Dat laten de plannen voor vandaag niet doe ben ik bangquote:
Nee niet hengelen. Dat is zoo saai. Ik reed vanmorgen rond kwart voor 6 langs het kanaal, en drie keer raden wat voor mensen daar zaten.. Vissers.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat laten de plannen voor vandaag niet doe ben ik bang
Ga je dan ook hengelen? Daar vind ik namelijk niks aan
Nou ja, niks doen is ook saai maar toch nog leuker dan vissen vind ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee niet hengelen. Dat is zoo saai. Ik reed vanmorgen rond kwart voor 6 langs het kanaal, en drie keer raden wat voor mensen daar zaten.. Vissers.Je gaat toch niet rond dat tijdstip in een kanaal vissen. En het was er niet ééntje.. Nee het waren er iets van 10.
Ik weet leukere dingen om in mijn weekend te doen.
Ja. Dat lijkt me logisch. Daarom verbaasde ik me nog meer erover. Dat ze een hele nacht daar gaan zitten vissen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ja, niks doen is ook saai maar toch nog leuker dan vissen vind ik
En misschien zaten die mensen er gewoon de hele nacht al?
Juist wel om van hun vrouw af te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja. Dat lijkt me logisch. Daarom verbaasde ik me nog meer erover. Dat ze een hele nacht daar gaan zitten vissen.Zullen wel vrijgezel zijn ofzo. Anders ga je niet op je vrije vrijdagnacht daar zitten.
Ja, misschien als je al jaren bij elkaar bent dat je dan blij bent om even van haar af te zijn. Maar ik weet wel wat ik kan doen met mijn vriendin op een gezellige vrijdagnacht. Maar over 20 jaar zal ik ook wel langs het kanaal zitten vissen. Wat een vooruitzicht..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist wel om van hun vrouw af te zijn
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:12 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, misschien als je al jaren bij elkaar bent dat je dan blij bent om even van haar af te zijn. Maar ik weet wel wat ik kan doen met mijn vriendin op een gezellige vrijdagnacht. Maar over 20 jaar zal ik ook wel langs het kanaal zitten vissen. Wat een vooruitzicht..![]()
Mijn tas is terecht en wordt vandaag afgeleverdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:37 schreef Soempie het volgende:
Jammer wel Nem. Klote van je paspoort ook![]()
Ughquote:
dat is wel lekker nieuwsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn tas is terecht en wordt vandaag afgeleverd
In de zomer van 2005 deed ik mee aan een project met daarbij een projectweek. Er is die zomer 1 hittegolf geweest, die begon op die maandag en was op die vrijdag bij de laatste dagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil die kutscriptie niet meer schrijven!! Het is verdorie lekker weer en dat gaat het alleen nog maar meer zijn de komende tijd...... en wat doe ik? Binnen zitten typen
Haha, nee helaas nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deed die schilder van je veel landschappen?
Zekerquote:
En ze komen altijd op het einde van de dagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Ik weet alleen niet wanneer ze komen dus het kan de hele dag duren en dat is gewoon kut want dan is heb ik een hele dag weggegooid
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ze komen altijd op het einde van de dag![]()
Waarom zet je hem op slot als ie in de kelder staat? of woon je in ene flat ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Etcetera het volgende:
rijtje al gehad, maar zal m'n tas nog even ondersteboven gooien
gister voor het laatst gehad toen ik 'm op slot zette in de kelderen waara ik 'm heb neergelegd
Mist er nog wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn tas is hier
Hij is wel doorzocht
En er zit geen priority sticker op. Dat verklaard wel iets.
Voor zover ik kan zien niet nee. Of ze moeten m'n onderbroeken hebben gepiktquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
niet eens geconfisqueerd wegens biohazard![]()
![]()
Ze waren gewassen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
niet eens geconfisqueerd wegens biohazard![]()
![]()
quote:
Ja, dat was best een schot voor open doelquote:
Nieuwe Nintendoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Met je watte?
Jaquote:
Misschien ga ik naar een flatfeest maar dat weet ik nog niet zekerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat er nog gestapt worden vanavond?
je moet een broek ook niet opvouwenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
fietssleutel is terechtuit m'n broekzak gevallen waarschijnlijk toen ik 'm opvouwde gister
doe ik normaal ook nooitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je moet een broek ook niet opvouwen
Nee, er is iemand anders uitgekozen om daar te gaan wonenquote:
balen zegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er is iemand anders uitgekozen om daar te gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |