Loop nu dan ook weg, kutwijf!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Lieke: mensen zoals jij die loop ik normaal gesproken voorbij.
Nou begrijp ik waarom jij dat ook doetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het Jammere is dat er hier op fok door mensen gereageerd word die soms geen idee hebben waar ze over lullen..voorbeeld...Toen de ...(een real live soap) was paar jaartjes terug werd iemand die ik heeeeeel goed ken, compleet de grond in geboord op basis van roddels en Bulllshit...dus jah ik kan wel begrijpen dat hier soms heftigere momenten kunnen ontstaan.
Jij bent het brave trutje dat er bij de volgende stemmingsronde uitgestemd gaat worden.quote:
Het rijmt welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Ik niet. Ik hou van iedereenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef PumaStreamer het volgende:
Is iedereen Boos vanacht hier op fok...hahah al die rejakties
Kleinzusje!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank dat je even meekots op die vieze rukkende bankstelhanger![]()
![]()
Scan looser.................... ga eens naar bed![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:44 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent het brave trutje dat er bij de volgende stemmingsronde uitgestemd gaat worden.
Ze hebben allebei de ballen niet om er mee te nokken ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het rijmt wel![]()
Pfffff, Lieke en Huub tief allebei lekker op![]()
Rot jij maar op enge stalkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank dat je even meekots op die vieze rukkende bankstelhanger![]()
![]()
Scan looser.................... ga eens naar bed![]()
lijkt wel een van de gedichtjes van brian.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Jah ...begrijp hem ook niet...zijn enige liefde was toch de villa en het geld...zijn zijn eigen woorden letterlijk geweest!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:47 schreef Liess het volgende:
Ja kom op Huub, dumpen die snol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |