neen,...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die stem zei "I know what you did last summer" ??
Volgens mij was het Freek....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neen,...
...het was de stem van youp...
eet gerust wat engels rundvlees bij je groente of op broodquote:
Hoort die niet in KPD???quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:39 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik een rietje voor sophietje?...
en/? ... doet je zoon ook aan jump?....quote:
Nope, hij houdt niet van jumpstylequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en/? ... doet je zoon ook aan jump?....
het verovert de wereld... of houdt hij meer van hardrock?...quote:
"Image is not available"?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:39 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik een rietje voor sophietje?...
image is not available...
[afbeelding]
tenzij je van kleine afzuigkappen houdt?...quote:
Eerst zag ik dat plaatje wel, maar nu krijg ik dit?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
tenzij je van kleine afzuigkappen houdt?...
het was kunst... smaken verschillen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerst zag ik dat plaatje wel, maar nu krijg ik dit?
[afbeelding]
En nee, ik ben geen fan van dat soort afzuigkappen.![]()
Wat ben je weer scherp vandaagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jouw plotselinge opduiken in de SC op dit soort momenten, zou jou ook het predicaat "ramptoerist lurkend wachtend op sensatie" kunnen opleveren.
Heb je niet zo een grote bek danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef Polonium-120 het volgende:
zo kan ik het allemaal nog behappen...
Elke SC is een SC naar mijn hartquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:13 schreef Polonium-120 het volgende:
dit is een SC naar mijn hart...
donor suikerhartjes?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Elke SC proeft een beetje naar suikerhartjes![]()
En alles veilig want we hebben het toch allemaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:19 schreef Polonium-120 het volgende:
ik raak altijd meteen opgewonden wanneer ik de SC binnenstap... met al die wisselende contacten...
Maar je kan je gal ook gewoon spuwenquote:
da's niks om je voor te schamen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Van die lieve...
Met een netje van haar om 'm in op te hangen![]()
watquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En alles veilig want we hebben het toch allemaal.
al het vocht uit de lever moet je niet verloren laten gaan...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je kan je gal ook gewoon spuwen
Anders wordt het slikken of stikken
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's niks om je voor te schamen...
*kijkt bij de buurvrouw haar doucheputje
Heb je soms wat op je leverquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
al het vocht uit de lever moet je niet verloren laten gaan...
wordt heel moeilijk.... ze scheert zich altijd voor het douchenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Netjes van vrouwenhaar om al je geheimpjes in te bewaren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |