That's FOK!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had het tegen de COS-ers. Ik voel een opgefokt sfeertje.
Wiens probleem is dat danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
Huub vindt dat hij alles op het spel zet (met dit gedoe met Lieke). Lieke weerhoudt hem van dingen, hij is alleen nog maar met haar bezig.
Mja, sorry, eigen belangquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
62. Geplaatst door Liess op 02-06-2007 03:34
Haal Huub aub bij die sexpop weg!
Wat een zeikwijf.
Terror van Jaap én Huub is toch beter dan dat relatiegezeik !
yupquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij post daar toch ook Suikeroom !
28. Geplaatst door Suikeroom op 02-06-2007 03:17
Jaap ga niet mee in dat zielige groepjes gedoe.. blijf een uber narcist die zich afsluit voor de rest.. SHE HEL HASJ het maakt allemaal geen fuck uit er is maar 1 Godfather!!
TERROR!!!!
Wat er vanavond is gebeurt met Melissa heeft niks met het spel te maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:32 schreef Liess het volgende:
Lieke : Speel je spel
Ja dat kan die dus niet want dan zit jij weer te janken.
Dan kots ik even lekker mee op jou en jouw volksmennerige gedrag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Tja.... sommige mensen zijn gewoon niet waard om op te reageren. Maar soms is er een uitzondering.
Maar gelukkig weet je ook dat ik enorm op je kots, dus dat scheelt![]()
Het Jammere is dat er hier op fok door mensen gereageerd word die soms geen idee hebben waar ze over lullen..voorbeeld...Toen de ...(een real live soap) was paar jaartjes terug werd iemand die ik heeeeeel goed ken, compleet de grond in geboord op basis van roddels en Bulllshit...dus jah ik kan wel begrijpen dat hier soms heftigere momenten kunnen ontstaan.quote:
Huub had vanavond eens beter naar Jaap moeten luisteren. Die kwam lang geleden al vertellen dat hij in discussie was met een journalist. Dan had Huub beseft dat Jaap hem met 'favours' van achter aan het inhalen is. Maar nee, Huub blijft liever kleven in een onmogelijke ruzie-relatie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:39 schreef Liess het volgende:
Hahaha die reclame van Jaap
Wij passen ons aan aan de bewoners en de plasmaschermen zijn nog leeg.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:
Ik had het tegen de COS-ers. Ik voel een opgefokt sfeertje.
zeker, maar gelukkig lees je mijn geschiedenis en weet je exact hoe ik in elkaar steek. Probeer wel alle postings te lezen, dat schept een helder beeld. Misschien ook een idee om Scanman te lezen. Hij was erg te spreken over mijn postings maar heeft vaak even een emo black out door de gebeurtenissen in zn streamlevenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:34 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Wel kut als er niet op je gereageert wordt![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wij passen ons aan aan de bewoners en de plasmaschermen zijn nog leeg.
Dank dat je even meekots op die vieze rukkende bankstelhangerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kots ik even lekker mee op jou en jouw volksmennerige gedrag.
Griezel.![]()
![]()
![]()
Loop nu dan ook weg, kutwijf!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Lieke: mensen zoals jij die loop ik normaal gesproken voorbij.
Nou begrijp ik waarom jij dat ook doetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het Jammere is dat er hier op fok door mensen gereageerd word die soms geen idee hebben waar ze over lullen..voorbeeld...Toen de ...(een real live soap) was paar jaartjes terug werd iemand die ik heeeeeel goed ken, compleet de grond in geboord op basis van roddels en Bulllshit...dus jah ik kan wel begrijpen dat hier soms heftigere momenten kunnen ontstaan.
Jij bent het brave trutje dat er bij de volgende stemmingsronde uitgestemd gaat worden.quote:
Het rijmt welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Ik niet. Ik hou van iedereenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef PumaStreamer het volgende:
Is iedereen Boos vanacht hier op fok...hahah al die rejakties
Kleinzusje!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank dat je even meekots op die vieze rukkende bankstelhanger![]()
![]()
Scan looser.................... ga eens naar bed![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:44 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent het brave trutje dat er bij de volgende stemmingsronde uitgestemd gaat worden.
Ze hebben allebei de ballen niet om er mee te nokken ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het rijmt wel![]()
Pfffff, Lieke en Huub tief allebei lekker op![]()
Rot jij maar op enge stalkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank dat je even meekots op die vieze rukkende bankstelhanger![]()
![]()
Scan looser.................... ga eens naar bed![]()
lijkt wel een van de gedichtjes van brian.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Jah ...begrijp hem ook niet...zijn enige liefde was toch de villa en het geld...zijn zijn eigen woorden letterlijk geweest!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:47 schreef Liess het volgende:
Ja kom op Huub, dumpen die snol..
Ehh, we zijn het eens. Min of meer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:47 schreef Liess het volgende:
Ja kom op Huub, dumpen die snol..
Kijk das een grappige opmerking zo om 0349..hihihi..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
lijkt wel een van de gedichtjes van brian.
Zeker als Japio dit soort berichten zit te lezen :quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:46 schreef Liess het volgende:
Jammer dat dat weblog zo verkracht wordt
Of hij is doodmoe. Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:49 schreef ruby het volgende:
Huub is even sprakeloos. Z'n ego is gekrenkt.
jah wanneer gaan die batterijen is op dan...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:49 schreef Liess het volgende:
Grappig btw, zelfs om 10 voor 4 snachts hoor je vogels.
Huub kan niet zonder sexquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah ...begrijp hem ook niet...zijn enige liefde was toch de villa en het geld...zijn zijn eigen woorden letterlijk geweest!![]()
Zijn dat echte? Want ik hoor niks...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:49 schreef Liess het volgende:
Grappig btw, zelfs om 10 voor 4 snachts hoor je vogels.
Jammer dat al die Huub-josties niet gewoon op het betreffende bericht reageren, dan zou het niet erg zijn.quote:
Hoertjes zoals Gaby deden het goed toch...hadden we nog is leuke parties te zien..en afwisseling ..wat wil een hoerenloper nog meer....elke dag een andere chick neuken....dat zou die kunnen...ipv die afgetrainde gespierde knijpkut van Liekequote:
Nou, hup, neucken........kan de regie ook weer even koffie halenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
Huub: ik vind niet dat ik nu iets wereldschokkends heb gedaan.
Lieke: nee dat heb je ook niet.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Oh ja, dat was ik vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:52 schreef Liess het volgende:
Kan niet wachten tot ze der dekbed weghaalt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hup, neucken........kan de regie ook weer even koffie halen![]()
Ik spreek je niet tegen, Gabyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoertjes zoals Gaby deden het goed toch...hadden we nog is leuke parties te zien..en afwisseling ..wat wil een hoerenloper nog meer....elke dag een andere chick neuken....dat zou die kunnen...ipv die afgetrainde gespierde knijpkut van Lieke
Hoppaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:53 schreef Liess het volgende:
Huub ga naar Jaap! NU , alsjublief...
Dat konden we niet zien, maar Brian heeft er iets in gestopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:53 schreef ToughLove het volgende:
Wat ligt er onder haar dekbed dan?
Brian heeft 'iets' in het bed gegooid. Jeukpoeder (?)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:53 schreef ToughLove het volgende:
Wat ligt er onder haar dekbed dan?
111. Geplaatst door Liess op 02-06-2007 03:55quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef Liess het volgende:
Zo, Huub gaat achter die pc, ik ff nog een reactie geplaatst.
Z'n Tony Montana-act is ook heel sterkquote:
Ja best wel, bij poker mocht het ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
Toch raar dat Jaap dit allemaal mag lezen. Het is per slot van rekening informatie over het spel.
Welke site heb je het over King Jaap.nl??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef Liess het volgende:
Jaap helemaal plat.
Nee, vant lachenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Welke site heb je het over King Jaap.nl??
Hij denkt altijd dat alles om hem draaitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:56 schreef APK het volgende:
Huub: Ik hoop dat ze deze hebben, anders wordt ik fucking boos.
Hij luistert totaal niet naar Jaaps geniale actie met dat weblog.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |