Tja, maar ook CSKA, Heerenveen etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid, AC Milan, Barcelona, Arsenal Sevilla![]()
Eerste wedstrijd van Engeland op het nieuwe wembley.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef Sensation89 het volgende:
Wat een ceremonieel gedoe allemaal
CSKA in 2005 nog UEFA Cup winnaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja, maar ook CSKA, Heerenveen etc.![]()
en dat tegen Brazilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van Engeland op het nieuwe wembley.
Traditie
Als ze met Engeland-Schotland begonnen waren, werd Wembley meteen weer afgebrokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van Engeland op het nieuwe wembley.
Traditie
Maar Vagner Love (die vorig seizoen bijna van Feyenoord was) en Jo stonden als zeer grote talenten in Brazilie bekend. Kwamen ook van clubs als Palmeiras en Corinthians, wat geen kleine clubs zijn.quote:
Na een uur voorbeschouwing en het alleen maar over deze overschatte voetballer geluld te hebben mogen ze van mij.quote:
Mineiro, kan me zo niet ff bedenken waar hij speelt, volgens mij in Brazilie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wie is die gast waarop een overtreding werd gemaakt van Brazilie?![]()
Er werd gezegd dat alle Brazilianen hun brood in Europa verdienen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Mineiro, kan me zo niet ff bedenken waar hij speelt, volgens mij in Brazilie.
jammer dat die tackle niet raak was iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef One_conundrum het volgende:
Oei, schop die Wagner er nou even uit
Die speelt ookquote:
Is Gilbertoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Mineiro speelt bij Hertha BSC.
Daar doe je Beckham echt tekort mee, zeker gezien z'n knappe revival bij Real.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een uur voorbeschouwing en het alleen maar over deze overschatte voetballer geluld te hebben mogen ze van mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |