Ehh, we zijn het eens. Min of meer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:47 schreef Liess het volgende:
Ja kom op Huub, dumpen die snol..
Kijk das een grappige opmerking zo om 0349..hihihi..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
lijkt wel een van de gedichtjes van brian.
Zeker als Japio dit soort berichten zit te lezen :quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:46 schreef Liess het volgende:
Jammer dat dat weblog zo verkracht wordt
Of hij is doodmoe. Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:49 schreef ruby het volgende:
Huub is even sprakeloos. Z'n ego is gekrenkt.
jah wanneer gaan die batterijen is op dan...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:49 schreef Liess het volgende:
Grappig btw, zelfs om 10 voor 4 snachts hoor je vogels.
Huub kan niet zonder sexquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah ...begrijp hem ook niet...zijn enige liefde was toch de villa en het geld...zijn zijn eigen woorden letterlijk geweest!![]()
Zijn dat echte? Want ik hoor niks...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:49 schreef Liess het volgende:
Grappig btw, zelfs om 10 voor 4 snachts hoor je vogels.
Jammer dat al die Huub-josties niet gewoon op het betreffende bericht reageren, dan zou het niet erg zijn.quote:
Hoertjes zoals Gaby deden het goed toch...hadden we nog is leuke parties te zien..en afwisseling ..wat wil een hoerenloper nog meer....elke dag een andere chick neuken....dat zou die kunnen...ipv die afgetrainde gespierde knijpkut van Liekequote:
Nou, hup, neucken........kan de regie ook weer even koffie halenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
Huub: ik vind niet dat ik nu iets wereldschokkends heb gedaan.
Lieke: nee dat heb je ook niet.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Oh ja, dat was ik vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:52 schreef Liess het volgende:
Kan niet wachten tot ze der dekbed weghaalt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hup, neucken........kan de regie ook weer even koffie halen![]()
Ik spreek je niet tegen, Gabyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoertjes zoals Gaby deden het goed toch...hadden we nog is leuke parties te zien..en afwisseling ..wat wil een hoerenloper nog meer....elke dag een andere chick neuken....dat zou die kunnen...ipv die afgetrainde gespierde knijpkut van Lieke
Hoppaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:53 schreef Liess het volgende:
Huub ga naar Jaap! NU , alsjublief...
Dat konden we niet zien, maar Brian heeft er iets in gestopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:53 schreef ToughLove het volgende:
Wat ligt er onder haar dekbed dan?
Brian heeft 'iets' in het bed gegooid. Jeukpoeder (?)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:53 schreef ToughLove het volgende:
Wat ligt er onder haar dekbed dan?
111. Geplaatst door Liess op 02-06-2007 03:55quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef Liess het volgende:
Zo, Huub gaat achter die pc, ik ff nog een reactie geplaatst.
Z'n Tony Montana-act is ook heel sterkquote:
Ja best wel, bij poker mocht het ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
Toch raar dat Jaap dit allemaal mag lezen. Het is per slot van rekening informatie over het spel.
Welke site heb je het over King Jaap.nl??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef Liess het volgende:
Jaap helemaal plat.
Nee, vant lachenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Welke site heb je het over King Jaap.nl??
Hij denkt altijd dat alles om hem draaitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:56 schreef APK het volgende:
Huub: Ik hoop dat ze deze hebben, anders wordt ik fucking boos.
Hij luistert totaal niet naar Jaaps geniale actie met dat weblog.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |