Voor elkaar.quote:
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Basboussa het volgende:
Er is geen zeker geen topic over Jordanie/Nabije oosten: onze bestemming ergens half 2011 voor zeker een jaar....
Om er nou alleen voor Jordanie eentje te openen, in mijn eentje vind ik ook nogal wat... Of er moet behoefte aan zijn
Het waren een paar geweldige dagen ...quote:
Bingo!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef Bloo_Q het volgende:
Mag ik op de kaart? Ik woon in Atlanta, Georgia.
stereotype beeld van Frankrijk wordt hier weer even benadrukt...in bijna elk land het Gemenebest zou het zijn...please.quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef bollokus het volgende:
zet me maar op de kaart in Frankrijk, Allier
Ganz eingestellt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:53 schreef qltel het volgende:
Zou een mod zo lief willen zijn om in dit topic Nederlanders in Duitsland deel 19: Jetzt gibt's überall Frühling! de OP te willen veranderen naar de OP in de Wiki?
Ik heb alle voorgaande topics die erin stonden gewijzigd in de topicchain.
Lahat tapos!quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef rene29 het volgende:
Popolon, je kunt mij op de kaart plaatsen in Davao, Filipijnen.
Nee, Kaaskoppen in het Buitenland Slow Chat deel 13 is nog steeds niet gekoppeld aan de reeks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:02 schreef popolon het volgende:
Allemaal al voor elkaar zie ik. Puik werk mensen.
Nu wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:22 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, Kaaskoppen in het Buitenland Slow Chat deel 13 is nog steeds niet gekoppeld aan de reeks.
Zou je wat zon deze kant op kunnen sturen ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu wel.
Nog iets anders waar we onze lieftallige KAA'ers mee van dienst kunnen zijn? We aim to please.
Je mag alle zon hebben van hier, hoe minder zon hoe beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Zou je wat zon deze kant op kunnen sturen ?
Open nieuw deel
Hehe, mooi punt ja. Hoewel ik zeker trekjes uit Spanje heb meegenomen ben ik zo direct (anderen zouden zeggen botquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef popolon het volgende:
Je kunt wel merken dat we op een Nederlands forum zitten, het woord 'alsjeblieft' of een beetje fatsoenlijk vragen bestaat niet (meer).
Maar goed, je staat op de kaart E_M.
Niet persoonlijk bedoelt, het valt me op bij veel vragen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef popolon het volgende:
Je kunt wel merken dat we op een Nederlands forum zitten, het woord 'alsjeblieft' of een beetje fatsoenlijk vragen bestaat niet (meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |