Ach. Iemand zonder snelheid, puur éénbenig geen verdedigende kwaliteiten en een Chineeze tatoe met een verkeerde tekst.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar doe je Beckham echt tekort mee, zeker gezien z'n knappe revival bij Real.
De tattoo met de verkeerde tekst in niet een chinese Tattooquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. Iemand zonder snelheid, puur éénbenig geen verdedigende kwaliteiten en een Chineeze tatoe met een verkeerde tekst.
Zo kun je altijd wel de nadruk op minpunten bij spelers leggen. Hij buit de kwaliteiten die hij heeft gewoon uitstekend uit. Een Kaka benadert hij dan zeker niet, maar dat kan ook niet altijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach. Iemand zonder snelheid, puur éénbenig geen verdedigende kwaliteiten en een Chineeze tatoe met een verkeerde tekst.
Nog ergerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
De tattoo met de verkeerde tekst in niet een chinese Tattoo
Het is een Hindi tattoo
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
Zeiken over dat Beckham 1 benig is terwijl dat 90% van de voetballers is.
En dat betekend?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef pinkplatinum het volgende:
Robinho zei net overduidelijk "filho de puta"![]()
Hoerenzoon. Volgens mij kon hij de keeper even niet uitstaan.quote:
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik dacht dat dezelfde persoon was
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoerenzoon. Volgens mij kon hij de keeper even niet uitstaan.![]()
Ik denk dat de teams te veel aan elkaar gewaagd zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Messenga het volgende:
Geweldig affiche.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Messenga het volgende:
Geweldig affiche.
De fans in ieder geval niet, want het is nog niet veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:27 schreef Sensation89 het volgende:
Wie lopen daar warm dan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Wati s Kaka toch best een knappe vent eigenlijk he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |