Dat hoor je dus niet vaak. Hoe ben je in een van de armste staten terechtgekomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Quintony het volgende:
Ik woon nu al een jaartje of drie in het zuid westen van MIssouri in de VS.
Als ik iets mis, dan is het wel drop.Die hele IKEA kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:52 schreef Buschetta het volgende:
Tsjechie <-> Italie
Drop mis je niet zolang er een IKEA in de buurt is zeg ik altijd maar
Uitwisselings Programma tussen mijn hogeschool en een universiteit in de Springfield, MO. En daar toen een meisje leren kennenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat hoor je dus niet vaak. Hoe ben je in een van de armste staten terechtgekomen
Hoi, jij ook hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef moemoe het volgende:
Wat een leuk idee! Ik zou ook graag willen emigreren, maar woon nu nog in Nederland.
Ik hoop dat je snapt dat elke IKEA drop verkoopt in de food section ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:58 schreef Suerte het volgende:
[..]
Als ik iets mis, dan is het wel drop.Die hele IKEA kan me gestolen worden![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat elke IKEA drop verkoopt in de food section ?
Daar verwees ik dus naarNiet naar die flutmeubelen
Ik denk dat je in het verkeerde stuk Finland zat?! Ik heb er 8 maanden gezeten, en vond het verre van stil... Suomi! (woon nu weer na 1 jaartje London en 8 maanden Finland weer in Nederland, in Rotterdam... voor mij ook nieuwe stad/provincie)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:22 schreef Harry4 het volgende:
Finland is toch echt te stil.
The big question is ..... heeft die IKEA genoeg drop ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Vampier het volgende:
Anaheim CA bij Maarten in de buurt, ik zit nu +-800 meter van een joekel van een ikea af.
Waar heb jij gezetenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde stuk Finland zat?! Ik heb er 8 maanden gezeten, en vond het verre van stil... Suomi! (woon nu weer na 1 jaartje London en 8 maanden Finland weer in Nederland, in Rotterdam... voor mij ook nieuwe stad/provincie)
Zeg, popolon, hoever zit jij van Detroit vandaan. Eind september ga ik die kant op om effe ene Genesis concert te bezoekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef popolon het volgende:
popolon town, Michigan:
Twee uur rijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:57 schreef vicz het volgende:
[..]
Zeg, popolon, hoever zit jij van Detroit vandaan. Eind september ga ik die kant op om effe ene Genesis concert te bezoek
Hey daar! Je mag bij ons komen logeren als je terug bent hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef Perruche het volgende:
estlandna 1 jaar wel weer genoeg geweest en op zoek naar een soort baan ofzo, ergens in een zonnig land
Ah dat valt dan wel meequote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Twee uur rijden.
Nederland past al drie keer in Michigan. Als ik de 'meren' er bij reken is het een keer of tien.
Ik hoop dat 't concert leuk is. Detroit is niet een van de meest vrolijke steden in de VS.quote:
Ze hebben er wel toffe house.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't concert leuk is. Detroit is niet een van de meest vrolijke steden in de VS.
Ik hoop het ook. De reden dat ik naar Detroit ga is ondermeer omdat daar ook toevallig een vestiging van het bedrijf waar ik werk zit, en een aantal kennissen heb wonen (gratis overnachting. Hopelijk kan ik de reiskosten declarerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't concert leuk is. Detroit is niet een van de meest vrolijke steden in de VS.
Ik ben wel eens verdwaald in Detroit toen ik een snelwegafslag miste na een omleiding.... en toen kwam ik in een wijk terecht met alleen maar zwarten, en waar een stel gangstah's op de hoek van de straat echt zaten te kijken naar die mooie spiksplinternieuwe huurauto waar we in reden..... stoppen bij het STOP bord deden we niet, rechts, meteen weer rechts bij het volgende kruispunt en weg uit die wijk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:17 schreef popolon het volgende:
quote:
Vanuit Bangladesh kan het bijna alleen maar makkelijker worden, toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:25 schreef Indira het volgende:
Sinds 3 jaar in Bangladesh, zomer 2008 ga ik verhuizen naar een ander land, weet pas 3 maanden van te voren waar naar toe. Ik hoop dan op Indonesie, China of Maleisie.![]()
ik heb ´m ook in de OP ge-embed if you don't mind.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:46 schreef troma78 het volgende:
Ik woon al ruim 3 jaar in Ierland en heb hier een gezinnetje gesticht
Shannon is niet bijzonder genoeg voor foto's
Ik zet hem trouwens hier ook maar: http://www.frappr.com/fokbuitenland
Ik heb een foto van jouw huis volgens mij in m'n fotoalbum in NLquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:19 schreef dimage het volgende:
eeh ik woon deels in nl. en deels in frankrijk mag dat ook ? zo ja . in frankrijk woon ik dus in antibes. op de heuvelrug en in dit huis. NU NIET ALLEMAAL LANGSKOMEN JA.
[afbeelding]
[afbeelding]
en waarom nu weer weg ? Biot is hemels. Weinig overlast al moet ik nu wel erkennen dat er volgens mij nu meer russen hier wonen dan in rusland.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jouw huis volgens mij in m'n fotoalbum in NL
Heb 1 jaar in Biot gewoond 15 minuten vanaf de Jachthaven in Antibes. Denk altijd met een wee gevoel terug aan die periode. Erg mooie omgeving. Ging als kind altijd rondhangen bij die jachten. Daar ontstond mijn liefde ook voor schepen. Had het geluk dat ik daar mensen kende. Heb zelf ook een jacht gehad maar dat verhaal bespaar ik je want dat ding was zo verrot dat hij nooit meer gevaren heeft(trauma)
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef dimage het volgende:
[..]
en waarom nu weer weg ? Biot is hemels. Weinig overlast al moet ik nu wel erkennen dat er volgens mij nu meer russen hier wonen dan in rusland.
Waar woon jij in Londen?Wij hebben in Islington gewoondquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:49 schreef Individual het volgende:
Alweer bijna 7 jaar in London, UK. Ik hoef neem ik aan geen plaatjes te posten om te laten zien hoe het eruit ziet.![]()
Woon in Blackheath (Greenwich borough); a gem in SE.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:17 schreef Suerte het volgende:
Waar woon jij in Londen?Wij hebben in Islington gewoond![]()
Woehoe ElizabethR, een uitdaging!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:46 schreef troma78 het volgende:Shannon is niet bijzonder genoeg voor foto's
We zijn daar weleens geweest.Is prachtig daarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Woon in Blackheath (Greenwich borough); a gem in SE.![]()
[afbeelding]
Moet ze nog wel een stukje reizenquote:
Ik ben ook wel eens iets buiten downtown, waar het goed te doen is, terechtgekomen. Dan moet je toch wel even oppassen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben wel eens verdwaald in Detroit toen ik een snelwegafslag miste na een omleiding.... en toen kwam ik in een wijk terecht met alleen maar zwarten, en waar een stel gangstah's op de hoek van de straat echt zaten te kijken naar die mooie spiksplinternieuwe huurauto waar we in reden..... stoppen bij het STOP bord deden we niet, rechts, meteen weer rechts bij het volgende kruispunt en weg uit die wijk!
Een plaag wil ik niet zeggen maar als ze onder je schuurtje gaan leven dan moeten ze weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:47 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een geweldige foto. Dat beestje zit er ook in zo-van "Ja verdomme, ik weet ook niet hoe ik hier nou terecht kom, sta daar niet zo te lachen EN HAAL ME ERUIT JA!?!!!??". Maar zijn wasbeertjes daar een plaag ofzo dan?
quote:
kom je bij mij wonen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef moemoe het volgende:
Wat een leuk idee! Ik zou ook graag willen emigreren, maar woon nu nog in Nederland.
Even offtopic: Quintony..welke Uni precies in Springfield? Missouri State? En je hebt daar CIS gestudeerd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Quintony het volgende:
[..]
Uitwisselings Programma tussen mijn hogeschool en een universiteit in de Springfield, MO. En daar toen een meisje leren kennenNu is ze mijn vrouw
En MO is meer een middenmoot dan een arme staat. Enne in Springfield, een studentenstad met meer dan 60.000 studenten kun je een 'duplex' huren van 100-120m2 voor 400-500$![]()
werk in overvloed hier , prachtig weer en heerlijk etenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]Ik hoop er zeker terug te komen ooit....
Ik pendel nu tussen Tsjechie en Italie. Maar ik weet zeker dat als de kans zich voordoet dat ik meteen weer terug ga om er te wonen. Ik woonde er als kind sindsdien op meerdere plekken in de wereld gewoond. Ik ga jaarlijks met de trein vanaf Milaan naar Nice. De mooiste trein route in Europa. lekker uit het raam kijken naar de baaien. Erg mooi.
(zoekt een manier om m'n vriendin te overtuigen om er te gaan wonen)
Zal wel een Milanese pizza zijn, dit is er duidelijk niet 1 uit de geboortestad van de pizza, zo'n bodem kan daar echt nietquote:
Vlakbij Tinkepink dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef z80 het volgende:
ik woon nu al weer ruim 2 jaar in Duitsland.
in een klein dorpje tegen Kleve aan.
Nu wil ik toch weleens weten waarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef z80 het volgende:
ik woon nu al weer ruim 2 jaar in Duitsland.
in een klein dorpje tegen Kleve aan.
foto's zijn tot nu toe mooi om te zien ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:51 schreef popolon het volgende:
Meer foto's mensen. Als het kan.
Toch leuk om te zien waar mensen wonen namelijk.
In Praag geweest vorige zomervakantie, goed bevallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
foto's zijn tot nu toe mooi om te zien ja.
Das een eindje van het nieuwe stadion afquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:14 schreef Chen het volgende:
Waar ik heen ga:
[afbeelding]
Talisay, Cebu City, Cebu, Phillipines
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
Zie fotoboek, ik weet ff niet hoe je thumbnalis kunt linken.
Al volop zomer hier in Michigan, twee weken rond de 25 graden en volgende week wordt het gelukkig wat minder.
Hier in NYC is het al 2 weken warm, danwel heet; 28-32 gradenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagd![]()
![]()
Hoezo, koeltie goed?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:42 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
En dat is mijn verwarming. Belgische kwaliteit.
kijk je pmquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:07 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Even offtopic: Quintony..welke Uni precies in Springfield? Missouri State? En je hebt daar CIS gestudeerd?
Dat ga ik namelijk ook een half jaar doen vanaf augustus..![]()
ik heb geen idee waar Tinkepink woont.quote:
Waar het hart vol van isquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar Tinkepink woont.
ik kan haar ook niet vinden op de kaart.
dus ik kan ook niet zeggen of ze in de beurt woont.
sorry typ foutje.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 11:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das een eindje van het nieuwe stadion af
Ha ha, dat klopt! Toch was hij best lekker hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal wel een Milanese pizza zijn, dit is er duidelijk niet 1 uit de geboortestad van de pizza, zo'n bodem kan daar echt niet
Ik ken nog 2 zussen uit Wisconsin van vakantie, eentje was ik echt close mee maar die ouders mochten me niet zoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:45 schreef Shira het volgende:
ik woon in de "cheesehead" staat: Wisconsin, ongeveer 20 (autominuten) van Milwaukee
Mooi! Lijkt echt op dat huis van de film Home Alone.Ook bedekt met sneeuw enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagd![]()
![]()
OT:
Ik woon nu nog in deze straat in Minneapolis, MN:
[afbeelding]
Troma heeft gelijkquote:
Daar woon ik half/half. D.w.z. ongeveer 7 maanden per jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef Chen het volgende:
Ik move aan het eind van dit jaar naar de Fillipijnen
Jezus, een enorme drukte daaro of nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:50 schreef SeLang het volgende:
Taipei, Taiwan
Foto's zelf genomen vanaf Taipei101, de hoogste toren ter wereld.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Daar woon ik half/half. D.w.z. ongeveer 7 maanden per jaar![]()
Leuk om te zien dat er meerdere Fokkers op de Filipijnen zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 07:36 schreef rene29 het volgende:
Cagayan de Oro
Filipijnen.
3 jaar nu, en geen plannen om terug te gaan.
en idd, geen voetbalstadions
Nope, maar wel in Den Haagquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Woont er ook iemand in Oman? Probeer voor mijn nieuwe bedrijf daar een jaartje of 2 te gaan werken.
Dat zou ik zeer zeker doen. Het school/universiteits systeem aldaar vind ik beduidend minder dan in Nederland.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef Chen het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te zien dat er meerdere Fokkers op de Filipijnen zijnZoals LangeTabbetje zijn wij ook van plan om hier en daar te gaan wonen. Meer om de 6 maanden zo, alleen omdat ik nog gewoon op school zit is dat iet wat lastig dus, daarom is het hoogst waarschijnlijk dat ik daar helemaal blijf, of ik blijf juist hier om mijn school af te maken.
Kijk even hier: Filipijnen, verhuizen of niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer zeker doen. Het school/universiteits systeem aldaar vind ik beduidend minder dan in Nederland.
Die sneeuw is wel een optie die die amerikanen in de kleine lettertjes zetten en waar je dik extra voor betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 02:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mooi! Lijkt echt op dat huis van de film Home Alone.Ook bedekt met sneeuw enzo![]()
Rewimo Duitland Pfalzdorfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef phileine het volgende:
Heb deze sticky gemaakt en een lijst van alle "buitenlanders" die zich hebben gemeld in de OP gezet (ze staan nu op alfabet, later maar eens kijken of een indeling per gebied niet handiger is). Alleen heb ik nu het kaartje stukgemaakt, Danny kun jij dat fixen?
onder de Q van qwerty_x: São Paulo, Braziliequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef phileine het volgende:
Heb deze sticky gemaakt en een lijst van alle "buitenlanders" die zich hebben gemeld in de OP gezet (ze staan nu op alfabet, later maar eens kijken of een indeling per gebied niet handiger is).
(..)
Administrators en Forum Admins kunnen html posten, dus een van hun PMen even te editten en op invoeren te drukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:10 schreef phileine het volgende:
ja maar als jij weet hoe ik het op moet lossen mag je het best zeggen
Het leuke is, er wonen gewoon mensen op dat eiland. Die gaan gewoon elke dag met de boot naar het vaste land om te werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Oew, mooi dat fortZou ik weleens willen rondwandelen met mijn camera
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef phileine het volgende:
dat is omdat ik het kaartje heb stukgemaakt. Moet nog even door een grote jongen gerepareerd worden![]()
Lijkt me wel grappig om te zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het leuke is, er wonen gewoon mensen op dat eiland. Die gaan gewoon elke dag met de boot naar het vaste land om te werken
De laatste 6 namen onder Verenigd Koninkrijk moeten naar Verenigde Staten verhuisd wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef phileine het volgende:
Dank voor het fixen van de OP NJ!
Ik moet verder dus gewoon met mijn tengels van die OP afblijven, dus even hier de userlijst. Volgende topic wel in de OP of als tweede post. of zoiets dergelijks. Heb hem even geordend op land, want dat leek toch leuker
Hmm... maakt me verder niet zoveel uit hoor, maar.... Aruba hoort niet bij de Nederlandse Antillen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:32 schreef phileine het volgende:
Kijk, nu valt bijvoorbeeld gelijk op dat we drie users hebben die in China zitten, maar nog geeneens een China topic. Terwijl ik wel enorm geïnteresseerd ben in hoe het leven daar is. Dus doe eens een topic openen Chinezen!
-Idem voor de Nederlandse Antillen.
Tweede post lijkt me het beste. Goed werk! En wat een fokkers wonen er in het buitenland zeg, nooit doorgehad dat het er zo veel waren! (alhoewel ik de Belgen eigenlijk niet vind meetellen, dat zijn meestal ook etnische Belgen, geen (tijdelijke) emigranten)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef phileine het volgende:
Dank voor het fixen van de OP NJ!
Ik moet verder dus gewoon met mijn tengels van die OP afblijven, dus even hier de userlijst. Volgende topic wel in de OP of als tweede post.
Ik spreek een klein beetje Fins. Het is echt een klotetaal (lijkt wel Chinees), allemaal verschillende uiteinden aan woorden (zal wel een soort naamval wezen oid). Ik was afgelopen weekend in Stockholm, Zweden en het Zweeds dat is veel beter te doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om te zienKan je fins? het lijkt me echt moeilijk...
Correct. Ik ben getrouwd in HK overigens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef roburt het volgende:
ben jij als nederlander getrouwd met een chinees?
Ja ik was er ook in Oktober vorig jaar! En ik kan het een klein beetje, het is zeker veel beter te doen dan Fins. Ik was naar Gothenburg geweest en Volgend jaar ga ik naar Stockholm op vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 08:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik spreek een klein beetje Fins. Het is echt een klotetaal (lijkt wel Chinees), allemaal verschillende uiteinden aan woorden (zal wel een soort naamval wezen oid). Ik was afgelopen weekend in Stockholm, Zweden en het Zweeds dat is veel beter te doen.
Nah de eerste was wel uitzonderlijk druk. Het is de belangrijkste tourist trap van Tokyo (het Senso-ji tempelcomplex) tijdens de 'Golden Week', de lente week als heel Japan vrij heeft. Maar de tweede, Shibuya, is min of meer de Times Square van Tokyo, een kruispunt waar dagelijks ongeveer anderhalf miljoen mensen oversteken. Dus dat is altijd drukquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef phileine het volgende:
Is die drukte normaal daar? Of is er iets speciaals aan de gang?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef SeLang het volgende:
Taipei vandaag
Het leven hier is enorm zwaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jeususss... En ik vond Madrid al druk....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Nah de eerste was wel uitzonderlijk druk. Het is de belangrijkste tourist trap van Tokyo (het Senso-ji tempelcomplex) tijdens de 'Golden Week', de lente week als heel Japan vrij heeft. Maar de tweede, Shibuya, is min of meer de Times Square van Tokyo, een kruispunt waar dagelijks ongeveer anderhalf miljoen mensen oversteken. Dus dat is altijd druk.
En Tokyo heeft dacht ik 12 of 13 miljoen inwoners, maar is samen gegroeid met de eennagrootste stad van Japan en zo nog wat steden. Het totale gebied heeft 35 miljoen inwoners, en is daarmee het grootste stedelijke gebied ter wereld.
Lekker, heb je d'r geen geregeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef SeLang het volgende:
Taipei vandaag
Het leven hier is enorm zwaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er bekend uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Shivo het volgende:
Potverdomme, als ik al die prachtige foto's van Azie zie dan wil ik ook daar werken. Jammer dat het nog niet echt mogelijk is om daar goed kankeronderzoek te doen. Dan maar wat foto's van de White Mountains in New Hampshire om tegenwicht te bieden - hoewel ik er niet eens woonVorig jaar een hiking trip gemaakt daar, waarschijnlijk ga ik dit weekend met vrienden klimmen in hetzelfde gebied.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar stond ik ook van te kijken, er zijn er nogal wat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat een internationaal zooitjeVeel meer fokkers in het buitenland dan ik dacht!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:07 schreef SeLang het volgende:
We zouden alleen de Belgen moeten diskwalificeren van dit lijstje, want die horen gewoon bij Groot-Nederland. Belgen zijn imo gewoon dezelfde catagorie als Limburgers en Friezen.
We zouden alleen de Belgen moeten diskwalificeren van dit lijstje, want die horen gewoon bij Groot-Nederland. Belgen zijn imo gewoon dezelfde catagorie als Limburgers en Friezen.
dat is in rotterdam ook, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in Brussel geweest. Het lijkt wel alsof je in Marokko zit!
![]()
Ik dat geval meld ik me ook, dan woon ik in Klein-Turkijequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef compier het volgende:
[..]
dat is in rotterdam ook, dus niet zeuren
Woon/werk je soms op een computer beurs ?!?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:07 schreef SeLang het volgende:
Just another day in Taipei....
Foto's van een paar uur geleden.
Doe mij maar een nieuwe grafische kaart !
[afbeelding]
Of doe anders maar twee grafische kaarten
[afbeelding]
Popjes
Waar woon je? Praag 6?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef Buschetta het volgende:
Toch maar wat pics..... sorry ik ben niet zo'n fotograaf. M'n cam ligt in Milan. Mobieltje dus...
[afbeelding]
Voorkant groot park.
[afbeelding]
Achterkant uitzicht.
(dit is dus Tsjechie)
Noord Station..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in Brussel geweest. Het lijkt wel alsof je in Marokko zit!
![]()
Jij woont daar met name wegens de vrouwen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:07 schreef SeLang het volgende:
Just another day in Taipei....
Foto's van een paar uur geleden.
Doe mij maar een nieuwe grafische kaart !
[afbeelding]
Of doe anders maar twee grafische kaarten
[afbeelding]
Popjes
Zelf vind ik Coopers Red het meest fatsoenlijke australische bier.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:05 schreef FrancesTheMute het volgende:
ze hebben hier wel grolsch dus dat is wel goed. maar ik vind toohey's new eigenlijk net zo lekker
Vanwege mijn werk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij woont daar met name wegens de vrouwen?
en 's avonds draaien jullie de rollen om ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vanwege mijn werk.
Zoals je zien zijn al die pics foto's van klanten van mij.
hoe koud zijn daar de winters?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:17 schreef kluut het volgende:
Sydney, Australie. Ben er in 2005 een paar maanden voor m'n werk geweest. Verliefd geworden. kindje gemaakt. getrouwd. En woon er nu dus...
Prettig land. Mooie natuur vlak bij huis. Veel buiten BBQen, al is nu wel de winter zo'n beetje begonnen.
Enige nadeel is dat het zover is.
[..]
Zelf vind ik Coopers Red het meest fatsoenlijke australische bier.
Soms ga ik naar het belgische cafe hier, en verwen mezelf op een lekkere westmalle triple (a $13,00)
Coole naamquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef Fizd het volgende:
Ik woon in Zweden in een stad genaamd Umeå.
Leuk ik ken wel iemand die daar in de buurt woont, is toch wat noordelijker ten opzichte van Stockholm enzoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef Fizd het volgende:
Born in 1948quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef AJakaRoma het volgende:
Hoera,,, Mijn eerste Fok!postje!![]()
34 jaar in Opper Galilea, Israel.
Nu is het een graadje of 15. Veel kouder dan 10 graden gaat het niet worden.quote:
Bij deze confirmed...een Fok! Meet in Springfieldquote:Op zondag 3 juni 2007 18:32 schreef compier het volgende:
[..]
kijk je pm
Ik zou wel ergens in augustus / september een meet willen houden ergens vlakbij Springfield MO![]()
Dankjewel, SuperWeber! Nee, ik ben niet van plan terug te gaan naar NL. Te saai!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Born in 1948. Respect
Sow, da's een lange tijd, ga je ooit nog terug naar NL?? (met pensioen in NL oid??)
Leg uit ? Hoe kunnen die meisjes klanten zijn van jou ? Dat soort meisjes worden verhuurt door mensen zoals mijn vriendin (modellen bureau) voor beurzen enzo. Dat zijn gewoon hostesses. Die kopen niets op beurzen dus hou kunnen dat nou klanten zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vanwege mijn werk.
Zoals je zien zijn al die pics foto's van klanten van mij.
Brnoquote:
Stom ja. Brno is ook heerlijk en prettige appartementprijzen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Brno10 min van het centrum maar wel de laatste flat in de stad.....Ook het grootste open park zover ik kan zien op satelietbeelden.
Jij bent Zweden fan?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef BonJovi het volgende:
Leuk! hoe ben je daar terecht gekomen? Studie of werk je daar? Of heb je een Zweedse vriendin?
Okquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef BonJovi het volgende:
Ik was half jaar terug naar Zweden geweest en het beviel me heel goed! Brazilie was ik ook geweest vorig jaar, ook een mooie land. Maar USA blijft nog altijd nr1.
Mijn ouders hebben hier een winkel overgenomen, en ik ben met ze meegegaan. Ik ben van plan om ze de eerste tijd te helpen met de winkel en dan als ik de taal goed genoeg spreek, verder te gaan met mijn studie detailhandel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef BonJovi het volgende:
Leuk! hoe ben je daar terecht gekomen? Studie of werk je daar? Of heb je een Zweedse vriendin?
Sexyflexyquote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hier een winkel overgenomen, en ik ben met ze meegegaan. Ik ben van plan om ze de eerste tijd te helpen met de winkel en dan als ik de taal goed genoeg spreek, verder te gaan met mijn studie detailhandel.
Sang succes met de chickiesquote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hier een winkel overgenomen, en ik ben met ze meegegaan. Ik ben van plan om ze de eerste tijd te helpen met de winkel en dan als ik de taal goed genoeg spreek, verder te gaan met mijn studie detailhandel.
gelukkig heb ik toch een hekel aan ajaxquote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef maartena het volgende:
Vanuit de VS kun je in ieder geval vergeten dat je ooit nog weer een Ajax wedstrijd op TV ziet.... met uitzondering van een enkele UEFA cup wedstrijd, die dan ook nog eens 1 dag later wordt uitgezonden wegens tijdverschil, wanneer alle sites allang de uitslag hebben gepost.
Het zou leuk zijn als ze de CL weer eens haaldenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef maartena het volgende:
Vanuit de VS kun je in ieder geval vergeten dat je ooit nog weer een Ajax wedstrijd op TV ziet.... met uitzondering van een enkele UEFA cup wedstrijd, die dan ook nog eens 1 dag later wordt uitgezonden wegens tijdverschil, wanneer alle sites allang de uitslag hebben gepost.
Ja dat is wel wat minder, maar zou je niet via TNT Nederland naar Amerika kan worden verplaatst? of is dat geen optie? Ik werk er niet maar als het zo ukunnen dan kan ik solliciteren.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef maartena het volgende:
Heh.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef compier het volgende:
gelukkig heb ik toch een hekel aan ajax
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef maartena het volgende:
MLS is wel steeds populairder aan het worden, ABC zendt het nu zelfs uit op zaterdagen en zondagen, maar dat komt denk ik deels omdat het NFL seizoen nog niet begonnen is
Wat jammerquote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef maartena het volgende:
Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Brno10 min van het centrum maar wel de laatste flat in de stad.....Ook het grootste open park zover ik kan zien op satelietbeelden.
Nee maar er zit een bug in dat profielquote:
Doet dat ergens toe dan?quote:
natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:07 schreef Gaoxing het volgende:
Misschien denkt hij juist nu wel een leuke date met je te hebben Buschetta, weet jij veel.....
WHAHAHquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Uit z'n posts maakte ik op dat hij een zwak heeft voor Tsjechische vrouwen.....
And who blames him ?
Maar hij kan altijd langskomen voor een pilsje natuurlijk,
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:05 schreef compier het volgende:
LALALALA nog maar 3 dagen
Ik begon ook pas op de dag ervoor hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ja ach na m'n zoveelste keer verhuizen stel ik het nu ook altijd uit tot het laatst. Ook al plan je alles alsnog vergeet je de helft. En altijd pas nadat je verhuist bent realiseer je je dat. Of je nou weken plant of 1 dag.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begon ook pas op de dag ervoor hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja ach na m'n zoveelste keer verhuizen stel ik het nu ook altijd uit tot het laatst. Ook al plan je alles alsnog vergeet je de helft. En altijd pas nadat je verhuist bent realiseer je je dat. Of je nou weken plant of 1 dag.
Dacht dat het een gast was, dus vond het nogal vreemd dat er vrouw in z'n profiel stond.quote:
Jij woont nog bij je ouders of niet ? Dan is het anders denk ik. Ik vergat kleine dingetjes zoals peper en zout stel en bijvoorbeeld dingetjes die je in je achter laat omdat je ze niet nodig denkt te hebben en dan later er achter komt dat ze toch wel handig zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:22 schreef compier het volgende:
[..]ik denk dat het ook wel lukt..
maar wat zou ik nou echt vergeten denk je?
aha, zo, ja ik woon nog " thuis"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je ouders of niet ? Dan is het anders denk ik. Ik vergat kleine dingetjes zoals peper en zout stel en bijvoorbeeld dingetjes die je in je achter laat omdat je ze niet nodig denkt te hebben en dan later er achter komt dat ze toch wel handig zijn.
En daarnaast gaan mensen met een goede baan niet zo snel naar de U.S i.v.m de wet. Je wordt namelijk aangemerkt als economisch vluchteling als je meer gaat verdienen als je huidige salaris. Een van de redenen om me niet permanent te vestigen in de U.S.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef devzero het volgende:
Waarom? Het is een stuk makkelijker om werk te krijgen ergens in europa dan in de USA. En voor veel mensen zal de afstand tot vrienden/familie ook meespelen.
die begrijp ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Buschetta het volgende:
[..]
En daarnaast gaan mensen met een goede baan niet zo snel naar de U.S i.v.m de wet. Je wordt namelijk aangemerkt als economisch vluchteling als je meer gaat verdienen als je huidige salaris. Een van de redenen om me niet permanent te vestigen in de U.S.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Buschetta het volgende:
Je wordt namelijk aangemerkt als economisch vluchteling als je meer gaat verdienen als je huidige salaris.
Leuk he als je niets weet van immigratie wettenen visa aanvragenquote:
Ik neem aan dat je dat stukje bedoelt? Je stukje gaat ook over een H1b, wat een tijdelijke werkvergunning is. Maar ik zie nergens de link met een "hoger" salaris. Het zou ook wat zijn als een dergelijke voorwaarde zou gelden. In augustus begin ik hier een nieuwe baan en ga dan van een J1 naar een H1B en ik verdien best wel meer dan wat ik in nederland verdiende (wat niet zo moeilijk is met een AIO salarisquote:The job must actually require the services of someone who possesses the credentials of a professional, or alternatively of a fashion model. This means that the INS may scrutinize certain job offers as being bogus--if it suspects that the job offer is made for immigration reasons alone.
Het gaat er dus om dat als jij op een baan zit die niet specifiek is gerelateerd aan jouw vakgebied dan gaan ze ervan uit dat je voor immigratie redenen die baan hebt. Dus als je zoals mij in een IT positie zit die in de U.S ook genoeg werkzoekenden kunnen vervullen dan kan het erg lastig zijn om je visa te behouden. En dan kan je op basis van je salaris dus worden geclassificeerd als economisch vluchteling.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat stukje bedoelt? Je stukje gaat ook over een H1b, wat een tijdelijke werkvergunning is. Maar ik zie nergens de link met een "hoger" salaris. Het zou ook wat zijn als een dergelijke voorwaarde zou gelden. In augustus begin ik hier een nieuwe baan en ga dan van een J1 naar een H1B en ik verdien best wel meer dan wat ik in nederland verdiende (wat niet zo moeilijk is met een AIO salaris).
Dit is dus onzin. Een H1B visumhouder kan gewoon permanent immigreren naar de VS:quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Buschetta het volgende:
Zoek het maar uit. Als je een baan accepteert en de INS heeft het vermoeden dat jij puur voor immigratie redenen de baan neemt dan word je dus het land uitgegooid grond van economische redenen
Nee dat is geen onzin. Ik heb zelf in die positie gezeten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit is dus onzin. Een H1B visumhouder kan gewoon permanent immigreren naar de VS:
Q : Can an H-1B alien intend to immigrate permanently to the U.S.?
Yes. An H-1B alien can be the beneficiary of an immigrant visa petition, apply for adjustment of status, or take other steps toward Lawful Permanent Resident status without affecting H-1B status. This is known as "dual intent" and has been recognized in the immigration law since passage of the Immigration Act of 1990. During the time that the application for LPR status is pending, an alien may travel on his or her H-1B visa rather than obtaining advance parole or requesting other advance permission from Immigration to return to the U.S.
Bron. (De officiële USCIS site dus)
Snap je wat ik bedoelquote:The job must actually require the services of someone who possesses the credentials of a professional, or alternatively of a fashion model. This means that the INS may scrutinize certain job offers as being bogus--if it suspects that the job offer is made for immigration reasons alone.
Als bedrijf moet je kunnen aantonen dat je de functie niet kunt vervullen met lokale arbeidskrachten, dat geldt binnen Nederland en de EU ook. Als een bedrijf dat niet doet, dan kunnen ze inderdaad geforceerd worden een deel van hun arbeidskrachten terug te sturen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:50 schreef Buschetta het volgende:
Nee dat is geen onzin. Ik heb zelf in die positie gezeten.
Als je als IT bedrijf een hoop mensen uit India e.d aanneemt dan krijg je al snel met dat soort problemen te maken.
Ja, ik snap dat welquote:Snap je wat ik bedoel
Ik wil best geloven dat "ze" lastig kunnen doen bij tijdelijke werkvergunningen. Ik vond het alleen nog al een rare opmerking dat als je meer gaat verdienen dan in je land van oorsprong, dat je dan direct als economische vluchteling wordt aangemerkt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:00 schreef maartena het volgende:
Maar je statement dat als "ze ontdekken dat iemand wil immigreren" ze je het land uit gooien om die specifieke reden klopt niet.
zo zie ik ook es wat foto's van jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:57 schreef tevebe het volgende:
Deze berg zie ik iedere dag.
[afbeelding]
Hier n uurtje vandaan.
[afbeelding]
Hier in de tuin.
[afbeelding]
Een van de 2 beren die ik tot nu toe heb gezien.
[afbeelding]
En als afsluiter een mooi uitzicht op weg richting Tofino.
[afbeelding]
Vandaag dus compier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het gegaan? ^^Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
en ben je er alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou tof zijn als je foto's kan posten.
wat ga je er trouwens doen kwa school/werken/sport etc.?"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
sorry, gister had ik alleen in verenigde staten van amerika topic gepost en toen op bed een quarterpounder gegetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
en ben je er al![]()
zou tof zijn als je foto's kan posten.
wat ga je er trouwens doen kwa school/werken/sport etc.?
straks lekker het gras maaienquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:11 schreef wonderer het volgende:
Gaaf, fijn voor je dat alles goed is gegaan. Je nieuwe leven is begonnen!
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:26 schreef TallMan het volgende:
Ja, maar even melden. Groeten vanuit Sønderborg in Denemarken.
Jep.quote:
En ik woon in de plaats naast je. Alleen ietsje dichter bij Vancouver.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Inukshuk het volgende:
ietsie pietsie ten oosten van Vancouver BC Canada sinds '98
Ik roep je hierbij uit tot de (in dit topic aanwezige) dichtsbijzijnde fokkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef Fizd het volgende:
Trondheim zeker?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik roep je hierbij uit tot de (in dit topic aanwezige) dichtsbijzijnde fokker
(ik woon ca 500km ten westen van je)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |