Jep, voor je account-fototjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
Prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Tofferquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?quote:
Komt door de Intel processoren, gaat alles 4 keer zo snel mee.quote:
Nee, nog niet. Nog even geduld?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?
M'n stoofvlees moet op.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
optional uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Ik betrapte mezelf erop dat ik boos werd toen ie dat zei.quote:
oh god, nu kom je ons vervelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Dus jij zo van:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb je het toch weer weten te ventilerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf erop dat ik boos werd toen ie dat zei..
Ha, zie je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je moet denken van: "Wat zou Audrey doen in een tijd als dit".quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was meer dat ik me vreselijk aan het ergeren was aan zijn borsthaar dat mij al een half uur aan het aanstaren was vanuit zijn Hawaiibloes. En dat ik dacht: "Nou, dankje wel Kees, dit had ik met het Oprah zelfhulpboek Curb Your Anger ook wel kunnen verzinnen."quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus jij zo van:
[afbeelding]. WELKE INNERLIJKE BOOSHEID DROPLUL?!?!?! [afbeelding].
Ja, want zo ben ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Au3 nu helemaalvan al die aand8 natuurlijk..
Uit welk boek denk je dat hij het vandaan heeft. Zal me niets verbazen als hij ook Oprah en Dr Phil kijkt voor inspiratie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was meer dat ik me vreselijk aan het ergeren was aan zijn borsthaar dat mij al een half uur aan het aanstaren was vanuit zijn Hawaiibloes. En dat ik dacht: "Nou, dankje wel Kees, dit had ik met het Oprah zelfhulpboek Curb Your Anger ook wel kunnen verzinnen.".
Ik moet even mijn emotionele incapabiliteit hoereren. En van Kees moet ik meer in touch raken met die inner anger, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Audrey, stick it where the sun don't shine.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mooo
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus jij zo van:
[afbeelding]. WELKE INNERLIJKE BOOSHEID DROPLUL?!?!?! [afbeelding].
als je innerlijke boosheid hebt, lijkt het me geen slecht plan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
wie gaat er in godsnaam naar een psych?
Ik zit al 30 jaar vol met innerlijke boosheid. Dat is perfect als je een beetje carriere wil maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
als je innerlijke boosheid hebt, lijkt het me geen slecht plan.
Zoveel mensen, hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ken werkelijk niemandquote:
Dat is echt een wetmatigheid hoor. Bij mij komen ze ook altijd als ik even 5 minuten naar de Appie ben ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef Daklem het volgende:
weinig kans dat die klooioos van de pakketdienst nog binnen nu en 10 minuten op de stoep staan...
Echt heel frustrerend als je de hele dag thuis bent, en ze komen op het moment dat je niet thuis kan zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Iene miene mutte.... [afbeelding]
Toch wel leuk om bijna elke dag zo'n lokaal binnen te stappen en het rijk voor jou alleen te hebben.
Wij hebben als ik goed heb geteld vier van dit soort lokalenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef Jarno het volgende:
Wow, bij mij op school hadden we alleen afgetrapte Pentium 1's. En dat was een HBO Hogere Informatica..
Ik zie zelfs nog van die duffe bolletjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Dat zijn oude G5's
Bij mij op school hebben we tenminste nog Mac Pro's en iMac C2D's
Murphy's lawquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:13 schreef Daklem het volgende:
weinig kans dat die klooioos van de pakketdienst nog binnen nu en 10 minuten op de stoep staan...
Echt heel frustrerend als je de hele dag thuis bent, en ze komen op het moment dat je niet thuis kan zijn.
Onderaan de foto zie je een scherm, waar ik aan het werk ben. Op een Mac Proquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Dat zijn oude G5's
Dat waren de eerste twee die ze haddenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nog van die duffe bolletjes..
Wij ook, een Macquarium.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie zelfs nog van die duffe bolletjes..
Oh niet gezien. Nice.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Onderaan de foto zie je een scherm, waar ik aan het werk ben. Op een Mac Pro.
geen power mac?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Onderaan de foto zie je een scherm, waar ik aan het werk ben. Op een Mac Pro.
Wij hadden les in een lokaal met veel Mac, en maar 5 PC's ofzo. Dat is de enige les waar een groot deel van de klas stond te dringen om naar binnen te mogen, om een PC te bemachtigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat waren de eerste twee die ze hadden.
We hebben overigens ook een PC-lokaal. Daar zitten wel vaak leerlingen.
Geen kabelsloten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, de boel hierboven is al een keertje gejat.
Dus je kunt gerust komen shoppen hoor Daklem.
Één of twéé DVD-drives?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ugh. Ik ben een Apple-noob. Zou ook kunnen.
Oude G5's hebben tenminste geen camera waar je per ongeluk foto's mee maakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Dat zijn oude G5's
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oude G5's hebben tenminste geen camera waar je per ongeluk foto's mee maakt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, je kent niemand waarvan je het weet.
Wel geld om van die geile iMacjes aan te schaffen, maar te weinig weer om die paupere jaren 70 schoolstoeltjes te vervangen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Toch wel leuk om bijna elke dag zo'n lokaal binnen te stappen en het rijk voor jou alleen te hebben.
Boos van binnen..?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedankt. Nu moet ik naar een psycholoog..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
En volgens Audrey komt dat door....?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hoi. De mijne heet Kees.
En ik praat met Kees omdat ik meer inzicht wil hebben in mijn functioneren op mijn studie. Want dat zint me voor geen meter. En volgens Kees komt dat door mijn innerlijke boosheid.
Wat is het verband tussen je innerlijke boosheid en het niet/nauwelijks presteren op je studiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hoi. De mijne heet Kees.
En ik praat met Kees omdat ik meer inzicht wil hebben in mijn functioneren op mijn studie. Want dat zint me voor geen meter. En volgens Kees komt dat door mijn innerlijke boosheid.
die daar achter zijn ook allemaal intels.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
hp22 heeft dan achter een nieuwe gezeten![]()
.
Je hebt het zwaar of nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Geloof me, it makes sense. Het klinkt alleen zo knullig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen je innerlijke boosheid en het niet/nauwelijks presteren op je studie
Rare shrink...
Maar hij is wel lief voor je zeker?
Blits! Dat proggie moet ik hebben!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:48 schreef TwyLight het volgende:
http://www.tuaw.com/2007/(...)ixelmator-in-action/
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat ziet er wel heel vet uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:48 schreef TwyLight het volgende:
http://www.tuaw.com/2007/(...)ixelmator-in-action/
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:The launch of music tracks free of digital locks on iTunes has been overshadowed by the discovery that they contain data about who bought them. Some fear this data could be used to identify the owner of the tracks if they turn up on file-sharing sites. The tracks from record company EMI cost more and are of a better quality than standard iTunes songs. Apple has yet to comment on what it plans to do with the information embedded in the music files. The tracks without the digital locks, known as Digital Rights Management (DRM) technology, officially went on sale on 30 May under the iTunes Plus banner. The downloads cost $1.29 (99p) rather than $0.99 (79p).
Apple uses a technology known as Fairplay to limit what people can do with downloads. Fairplay can be circumvented by burning tracks to a CD and then converting them to another format. News site Ars Technica was among the first to discover that downloaded tracks free of Fairplay have embedded within them the full name and account information, including e-mail address, of who bought them. It suggested that this information could be an anti-piracy measure as it could help work out who was putting downloads on file-sharing sites. But it also added that the user information was found on all the tracks that people buy on iTunes whether free of DRM or not. Two words for Apple: this sucks. Did they really think noone will notice this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |