Jawel, maar 'k ga dus niet met 'n rode pruik en een gevulde BH in de trein zitten. En m'n baard scheer ik niet af, dus kan je nagaan wat voor blikken dat geeft...quote:
Dan doen we iets quasi nonchalants wat makkelijk daar aan te trekken isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar 'k ga dus niet met 'n rode pruik en een gevulde BH in de trein zitten. En m'n baard scheer ik niet af, dus kan je nagaan wat voor blikken dat geeft...
kan zijn dat je op een mirror zit...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dan doen we iets quasi nonchalants wat makkelijk daar aan te trekken is
Is mijn anime suki traag ofzo? Nu zie ik het wel dat hayate uit is. Vorige keer precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik vond het juist een leuke aflevering, omdat ze de populairste RPG serie in Japan (Dragon Warrior/Quest) een beetje op de hak namen.quote:
Dat snap ik. Edoch ik ken die hele game nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vond het juist een leuke aflevering, omdat ze de populairste RPG serie in Japan (Dragon Warrior/Quest) een beetje op de hak namen.
Er zitten ook veel verwijzingen in die ik niet kan plaatsten waar het betrekking op zou moeten hebben.
Het blijft verder een leuke serie om te volgen.![]()
dit vind ik wel een goede site om wat meer te lezen over die inside jokes van lucky star en hayate e.d.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vond het juist een leuke aflevering, omdat ze de populairste RPG serie in Japan (Dragon Warrior/Quest) een beetje op de hak namen.
Er zitten ook veel verwijzingen in die ik niet kan plaatsten waar het betrekking op zou moeten hebben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar 'k ga dus niet met 'n rode pruik en een gevulde BH in de trein zitten. En m'n baard scheer ik niet af, dus kan je nagaan wat voor blikken dat geeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
http://img515.imageshack.us/img515/2475/gamestopdealqs3.pngquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
ben jij 1m90?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Cosplay lijkt mij wel tof. Heb het nog nooit gedaan though.
Nope.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ben jij 1m90?
Otani lijkt me wel tof om cosplay te gaan. Je staat niet gruwelijk voor schut in het OV. Plus je hebt een rode stropdas, zweetbandje om je pols, witte bloes met kraag en rare trui aan
gebruik es wat anders dan imageshack man. moet ik weer helemaal naar google surfenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:20 schreef wdn het volgende:
[..]
http://img515.imageshack.us/img515/2475/gamestopdealqs3.png
Dragonquest is nieuw goedkoper dan 2de hands?![]()
we moeten de nederlandse standaard aanmeten voor een dergelijke cosplay uiteraardquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef wdn het volgende:
Hey tis niet mijn plaatje. Tis een copy/paste van de url
outcast_within: ze is 1.76 meen ik en niet 1.90
Hij is 1.56.
Lovely complex, als risa en die gozert?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ga vast spijt krijgen van deze vraag maaruh: Waarom zoek jij een vrouw van 1.90 voor je cosplay act, als wie wil je dan zelf en haar gaan?
Maaruh wdn je zet wel een spoiler neer voor claymore 10 maar hij is nog niet uit of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |