abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52158542
Mijn collectie bestaat uitsluitend uit juweeltjes
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 05:30:46 #77
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52158889
The Refused is dead, long life The Refused!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52158898
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zelf gemaakt? Of gekocht?

Indien laatste, waar?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 07:39:33 #79
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52159092
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 05:30 schreef OFfSprngr het volgende:
The Refused is dead, long life The Refused!
REFUSED ARE FUCKING DEAD

Onovertroffen meesterwerk IMHO, ben blij dat ik die nog op vinyl heb kunnen fixen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52163062
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:45 schreef starla het volgende:
Niet zo heel speciaal, maar wel leuk om te hebben: 1 en 2 eurocent muntjes uit Finland

[afbeelding]
hahaha!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:05:31 #81
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_52163755
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 03:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]

Wat heb je liggen dan?

Leuk topic overigens. Heb zelf niet echt toevoegingen jammergenoeg.
CD:
MHTRTC digipack
Geogaddi
Campfire Headphase digipack
Twoism
IABPOITC
Peel Sessions
Hi Scores (is onderweg)
Trans Canada Highway
Trans Canada Highway promo

WAP100 We Are Reasonable People (Warp verzamel cd met Orange Romeda van BoC)

Vinyl:
Geogaddi 3xLP
The Campfire Headphase 2xLP
Twoism (2002 heruitgave uiteraard)
Trans Canada Highway wit vinyl

edit: Dayvan Cowboy op DVD

2x Campfire Headphase promo posters (eentje hangt boven m'n bureau, de andere laat ik in de rol zitten).
Geel/groene sticker die bij Twoism zat.

-

Het echte werk moet nog komen als ik er eens geld voor heb. Objecten boven de 30-40 euro zoals de kaleidoscope en de Aquarius 7" zijn me nu nog wat te duur.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:20:37 #82
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_52164192
Ik heb een misdruk van Kid A van Radiohead waarop de eerste 30 seconden eenstukje liveopname van een andere band te vinden is en vervolgens elk nummer 30 seconden later begint dan de track.

Maar ik weet niet hoe zeldzaam die is. Voor het luisterplezier bij af en toe eens een track skippen is t behoorlijk irritant, dus juweeltje...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:24:35 #83
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52164304

4 LP box limited edition.

Met inmiddels een kromme LP omdat de zon op de pickup had geschenen toen ik de plaat erop had laten liggen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:41:58 #84
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52164811
Ik heb nog wat Pavement-vinyl dat nog stamt uit de tijd voordat hun debuutplaat Slanted & Enchanted uitkwam, als ook een aantal Peel Session 7-inches, zeldzame split-EP's en een aantal live-bootlegs. http://rateyourmusic.com/collection/Grobbel/strm_a/pavement/1

Een aantal daarvan zijn redelijk zeldzaam, maar echt grote bedragen zijn er niet echt mee gemoeid op ebay (40, misschien 50 dollar max voor de meest zeldzame exemplaren); zo'n grote band qua bekendheid was het nu ook weer niet.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:49:38 #85
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_52165066
De enige die ik nog mis is deze, trouwens: http://cgi.ebay.nl/Paveme(...)eZWD1VQQcmdZViewItem
Meteen ook de enige die enkel voor belachelijke woekerprijzen wordt aangeboden. Slechts 850 dollar, alsof het niks is.

En die verkoper heeft sowieso een beetje een raar beeld van hoe de markt werkt, want hij biedt ook vinyl aan voor honderden dollars waar ik misschien net 15 euro voor betaald heb, inclusief verzendkosten.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:52:51 #86
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52172441
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef zwareshag het volgende:

[..]

CD:
MHTRTC digipack
Geogaddi
Campfire Headphase digipack
Twoism
IABPOITC
Peel Sessions
Hi Scores (is onderweg)
Trans Canada Highway
Trans Canada Highway promo

WAP100 We Are Reasonable People (Warp verzamel cd met Orange Romeda van BoC)

Vinyl:
Geogaddi 3xLP
The Campfire Headphase 2xLP
Twoism (2002 heruitgave uiteraard)
Trans Canada Highway wit vinyl

edit: Dayvan Cowboy op DVD

2x Campfire Headphase promo posters (eentje hangt boven m'n bureau, de andere laat ik in de rol zitten).
Geel/groene sticker die bij Twoism zat.

-

Het echte werk moet nog komen als ik er eens geld voor heb. Objecten boven de 30-40 euro zoals de kaleidoscope en de Aquarius 7" zijn me nu nog wat te duur.
Nice, kwa CD's heb ik hetzelfde, inclusief Hi Scores onderweg. Vinyl komt nog wel eens, lijkt me wel erg vet.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:22:41 #87
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_52173208
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Nice, kwa CD's heb ik hetzelfde, inclusief Hi Scores onderweg. Vinyl komt nog wel eens, lijkt me wel erg vet.
Ook van Amazon UK toevallig Had hem samen met Peel in mei besteld, Peel aangekomen, Hi Scores uitgesteld tot 1 augustus. Rond 1 augustus kreeg ik een mail dat hij is uitgesteld tot november .
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:27:09 #88
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52173325
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef Grobbel het volgende:
De enige die ik nog mis is deze, trouwens: http://cgi.ebay.nl/Paveme(...)eZWD1VQQcmdZViewItem
Meteen ook de enige die enkel voor belachelijke woekerprijzen wordt aangeboden. Slechts 850 dollar, alsof het niks is.

En die verkoper heeft sowieso een beetje een raar beeld van hoe de markt werkt, want hij biedt ook vinyl aan voor honderden dollars waar ik misschien net 15 euro voor betaald heb, inclusief verzendkosten.
Mischien omdat ie gesigned is door Stephen Malkmus? Normaal gesproken is die plaat echt niet zo veel waard.

http://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=++Pavement+Slay+Tracks++&x=2&y=13
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52177642

Mijn vinylverzamling in het algemeen. Met natuurlijk de nadruk op mijn volledige Queen collectie op vinyl, alle Queen & solo albums heb ik minimaal 1x op vinyl (dus ook dingen als Star Fleet, Blue Rock, Live At Wembley etc).

A Night At The Opera van Queen, uit Israel (links) en Uruguay (rechts). Rechterhoes is helemaal wit m.u.v. de Queen/ANATO letters ivm de engeltjes op het origineel die topless waren

Tweede persing van de Queen Rocks LP - zijn er slechts 1000 van gemaakt met deze hoes en wordt (als je 'm tenminste nog kunt vinden) verkocht voor bedragen van 250+ euro. Gekocht voor 35 gulden in een winkeltje in Zwitserland 7 jaar geleden

Diverse boxset, Queen, Genesis etc. En natuurlijk nummer 1 van de 50 genummerde exemplaren van Big Playah P. Skillz & Pimptastic N. Tickle

Mijn kast vol cd's, boxsets, dvd's en ander spul

The White Box van Valensia, gesigneerd door Valensia.

Enkele zeldzame Queen-related lp's. Allemaal veeeel te veel geld voor neergeteld

Queen & Paul Rodgers - Return of the Champions boxset. 3 LP's op extra zwaar vinyl in kartonnen binnenhoezen in een ubergeile kartonnen doos. Jammer van dat lelijke artwork (links).
Nee.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:20:16 #90
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_52178129
Dat ziet er goed uit . Grote verzamelingen van een bepaalde band vind ik sowieso altijd cool.
pi_52178569
En je hebt ook de Beatles Anthology op DVD! Als dat geen juweeltje is....

Ik heb zelf bar weinig collectors dingen. Ik heb Sgt. Pepper op LP, inclusief alle extra's die er bij zaten. Ik had de misgedrukte cd van Kid A, maar die heb ik weer ingewisseld. Ik had op dat moment niet zoveel geld dat ik twee Kid A's kon kopen.Ik heb ook nog een Japanse editie van Ill Communication van de Beastie Boys, met 4 of 5 extra nummers, die ik ooit voor een schijntje bij de Free Record Shop heb gekocht.

Inhoudelijk vind ik al mijn cd's natuurlijk juweeltjes.. althans, bijna alle .
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:22:26 #92
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52180073
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:22 schreef zwareshag het volgende:

[..]

Ook van Amazon UK toevallig
Nee bij bol. Besteld in februari oid. Wacht nogsteeds.

edit; Uch, [/offtopic]
pi_52181149
Oke. Dit is mijn waardevolste bezit qua muziek.

QUEEN - Keep Yourself Alive 7'' single uit Nederland. Met de blauwe fotohoes. Heel erg zeldzaam. Ik heb hem zelf in supergoede staat (zowel hoes als vinyl). Er zijn er maar enkelen op de wereld in deze staat. De meeste zijn vernietigd door de politie, aangezien de single erg slecht verkocht. Schijnt 1000+ euro waard te zijn. Voorbeeldfoto:

Heb ook nog de testpressing van de Hot Space LP van QUEEN. Deze is aan 1 kant bedrukt. Die van mij heeft al wat gebruikerssporen, maar is desondanks in een nog erg goede staat. Schijnt ook aardig wat waard te zijn. Voorbeeldfoto:

Heb ze beide overigens met geluk in mijn bezit weten te krijgen en heb dus zeker niet te veel geld hier aan besteed.
pi_52181506
Gaaf hoor, die Hot Space acetate

Ik ben eigenlijk vrijwel gestopt met het verzamelen van Queen. Heb het 10 jaar vrij actief gedaan (als in: ik luisterde alleen maar Queen en de rest vond ik kutmuziek ), maar heb de afgelopen jaren ontdekt dat er toch nog wel een hoop andere mooie muziek is. Maar ik zal mijn Queenverzameling nooit weg doen, ook omdat je er ws. geen cent voor terug krijgt. Zo'n Queen Rocks LP is dan misschien wel een hoop geld waard voor de verzamelaar, maar je moet maar net iemand vinden die dat bedrag er ook voor wil neertellen.

http://www.pimderks.com/iwia/index.php?file=collection - dat is wat ik ongeveer heb + nog wat releases van de afgelopen 2 jaar dus.
Nee.
pi_52181919
teeveepee

heb nu geen zin om te zoeken
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:01:42 #96
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_52183188
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef PimD het volgende:
http://www.pimderks.com/iwia/index.php?file=collection - dat is wat ik ongeveer heb + nog wat releases van de afgelopen 2 jaar dus.
Hemel!

pi_52183581
Erg he. Zes versies van Made In Heaven op CD, wat moet je d'r mee
Nee.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:16:09 #98
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52183596
't Is idd echt bizar veel.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52183642
Ach, ik ken mensen die zelfs cd's kochten als er een iets ander stickertje op zat. Zo ver ben ik gelukkig nooit gegaan Maar gelukkig ligt die tijd al 3 jaar achter me, nu geef ik m'n geld liever uit aan verschillende cd's van verschillende artiesten
Nee.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:20:27 #100
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52183711
Ik wil niet eens weten hoeveel geld je er aan uitgegeven hebt
quote:
QUEEN - Keep Yourself Alive 7'' single uit Nederland. Met de blauwe fotohoes. Heel erg zeldzaam. Ik heb hem zelf in supergoede staat (zowel hoes als vinyl). Er zijn er maar enkelen op de wereld in deze staat. De meeste zijn vernietigd door de politie, aangezien de single erg slecht verkocht. Schijnt 1000+ euro waard te zijn.
Die snap ik niet helemaal? Op popsike staan er trouwens die veilingen van deze 7", bracht tussen de 350 en 750 Britse ponden op. Vrij kostbaar dus idd.
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')