Vlakbij Tinkepink dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef z80 het volgende:
ik woon nu al weer ruim 2 jaar in Duitsland.
in een klein dorpje tegen Kleve aan.
Nu wil ik toch weleens weten waarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef z80 het volgende:
ik woon nu al weer ruim 2 jaar in Duitsland.
in een klein dorpje tegen Kleve aan.
foto's zijn tot nu toe mooi om te zien ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:51 schreef popolon het volgende:
Meer foto's mensen. Als het kan.
Toch leuk om te zien waar mensen wonen namelijk.
In Praag geweest vorige zomervakantie, goed bevallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
foto's zijn tot nu toe mooi om te zien ja.
Das een eindje van het nieuwe stadion afquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:14 schreef Chen het volgende:
Waar ik heen ga:
[afbeelding]
Talisay, Cebu City, Cebu, Phillipines
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
Zie fotoboek, ik weet ff niet hoe je thumbnalis kunt linken.
Al volop zomer hier in Michigan, twee weken rond de 25 graden en volgende week wordt het gelukkig wat minder.
Hier in NYC is het al 2 weken warm, danwel heet; 28-32 gradenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagd![]()
![]()
Hoezo, koeltie goed?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:42 schreef VD het volgende:
[afbeelding]
En dat is mijn verwarming. Belgische kwaliteit.
kijk je pmquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:07 schreef Steincity87 het volgende:
[..]
Even offtopic: Quintony..welke Uni precies in Springfield? Missouri State? En je hebt daar CIS gestudeerd?
Dat ga ik namelijk ook een half jaar doen vanaf augustus..![]()
ik heb geen idee waar Tinkepink woont.quote:
Waar het hart vol van isquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar Tinkepink woont.
ik kan haar ook niet vinden op de kaart.
dus ik kan ook niet zeggen of ze in de beurt woont.
sorry typ foutje.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 11:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das een eindje van het nieuwe stadion af
Ha ha, dat klopt! Toch was hij best lekker hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal wel een Milanese pizza zijn, dit is er duidelijk niet 1 uit de geboortestad van de pizza, zo'n bodem kan daar echt niet
Ik ken nog 2 zussen uit Wisconsin van vakantie, eentje was ik echt close mee maar die ouders mochten me niet zoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:45 schreef Shira het volgende:
ik woon in de "cheesehead" staat: Wisconsin, ongeveer 20 (autominuten) van Milwaukee
Mooi! Lijkt echt op dat huis van de film Home Alone.Ook bedekt met sneeuw enzoquote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gisteren was ik wegens noodweer rond Detroit juist 4 uur vertraagd![]()
![]()
OT:
Ik woon nu nog in deze straat in Minneapolis, MN:
[afbeelding]
Troma heeft gelijkquote:
Daar woon ik half/half. D.w.z. ongeveer 7 maanden per jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef Chen het volgende:
Ik move aan het eind van dit jaar naar de Fillipijnen
Jezus, een enorme drukte daaro of nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:50 schreef SeLang het volgende:
Taipei, Taiwan
Foto's zelf genomen vanaf Taipei101, de hoogste toren ter wereld.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Daar woon ik half/half. D.w.z. ongeveer 7 maanden per jaar![]()
Leuk om te zien dat er meerdere Fokkers op de Filipijnen zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 07:36 schreef rene29 het volgende:
Cagayan de Oro
Filipijnen.
3 jaar nu, en geen plannen om terug te gaan.
en idd, geen voetbalstadions
Nope, maar wel in Den Haagquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Woont er ook iemand in Oman? Probeer voor mijn nieuwe bedrijf daar een jaartje of 2 te gaan werken.
Dat zou ik zeer zeker doen. Het school/universiteits systeem aldaar vind ik beduidend minder dan in Nederland.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef Chen het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te zien dat er meerdere Fokkers op de Filipijnen zijnZoals LangeTabbetje zijn wij ook van plan om hier en daar te gaan wonen. Meer om de 6 maanden zo, alleen omdat ik nog gewoon op school zit is dat iet wat lastig dus, daarom is het hoogst waarschijnlijk dat ik daar helemaal blijf, of ik blijf juist hier om mijn school af te maken.
Kijk even hier: Filipijnen, verhuizen of niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer zeker doen. Het school/universiteits systeem aldaar vind ik beduidend minder dan in Nederland.
Die sneeuw is wel een optie die die amerikanen in de kleine lettertjes zetten en waar je dik extra voor betaaldquote:Op maandag 4 juni 2007 02:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mooi! Lijkt echt op dat huis van de film Home Alone.Ook bedekt met sneeuw enzo![]()
Rewimo Duitland Pfalzdorfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef phileine het volgende:
Heb deze sticky gemaakt en een lijst van alle "buitenlanders" die zich hebben gemeld in de OP gezet (ze staan nu op alfabet, later maar eens kijken of een indeling per gebied niet handiger is). Alleen heb ik nu het kaartje stukgemaakt, Danny kun jij dat fixen?
onder de Q van qwerty_x: São Paulo, Braziliequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef phileine het volgende:
Heb deze sticky gemaakt en een lijst van alle "buitenlanders" die zich hebben gemeld in de OP gezet (ze staan nu op alfabet, later maar eens kijken of een indeling per gebied niet handiger is).
(..)
Administrators en Forum Admins kunnen html posten, dus een van hun PMen even te editten en op invoeren te drukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:10 schreef phileine het volgende:
ja maar als jij weet hoe ik het op moet lossen mag je het best zeggen
Het leuke is, er wonen gewoon mensen op dat eiland. Die gaan gewoon elke dag met de boot naar het vaste land om te werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Oew, mooi dat fortZou ik weleens willen rondwandelen met mijn camera
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef phileine het volgende:
dat is omdat ik het kaartje heb stukgemaakt. Moet nog even door een grote jongen gerepareerd worden![]()
Lijkt me wel grappig om te zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het leuke is, er wonen gewoon mensen op dat eiland. Die gaan gewoon elke dag met de boot naar het vaste land om te werken
De laatste 6 namen onder Verenigd Koninkrijk moeten naar Verenigde Staten verhuisd wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef phileine het volgende:
Dank voor het fixen van de OP NJ!
Ik moet verder dus gewoon met mijn tengels van die OP afblijven, dus even hier de userlijst. Volgende topic wel in de OP of als tweede post. of zoiets dergelijks. Heb hem even geordend op land, want dat leek toch leuker
Hmm... maakt me verder niet zoveel uit hoor, maar.... Aruba hoort niet bij de Nederlandse Antillen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:32 schreef phileine het volgende:
Kijk, nu valt bijvoorbeeld gelijk op dat we drie users hebben die in China zitten, maar nog geeneens een China topic. Terwijl ik wel enorm geïnteresseerd ben in hoe het leven daar is. Dus doe eens een topic openen Chinezen!
-Idem voor de Nederlandse Antillen.
Tweede post lijkt me het beste. Goed werk! En wat een fokkers wonen er in het buitenland zeg, nooit doorgehad dat het er zo veel waren! (alhoewel ik de Belgen eigenlijk niet vind meetellen, dat zijn meestal ook etnische Belgen, geen (tijdelijke) emigranten)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef phileine het volgende:
Dank voor het fixen van de OP NJ!
Ik moet verder dus gewoon met mijn tengels van die OP afblijven, dus even hier de userlijst. Volgende topic wel in de OP of als tweede post.
Ik spreek een klein beetje Fins. Het is echt een klotetaal (lijkt wel Chinees), allemaal verschillende uiteinden aan woorden (zal wel een soort naamval wezen oid). Ik was afgelopen weekend in Stockholm, Zweden en het Zweeds dat is veel beter te doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om te zienKan je fins? het lijkt me echt moeilijk...
Correct. Ik ben getrouwd in HK overigens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef roburt het volgende:
ben jij als nederlander getrouwd met een chinees?
Ja ik was er ook in Oktober vorig jaar! En ik kan het een klein beetje, het is zeker veel beter te doen dan Fins. Ik was naar Gothenburg geweest en Volgend jaar ga ik naar Stockholm op vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 08:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik spreek een klein beetje Fins. Het is echt een klotetaal (lijkt wel Chinees), allemaal verschillende uiteinden aan woorden (zal wel een soort naamval wezen oid). Ik was afgelopen weekend in Stockholm, Zweden en het Zweeds dat is veel beter te doen.
Nah de eerste was wel uitzonderlijk druk. Het is de belangrijkste tourist trap van Tokyo (het Senso-ji tempelcomplex) tijdens de 'Golden Week', de lente week als heel Japan vrij heeft. Maar de tweede, Shibuya, is min of meer de Times Square van Tokyo, een kruispunt waar dagelijks ongeveer anderhalf miljoen mensen oversteken. Dus dat is altijd drukquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef phileine het volgende:
Is die drukte normaal daar? Of is er iets speciaals aan de gang?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef SeLang het volgende:
Taipei vandaag
Het leven hier is enorm zwaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jeususss... En ik vond Madrid al druk....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Nah de eerste was wel uitzonderlijk druk. Het is de belangrijkste tourist trap van Tokyo (het Senso-ji tempelcomplex) tijdens de 'Golden Week', de lente week als heel Japan vrij heeft. Maar de tweede, Shibuya, is min of meer de Times Square van Tokyo, een kruispunt waar dagelijks ongeveer anderhalf miljoen mensen oversteken. Dus dat is altijd druk.
En Tokyo heeft dacht ik 12 of 13 miljoen inwoners, maar is samen gegroeid met de eennagrootste stad van Japan en zo nog wat steden. Het totale gebied heeft 35 miljoen inwoners, en is daarmee het grootste stedelijke gebied ter wereld.
Lekker, heb je d'r geen geregeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef SeLang het volgende:
Taipei vandaag
Het leven hier is enorm zwaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er bekend uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Shivo het volgende:
Potverdomme, als ik al die prachtige foto's van Azie zie dan wil ik ook daar werken. Jammer dat het nog niet echt mogelijk is om daar goed kankeronderzoek te doen. Dan maar wat foto's van de White Mountains in New Hampshire om tegenwicht te bieden - hoewel ik er niet eens woonVorig jaar een hiking trip gemaakt daar, waarschijnlijk ga ik dit weekend met vrienden klimmen in hetzelfde gebied.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar stond ik ook van te kijken, er zijn er nogal wat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat een internationaal zooitjeVeel meer fokkers in het buitenland dan ik dacht!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:07 schreef SeLang het volgende:
We zouden alleen de Belgen moeten diskwalificeren van dit lijstje, want die horen gewoon bij Groot-Nederland. Belgen zijn imo gewoon dezelfde catagorie als Limburgers en Friezen.
We zouden alleen de Belgen moeten diskwalificeren van dit lijstje, want die horen gewoon bij Groot-Nederland. Belgen zijn imo gewoon dezelfde catagorie als Limburgers en Friezen.
dat is in rotterdam ook, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in Brussel geweest. Het lijkt wel alsof je in Marokko zit!
![]()
Ik dat geval meld ik me ook, dan woon ik in Klein-Turkijequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef compier het volgende:
[..]
dat is in rotterdam ook, dus niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |