Volgens mij heeft hij al uren niet gedronken en is hij juist agressief als hij dronken isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Huub drank op heeft is hij gek op Lieke. Als Huub nuchter is behandelt hij haar als een stuk stront.
Neem niet terug dat ik je een zeikerd vind..want ga lekker iedereen aanvallen die brian afzeikt..dan heb je namelijk wel een MAANDJE werk...en ik vraag je nu vriendelijk mij met rust te laten..want ut gaat nergens over...ik ken de wet,en ben niet te ver gegaan..en geniet hier verder maar van want ik neem nooit iets terug. zeker niet voor een eend!quote:
Ja, dat was inderdaad zijn opzet. maar ik blijf bij mijn punt, waarom nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian bood zichzelf aan om op te oefenen omdat hij dat belangrijk voor haar vond
't Is wel genoeg nu. Generalisaties over bevolkingsgroepen en culturen zijn gewoon dom.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Neem niet terug dat ik je een zeikerd vind..want ga lekker iedereen aanvallen die brian afzeikt..dan heb je namelijk wel een MAANDJE werk...en ik vraag je nu vriendelijk mij met rust te laten..want ut gaat nergens over...ik ken de wet,en ben niet te ver gegaan..en geniet hier verder maar van want ik neem nooit iets terug. zeker niet voor een eend!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie observatienu je bordeline theorie er nog bij en klaar is kees
![]()
fout, het is eerder net andersom.... als hij gaat drinken, gaat hij de rand opzoeken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Huub drank op heeft is hij gek op Lieke. Als Huub nuchter is behandelt hij haar als een stuk stront.
Net als Brian, Natasia en Amandaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is wel genoeg nu. Generalisaties over bevolkingsgroepen en culturen zijn gewoon dom.
Dat dit mag!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik al. Niet te begrijpen dat hij mocht chatten. Lees ook :
4. Geplaatst door Jaap op 02-06-2007 02:31
www.kingjaap.nl; ik zeik je af
10. Geplaatst door Gouden Jaap op 02-06-2007 02:38
Marcel, wanneer kom je een bak koffie bij me halen in de Kooi?
15. Geplaatst door Gouden Jaap op 02-06-2007 02:53
Beste Marcel,
Kom je een bak koffie halen in De Gouden Kooi? Ja, je hoort het goed! Ik ben dit keer tevreden over je.In tegenstelling tot Prive reportster Yvonne Hoebe, vind ik jou geen amateur. Ik vond je Jaap column briljant opgezet. Je maakte een fout -kom op, geef toe- dat de Nieuwe Revu lezer niet zo maar even alle Jaap kennis paraat heeft. Als je graag wat Fingerspitzen-gefühl op wil doen door met mij een babbeltje te maken, dan ben ik daartoe bereid. Dan kan je pas echt een goede column over me schrijven. Ik eis kwaliteit.
"de ongeremde kolos Jaap"
Het doet me goed dat ik niet meer die "ene weerzinwekkende Jaap" ben.
Ik ben DE Jaap en je hebt het goed begrepen.
THX brother!
King Jaap.
Je kent de wetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Neem niet terug dat ik je een zeikerd vind..want ga lekker iedereen aanvallen die brian afzeikt..dan heb je namelijk wel een MAANDJE werk...en ik vraag je nu vriendelijk mij met rust te laten..want ut gaat nergens over...ik ken de wet,en ben niet te ver gegaan..en geniet hier verder maar van want ik neem nooit iets terug. zeker niet voor een eend!
Zit je nu te kotsen op mij? Beetje Huub type dus. Maar dat wisten we al.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooie observatienu je bordeline theorie er nog bij en klaar is kees
![]()
Door alle consternatie las ik 'para neger mode'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
Scan, ik post hem 2 keer, omdat ik in je para negeer mode zit
joh ? tis een schandequote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef Day het volgende:
[..]
Dat dit mag!![]()
Jaap wordt voorgetrokken door de redactie!![]()
Klaag ze aanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad zijn opzet. maar ik blijf bij mijn punt, waarom niet
even laten stemmen door de overige bewoners hierover, uiteindelijk verlaat hij
de Kooi voor een paar uur ........ lekker makkelijk op deze manier.
Jaap kotste, ik dacht dat jij zovaak keek.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit je nu te kotsen op mij? Beetje Huub type dus. Maar dat wisten we al.
Gelukkig generaliseerd iedereen wel is en hoeft zo'n domme trieste te overdrevene aanval niet. daarbij ken ik zijn familie dus wat nou generalistie..hebt het over brian niet over de rest van de antillen goddamm...laat het nou...lees is voor je commentaar geeft...ik ga hier nu verder niet op in...verspilde moeite..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is wel genoeg nu. Generalisaties over bevolkingsgroepen en culturen zijn gewoon dom.
Tja.... sommige mensen zijn gewoon niet waard om op te reageren. Maar soms is er een uitzondering.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit je nu te kotsen op mij? Beetje Huub type dus. Maar dat wisten we al.
Oh, een nieuwe tekstquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.... sommige mensen zijn gewoon niet waard om op te reageren. Maar soms is er een uitzondering.
Maar gelukkig weet je ook dat ik enorm op je kots, dus dat scheelt![]()
Volgens mij is het Brian die er nog steeds behoorlijk onrustig bij ligtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:32 schreef Day het volgende:
Mensen, jullie moeten je niet zo laten opfokken door Huub en Lieke.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:32 schreef Day het volgende:
Mensen, jullie SCAN moet zich niet zo laten opfokken door Huub en Lieke.
Huub is slaapverwekkend, hij heeft Eric als backup, opzouten met die Lieke.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:32 schreef ruby het volgende:
Nou Huub, als je vindt dat je positie zo uitgehold wodt, waarom kap je er zelf niet mee dan?
Jij post daar toch ook Suikeroom !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:32 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Jaap krijgt zo wel een hoop spelinformatie..![]()
Ik had het tegen de COS-ers. Ik voel een opgefokt sfeertje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het Brian die er nog steeds behoorlijk onrustig bij ligt![]()
Wel kut als er niet op je gereageert wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
Je zei het blijft een antilliaan he....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Gelukkig generaliseerd iedereen wel is en hoeft zo'n domme trieste te overdrevene aanval niet. daarbij ken ik zijn familie dus wat nou generalistie..hebt het over brian niet over de rest van de antillen goddamm ...laat het nou...lees is voor je commentaar geeft...ik ga hier nu verder niet op in...verspilde moeite..
62. Geplaatst door Liess op 02-06-2007 03:34quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:33 schreef Liess het volgende:
*Reactie plaatsen op dat weblog*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |