Denk dat Alves wel gaat spelen, anders kunnen ze hem niet beoordelen en niet bepalen of hij goed genoeg is om mee te gaan naar de Copa America.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er al berichten over de opstelling van Brazilie?![]()
Denk dat Terry gewoon aanvoerder blijft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:26 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben niet zo van de oefenwedstrijden maar deze ga ik zeker kijken. Alves zal minstens een helft spelen, ik ben benieuwd of hij ook dat niveau oppikt. Becks is weer terug, zal hij ook direct weer aanvoerder zijn?
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er al berichten over de opstelling van Brazilie?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef Fides het volgende:
[..]
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.
Shocking defending over there, absolutely abismal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef vingerplant het volgende:
Ik zie het commentaar van Alan Hansen al voor me: 'Alves scored 34 goals for Herrenven in Holland, but it's pretty easy to do that in the Dutch league'.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Shocking defending over there, absolutely abismal.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Shocking defending over there, absolutely abismal.
Daar past Wembley niet in hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef Fides het volgende:
[..]
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.
Handoekje in de buurt leggen vanavond he..quote:
Kiezen tussen Oranje onder 21, jong oranje en Engeland dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef PaRaR het volgende:
Kiezen tussen jong Oranje en Engeland dus ...
Wat een team. Dat het toch nooit wil lukken op een eind tournooi is mij een raadsel. Rooney is er niet bij omdat is geschorst is tegen Estland.quote:Full England squad to face Brazil and Estonia:
Goalkeepers: Robinson (Tottenham), Carson (Liverpool), Green (West Ham).
Defenders: P Neville (Everton), Terry (Chelsea), Bridge (Chelsea), Brown (Man Utd), Carragher (Liverpool), King (Tottenham), Shorey (Reading).
Midfielders: Beckham (Real Madrid), Gerrard (Liverpool), Jenas (Tottenham), J Cole (Chelsea), Bentley (Blackburn), Carrick (Man Utd), Lampard (Chelsea), Downing (Middlesbrough), Dyer (Newcastle).
Forwards: Crouch (Liverpool), Owen (Newcastle), Smith (Man Utd), Defoe (Tottenham).
Rio Ferdinand ook geschorst (of geblesseerd)?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een team. Dat het toch nooit wil lukken op een eind tournooi is mij een raadsel. Rooney is er niet bij omdat is geschorst is tegen Estland.
Je kan ook Bridge voor Cole doen. Die is niets minder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Dos37 het volgende:
Ja nu wel maar normaal, FerdinandCole
Terry Neville
get nog waquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Dos37 het volgende:
Ja nu wel maar normaal, FerdinandCole
Terry Neville
Wat een kutteam. Haha ze hebben goede middenvelders.. zolang die maar op een middenveld spelen die in dienst speelt van diezelfde middenvelders.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een team. Dat het toch nooit wil lukken op een eind tournooi is mij een raadsel. Rooney is er niet bij omdat is geschorst is tegen Estland.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef MaxPower het volgende:
Alves schijnt toch op de bank te zitten. Vagner Love begint in de basis. Alves zal komende dinsdag tegen Turkije wel mogen spelen.
Bron?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef MaxPower het volgende:
Alves schijnt toch op de bank te zitten. Vagner Love begint in de basis. Alves zal komende dinsdag tegen Turkije wel mogen spelen.
Dan geloof ik de BBC.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Bron?
Volgens BBC start hij samen met Vagner Love.
Valt wel mee, ook nu is een half uur voor Engeland-Brazilie in een volgepakt Wembley niet raar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De BBC houdt wel van voorbeschouwen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zeker kijken. Maar begrijp het nut niet van deze wedstrijd.
Zwaar seizoen geweest voor de meesten. Veel Brazilianen doen niet mee b.v.quote:
Voor brazilie is dit de voorbereiding op de Copa.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zeker kijken. Maar begrijp het nut niet van deze wedstrijd.
Ok, stond ik niet bij stilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor brazilie is dit de voorbereiding op de Copa.
Zouden die gasten bij de BBC hem wel eens zien spelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe ist met Alves en de opstelling?
Heernfoan? Where is that?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zouden die gasten bij de BBC hem wel eens zien spelen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
wat een mooi volkslied van Brazil
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch een mooi volkslied dat van Brazilie
Real Madrid, AC Milan, Barcelona, Arsenal Sevillaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Eigenlijk spelen die Brazilianen allemaal niet eens bij grote clubs
Tja, maar ook CSKA, Heerenveen etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid, AC Milan, Barcelona, Arsenal Sevilla![]()
Eerste wedstrijd van Engeland op het nieuwe wembley.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef Sensation89 het volgende:
Wat een ceremonieel gedoe allemaal
CSKA in 2005 nog UEFA Cup winnaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja, maar ook CSKA, Heerenveen etc.![]()
en dat tegen Brazilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van Engeland op het nieuwe wembley.
Traditie
Als ze met Engeland-Schotland begonnen waren, werd Wembley meteen weer afgebrokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van Engeland op het nieuwe wembley.
Traditie
Maar Vagner Love (die vorig seizoen bijna van Feyenoord was) en Jo stonden als zeer grote talenten in Brazilie bekend. Kwamen ook van clubs als Palmeiras en Corinthians, wat geen kleine clubs zijn.quote:
Na een uur voorbeschouwing en het alleen maar over deze overschatte voetballer geluld te hebben mogen ze van mij.quote:
Mineiro, kan me zo niet ff bedenken waar hij speelt, volgens mij in Brazilie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wie is die gast waarop een overtreding werd gemaakt van Brazilie?![]()
Er werd gezegd dat alle Brazilianen hun brood in Europa verdienen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Mineiro, kan me zo niet ff bedenken waar hij speelt, volgens mij in Brazilie.
jammer dat die tackle niet raak was iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef One_conundrum het volgende:
Oei, schop die Wagner er nou even uit
Die speelt ookquote:
Is Gilbertoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Mineiro speelt bij Hertha BSC.
Daar doe je Beckham echt tekort mee, zeker gezien z'n knappe revival bij Real.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een uur voorbeschouwing en het alleen maar over deze overschatte voetballer geluld te hebben mogen ze van mij.
Ach. Iemand zonder snelheid, puur éénbenig geen verdedigende kwaliteiten en een Chineeze tatoe met een verkeerde tekst.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar doe je Beckham echt tekort mee, zeker gezien z'n knappe revival bij Real.
De tattoo met de verkeerde tekst in niet een chinese Tattooquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. Iemand zonder snelheid, puur éénbenig geen verdedigende kwaliteiten en een Chineeze tatoe met een verkeerde tekst.
Zo kun je altijd wel de nadruk op minpunten bij spelers leggen. Hij buit de kwaliteiten die hij heeft gewoon uitstekend uit. Een Kaka benadert hij dan zeker niet, maar dat kan ook niet altijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. Iemand zonder snelheid, puur éénbenig geen verdedigende kwaliteiten en een Chineeze tatoe met een verkeerde tekst.
Nog ergerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
De tattoo met de verkeerde tekst in niet een chinese Tattoo
Het is een Hindi tattoo
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
Zeiken over dat Beckham 1 benig is terwijl dat 90% van de voetballers is.
En dat betekend?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef pinkplatinum het volgende:
Robinho zei net overduidelijk "filho de puta"![]()
Hoerenzoon. Volgens mij kon hij de keeper even niet uitstaan.quote:
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik dacht dat dezelfde persoon was
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoerenzoon. Volgens mij kon hij de keeper even niet uitstaan.![]()
Ik denk dat de teams te veel aan elkaar gewaagd zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Messenga het volgende:
Geweldig affiche.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Messenga het volgende:
Geweldig affiche.
De fans in ieder geval niet, want het is nog niet veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:27 schreef Sensation89 het volgende:
Wie lopen daar warm dan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Wati s Kaka toch best een knappe vent eigenlijk he
Anders ga jij eens in het goede topic postenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef BonJovi het volgende:
WTF arm uit de kom van Jenner
De wedstrijd wordt niet echt serieus genomen denk ik. Dit is echt voor plezier. Anders zouden Ronaldinho en Kaka niet (zo lang) spelen sinds ze toch niet zullen spelen tijdens de copa américa..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Damzkieee het volgende:
Als ze nou eens goals gingen maken in plaats van die gare hakjes telkens
Ja.. Vaste prik de laatste tijd.. Gelukkig speelt Dinho niet met 20 zoals tijdens een paar andere oefenwedstrijden dit seizoen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:20 schreef One_conundrum het volgende:
Kaka weer met rugnummer 10 trouwens
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een Heerenveen speler in het Braziliaanse nationale elftal.
Wie de bal kaatst....quote:
Heeft iemand een doekje voor me?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een Heerenveen speler in de Braziliaanse nationale elftal.
creërenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Alves maakt een goede indruk tot nu toe. Uit hele beperkte ruimtes weet hij goede kansen te creeren.
Jezus. ZIt je bij de taalpolitie?quote:
Die weten ook beter hoe hij speelt, Diego en Ronaldinho hebben nog nooit van hem gehoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij krijgt slechte ballen van Diego en Ronaldinho zeg, zelfs van Pranjic en Hansson krijgt hij nog betere ballen toegespeeld.
Is het niet zn eerste wedstrijd in de selectie. Dit was te verwachten hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij krijgt slechte ballen van Diego en Ronaldinho zeg, zelfs van Pranjic en Hansson krijgt hij nog betere ballen toegespeeld.
Too badquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
kutzooi
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Goed terug gelegd van AlvesWat een overzicht, wat een rust, wat een genot om naar te kijken
omgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Goed terug gelegd van AlvesWat een overzicht, wat een rust, wat een genot om naar te kijken
Niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:52 schreef pinkplatinum het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE DIEGOOOOOOOOOOOOOOOO
2-1
heb ik een goal gemist ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:52 schreef pinkplatinum het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE DIEGOOOOOOOOOOOOOOOO
2-1
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:56 schreef One_conundrum het volgende:
En straks allemaal overschakelen naar NL3 om little brittain te kijken
England cachorro's!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:55 schreef pinkplatinum het volgende:
Pula sai do chão!
Super relaxt spelen en het dan zo afmaken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |