Ganz eingestellt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:53 schreef qltel het volgende:
Zou een mod zo lief willen zijn om in dit topic Nederlanders in Duitsland deel 19: Jetzt gibt's überall Frühling! de OP te willen veranderen naar de OP in de Wiki?
Ik heb alle voorgaande topics die erin stonden gewijzigd in de topicchain.
Lahat tapos!quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef rene29 het volgende:
Popolon, je kunt mij op de kaart plaatsen in Davao, Filipijnen.
Nee, Kaaskoppen in het Buitenland Slow Chat deel 13 is nog steeds niet gekoppeld aan de reeks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:02 schreef popolon het volgende:
Allemaal al voor elkaar zie ik. Puik werk mensen.
Nu wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:22 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, Kaaskoppen in het Buitenland Slow Chat deel 13 is nog steeds niet gekoppeld aan de reeks.
Zou je wat zon deze kant op kunnen sturen ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu wel.
Nog iets anders waar we onze lieftallige KAA'ers mee van dienst kunnen zijn? We aim to please.
Je mag alle zon hebben van hier, hoe minder zon hoe beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Zou je wat zon deze kant op kunnen sturen ?
Hehe, mooi punt ja. Hoewel ik zeker trekjes uit Spanje heb meegenomen ben ik zo direct (anderen zouden zeggen botquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef popolon het volgende:
Je kunt wel merken dat we op een Nederlands forum zitten, het woord 'alsjeblieft' of een beetje fatsoenlijk vragen bestaat niet (meer).
Maar goed, je staat op de kaart E_M.
Niet persoonlijk bedoelt, het valt me op bij veel vragen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef popolon het volgende:
Je kunt wel merken dat we op een Nederlands forum zitten, het woord 'alsjeblieft' of een beetje fatsoenlijk vragen bestaat niet (meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |