kunnen maken die op water kan rijden. Daarvan zou ik dan graag een bron willen zien.
pi_50509868
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jouw tegenargumenten zijn net zo filterdun. Op basis van de betaande wetenschappelijke kennis is het nog steeds niet aantoonbaar dat we een motor kunnen maken die op water kan rijden. Daarvan zou ik dan graag een bron willen zien.
Ja, dat zeg ik: ik zou wel graag een bron zien van die watermotor.
En, als we dan toch bezig zijn: graag ook een bron van die voor-katalysator.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 16 juni 2007 @ 02:03:19 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50510022
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik hoorde het lang geleden op de radio. Het was een nederlander en hij zat bij zoiets als de TROS nieuwsshow. Maar ik weet geen details meer. Ik heb er daarna ook niets meer van gehoord.

Krijg ik nou billekoek?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_50510224
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 02:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik hoorde het lang geleden op de radio. Het was een nederlander en hij zat bij zoiets als de TROS nieuwsshow. Maar ik weet geen details meer. Ik heb er daarna ook niets meer van gehoord.

Krijg ik nou billekoek?
Als je dat lekker vindt nee
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:44:12 #58
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_50962844
Het lijkt wat te gaan worden met de AirCar: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=ST1E76T7

Het artikel rept alleen met geen woord over de actieradius en oplaadkosten/tijd van het apparaat. Het onder druk zetten van de lucht zal ongetwijfeld elektrisch gaan, dus de vraag is of deze auto efficiënter is dan een 'ouderwetse' elektrische auto met accu's.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:20:52 #59
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50966077
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Er staat mij een verhaal bij waarbij een man zo'n auto heeft gemaakt en het design is verkocht aan Ford. Toen heeft Greenpeace dat ontwerp willen kopen van Ford. De maker is onder verdachte omstandigheden toen dood gevonden waardoor het ontwerp niet meer na was te maken. Ford zwijgt over het ontwerp.

Er zijn meerdere van dat soort verhalen in omloop. Zo ook de man die een nieuwe compressie techniek had ontwikkeld en samen met Philips topmensen in zee was gegaan. Ook onder verdachte omstandigheden gestorven.

http://www.dossierx.nl/content/view/238/61/ Compressie techniek.

http://www.commondreams.org/news2004/0823-05.htm (kon dat "geruchten verhaal niet vinden)

[ Bericht 8% gewijzigd door Buschetta op 29-06-2007 12:28:33 ]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:26:35 #60
184439 Vinsjuh
die Vinsjuh ook altijd
pi_50966299
gttq
Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:33:39 #61
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_50966556
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:32 schreef Kees22 het volgende:
De energieinhoud van waterstofgas is chemische energie, die van samengeperste lucht is natuurkundige energie.
Nou twee-vliegen in een klap?

Je neemt samengeperste waterstof, laat hier net als met samengeperste lucht een motor op draaien. Vervolgens gebruikt de de uitgezet waterstof om nog een verbrandingsmotor aan te drijven.
Chemische + natuurkundige energie

Ik zal nog ff een andere vraag stellen. Hoeveel energie heb je nodig om die tank te vullen, en hoeveel brandstof moet je daarvoor verstoken. Dus als jij je energie met benzine / diesel aanmaakt. hoeveel heb je dan nodig om mbv een compressor je tank vol te krijgen?
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:35:12 #62
157986 FitzChevalric_Ziener
Registrated Trademark
pi_50966613
Tijdje geleden gelezen dat die perslucht komende zomer in Duitsland en Frankrijk op de markt komt. Prijs zou ongeveer 10.000 euro zijn. Actieradius zou 500km zijn en oplaadtijd thuis 4 uur. Oplaadtijd bij de pomt in ongeveer 30 seconden (gokje) maar de prijs bij de pomp zou 1,40 euro zijn. Top snelheid ergens tussen de 120 en 150 km/pu. Hij leek op een Deawoo Matiz en er een foto bij gestaan. Ik dacht dat het in de metro stond van ongeveer 1 maand geleden. Momenteel nog geen importeur in Nederland gevonden.
BEAUTY, truth, and rarity,
Grace in all simplicity,
Here enclosed in cinders lie.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:39:01 #63
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_50968701
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Tijdje geleden gelezen dat die perslucht komende zomer in Duitsland en Frankrijk op de markt komt. Prijs zou ongeveer 10.000 euro zijn. Actieradius zou 500km zijn en oplaadtijd thuis 4 uur. Oplaadtijd bij de pomt in ongeveer 30 seconden (gokje) maar de prijs bij de pomp zou 1,40 euro zijn. Top snelheid ergens tussen de 120 en 150 km/pu. Hij leek op een Deawoo Matiz en er een foto bij gestaan. Ik dacht dat het in de metro stond van ongeveer 1 maand geleden. Momenteel nog geen importeur in Nederland gevonden.
Linkje?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_50968722
Zouden ze niet idd wat verschillende technieken kunnen combineren.
Bijv, Hoeveel mensen rijden er nu 300 km in 1 rit? Niet heel veel neem ik aan.
Dus als je een Zonnepaneel op het dak monteerd en dan na je ritje naar het werk je auto in de zon parkeert, dan is die na 4 uur weer lekker vol voor de terugweg naar huis. Maar ik neem aan dat zo'n zonnepaneel waarschijnlijk niet genoeg energie levert om een pomp te laten draaien, maarja.
Misschien een soort combinatie van Accu's en lucht techniek.
Je kan er uren over blijven speculeren iig.

The future is looking quite bright i think :p
"I'm givin' it all she's got, sir!"
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:41:51 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_50968796
Beetje verrot dat ze altijd van die tupperware auto's om dat soort dingen heenbouwen...

Zo'n motor wil ik wel hebben voor in m'n auto...maar ik denk niet dat't werkt met een auto die van metaal is...zal wel te zwaar zijn...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:49:56 #66
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_50969066
Nieuwe toepassing van een oud concept. Dit karretje werd een jaar of 60 geleden in de mijn gebruikt:

Vampire Romance O+
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:55:04 #67
181897 ZwareZweed
to cool for school
pi_50995936
Of we eten massa's bruine bonen en laten een heleboel scheetjes in de tank.
Doen ze al met koeiemest , een heeeleboel CH4 (methaan) en andere brandbare bio-gassen voor de autootjes om op te rijden.
Of neem volgende keer je fiets luilak!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')