Okee nou ga je te ver gastquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:16 schreef FuTilE het volgende:
Whoehaha... Kijk maar naar de 2e regel, daar kun je crass niet vervangen met 'bot'...
PWNED!
Zeg wat doe je daar? Je zit toch niet stiekem onder meisjes rokken te gluren hequote:
Echt nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:34 schreef Talitha het volgende:
Kan iemand me even naar bedtrappen? Ik spam erger dan Ian!![]()
![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, dat is 'm niet. Tip: die 1e is niet goed.
Jaaaaaaaaaa! Zie je wel dat je het kunt? Je moet er gewoon niet zo hard over nadenken.quote:
Wtf!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Zie je wel dat je het kunt? Je moet er gewoon niet zo hard over nadenken.![]()
![]()
Ohja!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
Kinders, kinders niet bekvechten maar neuken.
Geen tijd, ik moet spammen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
Kinders, kinders niet bekvechten maar neuken.
Die doet even rustig aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
Waar is mootie eigenlijk gebleven?
quote:
Eeeh... wat is precies het verschil?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat dat even duidelijk is.
Trustenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen, als m'n inetverbinding er niet steeds uitvliegt.Trusten folks!
![]()
![]()
Ze was er vanavond toch nog? Ik zag d'r toch echt.quote:
Woei! Feisty lady!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
Zit ik even niet op te letten baggeren jullie dat hele topic vol: lekker dan![]()
[..]
Okee nou ga je te ver gast![]()
a crass remark = een botte opmerking
crass behaviour/ignorance = bot gedrag of botte onwetendheid
a crass error of judgment = een botte beoordelingsfout
He made crass comments about her worn-out clothes = Hij maakte botte opmerkingen over haar afgedragen kleren
![]()
Het woord onwelgevallige betekend onaangenaam. Daar hebben de engelse een ander woord voor: repellent of unpleasant.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:42 schreef FuTilE het volgende:
Woei! Feisty lady!
A crass remark = een onwelgevallige opmerking
Crass behaviour = onwelgevallig gedrag/onwelgevallige onwetendheid
A crass error of judgement = een onwelgevallige beoordelingsfout...
Enz., enz..
Omdat jij er bot voor invult, wilt nog niet zeggen dat de vertaling 'bot' is![]()
Post 'm!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:08 schreef kleinzusje het volgende:
heb net een heel lief filmpje voor eend gemaakt
What effer, mag het niet even over iets op niveau gaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie, over dat kudtwoordt.
Who cares, ga schelden!![]()
tsjaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Vrouwen die mij afleiden met tetten!
Schuif het daar maar weer op... Je bent het gewoon aan het verlerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Vrouwen die mij afleiden met tetten!
NIET!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schuif het daar maar weer op... Je bent het gewoon aan het verleren![]()
Ik heb ook tieten, maar kan me best concentrerenquote:
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, maar kan me best concentreren
edit alles, ze is geen modquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, Leandra gaat dit ook terug lezen...
crassquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het woord onwelgevallige betekend onaangenaam. Daar hebben de engelse een ander woord voor: repellent of unpleasant.
Crass is een woord wat wel degelijk als bot word vertaald. Iemand haalde ook al de engelse uitleg erbij. Het synoniem was Stupid... Ook dit woord mag vertaald worden met bot (of dom, onbenullig, stom).
En als je me niet geloofd ga je er maar een woordenboek opna slaan. En als je daar bent vertel me dan meteen even wat Feisty is.
Ik zie de hele dag tieten maar dat maakt dat ik nog best kan functionerenquote:
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie de hele dag tieten maar dat maakt dat ik nog best kan functioneren
Nou en, ik heb ook tieten en ik had dat filmpie ook gezien... Ik raak toch ook niet afgeleid elke keer dat er iemand met een piemel of tiet loopt te zwaaien. Dat kan gewoon nietquote:
knip ik met je meequote:
Waarom zie jij de hele dag tieten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie de hele dag tieten maar dat maakt dat ik nog best kan functioneren
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en, ik heb ook tieten en ik had dat filmpie ook gezien... Ik raak toch ook niet afgeleid elke keer dat er iemand met een piemel of tiet loopt te zwaaien. Dat kan gewoon niet![]()
Wtf...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom zie jij de hele dag tieten?
Jaloers
Oh, heb jij ook tieten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en, ik heb ook tieten en ik had dat filmpie ook gezien... Ik raak toch ook niet afgeleid elke keer dat er iemand met een piemel of tiet loopt te zwaaien. Dat kan gewoon niet![]()
Ze doen het wel, maar ze hebben het er niet over..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf...
Kudtvrouwen...
De hele dag met je tetten kunnen spelen en het dan niet doen![]()
I'm The Asteroid!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Are You The Rabbit Or The Headlights?
There's Always Room For One More Impact... With Respective Breakdown.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
And Is There Room In Your Life For One More Breakdown?
Faster! Faster-Faster-Faster! I'm Late, I'm LATE!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
There's Always Room For One More Impact... With Respective Breakdown.
En dan zal ik het even voor je vertalen:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
crass
adjective
Lacking in delicacy or refinement: barbarian, barbaric, boorish, churlish, coarse, crude, gross, ill-bred, indelicate, philistine, rough, rude, tasteless, uncivilized, uncouth, uncultivated, uncultured, unpolished, unrefined, vulgar. See courtesy, smooth
Ik bedoelde dus unrefined, weinig verfijnd -> weinig subtiel -> recht voor zijn raap.
Het is allemaal niet zo 1-op-1 te vertalen. Dus laten we er vooral geen semantische wereldoorlog van maken ;]
Oh, en feisty:
feist·y(fst)
adj. feist·i·er, feist·i·est
1. Touchy; quarrelsome.
2. Full of spirit or pluck; frisky or spunky. See Regional Notes at andiron, feist.
Liever een gelukkig mietje dan een overspannen...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Liever een gelukkig mietje dan een overspannen...![]()
spunkyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan zal ik het even voor je vertalen:
bot [zijnde een bijvoeglijk naamwoord]
Het ontbreken van delicaatheid of verbetering: barbaars, barbaarsheid, boers, lomp, grof, ruw, bruut, slecht opgevoed, onbescheiden, ongeschoolde, ruw, onbeleefd, smaakloos, onbeschaafd, cru, woest, onbeschaafd, niet gepolijst, ongeraffineerd, vulgaar. Zie ook hoffelijkheid,
Ik weet er nog steeds geen woord voor:
... ... ...
1. Lichtgeraakt, twistziek
2. Vol van geestdrift; (geen idee even wat die laatste 3 betekenen, spunky betekend volgens mij zaad en pluck plukken, frisky vrolijkheid: maar die passen alle 3 er niet bij.)
Misschien is het woord wat je bedoelt temprament(vol)?
Ik heb een filmpje voor je gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef FuTilE het volgende:
Btw, check www.joox.net, kun je gratis complete films streamen...
Geen spam, vind het wel een nuttige site...
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:47 schreef FuTilE het volgende:
spunky
adjective
Informal. Having or showing courage: audacious, bold, brave, courageous, dauntless, doughty, fearless, fortitudinous, gallant, game, hardy, heroic, intrepid, mettlesome, plucky, stout, stouthearted, unafraid, undaunted, valiant, valorous. Slang: gutsy, gutty. See fear
Ik zie je vertalingen morgen wel weer tegemoet![]()
Goed goed, ik was al klaar... Wist niet dat je kwaad werd...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme.
En toch had ik gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:54 schreef FuTilE het volgende:
Dit is geen rel, dit is taaloorlog.
Gutenacht, Freundin Völen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:20 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed, ben er moe van...
I wish you all beautiful dreams and a splendid warm night.
![]()
ik zie het verband nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:16 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je eend
Ik kan niet tegen je op omdat jij al van voor 2000 post.
Thnxquote:Dat is een stap te ver. Maar ik wil wil wel even kwijt dat ik je op Brain vind lijken.
Ik te laf om zelf te rellenquote:Sneaken met een kopje koffie, te laf om zelf te rellen en te angstig om iemand te vragen over het hoe en wat.
Ik PM bijna nooit, had het sinds ik day moest pm'en voor gratis streams niet aan geactiveerd...quote:Liever PM en met je mede fokkers over dingen die zo belangrijk zijn, mij afmaken om mijn postings terwijl je niks van me leest of weet.
Volgens mij lijdt je aan waanideeenquote:Verschuil je achter je post verleden en maak een nieuwe af ? Oordeel lekker snel en stel geen vragen ? Sluit bondjes met mede fokkers omdat je contact zo innig is ?
Nou ik zou zeggen please mequote:Ik ben me van geen kwaad bewust, neem je kritiek serieus en zie jou als een ramptoerist lurkend wachtend op sensatie.
Als mens ken ik je niet, maar je zult dit wel nodig hebben. Ik heb je nog steeds lief
WAAR DE FLYING FUCK GAAT DIT OVER!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:30 schreef PC eend het volgende:
HEUL VERHAAL
Dat had ik nou willen bewaren om zelf een keer te zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:16 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je eend
Ik kan niet tegen je op omdat jij al van voor 2000 post. Dat is een stap te ver. Maar ik wil wil wel even kwijt dat ik je op Brain vind lijken. Sneaken met een kopje koffie, te laf om zelf te rellen en te angstig om iemand te vragen over het hoe en wat. Liever PM en met je mede fokkers over dingen die zo belangrijk zijn, mij afmaken om mijn postings terwijl je niks van me leest of weet. Verschuil je achter je post verleden en maak een nieuwe af ? Oordeel lekker snel en stel geen vragen ? Sluit bondjes met mede fokkers omdat je contact zo innig is ?
Ik ben me van geen kwaad bewust, neem je kritiek serieus en zie jou als een ramptoerist lurkend wachtend op sensatie.
Als mens ken ik je niet, maar je zult dit wel nodig hebben. Ik heb je nog steeds lief
Dat eerste klopt geen reet van, dat had je kunnen wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nou willen bewaren om zelf een keer te zeggenHet klopt als een bus.
Be Obscene, Baby! And NOT Heard!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Be Obscene! Be, Be Obscene!
Waarin?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de eerste 2 Kruidvat-paracetamollen zitten erin.
Jouw plotselinge opduiken in de SC op dit soort momenten, zou jou ook het predicaat "ramptoerist lurkend wachtend op sensatie" kunnen opleveren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nou willen bewaren om zelf een keer te zeggenHet klopt als een bus.
waarom moet het altijd weer zo chemisch zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de eerste 2 Kruidvat-paracetamollen zitten erin.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:09 schreef Polonium-120 het volgende:
hee mensen wakker worden.... wisten jullie dat er leven na de dood is?...
Idd.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, Leandra gaat dit ook terug lezen...
neen,...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die stem zei "I know what you did last summer" ??
Volgens mij was het Freek....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neen,...
...het was de stem van youp...
eet gerust wat engels rundvlees bij je groente of op broodquote:
Hoort die niet in KPD???quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:39 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik een rietje voor sophietje?...
en/? ... doet je zoon ook aan jump?....quote:
Nope, hij houdt niet van jumpstylequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en/? ... doet je zoon ook aan jump?....
het verovert de wereld... of houdt hij meer van hardrock?...quote:
"Image is not available"?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:39 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik een rietje voor sophietje?...
image is not available...
[afbeelding]
tenzij je van kleine afzuigkappen houdt?...quote:
Eerst zag ik dat plaatje wel, maar nu krijg ik dit?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tenzij je van kleine afzuigkappen houdt?...
het was kunst... smaken verschillen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerst zag ik dat plaatje wel, maar nu krijg ik dit?
[afbeelding]
En nee, ik ben geen fan van dat soort afzuigkappen.![]()
Wat ben je weer scherp vandaagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jouw plotselinge opduiken in de SC op dit soort momenten, zou jou ook het predicaat "ramptoerist lurkend wachtend op sensatie" kunnen opleveren.
Heb je niet zo een grote bek danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef Polonium-120 het volgende:
zo kan ik het allemaal nog behappen...
Elke SC is een SC naar mijn hartquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:13 schreef Polonium-120 het volgende:
dit is een SC naar mijn hart...
donor suikerhartjes?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Elke SC proeft een beetje naar suikerhartjes![]()
En alles veilig want we hebben het toch allemaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:19 schreef Polonium-120 het volgende:
ik raak altijd meteen opgewonden wanneer ik de SC binnenstap... met al die wisselende contacten...
Maar je kan je gal ook gewoon spuwenquote:
da's niks om je voor te schamen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Van die lieve...
Met een netje van haar om 'm in op te hangen![]()
watquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En alles veilig want we hebben het toch allemaal.
al het vocht uit de lever moet je niet verloren laten gaan...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je kan je gal ook gewoon spuwen
Anders wordt het slikken of stikken
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's niks om je voor te schamen...
*kijkt bij de buurvrouw haar doucheputje
Heb je soms wat op je leverquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
al het vocht uit de lever moet je niet verloren laten gaan...
wordt heel moeilijk.... ze scheert zich altijd voor het douchenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Netjes van vrouwenhaar om al je geheimpjes in te bewaren![]()
Hebben we dat allemaalquote:
Hoofdhaar werkt ook uitstekend,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wordt heel moeilijk.... ze scheert zich altijd voor het douchen![]()
Zo niet krijg je het wel van mij quoten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik 'Het' ook heb...
Kale chicks rulenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wordt heel moeilijk.... ze scheert zich altijd voor het douchen![]()
Bedoel je dat jullie helemaal niet serieus zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk loopt iedereen hier ook maar een beetje tegen elkaar aan te rijden.
Hier kan het.
In real life zou het gras groener zijn en iedereen de slangen beter kunnen zien.
kom laat je gaan... en kijk welk zaadje je kan planten...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben we dat allemaal
Ik voel me buitengesloten
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je dat jullie helemaal niet serieus zijn![]()
![]()
Maar verstop wat eruit kan groeien!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kom laat je gaan... en kijk welk zaadje je kan planten...![]()
bloedserieus het gaat om relatiemanagementquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedoel je dat jullie helemaal niet serieus zijn![]()
![]()
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bloedserieus het gaat om relatiemanagement
Ik wou net mijn bonestaak tevoorschijn halenquote:
Maar wat als je gaat schieten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn wortel gaat tot de grens...
I'll take you to the candyshop....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet jezelf uiteindelijk toch verkopen.
Ik ben gratis af te halenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moet jezelf uiteindelijk toch verkopen.
Walchelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
DIE WALGELIJKE GEMAKZUCHT ALS EEN PLAATJE NIET VERSCHIJNT DAT ZE HEM DAN NIET FF OPSLAAN EN VIA EEN UPLOADER WAARBIJ HET WEL VERSCHIJNT UPLOADEN MAAR NEE DAAR VOELEN ZE ZICH DAN WEER TE GOED VOOR WALGELIJK IK HAAT DAT SOORT USERS HET IS GEWOON EEN KWESTIE VAN NIET DE KLEINSTE MOEITE WILLEN DOEN JE POST GOED TE VERZORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111
hooooo even.... het gaat om het wederzijdse begrip...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou net mijn bonestaak tevoorschijn halen![]()
Gevoelens...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hooooo even.... het gaat om het wederzijdse begrip...
Goed puntquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
DIE WALGELIJKE GEMAKZUCHT ALS EEN PLAATJE NIET VERSCHIJNT DAT ZE HEM DAN NIET FF OPSLAAN EN VIA EEN UPLOADER WAARBIJ HET WEL VERSCHIJNT UPLOADEN MAAR NEE DAAR VOELEN ZE ZICH DAN WEER TE GOED VOOR WALGELIJK IK HAAT DAT SOORT USERS HET IS GEWOON EEN KWESTIE VAN NIET DE KLEINSTE MOEITE WILLEN DOEN JE POST GOED TE VERZORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111
Dat je alleen relt als je een goed doel hebt is grotendeels waar, maar daar gaat het hier niet omquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat eerste klopt geen reet van, dat had je kunnen wetenMaar ik rel niet om het rellen, er moet wel iets zijn waar ik op tegen ben, dat had jij kunnen weten
Maar dat ik ramptoerist ben dat is waar en zelfs dan bemoei ik me er vaak mee, zonder aanzien des persoon, ik ben niet zo een figuur die zich overal wil inlikken zoals jij, gelukkig niet
nietusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo niet krijg je het wel van mij quoten.
laat je je ook bezorgen?quote:
walchelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
[quote]Op zaterdag 2 juni 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
ZE ZOUDEN GEWOON METEEN GEBAND MOETEN WORDEN DAN MOET JE EENS ZIJN HOE SNEL DIT SOORT STOMMITEITEN AFGELOPEN ZIJN
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je alleen relt als je een goed doel hebt is grotendeels waar, maar daar gaat het hier niet omHet gaat erom dat je in de omgang met sommigen meer energie steekt in pogingen die mensen op te hitsen dan in een vriendelijke omgang. De onaardigheid die je daarbij vertoont en het doel dat je ermee hebt, is minimaal rellen by proxy - Brian dus.
In mijn geval, en op mij zit je echt te letten of er iets 'moois' aankomt, werkt het trouwens averechtsZodra jij uit het niets verschijnt met iets over domheid of beerputten of inlikken, weet ik dat het eigenlijke onderwerp niet interessant meer kan worden.
Lolzzzquote:
zuigend...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gevoelens...
Emoties...
Tranen wil ik zien.
Het liefst in combinatie met uitlopende mascara.
eendjequote:
dat kan ik niet maken... ik ben contactgestoord...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je staat er niet voor open.
Je moet je benen wijder doen.
Goed dat je er bent, dan kan ik mijn positieve invloed in jou 'steken'quote:
Juist dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat kan ik niet maken... ik ben contactgestoord...
oehhh daar ben ik blij mee... hoe gaat het met mijn lieve rel eendjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, dan kan ik mijn positieve invloed in jou 'steken'
kijk... en daar mis je net die houvast die ik je net gegeven heb... sletquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, dan kan ik mijn positieve invloed in jou 'steken'
Moet ik jouw onvermogen bewerkstelligen? Met mijn gratis analyse kun je zelf nog wel een eindje verderquote:
Eendt heeft niet genoeg aan één.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kijk... en daar mis je net die houvast die ik je net gegeven heb... slet
Ik ben totaal uit mijn humeur, disaster probeert mij uit te lokkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oehhh daar ben ik blij mee... hoe gaat het met mijn lieve rel eendje![]()
Ben je jaloersquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kijk... en daar mis je net die houvast die ik je net gegeven heb... slet
het gaat om de wijze les 'wederzijds begrip'... alsof de universele rechten van de mens er helemaal niet meer toe doen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt heeft niet genoeg aan één.
Maar Meerdt is geen koele username.
voor jou ben ik balie 3quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben totaal uit mijn humeur, disaster probeert mij uit te lokkenen wil het dan zo draaien dat ik achter haar aanzit
![]()
![]()
Gelukkig mag ik bij jou klagen![]()
Dat is wat de gouden eeuw der technologie ons gebracht heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het gaat om de wijze les 'wederzijds begrip'... alsof de universele rechten van de mens er helemaal niet meer toe doen...![]()
en de hebberigheid om zo maar je spulletje in andermans zaken te 'steken'
Aha okequote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeit niet.
Een incestueuze bende is het toch al.
En al gekomen?quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef annatopia het volgende:
krijg jij de rambam speedygj
de brutaliteit... misschien had wel eerst zin... ik steek hier ook mijn tijd in...quote:
Ik heb nummer 399 en wacht rustig afquote:
Euh okquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de brutaliteit... misschien had wel eerst zin... ik steek hier ook mijn tijd in...
THTquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het rondsletten begint zijn vruchten af te werpen.
Check je ze op THT?
de maatschappij moet accepteren dat er mensen zijn zoals wij... een grote groep voldoet 'menselijker wijs' gewoon niet aan de norm... de eerste stap is erkenning en daarmee de weg vrijmakend om te komen tot een groot ejaculatie moment...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is wat de gouden eeuw der technologie ons gebracht heeft.
Een onpersoonlijke egoistische porno natie.
tenminste houdbaar totquote:
Live te volgen op de best betalende zender.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de maatschappij moet accepteren dat er mensen zijn zoals wij... een grote groep voldoet 'menselijker wijs' gewoon niet aan de norm... de eerste stap is erkenning en daarmee de weg vrijmakend om te komen tot een groot ejaculatie moment...
hoezo... zit er wel een elestiek in?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat ik maar een broek aan gaan doen.
Het staat ook netter.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoezo... zit er wel een elestiek in?
en haagbeuken... om het enigszins fris te houden...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Live te volgen op de best betalende zender.
Met veel reclame.
En een doorzichtige reden om te sms'en.
Niets mis met hypocriete schijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en haagbeuken... om het enigszins fris te houden...
Je weet immers nooit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en handig voor de snelle momenten...
Disaster denkt alleen maar dat ze kans maaktquote:
Je zou geen nee kunnen zeggen als ze het goed deed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Disaster denkt alleen maar dat ze kans maakt![]()
Ben jij ook al fan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou geen nee kunnen zeggen als ze het goed deed.
call me the master of disaster...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Disaster denkt alleen maar dat ze kans maakt![]()
weet je dat dan niet?... ik maak mij klaar voor de 22ste eeuw... je moet er vroeg bij zijn...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie niet!?
Maar wat zijn we aan het worden?
Ik ben een liefhebber van het ongemak van anderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |