quote:
REFUSED ARE FUCKING DEADquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 05:30 schreef OFfSprngr het volgende:
The Refused is dead, long life The Refused!
hahaha!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:45 schreef starla het volgende:
Niet zo heel speciaal, maar wel leuk om te hebben: 1 en 2 eurocent muntjes uit Finland
[afbeelding]
CD:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wat heb je liggen dan?
Leuk topic overigens. Heb zelf niet echt toevoegingen jammergenoeg.
Nice, kwa CD's heb ik hetzelfde, inclusief Hi Scores onderweg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef zwareshag het volgende:
[..]
CD:
MHTRTC digipack
Geogaddi
Campfire Headphase digipack
Twoism
IABPOITC
Peel Sessions
Hi Scores (is onderweg)
Trans Canada Highway
Trans Canada Highway promo
WAP100 We Are Reasonable People (Warp verzamel cd met Orange Romeda van BoC)
Vinyl:
Geogaddi 3xLP
The Campfire Headphase 2xLP
Twoism (2002 heruitgave uiteraard)
Trans Canada Highway wit vinyl
edit: Dayvan Cowboy op DVD
2x Campfire Headphase promo posters (eentje hangt boven m'n bureau, de andere laat ik in de rol zitten).
Geel/groene sticker die bij Twoism zat.
-
Het echte werk moet nog komen als ik er eens geld voor heb. Objecten boven de 30-40 euro zoals de kaleidoscope en de Aquarius 7" zijn me nu nog wat te duur.
Ook van Amazon UK toevalligquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nice, kwa CD's heb ik hetzelfde, inclusief Hi Scores onderweg.Vinyl komt nog wel eens, lijkt me wel erg vet.
Mischien omdat ie gesigned is door Stephen Malkmus? Normaal gesproken is die plaat echt niet zo veel waard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:49 schreef Grobbel het volgende:
De enige die ik nog mis is deze, trouwens: http://cgi.ebay.nl/Paveme(...)eZWD1VQQcmdZViewItem
Meteen ook de enige die enkel voor belachelijke woekerprijzen wordt aangeboden. Slechts 850 dollar, alsof het niks is.![]()
En die verkoper heeft sowieso een beetje een raar beeld van hoe de markt werkt, want hij biedt ook vinyl aan voor honderden dollars waar ik misschien net 15 euro voor betaald heb, inclusief verzendkosten.![]()
Hemel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef PimD het volgende:
http://www.pimderks.com/iwia/index.php?file=collection - dat is wat ik ongeveer heb + nog wat releases van de afgelopen 2 jaar dus.
Die snap ik niet helemaal? Op popsike staan er trouwens die veilingen van deze 7", bracht tussen de 350 en 750 Britse ponden op. Vrij kostbaar dus idd.quote:QUEEN - Keep Yourself Alive 7'' single uit Nederland. Met de blauwe fotohoes. Heel erg zeldzaam. Ik heb hem zelf in supergoede staat (zowel hoes als vinyl). Er zijn er maar enkelen op de wereld in deze staat. De meeste zijn vernietigd door de politie, aangezien de single erg slecht verkocht. Schijnt 1000+ euro waard te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |