Eeeh... wat is precies het verschil?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat dat even duidelijk is.
Trustenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen, als m'n inetverbinding er niet steeds uitvliegt.Trusten folks!
![]()
![]()
Ze was er vanavond toch nog? Ik zag d'r toch echt.quote:
Woei! Feisty lady!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
Zit ik even niet op te letten baggeren jullie dat hele topic vol: lekker dan![]()
[..]
Okee nou ga je te ver gast![]()
a crass remark = een botte opmerking
crass behaviour/ignorance = bot gedrag of botte onwetendheid
a crass error of judgment = een botte beoordelingsfout
He made crass comments about her worn-out clothes = Hij maakte botte opmerkingen over haar afgedragen kleren
![]()
Het woord onwelgevallige betekend onaangenaam. Daar hebben de engelse een ander woord voor: repellent of unpleasant.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:42 schreef FuTilE het volgende:
Woei! Feisty lady!
A crass remark = een onwelgevallige opmerking
Crass behaviour = onwelgevallig gedrag/onwelgevallige onwetendheid
A crass error of judgement = een onwelgevallige beoordelingsfout...
Enz., enz..
Omdat jij er bot voor invult, wilt nog niet zeggen dat de vertaling 'bot' is![]()
Post 'm!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:08 schreef kleinzusje het volgende:
heb net een heel lief filmpje voor eend gemaakt
What effer, mag het niet even over iets op niveau gaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie, over dat kudtwoordt.
Who cares, ga schelden!![]()
tsjaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Vrouwen die mij afleiden met tetten!
Schuif het daar maar weer op... Je bent het gewoon aan het verlerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Vrouwen die mij afleiden met tetten!
NIET!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schuif het daar maar weer op... Je bent het gewoon aan het verleren![]()
Ik heb ook tieten, maar kan me best concentrerenquote:
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, maar kan me best concentreren
edit alles, ze is geen modquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, Leandra gaat dit ook terug lezen...
crassquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het woord onwelgevallige betekend onaangenaam. Daar hebben de engelse een ander woord voor: repellent of unpleasant.
Crass is een woord wat wel degelijk als bot word vertaald. Iemand haalde ook al de engelse uitleg erbij. Het synoniem was Stupid... Ook dit woord mag vertaald worden met bot (of dom, onbenullig, stom).
En als je me niet geloofd ga je er maar een woordenboek opna slaan. En als je daar bent vertel me dan meteen even wat Feisty is.
Ik zie de hele dag tieten maar dat maakt dat ik nog best kan functionerenquote:
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie de hele dag tieten maar dat maakt dat ik nog best kan functioneren
Nou en, ik heb ook tieten en ik had dat filmpie ook gezien... Ik raak toch ook niet afgeleid elke keer dat er iemand met een piemel of tiet loopt te zwaaien. Dat kan gewoon nietquote:
knip ik met je meequote:
Waarom zie jij de hele dag tieten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie de hele dag tieten maar dat maakt dat ik nog best kan functioneren
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en, ik heb ook tieten en ik had dat filmpie ook gezien... Ik raak toch ook niet afgeleid elke keer dat er iemand met een piemel of tiet loopt te zwaaien. Dat kan gewoon niet![]()
Wtf...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom zie jij de hele dag tieten?
Jaloers
Oh, heb jij ook tieten?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou en, ik heb ook tieten en ik had dat filmpie ook gezien... Ik raak toch ook niet afgeleid elke keer dat er iemand met een piemel of tiet loopt te zwaaien. Dat kan gewoon niet![]()
Ze doen het wel, maar ze hebben het er niet over..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf...
Kudtvrouwen...
De hele dag met je tetten kunnen spelen en het dan niet doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |