ze was toch 1,72 (ze was toch 2 cm gegroeid in ep 2of3??quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef wdn het volgende:
Hey tis niet mijn plaatje. Tis een copy/paste van de url
outcast_within: ze is 1.76 meen ik en niet 1.90
Hij is 1.56.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach dat vreselijke roze wicht was er nie ^^Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Oh dan zit ik wel in de buurt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef wdn het volgende:
Hey tis niet mijn plaatje. Tis een copy/paste van de url
outcast_within: ze is 1.76 meen ik en niet 1.90
Hij is 1.56.
Iets boven deze post zegt hij dat ze een nieuwe subber hebben gevonden! Hoezee!quote:Comment posted by mpr AUSTRALIA on June 6th, 2007 2:37 am
Kenichi 26+27 will both be released today my time(GMT+10)
Death Note should be back to it’s same speed and be released today if everything goes right.
Ze woont er in de buurt, dus dat zou best moeten kunnen. Grote Abunai Fok!-meet.quote:
ik zal wel niet kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
jullie proberen iederen wel over te halen om naar abunai te komen he
mja ik ben er sowieso wel denk ik ^^
't leuke aan abunai is dat je voor 40 euro(inclusief eten) een heel weekend daar kan zijn, 28 voor slapen+kaartje en 4 euro per dag om te eten(als je 't alleen op brood houd is dat goed te doen) Hoef je alleen nog maar daarnaartoequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal wel niet kunnen
voornamelijk geld probleem...
't is nog vier maanden, joh...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal wel niet kunnen
voornamelijk geld probleem...
'k ga alleen zaterdags.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:44 schreef zquing het volgende:
[..]
't leuke aan abunai is dat je voor 40 euro(inclusief eten) een heel weekend daar kan zijn, 28 voor slapen+kaartje en 4 euro per dag om te eten(als je 't alleen op brood houd is dat goed te doen) Hoef je alleen nog maar daarnaartoe
kostepost 1:quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is nog vier maanden, joh...
[..]
'k ga alleen zaterdags.
Ticketprijzen zijn nog niet bekend, maar ik reken zo'n ¤20. Het treinkaartje is ook zo'n ¤20.
Dus een dagje Abunai is voor mij pak 'm beet ¤50 (want ik wil ook wel wat drinken en 'n hapje eten).
Je kan toch wel ¤50 bij elkaar sparen in vier maanden?
ow ja:quote:
Neem een zaterdagbaantje... Heb je het hele jaar door een redelijk constant inkomen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ow ja:
banksaldo:
¤20
morgen even langs uitzend bureau voor full time vakantie werk (hopelijk hebben ze wat in ICT gebied)
me 2 vrije dagen opofferen ..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neem een zaterdagbaantje... Heb je het hele jaar door een redelijk constant inkomen.
Of zondags... of 's avonds...
Ik heb geen idee wie jij bent en waar jij staat op de foto, er staan zoveel mensen op de foto dus daar kan ik niet over oordelen. Ik sprak meer in het algemeen, je ziet mooie pakken ertussen zitten, waaraan je kan zien dat er aandacht aan is besteed. Maar je ziet ook mensen in hun 'gewone kloffie' met een zwart T-shirt om hun gezicht gewikkeld en dat moet dan een ninja voorstellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik weet overigens niet onder welke categorie mijn cosplay valt volgens jou standaard maar de mijne had ik samen met een tante gemaakt, alleen het blackorder logo moest ik bestellen
Ik heb zelf ook wel eens het idee dat het heel tof zou kunnen zijn, voor een keertje dan, gewoon een keer lekker leip doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Cosplay lijkt mij wel tof. Heb het nog nooit gedaan though.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef zquing het volgende:
wat gebeurde er in ep3? Maar die serie is wel 1 van de betere die ik vorig jaar gezien had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat over die meid bedoelde ik meer algemeen...
vind em tot nu toe iig erg leuk![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]oow die, 't wordt nog leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat over die meid bedoelde ik meer algemeen...
vind em tot nu toe iig erg leuk
"Those unforgettable days, for them I live"
Das meer van het kaliber: ohhh ik knoop een head protector voor en kom in mijn dagelijkse kloffie: KIJK IK COSPLAY!. Maar idd als je gaat cosplayen doe het dan als die gasten van warhammer 40K of zo, dat was tenminste echt goed ^^, ook al stond het los van anime.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik sprak meer in het algemeen, je ziet mooie pakken ertussen zitten, waaraan je kan zien dat er aandacht aan is besteed. Maar je ziet ook mensen in hun 'gewone kloffie' met een zwart T-shirt om hun gezicht gewikkeld en dat moet dan een ninja voorstellen.Als je gaat cosplayen doe het dan goed en doe enigszins je best om het een 'kostuum' te maken zoals die anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |