Jep, voor je account-fototjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
Prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Tofferquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?quote:
Komt door de Intel processoren, gaat alles 4 keer zo snel mee.quote:
Nee, nog niet. Nog even geduld?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?
M'n stoofvlees moet op.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
optional uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Ik betrapte mezelf erop dat ik boos werd toen ie dat zei.quote:
oh god, nu kom je ons vervelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Dus jij zo van:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb je het toch weer weten te ventilerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf erop dat ik boos werd toen ie dat zei..
Ha, zie je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je moet denken van: "Wat zou Audrey doen in een tijd als dit".quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was meer dat ik me vreselijk aan het ergeren was aan zijn borsthaar dat mij al een half uur aan het aanstaren was vanuit zijn Hawaiibloes. En dat ik dacht: "Nou, dankje wel Kees, dit had ik met het Oprah zelfhulpboek Curb Your Anger ook wel kunnen verzinnen."quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus jij zo van:
[afbeelding]. WELKE INNERLIJKE BOOSHEID DROPLUL?!?!?! [afbeelding].
Ja, want zo ben ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Au3 nu helemaalvan al die aand8 natuurlijk..
Uit welk boek denk je dat hij het vandaan heeft. Zal me niets verbazen als hij ook Oprah en Dr Phil kijkt voor inspiratie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was meer dat ik me vreselijk aan het ergeren was aan zijn borsthaar dat mij al een half uur aan het aanstaren was vanuit zijn Hawaiibloes. En dat ik dacht: "Nou, dankje wel Kees, dit had ik met het Oprah zelfhulpboek Curb Your Anger ook wel kunnen verzinnen.".
Ik moet even mijn emotionele incapabiliteit hoereren. En van Kees moet ik meer in touch raken met die inner anger, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Audrey, stick it where the sun don't shine.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mooo
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus jij zo van:
[afbeelding]. WELKE INNERLIJKE BOOSHEID DROPLUL?!?!?! [afbeelding].
als je innerlijke boosheid hebt, lijkt het me geen slecht plan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
wie gaat er in godsnaam naar een psych?
Ik zit al 30 jaar vol met innerlijke boosheid. Dat is perfect als je een beetje carriere wil maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
als je innerlijke boosheid hebt, lijkt het me geen slecht plan.
Zoveel mensen, hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ken werkelijk niemandquote:
Dat is echt een wetmatigheid hoor. Bij mij komen ze ook altijd als ik even 5 minuten naar de Appie ben ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef Daklem het volgende:
weinig kans dat die klooioos van de pakketdienst nog binnen nu en 10 minuten op de stoep staan...
Echt heel frustrerend als je de hele dag thuis bent, en ze komen op het moment dat je niet thuis kan zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Iene miene mutte.... [afbeelding]
Toch wel leuk om bijna elke dag zo'n lokaal binnen te stappen en het rijk voor jou alleen te hebben.
Wij hebben als ik goed heb geteld vier van dit soort lokalenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef Jarno het volgende:
Wow, bij mij op school hadden we alleen afgetrapte Pentium 1's. En dat was een HBO Hogere Informatica..
Ik zie zelfs nog van die duffe bolletjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Dat zijn oude G5's
Bij mij op school hebben we tenminste nog Mac Pro's en iMac C2D's
Murphy's lawquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef Daklem het volgende:
weinig kans dat die klooioos van de pakketdienst nog binnen nu en 10 minuten op de stoep staan...
Echt heel frustrerend als je de hele dag thuis bent, en ze komen op het moment dat je niet thuis kan zijn.
Onderaan de foto zie je een scherm, waar ik aan het werk ben. Op een Mac Proquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Dat zijn oude G5's
Dat waren de eerste twee die ze haddenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nog van die duffe bolletjes..
Wij ook, een Macquarium.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nog van die duffe bolletjes..
Oh niet gezien. Nice.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Onderaan de foto zie je een scherm, waar ik aan het werk ben. Op een Mac Pro.
geen power mac?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Onderaan de foto zie je een scherm, waar ik aan het werk ben. Op een Mac Pro.
Wij hadden les in een lokaal met veel Mac, en maar 5 PC's ofzo. Dat is de enige les waar een groot deel van de klas stond te dringen om naar binnen te mogen, om een PC te bemachtigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat waren de eerste twee die ze hadden.
We hebben overigens ook een PC-lokaal. Daar zitten wel vaak leerlingen.
Geen kabelsloten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, de boel hierboven is al een keertje gejat.
Dus je kunt gerust komen shoppen hoor Daklem.
Één of twéé DVD-drives?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ugh. Ik ben een Apple-noob. Zou ook kunnen.
Oude G5's hebben tenminste geen camera waar je per ongeluk foto's mee maakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Dat zijn oude G5's
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oude G5's hebben tenminste geen camera waar je per ongeluk foto's mee maakt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, je kent niemand waarvan je het weet.
Wel geld om van die geile iMacjes aan te schaffen, maar te weinig weer om die paupere jaren 70 schoolstoeltjes te vervangen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Toch wel leuk om bijna elke dag zo'n lokaal binnen te stappen en het rijk voor jou alleen te hebben.
Boos van binnen..?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedankt. Nu moet ik naar een psycholoog..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
En volgens Audrey komt dat door....?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hoi. De mijne heet Kees.
En ik praat met Kees omdat ik meer inzicht wil hebben in mijn functioneren op mijn studie. Want dat zint me voor geen meter. En volgens Kees komt dat door mijn innerlijke boosheid.
Wat is het verband tussen je innerlijke boosheid en het niet/nauwelijks presteren op je studiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hoi. De mijne heet Kees.
En ik praat met Kees omdat ik meer inzicht wil hebben in mijn functioneren op mijn studie. Want dat zint me voor geen meter. En volgens Kees komt dat door mijn innerlijke boosheid.
die daar achter zijn ook allemaal intels.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
hp22 heeft dan achter een nieuwe gezeten![]()
.
Je hebt het zwaar of nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Geloof me, it makes sense. Het klinkt alleen zo knullig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen je innerlijke boosheid en het niet/nauwelijks presteren op je studie
Rare shrink...
Maar hij is wel lief voor je zeker?
Blits! Dat proggie moet ik hebben!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:48 schreef TwyLight het volgende:
http://www.tuaw.com/2007/(...)ixelmator-in-action/
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat ziet er wel heel vet uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:48 schreef TwyLight het volgende:
http://www.tuaw.com/2007/(...)ixelmator-in-action/
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:The launch of music tracks free of digital locks on iTunes has been overshadowed by the discovery that they contain data about who bought them. Some fear this data could be used to identify the owner of the tracks if they turn up on file-sharing sites. The tracks from record company EMI cost more and are of a better quality than standard iTunes songs. Apple has yet to comment on what it plans to do with the information embedded in the music files. The tracks without the digital locks, known as Digital Rights Management (DRM) technology, officially went on sale on 30 May under the iTunes Plus banner. The downloads cost $1.29 (99p) rather than $0.99 (79p).
Apple uses a technology known as Fairplay to limit what people can do with downloads. Fairplay can be circumvented by burning tracks to a CD and then converting them to another format. News site Ars Technica was among the first to discover that downloaded tracks free of Fairplay have embedded within them the full name and account information, including e-mail address, of who bought them. It suggested that this information could be an anti-piracy measure as it could help work out who was putting downloads on file-sharing sites. But it also added that the user information was found on all the tracks that people buy on iTunes whether free of DRM or not. Two words for Apple: this sucks. Did they really think noone will notice this?
Is dat zo vreemd? Bij ieder nummer dat je via iTunes aanschaft staat je naam in de tags, dat ze DRM er af halen wil nog niet zeggen dat ze die tags er ook af halen. Die tags leeg halen is nu ook weer niet zo'n grote moeite, als je zo nodig je drm-vrije tracks met anderen wilt delen.quote:
Nee. Ik was mijn boze oog aan het richten op de stofnesten in het raam van de nieuwe slaapkamer. (quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vernietigd door Au3 in een bui van innerlijke boosheid?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef Jarno het volgende:
Hm. Volgens mij strijden er hier 6 wireless access points om een plaatsje in de ether. En die van mij komt er niet tussen, ook al zit ik er vlak naast. Gelukkig heeft 1 van de buren een open AP (zucht) dus ik kan wel het net op, maar hoe fix ik dat ook al weer? Beetje met de channels goochelen oid?
kanaal 1 6 of 13 zijn 'none overlapping' Dus probeer die het eerstquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef Jarno het volgende:
Hm. Volgens mij strijden er hier 6 wireless access points om een plaatsje in de ether. En die van mij komt er niet tussen, ook al zit ik er vlak naast. Gelukkig heeft 1 van de buren een open AP (zucht) dus ik kan wel het net op, maar hoe fix ik dat ook al weer? Beetje met de channels goochelen oid?
Ik hoopte al dat jij online zou zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
kanaal 1 6 of 13 zijn 'none overlapping' Dus probeer die het eerst
Waarschijnlijk is wide channel het samenknopen van 2 kanalen. Daardoor beperk je je spectrum nogal. Het is ook geen standaard (tenminste... in 802.11 a/b/g niet)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:49 schreef Jarno het volgende:
Weet iemand nog het verschil tussen Wide Channel en het gewone Channel? Ik kan beide instellen in m'n AP. Maar de keuze van het Channel lijkt afhankelijk van het Wide Channel.
Dus jij zegt gewoon standard kiezen? Okay, even hobbyen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is wide channel het samenknopen van 2 kanalen. Daardoor beperk je je spectrum nogal. Het is ook geen standaard (tenminste... in 802.11 a/b/g niet)
Of je eigen WPA code inzetten en instellen als WDS als ze die feature hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:56 schreef Jarno het volgende:
Ik kan ook gewoon de AP's van de buren uitzetten natuurlijk.
Er is hier een Apple Airport Extreme in de buurt, zal ik het daar eens op proberenquote:
hoogverraadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er is hier een Apple Airport Extreme in de buurt, zal ik het daar eens op proberen![]()
Ik weet niet of het al ie besprokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef sanni het volgende:
Steve Jobs & Bill Gates gezamelijk geinterviewd en dat is heel uitgebreid hier te zien.
transcripts
Heb je je access point in een kooi van Faraday gezet ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef Jarno het volgende:
Nondeju. Wat een gedoe. Ik zit nu op channel 6, sta weer ik het lijstje maar kan nog niet connecten. Oh wacht, nu ben ik toch weer weg uit het lijstje. Zit er iemand met 6 killowatt uit te zenden ofzo?!
Okay, ik woon in een flatgebouw, maar ik heb maar 3 aangrenzende buren.quote:
Hij staat wel in een hoek maar daar staat ie al een jaar ofzo. Het kan natuurlijk dat m'n router kaduuk is of kaduuk aan het gaan is hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je je access point in een kooi van Faraday gezet ofzo?
'Gewoon, in een kluis, zodat in ieder geval niemand ongeoorloofd op mijn netwerk meelift, hoezo?'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je je access point in een kooi van Faraday gezet ofzo?
Neem een MiMo router.... echt... dat helpt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef Jarno het volgende:
Nondeju. Wat een gedoe. Ik zit nu op channel 6, sta weer ik het lijstje maar kan nog niet connecten. Oh wacht, nu ben ik toch weer weg uit het lijstje. Zit er iemand met 6 killowatt uit te zenden ofzo?!
Heb ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neem een MiMo router.... echt... dat helpt.
Een pre-N van de concurrentquote:
Tja, ik zie dit overal in het nieuws, allerlei mensen die boos zijn om wat voor reden dan ook... maar wat is nu eigenlijk het grote probleem??quote:
Ik vind er 10 in een normale woonwijk. Waaronder één Apple Network. Dat laatste post ik omdat ik zelf geen Appeltje heb en mijn post toch relevant wil houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay, ik woon in een flatgebouw, maar ik heb maar 3 aangrenzende buren.
Ik heb nu ook een 'Polski' netwerk ertussen staan.. Whelp.
De MiMo is de WL-153 van Sitecom. Die heeft ook diverse malen 'gewonnen' in tests met zelfs pre-N routers van de concurrentie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Welke is dat van jullie, Swets? Of issie nog niet uit?
Morgen toch eens kijken, we zijn toch bij een Media Markt in de buurt dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De MiMo is de WL-153 van Sitecom. Die heeft ook diverse malen 'gewonnen' in tests met zelfs pre-N routers van de concurrentie.
choesojeiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Morgen toch eens kijken, we zijn toch bij een Media Markt in de buurt dan.
De wl-154 is op de markt gekomen gedurende mijn 6 maanden durende uitstapje naar een andere werkgever. Maar hij is gewoon harstikke fijn zeggen mijn collega's (welke ISP heb je?)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:31 schreef Jarno het volgende:
Een vraagje nog Swets, de 153 is alleen router + ap, ik zoek een alles in 1 moet ik dan de 154 hebben en is die net zo tof?
Direct ADSL. KPN, dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De wl-154 is op de markt gekomen gedurende mijn 6 maanden durende uitstapje naar een andere werkgever. Maar hij is gewoon harstikke fijn zeggen mijn collega's (welke ISP heb je?)
Ik heb vandaag de hele dag staan zeefdrukken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben eigenlijk ff benieuwd: wat doen jullie eigenlijk allemaal qua werk/studie..?
En godzijdank geen experiabox!quote:
Er staat 'manager product development' op mijn kaartje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben eigenlijk ff benieuwd: wat doen jullie eigenlijk allemaal qua werk/studie..?
stukjes tikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb 6 tot 9 AP's in de buurt..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef Tijn het volgende:
Ik heb MacWireless Radar om te kijken op welke kanalen de wifi netwerken bij mij in de buurt zitten. Vervolgens kies ik voor m'n eigen access point een kanaal wat zo ver mogelijk van de andere netwerken vandaan zit. Werkt prima
Ja dank je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef Basso het volgende:
denk om je hart!
Het rare is dat nu ook de tracking down is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Als Apple het nou via de PTT-post had verstuurd, dan had ik het pakketje nu al binnen.
que?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb niet eens een business-card....![]()
Wel drie academische titels![]()
Bij jou ook UPS?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het rare is dat nu ook de tracking down is.
+ ze hebben het verstuurd met een pakketdienst die geen track&trace heeft.![]()
Ik ben momenteel orderverzamelaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bijna alweer 4e jaars student Geschiedenis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is dat leuk? Dat wil ik ook gaan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:49 schreef Daklem het volgende:
Vastgoed&Makelaardij student te Eindhoven
Ik werk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:40 schreef Skic. het volgende:
Een of andere TNT-pik heeft er een mooie nieuwe MB bij. Zo gaat dat, Daklem.
ja, dat is leuk, maar ga het niet in eindhoven doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is dat leuk? Dat wil ik ook gaan doen.
ben eerst bezig met 4 jaar in de bouw zelfben nog jong dus kan makkelijk.
Dat wel, maar dat ze verdomme niet eens een afhaalpunt hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:40 schreef TwyLight het volgende:
UPS heeft een betere track en trace dan tnt
Toen ik gister in Utrecht in de Mac-store was, zei zo'n verkoper dat als een macbook via internet koopt. Dat het best eens 3 weken kan duren. Maar dat kan ook zijn omdat ik vroeg als ik er nou 1 gig extra werkgeheugen in wil zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:29 schreef Daklem het volgende:
damn. Hoevaak kunnen ze twijfelen bij Apple ...
Estimated Delivery Date 04 Jun 2007 (Subject to change)
Assigned Carrier
TNT
Dus toch........
Hij is al verzonden, dus dat is niet het probleem. Ze zijn gewoon tering traag bij de pakketdiensten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toen ik gister in Utrecht in de Mac-store was, zei zo'n verkoper dat als een macbook via internet koopt. Dat het best eens 3 weken kan duren. Maar dat kan ook zijn omdat ik vroeg als ik er nou 1 gig extra werkgeheugen in wil zetten.
Dus als ik de mijne ga kopen doe ik lekker in een Mac-store![]()
Wat was er mee dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:57 schreef Xilantof het volgende:
Vanmiddag dus gebeld met Apple voor die Apple Care... Moet dus even een mailtje sturen met daarin een scan van mijn aankoopbon (van de apple care), zodat ze kunnen zien dat ie op tijd gekocht is. En ook bestellingsbevestiging en gedoe... en dan gaan ze het fixen...
Kunnen ze dat niet gewoon in de computer zien?
Het is natuurlijk wel te snappen dat ze er een beetje moeilijk over doen. Als ze echt alleen naar de aankoopdatum van AppleCare zouden kijken is het simpel om niet te registreren tot je een probleem krijgt, en als je MB 3 jaar goed blijft het pakketje door te verkopen. Zou je nog een leuk handeltje in kunnen beginnen: "oude" applecare-pakketjes op ebay waarmee je je ouwe MB weer voor weinig kunt laten repareren ondanks dat je destijds geen Applecare genomen hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:57 schreef Xilantof het volgende:
Vanmiddag dus gebeld met Apple voor die Apple Care... Moet dus even een mailtje sturen met daarin een scan van mijn aankoopbon (van de apple care), zodat ze kunnen zien dat ie op tijd gekocht is. En ook bestellingsbevestiging en gedoe... en dan gaan ze het fixen...
Kunnen ze dat niet gewoon in de computer zien?
why not?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja, dat is leuk, maar ga het niet in eindhoven doen!![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben tegenwoordig WoW verslaafd.
Yo, doe maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nog een invite voor BiT-HDTV. Wie wil?
Je punt is?quote:
Behalve dan dat WoW voor noobs en kinderen isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je punt is?
Het was al bekend dat ik een nerd was. Ik speel ook Pen & Paper RPGs. De stap naar WoW is dan echt niet zo groot hoor.
Och... valt mee. Ik (nou ja, ik en mijn vriendin) spelen met bekende (het Fok! D&D groepjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve dan dat WoW voor noobs en kinderen is
Ik heb van de week Warhammer Quest gespeeld, dat is ook best tofquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och... valt mee. Ik (nou ja, ik en mijn vriendin) spelen met bekende (het Fok! D&D groepje). Dan is het een stuk leuker. Dit is trouwens de enige MMORPG dat mij trekt. Geef mij maar gewoon D&D en aanverwante dingen.
50 excl. wilde hij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:48 schreef Tijn het volgende:
Hij vond het dus te weinig.
50 euro, zelf ophalen. Kan inderdaad. Maar ik zit nu eigenlijk meer te kijken naar een NES met twee controllers, een zapper, en Duck Hunt/Mario Brothers 3 erbij. Spellen koop ik dan zelf wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
Zelf ophalen?
Voor die voeding zou ik het niet eens doen. Sowieso zijn er toch vrij veel NES consoles te vinden. Ik heb zelf ooit 20 euro voor zowel een NES en SNES betaald. Zonder spellen. Ik mis wel een zapper, maar die kun je meestal wel ergens voor 7,50 vandaan plukken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:00 schreef Skic. het volgende:
[..]
50 euro, zelf ophalen. Kan inderdaad. Maar ik zit nu eigenlijk meer te kijken naar een NES met twee controllers, een zapper, en Duck Hunt/Mario Brothers 3 erbij. Spellen koop ik dan zelf wel.Wat zou dat waard zijn. Die gozer had zijn voeding trouwens helemaal met plakband aan elkaar geplakt.
Dat weet ik niet. Ik koop nooit via eBay. Volgens mij kan PayPal wel iets met iDeal?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:09 schreef Skic. het volgende:
Okee, dank je.Dan zal ik nog eens goed zoeken, wellicht via Ebay.
Hebben ze daar al iDeal?
Ha! Ik binnen 1.5 jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Tijn het volgende:
Als m'n ma die zwarte MacBook koopt, heb ik trouwens in 3,5 jaar tijd het hele gezin aan de Mac gekregen
Doet OS X dat zelf niet dan al?quote:
Voor die ene euro per nummer doe ik dat wel met de handquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:11 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik nou serieus hier de enige die de overgrote van m'n nummer gewoon koopt in de iTunes Store? Ik vind dat zo super werken, gelijk de covers erbij etc, hoef ik die info ook zelf niet meer aan te passen
Ik heb hier nog een soort "Napster-Uni-netwerkje" waar ik de keuze heb tussen miljoenen nummers.. dus via iTunes iets kopen wordt het voorlopig niet..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:11 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik nou serieus hier de enige die de overgrote van m'n nummer gewoon koopt in de iTunes Store? Ik vind dat zo super werken, gelijk de covers erbij etc, hoef ik die info ook zelf niet meer aan te passen
yo hier ook?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nog een invite voor BiT-HDTV. Wie wil?
Gelukkig gaat het onder Windows wel primaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb eindelijk een manier gevonden om mijn Macbook traag te krijgen. Google Street View met zijn bagger Flash.
hoiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:13 schreef Tijn het volgende:
Ik ken echt niemand die muziek in iTunes koopt.
Nee hoorquote:
Je hebt als het goed is twee nummersquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:21 schreef Daklem het volgende:
hmm vreemd. het track&trace nummer wat bij mijn apple bestelling online staat wordt niet herkend door de track&trace van TNT
Goed bezig!!!
Haaaaaaaaaai.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:13 schreef Tijn het volgende:
Ik ken echt niemand die muziek in iTunes koopt.
Waarna jij hem Frontrow toonde?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:10 schreef TwyLight het volgende:
ik had vandaag een verjaardag en toen was een domme ict poepn00b aan het bitchen op Apple
quote:
Ik bedoelde zeg maar echt mensen uit m'n omgeving die ik vaak spreek en zie enzo. Niet jullie nerds hierzo, daarvan had ik wel verwacht dat jullie je muziek van ome Steve kopenquote:
Als "apart zijn" voor "lekker snel, zonder gezeur, zonder rechtsonderin zeikerige popups te hebben" staat, vind ik het niet erg om anders te zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:12 schreef TwyLight het volgende:
maar hij zei van:
ja tegenwoordig kan je al windows bij een mac krijgen en ze zijn ook nog overgestapt op intel dus mensen met een mac willen alleen apart zijn en het is nergens voor nodig
hmm, das idd irritant.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Tip: De 500GB Lacie Porsche Design op USB is lawaaierig. Uit het niets gaat hij om de 5 minuten heel irritant met zijn 20mm fan blazen.
320GB waarvan 298GB geformatteerde capaciteit is.quote:
Ik heb de laatste beta gedownload en die ondersteunt geen Direct3D, dus een spelletje spelen zit er niet in. Maar omdat 'ie toch m'n Boot Camp installatie gebruikt, kan ik wel rebooten en op die manier een spelletje spelen, dus eigenlijk is het best ideaal zoquote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef TwyLight het volgende:
Het heeft nu toch ook directX ondersteuning?
Zeg Edwin, je gaat me toch niet in mijn reet nemen he?quote:Op zoek naar een TFT-scherm maar te weinig geld voor die nét iets duurdere?
Dan is dit misschien een mogelijkheid voor jou.
Je kan met minimale inspanningen een leuke cent bijverdienen.
Je valt geen mensen lastig die er niet om gevraagd hebben, geen huis-aan-huis verkoop.
Je deelt je tijd in naar eigen inzicht en besteed er net zoveel tijd aan als je zelf wilt of kunt.
Geïnteresseerd? Stuur me maar een mailtje voor meer informatie.
Ik bij zes blikjes Cola Lightquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef Skic. het volgende:
Ik heb 10 euro op iTunes Store uitgegeven. Ik kreeg zo'n kaart bijn mijn iPod.
Vind je? Ik heb hem ook maar hij maakt toch flink wat lawaai, wat trouwens ook enorm irritant is, is dat hij niet uitschakeld als ik mijn computer uitschakel,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:59 schreef Geqxon het volgende:
De 250GB Porsche Design maakt, mits idle, zo goed als geen geluid. Die is verder dan ook fanless.
nee , springende icoontjes, dat is wat mensen willenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als "apart zijn" voor "lekker snel, zonder gezeur, zonder rechtsonderin zeikerige popups te hebben" staat, vind ik het niet erg om anders te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |