Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Montanes tegen Nadal uiteindelijk 73!! Unforced Errors... Dat zijn 18 games... Oftewel 3 sets 6-0 6-0 6-0..
Het enige wat ik hoop is dat deze partij snel voorbij is. Er is zowat nog geen leuke vrouwenpartij geweest.. Niet om aan te zien dit.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:03 schreef snellejelle het volgende:
Safina komt goed terug
Hopelijk wordt 't dan toch nog een mooie partij
haha ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoop is dat deze partij snel voorbij is. Er is zowat nog geen leuke vrouwenpartij geweest.. Niet om aan te zien dit.
We zijn het gewoon een keer eensquote:Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoop is dat deze partij snel voorbij is. Er is zowat nog geen leuke vrouwenpartij geweest.. Niet om aan te zien dit.
Ik kan me het niet voorstellen. Of je moet bij sommige partijen 1,5 uur proberen onder de rokjes/in de shirtjes te spieken. Maar qua tennis winnen absoluut de mannen.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:09 schreef Vaud het volgende:
[..]
haha ik ookHelaas wilt Safina niet echt meewerken
![]()
Begrijp ook niet waarom sommige mensen zeggen dat vrouwentennis populairder is dan mannentennis (geen idee of dat waar is trouwens).
Volgens mij stond hij 5-1 voor op een gegeven moment. Had niet verwacht dat Volandri nog wakker zou worden eigenlijk.quote:
Hij doet het nu wel, 7-5quote:Op zondag 3 juni 2007 12:32 schreef Reya het volgende:
Robredo heeft Volandri weer teruggebroken, en kan wederom serveren voor de tweede set.
Maar als het een meezit een Federer - Canas SFquote:Op zondag 3 juni 2007 12:43 schreef mitt het volgende:
krijg je weer een Federer - Robredo QF.
lekker spannend
Leuk toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ey Federer gelijk gebroken.
Nou!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:53 schreef mitt het volgende:
goed begin Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |