Slaapse Geenaamquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef geenaam het volgende:
ik ga toch nog ff 3 uurtjes proberen te slapen.. Trusten
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem
Dat is minder![]()
Maar bij de ambasade kan je volgens mij gewoon een spoed reisdocument aanvragen
Hoop dat wij ook snel kunnen genieten van het programmaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik heb ze al gemailed. Maar het kan zijn dat ik naar Ottawa moet en dat is vervelend.
TV-programma begint NU!
Tot nu toe: ik had op iets meer gehoopt maar niet verwacht. Het is reclame dus er is nog hoopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dat wij ook snel kunnen genieten van het programma![]()
Have fun.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:40 schreef Soempie het volgende:
Nou, dit (gisteravond weg, nu vroeg op) was niet het beste plan ooit. Zo moe...![]()
Wel zo slim geweest om m'n wekker een heel stuk buiten m'n bed te zetten, zodat ik er wel uit moest.![]()
Hopelijk ben ik zo op het strand/ achterop de motor wat wakkerder![]()
fijne dag!
Found you. Jij kunt zo lekker in de duinen luieren. Ik moet nu brak naar m'n werk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ga plat![]()
ben ook een beetje draaiierig van de alcohol. Dat wordt wat morgen.![]()
![]()
heb je een boot?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:34 schreef geenaam het volgende:
Eindelijk wat mensen hier? Ik ga straks denk ik maar lekker varen..
Lekker, daar zou ik nou echt zin in hebben vandaagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:34 schreef geenaam het volgende:
Eindelijk wat mensen hier? Ik ga straks denk ik maar lekker varen..
Wat let je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Lekker, daar zou ik nou echt zin in hebben vandaag
Nee, er kwam voor m'n vader iets heel dringends tussendoor, waardoor we net voorbij schiphol weer om konden keren en naar huis konden rijdenquote:
waar vind ik een boot?quote:
douchenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n Duiktripje is in het water gevallen, waardoor ik geen water gezien heb vandaag
Wel een koude douche dit jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
waar vind ik een boot?
[..]
douchen
Ik zou zeggen kom langs..quote:
Dat laten de plannen voor vandaag niet doe ben ik bangquote:
Nee niet hengelen. Dat is zoo saai. Ik reed vanmorgen rond kwart voor 6 langs het kanaal, en drie keer raden wat voor mensen daar zaten.. Vissers.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat laten de plannen voor vandaag niet doe ben ik bang
Ga je dan ook hengelen? Daar vind ik namelijk niks aan
Nou ja, niks doen is ook saai maar toch nog leuker dan vissen vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee niet hengelen. Dat is zoo saai. Ik reed vanmorgen rond kwart voor 6 langs het kanaal, en drie keer raden wat voor mensen daar zaten.. Vissers.Je gaat toch niet rond dat tijdstip in een kanaal vissen. En het was er niet ééntje.. Nee het waren er iets van 10.
Ik weet leukere dingen om in mijn weekend te doen.
Ja. Dat lijkt me logisch. Daarom verbaasde ik me nog meer erover. Dat ze een hele nacht daar gaan zitten vissen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ja, niks doen is ook saai maar toch nog leuker dan vissen vind ik
En misschien zaten die mensen er gewoon de hele nacht al?
Juist wel om van hun vrouw af te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja. Dat lijkt me logisch. Daarom verbaasde ik me nog meer erover. Dat ze een hele nacht daar gaan zitten vissen.Zullen wel vrijgezel zijn ofzo. Anders ga je niet op je vrije vrijdagnacht daar zitten.
Ja, misschien als je al jaren bij elkaar bent dat je dan blij bent om even van haar af te zijn. Maar ik weet wel wat ik kan doen met mijn vriendin op een gezellige vrijdagnacht. Maar over 20 jaar zal ik ook wel langs het kanaal zitten vissen. Wat een vooruitzicht..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist wel om van hun vrouw af te zijn
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:12 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, misschien als je al jaren bij elkaar bent dat je dan blij bent om even van haar af te zijn. Maar ik weet wel wat ik kan doen met mijn vriendin op een gezellige vrijdagnacht. Maar over 20 jaar zal ik ook wel langs het kanaal zitten vissen. Wat een vooruitzicht..![]()
Mijn tas is terecht en wordt vandaag afgeleverdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:37 schreef Soempie het volgende:
Jammer wel Nem. Klote van je paspoort ook![]()
Ughquote:
dat is wel lekker nieuwsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tas is terecht en wordt vandaag afgeleverd
In de zomer van 2005 deed ik mee aan een project met daarbij een projectweek. Er is die zomer 1 hittegolf geweest, die begon op die maandag en was op die vrijdag bij de laatste dagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil die kutscriptie niet meer schrijven!! Het is verdorie lekker weer en dat gaat het alleen nog maar meer zijn de komende tijd...... en wat doe ik? Binnen zitten typen
Haha, nee helaas nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deed die schilder van je veel landschappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |