Slim tochquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:09 schreef riri het volgende:
zit die brian zelfs aantekeningen te maken over dit gesprek?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef rooie3 het volgende:
Dit is een mooi afluistergesprek voor Brian.
Hij hoort een onenigheid/ruzie. Iets wat Amanda en Brian zelf al 100x hebben gehad. Dus dit boeit echt niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef rooie3 het volgende:
Dit is een mooi afluistergesprek voor Brian.
Inspiratie voor z'n geweldige gedichten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:09 schreef riri het volgende:
Dan kan hij verslag doen van het gesprek morgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:09 schreef riri het volgende:
heb iets voor je gemaakt in de SCquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slim toch![]()
Heeft ie misschien van Jaap, die dat laatst ook tijdens een ruzie deed
Wat jij wil joh zeikerd!!...ga lekker spelen met je vriendjes..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat het een hoerenjong is en daarna: het blijft toch een antilliaan en dan je eruit proberen te lullen![]()
jaap weet de info ws te gebruiken, brian staat ws huisjes te tekenen en niets andersquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slim toch![]()
Heeft ie misschien van Jaap, die dat laatst ook tijdens een ruzie deed
Heej vrijheid van meningsuitingquote:
maar hij wist de reden van de canceling vd stemronde nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij hoort een onenigheid/ruzie. Iets wat Amanda en Brian zelf al 100x hebben gehad. Dus dit boeit echt niet.
t is gewoon een nederlander, hierb geboren ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lees je wel schele...neem alleen Nep Neger terug..de rest niet..ge iemand ander vervelen...ik lul me nergens uit..klaag me aan joh...tis geen rascime hoor..tis toch een antiliaan...als ik zeg..ut blijft toch een antiliaan..dan zeg ik alleen hij houd zich goed aan zijn cultuur..is niks mis mee...doen marrokanen chinezen..turken...ieren engelsen en alle andere BLanders in Nl ook!!! zo nu ga ikniet meer op dit domme gezeik van jou reageren ok..wil graag naar huubio en lieke luisteren..
Te laatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef Liess het volgende:
Brian rent snel naar bed en doet alsof die slaapt.
Jaap en Lieke naar de finalequote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef Liess het volgende:
Het is gewoon eng , ik vind Jaap leuk worden.
Ik vind Jaap ook wel een hit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef Liess het volgende:
Het is gewoon eng , ik vind Jaap leuk worden.
http://www.marcelverreck.nl/htm/page.php?id=669quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef Liess het volgende:
Hahahahahahaahah, Journalist heeft Brian v erluld.
Inderdaad, laat weer eens goed zien hoe die klootzak wordt voorgetrokken door de redactie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef riri het volgende:
het probleem is dat je de zender om moet hebben als je uit je bed bent
Mag geen mening hebben..dus weggehaald...tering kinderachtig!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef gomi het volgende:
[..]
t is gewoon een nederlander, hierb geboren ook
Er stond net een veel langer verhaal met persoonlijke aanvallen naar mij.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat jij wil joh zeikerd!!...ga lekker spelen met je vriendjes..
Amanda had hem als opmaakmodel, de Ken van Barbie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
DGK_redactie, waarom mocht Brian mee met Amanda naar die visagie
kampioenschappen zonder enige stemming ????
En op die pagina :quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.marcelverreck.nl/htm/page.php?id=669
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.marcelverreck.nl/htm/page.php?id=669
Weet je wat moet je opletten...ik ga ze allemaal wissen..jah..blij...neem ik alles terug..en niet omdat ik vind dat je gelijk hebt..maar omdat dit demoeite niet is...erg vermoeiend zeg 1 zin..er zijn heir mensen die veel ergere dingen zeggen mjah...let op he...allles weg weg..al die moeite van je voor niks..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er stond net een veel langer verhaal met persoonlijke aanvallen naar mij.....
En nu gaat ie dit zeggen![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Weet je wat moet je opletten...ik ga ze allemaal wissen..jah..blij...neem ik alles terug..en niet omdat ik vind dat je gelijk hebt..maar omdat dit demoeite niet is...erg vermoeiend zeg 1 zin..er zijn heir mensen die veel ergere dingen zeggen mjah...let op he...allles weg weg..al die moeite van je voor niks..
Maar vind je dat niet apart, dat hij daar zo lang heeft mogen zitten? Volgens mij heeft Jaap dikke fans achter zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En op die pagina :
. Geplaatst door nowlive op 02-06-2007 03:17
Brian staat onderaan de trap te luistren
Edit - stond hierboven ook al
In eerste instantie had ze een model (Mitch), maar omdat die zogenaamd niet kon,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda had hem als opmaakmodel, de Ken van Barbie.
Sterk manquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, laat weer eens goed zien hoe die klootzak wordt voorgetrokken door de redactie.
Een ander voorbeeld hiervan:
DGK_redactie, waarom mocht Brian mee met Amanda naar die visagie
kampioenschappen zonder enige stemming ????
Mar nee hoor, zelf beweren ze dat iedereen gelijk is .....
Mwah... in dit geval vind ik het wel meevallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
In eerste instantie had ze een model (Mitch), maar omdat die zogenaamd niet kon,
kwam Brainless opeens in de picture ... maar goed, had hier over laten stemmen, dat was
wel zo eerlijk geweest, toch ??
Mooie observatiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Huub drank op heeft is hij gek op Lieke. Als Huub nuchter is behandelt hij haar als een stuk stront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |