Ik anderhalf uur vroegerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit hier eigenlijk ook wel prima.. Alleen moet ik morgen wel om 7 uur op![]()
Dat was ook absoluut de bedoeling....maar het was gewoon erg leukquote:
typischquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook absoluut de bedoeling....maar het was gewoon erg leuk![]()
Ze bedoelde het lief. Ze vroeg of ik wel de wekker had gezet voor morgen..quote:
Dat wil ik ook wel.quote:
Is 't goed gegaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef geenaam het volgende:
Ach. Ik ben vrolijk. Mijn examens zijn voorbij dus niks maakt me niks meer uit![]()
Mijn gevoel er over is wel goed. Ik ga mijn antwoorden niet checken op internet want dan maakt je je misschien wel onterecht ongerust of gerust. Ik hoor het over 2 weken wel. Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen.quote:
ik heb het destijds wel nagekeken maar kan me voorstellen dat je het liever niet doetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:09 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mijn gevoel er over is wel goed. Ik ga mijn antwoorden niet checken op internet want dan maakt je je misschien wel onterecht ongerust of gerust. Ik hoor het over 2 weken wel. Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Etcetera het volgende:
ik hou er mee op
slaap lekker heren, en succes met opstaan geenaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |