I'm The Asteroid!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Are You The Rabbit Or The Headlights?
There's Always Room For One More Impact... With Respective Breakdown.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
And Is There Room In Your Life For One More Breakdown?
Faster! Faster-Faster-Faster! I'm Late, I'm LATE!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
There's Always Room For One More Impact... With Respective Breakdown.
En dan zal ik het even voor je vertalen:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
crass
adjective
Lacking in delicacy or refinement: barbarian, barbaric, boorish, churlish, coarse, crude, gross, ill-bred, indelicate, philistine, rough, rude, tasteless, uncivilized, uncouth, uncultivated, uncultured, unpolished, unrefined, vulgar. See courtesy, smooth
Ik bedoelde dus unrefined, weinig verfijnd -> weinig subtiel -> recht voor zijn raap.
Het is allemaal niet zo 1-op-1 te vertalen. Dus laten we er vooral geen semantische wereldoorlog van maken ;]
Oh, en feisty:
feist·y(fst)
adj. feist·i·er, feist·i·est
1. Touchy; quarrelsome.
2. Full of spirit or pluck; frisky or spunky. See Regional Notes at andiron, feist.
Liever een gelukkig mietje dan een overspannen...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Liever een gelukkig mietje dan een overspannen...![]()
spunkyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan zal ik het even voor je vertalen:
bot [zijnde een bijvoeglijk naamwoord]
Het ontbreken van delicaatheid of verbetering: barbaars, barbaarsheid, boers, lomp, grof, ruw, bruut, slecht opgevoed, onbescheiden, ongeschoolde, ruw, onbeleefd, smaakloos, onbeschaafd, cru, woest, onbeschaafd, niet gepolijst, ongeraffineerd, vulgaar. Zie ook hoffelijkheid,
Ik weet er nog steeds geen woord voor:
... ... ...
1. Lichtgeraakt, twistziek
2. Vol van geestdrift; (geen idee even wat die laatste 3 betekenen, spunky betekend volgens mij zaad en pluck plukken, frisky vrolijkheid: maar die passen alle 3 er niet bij.)
Misschien is het woord wat je bedoelt temprament(vol)?
Ik heb een filmpje voor je gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:55 schreef FuTilE het volgende:
Btw, check www.joox.net, kun je gratis complete films streamen...
Geen spam, vind het wel een nuttige site...
...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:47 schreef FuTilE het volgende:
spunky
adjective
Informal. Having or showing courage: audacious, bold, brave, courageous, dauntless, doughty, fearless, fortitudinous, gallant, game, hardy, heroic, intrepid, mettlesome, plucky, stout, stouthearted, unafraid, undaunted, valiant, valorous. Slang: gutsy, gutty. See fear
Ik zie je vertalingen morgen wel weer tegemoet![]()
Goed goed, ik was al klaar... Wist niet dat je kwaad werd...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme.
En toch had ik gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:54 schreef FuTilE het volgende:
Dit is geen rel, dit is taaloorlog.
Gutenacht, Freundin Völen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:20 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed, ben er moe van...
I wish you all beautiful dreams and a splendid warm night.
![]()
ik zie het verband nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:16 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je eend
Ik kan niet tegen je op omdat jij al van voor 2000 post.
Thnxquote:Dat is een stap te ver. Maar ik wil wil wel even kwijt dat ik je op Brain vind lijken.
Ik te laf om zelf te rellenquote:Sneaken met een kopje koffie, te laf om zelf te rellen en te angstig om iemand te vragen over het hoe en wat.
Ik PM bijna nooit, had het sinds ik day moest pm'en voor gratis streams niet aan geactiveerd...quote:Liever PM en met je mede fokkers over dingen die zo belangrijk zijn, mij afmaken om mijn postings terwijl je niks van me leest of weet.
Volgens mij lijdt je aan waanideeenquote:Verschuil je achter je post verleden en maak een nieuwe af ? Oordeel lekker snel en stel geen vragen ? Sluit bondjes met mede fokkers omdat je contact zo innig is ?
Nou ik zou zeggen please mequote:Ik ben me van geen kwaad bewust, neem je kritiek serieus en zie jou als een ramptoerist lurkend wachtend op sensatie.
Als mens ken ik je niet, maar je zult dit wel nodig hebben. Ik heb je nog steeds lief
WAAR DE FLYING FUCK GAAT DIT OVER!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:30 schreef PC eend het volgende:
HEUL VERHAAL
Dat had ik nou willen bewaren om zelf een keer te zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:16 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je eend
Ik kan niet tegen je op omdat jij al van voor 2000 post. Dat is een stap te ver. Maar ik wil wil wel even kwijt dat ik je op Brain vind lijken. Sneaken met een kopje koffie, te laf om zelf te rellen en te angstig om iemand te vragen over het hoe en wat. Liever PM en met je mede fokkers over dingen die zo belangrijk zijn, mij afmaken om mijn postings terwijl je niks van me leest of weet. Verschuil je achter je post verleden en maak een nieuwe af ? Oordeel lekker snel en stel geen vragen ? Sluit bondjes met mede fokkers omdat je contact zo innig is ?
Ik ben me van geen kwaad bewust, neem je kritiek serieus en zie jou als een ramptoerist lurkend wachtend op sensatie.
Als mens ken ik je niet, maar je zult dit wel nodig hebben. Ik heb je nog steeds lief
Dat eerste klopt geen reet van, dat had je kunnen wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nou willen bewaren om zelf een keer te zeggenHet klopt als een bus.
Be Obscene, Baby! And NOT Heard!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Be Obscene! Be, Be Obscene!
Waarin?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de eerste 2 Kruidvat-paracetamollen zitten erin.
Jouw plotselinge opduiken in de SC op dit soort momenten, zou jou ook het predicaat "ramptoerist lurkend wachtend op sensatie" kunnen opleveren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nou willen bewaren om zelf een keer te zeggenHet klopt als een bus.
waarom moet het altijd weer zo chemisch zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de eerste 2 Kruidvat-paracetamollen zitten erin.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:09 schreef Polonium-120 het volgende:
hee mensen wakker worden.... wisten jullie dat er leven na de dood is?...
Idd.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, Leandra gaat dit ook terug lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |