Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Montanes tegen Nadal uiteindelijk 73!! Unforced Errors... Dat zijn 18 games... Oftewel 3 sets 6-0 6-0 6-0..
Het enige wat ik hoop is dat deze partij snel voorbij is. Er is zowat nog geen leuke vrouwenpartij geweest.. Niet om aan te zien dit.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:03 schreef snellejelle het volgende:
Safina komt goed terug
Hopelijk wordt 't dan toch nog een mooie partij
haha ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoop is dat deze partij snel voorbij is. Er is zowat nog geen leuke vrouwenpartij geweest.. Niet om aan te zien dit.
We zijn het gewoon een keer eensquote:Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoop is dat deze partij snel voorbij is. Er is zowat nog geen leuke vrouwenpartij geweest.. Niet om aan te zien dit.
Ik kan me het niet voorstellen. Of je moet bij sommige partijen 1,5 uur proberen onder de rokjes/in de shirtjes te spieken. Maar qua tennis winnen absoluut de mannen.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:09 schreef Vaud het volgende:
[..]
haha ik ookHelaas wilt Safina niet echt meewerken
![]()
Begrijp ook niet waarom sommige mensen zeggen dat vrouwentennis populairder is dan mannentennis (geen idee of dat waar is trouwens).
Volgens mij stond hij 5-1 voor op een gegeven moment. Had niet verwacht dat Volandri nog wakker zou worden eigenlijk.quote:
Hij doet het nu wel, 7-5quote:Op zondag 3 juni 2007 12:32 schreef Reya het volgende:
Robredo heeft Volandri weer teruggebroken, en kan wederom serveren voor de tweede set.
Maar als het een meezit een Federer - Canas SFquote:Op zondag 3 juni 2007 12:43 schreef mitt het volgende:
krijg je weer een Federer - Robredo QF.
lekker spannend
Leuk toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ey Federer gelijk gebroken.
Nou!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:53 schreef mitt het volgende:
goed begin Federer.
Gezien het spel zover (ja het is snel) denk ik dat Roger al blij is als hij gewoon wint.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
Federer is bezig aan z'n 11e partij op rij op een Grand Slam zonder setverlies proberen te winnen, het record van McEnroe.
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:31 schreef dndiek het volgende:
Hebben meer mensen last van een "onduidelijke" NL1?
Nee, bij mij doet hij het gewoonquote:Op zondag 3 juni 2007 13:31 schreef dndiek het volgende:
Hier niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:31 schreef dndiek het volgende:
neequote:Op zondag 3 juni 2007 13:31 schreef dndiek het volgende:
Denk dat dat best gaat meevallenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:55 schreef snellejelle het volgende:
Federer zal nu wel over 'm heen walsen.
Hmm misschien, maar ik ken hem dit jaar niet als een opgever. (zie halve finale Rotterdam)quote:Op zondag 3 juni 2007 13:55 schreef snellejelle het volgende:
Federer zal nu wel over 'm heen walsen.
foute call van de lijnrechter en volgens de man op de stoel had Federer anders een kans om hem te hebben geloof ik..quote:
Ahh ok ik had al heel die call gemistquote:Op zondag 3 juni 2007 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
foute call van de lijnrechter en volgens de man op de stoel had Federer anders een kans om hem te hebben geloof ik..
Ik vond 'm net wel grappig toen Siemerink deed alsof hij het Russisch van Youzhny verstondquote:Op zondag 3 juni 2007 14:31 schreef S-Two het volgende:
Wie is die knakker die commentaar geeft op Ned 1. naast Siemerink? Wat een flapdrol.
Hoewel ik het Monaco een tikkeltje meer gun, hoop ik toch op Canas vanwege zijn kansen in de rest van het toernooi.quote:
Ik zie Monaco wel winnen nu.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hoewel ik het Monaco een tikkeltje meer gun, hoop ik toch op Canas vanwege zijn kansen in de rest van het toernooi.
Heb je Federer ooit zien verliezen vanaf 2-0 en een break voorsprong?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef S-Two het volgende:
Federer gaat niet goed nu. Misschien dat het toch nog een spannende wedstrijd kan gaan worden.
Voor alles is een eerste keer. En als iemand er mentaal toe in staat is is het Youzhny wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je Federer ooit zien verliezen vanaf 2-0 en een break voorsprong?
Het staat weer gewoon 2-2quote:Op zondag 3 juni 2007 14:45 schreef S-Two het volgende:
Federer gaat niet goed nu. Misschien dat het toch nog een spannende wedstrijd kan gaan worden.
We zullen zien hoe sterk Youzhny mentaal is in deze game.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer. En als iemand er mentaal toe in staat is is het Youzhny wel.
Sterk dusquote:Op zondag 3 juni 2007 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We zullen zien hoe sterk Youzhny mentaal is in deze game.
Viel niet tegen idd, maar ik zie Youzhny zeker niet in staat deze partij nog te winnen.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel niet tegen idd, maar ik zie Youzhny zeker niet in staat deze partij nog te winnen.
Lekker commentaar bij de NOS ook weer, Robredo is pas 2 uur klaar en nog speculeren ze over die wedstrijd tegen Volandri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |