Ja maar voor welke organen ben je dan verplicht donor en voor welke niet? Je kunt toch niet iedereen verplichten z'n huid af te staan, althans dat is iets dat ikzelf wél zou willen behouden. En je hebt daarnaast ook te maken met mensen aan wiens organen je niets hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen discussie nodig je bent gewoon donor en als je niet wilt ga je naar het postkantoor haalt een formulier en stuurt dat op en klaar
Waarom zou je dat willen behouden dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja maar voor welke organen ben je dan verplicht donor en voor welke niet? Je kunt toch niet iedereen verplichten z'n huid af te staan, althans dat is iets dat ikzelf wél zou willen behouden. En je hebt daarnaast ook te maken met mensen aan wiens organen je niets hebt.
Dat kan je dan zelf invullen nu kan je ook invullen wat je wel af wilt staan en wat nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja maar voor welke organen ben je dan verplicht donor en voor welke niet? Je kunt toch niet iedereen verplichten z'n huid af te staan, althans dat is iets dat ikzelf wél zou willen behouden. En je hebt daarnaast ook te maken met mensen aan wiens organen je niets hebt.
Ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen behouden dan eigenlijk?
ik lees het later wel
Volgens mij gebruiken ze meestal huid van je benen/armenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:40 schreef Etcetera het volgende:
je huid halen ze echt niet weg van plaatsen waar het te zien is als je ligt opgebaard hoor
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:43 schreef ScottTracy het volgende:
Hè bah nou ga ik me visualiseren hoe dat gaat, als je organen enzo uit je lichaam worden gehaald. Zometeen zie ik toch maar van donatie af hoor.
Of als je hersendood bent dat hebben artsen het liefste zodat er meer organen te gebruiken zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:45 schreef Etcetera het volgende:
ik kan het nog erger maken
als je hoornvlies doneert, worden je oogbollen verwijderd en vervangen voor protheses. daarna worde n je ogen gesloten
Liever iets dan nietsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben toch verziend, dan heeft toch niemand iets aan mijn hoornvlies?
Ik zit hier eigenlijk ook wel prima.. Alleen moet ik morgen wel om 7 uur opquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:54 schreef Etcetera het volgende:
ik wil eigenlijk wel op bed
maar het deel dat ik daarvoor in beweging moet komen staat me niet aan
hey soempieen geenaam
Ik anderhalf uur vroegerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit hier eigenlijk ook wel prima.. Alleen moet ik morgen wel om 7 uur op![]()
Dat was ook absoluut de bedoeling....maar het was gewoon erg leukquote:
typischquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook absoluut de bedoeling....maar het was gewoon erg leuk![]()
Ze bedoelde het lief. Ze vroeg of ik wel de wekker had gezet voor morgen..quote:
Dat wil ik ook wel.quote:
Is 't goed gegaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef geenaam het volgende:
Ach. Ik ben vrolijk. Mijn examens zijn voorbij dus niks maakt me niks meer uit![]()
Mijn gevoel er over is wel goed. Ik ga mijn antwoorden niet checken op internet want dan maakt je je misschien wel onterecht ongerust of gerust. Ik hoor het over 2 weken wel. Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen.quote:
ik heb het destijds wel nagekeken maar kan me voorstellen dat je het liever niet doetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:09 schreef geenaam het volgende:
[..]
Mijn gevoel er over is wel goed. Ik ga mijn antwoorden niet checken op internet want dan maakt je je misschien wel onterecht ongerust of gerust. Ik hoor het over 2 weken wel. Ik heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Etcetera het volgende:
ik hou er mee op
slaap lekker heren, en succes met opstaan geenaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |