Jep, voor je account-fototjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
Prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Tofferquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zo. Iemand klaagde laatst een keer dat ik geen icoontje had. Snel als ik ben heb ik inmiddels een oud iccontje van m'n harde schijf gevist. Iedereen tevreden?
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?quote:
Komt door de Intel processoren, gaat alles 4 keer zo snel mee.quote:
Nee, nog niet. Nog even geduld?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank. Trouwens, heb je dat goulashrecept al ontfutseld?
M'n stoofvlees moet op.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
optional uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef Daklem het volgende:
tvp
maakt je mac een foto als je hem eerste x opstart ja ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Ik betrapte mezelf erop dat ik boos werd toen ie dat zei.quote:
oh god, nu kom je ons vervelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn psycholoog heeft me vandaag geadviseerd om iets te doen aan mijn innerlijke boosheid..
Dus jij zo van:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb je het toch weer weten te ventilerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf erop dat ik boos werd toen ie dat zei..
Ha, zie je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je moet denken van: "Wat zou Audrey doen in een tijd als dit".quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was meer dat ik me vreselijk aan het ergeren was aan zijn borsthaar dat mij al een half uur aan het aanstaren was vanuit zijn Hawaiibloes. En dat ik dacht: "Nou, dankje wel Kees, dit had ik met het Oprah zelfhulpboek Curb Your Anger ook wel kunnen verzinnen."quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus jij zo van:
[afbeelding]. WELKE INNERLIJKE BOOSHEID DROPLUL?!?!?! [afbeelding].
Ja, want zo ben ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Au3 nu helemaalvan al die aand8 natuurlijk..
Uit welk boek denk je dat hij het vandaan heeft. Zal me niets verbazen als hij ook Oprah en Dr Phil kijkt voor inspiratie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was meer dat ik me vreselijk aan het ergeren was aan zijn borsthaar dat mij al een half uur aan het aanstaren was vanuit zijn Hawaiibloes. En dat ik dacht: "Nou, dankje wel Kees, dit had ik met het Oprah zelfhulpboek Curb Your Anger ook wel kunnen verzinnen.".
Ik moet even mijn emotionele incapabiliteit hoereren. En van Kees moet ik meer in touch raken met die inner anger, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Audrey, stick it where the sun don't shine.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mooo
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus jij zo van:
[afbeelding]. WELKE INNERLIJKE BOOSHEID DROPLUL?!?!?! [afbeelding].
als je innerlijke boosheid hebt, lijkt het me geen slecht plan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
wie gaat er in godsnaam naar een psych?
Ik zit al 30 jaar vol met innerlijke boosheid. Dat is perfect als je een beetje carriere wil maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
als je innerlijke boosheid hebt, lijkt het me geen slecht plan.
Zoveel mensen, hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
wie gaat er in godsnaam naar een psych?
Ik ken werkelijk niemandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |