Denk dat Alves wel gaat spelen, anders kunnen ze hem niet beoordelen en niet bepalen of hij goed genoeg is om mee te gaan naar de Copa America.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er al berichten over de opstelling van Brazilie?![]()
Denk dat Terry gewoon aanvoerder blijft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:26 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben niet zo van de oefenwedstrijden maar deze ga ik zeker kijken. Alves zal minstens een helft spelen, ik ben benieuwd of hij ook dat niveau oppikt. Becks is weer terug, zal hij ook direct weer aanvoerder zijn?
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er al berichten over de opstelling van Brazilie?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef Fides het volgende:
[..]
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.
Shocking defending over there, absolutely abismal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef vingerplant het volgende:
Ik zie het commentaar van Alan Hansen al voor me: 'Alves scored 34 goals for Herrenven in Holland, but it's pretty easy to do that in the Dutch league'.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Shocking defending over there, absolutely abismal.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Shocking defending over there, absolutely abismal.
Daar past Wembley niet in hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef Fides het volgende:
[..]
In de opstellingen die ik heb gezien stond Alves iig in de basis. Ik geloof met Diego en Kaka achter hem.
Handoekje in de buurt leggen vanavond he..quote:
Kiezen tussen Oranje onder 21, jong oranje en Engeland dusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef PaRaR het volgende:
Kiezen tussen jong Oranje en Engeland dus ...
Wat een team. Dat het toch nooit wil lukken op een eind tournooi is mij een raadsel. Rooney is er niet bij omdat is geschorst is tegen Estland.quote:Full England squad to face Brazil and Estonia:
Goalkeepers: Robinson (Tottenham), Carson (Liverpool), Green (West Ham).
Defenders: P Neville (Everton), Terry (Chelsea), Bridge (Chelsea), Brown (Man Utd), Carragher (Liverpool), King (Tottenham), Shorey (Reading).
Midfielders: Beckham (Real Madrid), Gerrard (Liverpool), Jenas (Tottenham), J Cole (Chelsea), Bentley (Blackburn), Carrick (Man Utd), Lampard (Chelsea), Downing (Middlesbrough), Dyer (Newcastle).
Forwards: Crouch (Liverpool), Owen (Newcastle), Smith (Man Utd), Defoe (Tottenham).
Rio Ferdinand ook geschorst (of geblesseerd)?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een team. Dat het toch nooit wil lukken op een eind tournooi is mij een raadsel. Rooney is er niet bij omdat is geschorst is tegen Estland.
Je kan ook Bridge voor Cole doen. Die is niets minder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Dos37 het volgende:
Ja nu wel maar normaal, FerdinandCole
Terry Neville
get nog waquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef Dos37 het volgende:
Ja nu wel maar normaal, FerdinandCole
Terry Neville
Wat een kutteam. Haha ze hebben goede middenvelders.. zolang die maar op een middenveld spelen die in dienst speelt van diezelfde middenvelders.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een team. Dat het toch nooit wil lukken op een eind tournooi is mij een raadsel. Rooney is er niet bij omdat is geschorst is tegen Estland.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef MaxPower het volgende:
Alves schijnt toch op de bank te zitten. Vagner Love begint in de basis. Alves zal komende dinsdag tegen Turkije wel mogen spelen.
Bron?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef MaxPower het volgende:
Alves schijnt toch op de bank te zitten. Vagner Love begint in de basis. Alves zal komende dinsdag tegen Turkije wel mogen spelen.
Dan geloof ik de BBC.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Bron?
Volgens BBC start hij samen met Vagner Love.
Valt wel mee, ook nu is een half uur voor Engeland-Brazilie in een volgepakt Wembley niet raar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De BBC houdt wel van voorbeschouwen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zeker kijken. Maar begrijp het nut niet van deze wedstrijd.
Zwaar seizoen geweest voor de meesten. Veel Brazilianen doen niet mee b.v.quote:
Voor brazilie is dit de voorbereiding op de Copa.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zeker kijken. Maar begrijp het nut niet van deze wedstrijd.
Ok, stond ik niet bij stilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor brazilie is dit de voorbereiding op de Copa.
Zouden die gasten bij de BBC hem wel eens zien spelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe ist met Alves en de opstelling?
Heernfoan? Where is that?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zouden die gasten bij de BBC hem wel eens zien spelen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
wat een mooi volkslied van Brazil
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch een mooi volkslied dat van Brazilie
Real Madrid, AC Milan, Barcelona, Arsenal Sevillaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Eigenlijk spelen die Brazilianen allemaal niet eens bij grote clubs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |