ik was d'r eerste. als het goed is. ze kan heel goed liegen. ik kwam er pas na 6 (!) maanden achter dat ík dr niet had aangestoken met roken, maar dat ze in feite 2 jaar geleden al een half jaar had gerookt. nooit geweten tot toen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
zou ze nog meer relaties voor hebben gelogen
ga eens langs bij iemand =pquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:45 schreef superworm het volgende:
naked pics staan alleen op me mobiel en ik heb geen kabeltje om ze te transporteren... en OREGON ligt in de VS, westkust helemaal.
samsung d600. mên ik baal echt als een stekker, je ziet altijd films als 'mean girls' enzo, je kent de verhalen van ontrouwe sloeriechickie's van de havo, maar je verwacht toch niet dat je zelf zo'n leugenachtig mormel aan de haak hebt geslagen, en daar twee jaar mee hebt, steeds na kwetsuren hopende op verbetering?quote:
mja dat verdient ze wel. heb ze toch weggehaald. goed hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Doe even normaal, foto's posten van haar.
nee dáár ging het topic overquote:
zo ziet ze dat zelf ook en daarom ging ze vreemd, denk ik. ik ben behoorlijk over de zeik...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:53 schreef weasel85 het volgende:
stel je niet aan joh... ze verdiend het om gezien te worden
t probleem is ook, t was op me 18e verjaardag, t was op de dag van het vwo-ak examen, en een dag voor vwo-wia12, die ik nu dus ga verkloten omdat ik mezelf niet echt tot leren aan kan zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:59 schreef TJDoornbos het volgende:
en toch is het ook jouw fout!! Je had dr na 1 a 2 leugens gewoon je leven uit moeten schoppen. Wellicht ff pijnlijk maar dit is pijnlijker!!
Bluetooth ouwequote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef superworm het volgende:
[..]
samsung d600. mên ik baal echt als een stekker, je ziet altijd films als 'mean girls' enzo, je kent de verhalen van ontrouwe sloeriechickie's van de havo, maar je verwacht toch niet dat je zelf zo'n leugenachtig mormel aan de haak hebt geslagen, en daar twee jaar mee hebt, steeds na kwetsuren hopende op verbetering?
ja, liefde maakt blind, en ze wist het altijd zo te draaien dat-het-gebeurde-omdat-ik-een-slecht-vriendje-voor-dr-was, dus ging ik mn best nóg meer doen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:16 schreef PirE het volgende:
Als je er zolang in blijft trappen dan verdien je het eigenlijk, maar liefde maakt blind en sommige figuren maken daar misbruik van.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik had dat wijf zo keihard teruggepakt dat wil je niet weten. Haal die foto's van je mobiel en mail ze. Dan knal ik het wel op GS.
niet als ze dr zo lekker uitzag en je telkens weer als t fout ging je lul achterna liep.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Double-Helix het volgende:
hahah geowned
effe serieus wat een kanker hoer,ik zou haar allang hebben gedumpt.
en een chapter 'verkracht', 'gemolesteerd', 'huiselijk geweld', 'intimidatie', en ja, de rechter zou 't zó geloven. heeft ze geen advocaat voor nodig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
, straks gaat ze weer een aanklacht tegen hem indienen voor schending op der privacy
![]()
ze is zeker het tipje dat leugens verspreid als jullie niks meer hebben,gezellig,je gaat een leuke tijd tegenmoetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef superworm het volgende:
[..]
en een chapter 'verkracht', 'gemolesteerd', 'huiselijk geweld', 'intimidatie', en ja, de rechter zou 't zó geloven. heeft ze geen advocaat voor nodig.
Ik zet ze er toch op. Hij weet van niets.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
, straks gaat ze weer een aanklacht tegen hem indienen voor schending op der privacy
![]()
Echt een ziekelijke vriendin had je serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef superworm het volgende:
[..]
en een chapter 'verkracht', 'gemolesteerd', 'huiselijk geweld', 'intimidatie', en ja, de rechter zou 't zó geloven. heeft ze geen advocaat voor nodig.
Nee dat is ze niet, dat geeft TS meerdere keren zeer duidelijk aan.... Ze liegt altijd alles!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ze is zeker het tipje dat leugens verspreid als jullie niks meer hebben,gezellig,je gaat een leuke tijd tegenmoet![]()
nah ik denk dat ik maar is een maandje geheelonthouder wordt, alles laat bezinken en dan alles neuk wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee dat is ze niet, dat geeft TS meerdere keren zeer duidelijk aan.... Ze liegt altijd alles!
TS, sterkte, wat een tyfushoer en wordt homo!
Ze word eerst verkracht en vervolgens gaat ze bij hem op vakantie?quote:-Toen ze met kerst 2005 wéér naar die jongen ging, op vakantie in Parijs, heeft ze 'm wéér geneukt. Dit heeft ze altijd in alle toonaarden ontkend, "ze had hem van haar afgeduwd toen hij wilde zoenen."
en neuk een geile sloeriequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze word eerst verkracht en vervolgens gaat ze bij hem op vakantie?
Ik had die bitch al lang de keien op gestampt
Goed gedaan jongen; ga vanavond lekker op stap met een paar goeie vrienden en drink je finaal tegen e klippen van de hel op.
Sex met dieren is tegenwoordig not done.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:25 schreef superworm het volgende:
[..]
nah ik denk dat ik maar is een maandje geheelonthouder wordt, alles laat bezinken en dan alles neuk wat los en vast zit.
Bij voorkeur anaalquote:
dat was inderdaad m'n plan. ja ik had altijd al een idee dat er iets niet klopte en was t er ook nie mee eens, maar weet je hoe t gebeurde en waarom ik t dus nie kon stoppen? ze zei dat ze 3 dagen naar parijs ging met dr ouders, en dat dr ouders bij zijn ouders (vakantievrienden) gingen eten, 1 avondje, meer niet, met dr ouders erbij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had die bitch al lang de keien op gestampt
Goed gedaan jongen; ga vanavond lekker op stap met een paar goeie vrienden en drink je finaal tegen e klippen van de hel op.
Ik zie nog niks...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zet ze er toch op. Hij weet van niets.
mja ik hoop niet dat ie iets met fotos van dr doet. tis wel goed zo denk ik, hoef dr niet extra te vernederen. al zou d'r dood wel een hoop toekomstig mannenleed voorkomen.quote:
*klikkerdeklik*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:32 schreef vosss het volgende:
Hey Arma, ik heb die foto gemist; kijk eens bij je temporary internet files. Daar staat ie geheid tussen
Ach, die 16 jarige sexueel gefrustreerde maagdjes steken jou wel een hart onder de riem onderwijl zij met één arm een posting plaatsen... Bedank ze voor de moeite johquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:33 schreef superworm het volgende:
geinig dat toch iedereen die foto's wil zien he, zo van 'tis wel n hoer maar ze is fakking lekker', ik ga ze niet plaatsen want ik zit eigk niet te w88 op "WAT EEN KANKERH.... KANKERLEKKERKONTJE!"
Dat ook ja. Mij is het ook een keer overkomen dat vriendinlief al 2 maanden met een ander lag te fleppen terwijl ik van niks wist.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:35 schreef karr-1 het volgende:
Hoe naief kun je zijn. Als iemand 1 keer vreemd gaat is het toch meteen over en uit? Dan ga je die persoon toch niet keer op keer vergeven en weer terugnemen. Sorry hoor, maar dan ben je gewoon echt dom.
Dan heb je de ketting te lang gemaakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ook ja. Mij is het ook een keer overkomen dat vriendinlief al 2 maanden met een ander lag te fleppen terwijl ik van niks wist.
Toen ik erachter kwam was het meteen einde oefening: Opflikkeren, kuthoer![]()
![]()
!!!!
nee, ze loog zo goed dat ik de 1e keer geloofde dat ze was verkracht. de tweede keer heeft ze ruim een jaar verborgen weten te houden, omdat dat in parijs was. ik kom er ook pas nu achter, waarom denk je dat het uit is?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:35 schreef karr-1 het volgende:
Hoe naief kun je zijn. Als iemand 1 keer vreemd gaat is het toch meteen over en uit? Dan ga je die persoon toch niet keer op keer vergeven en weer terugnemen. Sorry hoor, maar dan ben je gewoon echt dom.
Tuurlijk niet; ik ga er gewoon vanuit dat ze haar benen bij elkaar houdt tegenover andere kerels.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan heb je de ketting te lang gemaakt.
Je maakt de nieuwsgierigheid er ook niet minder opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:33 schreef superworm het volgende:
geinig dat toch iedereen die foto's wil zien he, zo van 'tis wel n hoer maar ze is fakking lekker', ik ga ze niet plaatsen want ik zit eigk niet te w88 op "WAT EEN KANKERH.... KANKERLEKKERKONTJE!"
doe nou niet. dat vindt ze alleen maar leuk.quote:
Rechtsklik --> save as.... kenkerhoer.jpgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef Armageddon het volgende:
Mot ie weg?
Ow nu weer wel. Men nu snap ik waarom ze je elke keer in de zeik nam. Make up your fokkin' mind ouwe.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef superworm het volgende:
as t effe ken wel. ja. nee laat maar staan ook. kan mij t nog schelen. als mensen maar niet oversekst reageren en zich trekken en "AAAH KANKERLEKKER!" roepen, dat is nou net níét wat ik nodig heb. denk wel dat men nu meer begrijpt, bij die foto, waarom ik t 2 jaar heb getolereerd.
Dan moet je hem vooral quotenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef superworm het volgende:
[..]
doe nou niet. dat vindt ze alleen maar leuk.
hm ja besluiteloos typje, ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow nu weer wel. Men nu snap ik waarom ze je elke keer in de zeik nam. Make up your fokkin' mind ouwe.
-edit: De foto is nog te vinden in de quote van superworm.
jawel! Flink palen, zoals zij altijd deed als hij boos wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:25 schreef Noodly het volgende:
Mên wat een ontzettend kutwijf is dat zegBen maar blij dat je er vanaf bent TS, daar heb je geen ene moer aan.
Klikken in de quote van superworm...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:52 schreef danny91184 het volgende:
En ik heb dr niet gezien
Het is niet eerlijk
die verwijst naar me website nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Klikken in de quote van superworm...
lees de OP, man. foto is niet nodig. vertroebelt je mind, zoals het bij mij t ook deed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:57 schreef danny91184 het volgende:
[..]
PM is een link dan![]()
Ik wil ook zien die mooie kont![]()
hehehe maybe i'll do that. iemand betere, minder obvious gelogen ideeen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:00 schreef Maisnon het volgende:
Wat een kuttrend in KLB, altijd tegen de TS ingaan, hij snapt ook wel dat ie zelf een grote geilende beer is en dat dat dom was in deze relatie
Dat wijf is gewoon een kuthoer, zo is et. Eigenlijk moet je net doen alsof je al die tijd aids had.
Slijmen, neem haar terug, neem er nog eens en maak een film opname en dan blackmail..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:01 schreef superworm het volgende:
[..]
hehehe maybe i'll do that. iemand betere, minder obvious gelogen ideeen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Slijmen, neem haar terug, neem er nog eens en maak een film opname en dan blackmail..
GG
![]()
Ik heb ook is zo'n snol gehad en ja.. good looking is niet erg, maar verder niet meer aan denken..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:58 schreef superworm het volgende:
[..]
lees de OP, man. foto is niet nodig. vertroebelt je mind, zoals het bij mij t ook deed.
HALLO VUILE KENKERHOER!!!!! DAT JE DIE KEREL GENEUKT HEBT MISSCHIEN!!!!quote:31-5-2007 22:53:23 [H.]idarii komt omdat ik dat ook heb gedaan
31-5-2007 22:53:25 [H.]idarii maar hey
31-5-2007 22:53:27 [H.]idarii wats je probleem
Dat was ook mijn eerste gedachte. Zij heeft het gedaan, maar jij hebt het laten gebeuren. Sorry. Raar wijf overigens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Whoehahahahahaquote:iemand die zo tolerant en lief is/was
omdat ik dr geloofde. lees t topic nou is, heb ik al op gereageerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Zij heeft het gedaan, maar jij hebt het laten gebeuren. Sorry. Raar wijf overigens.
Dat is dus dom. Meiden die zeggen dat ze verkracht zijn en geen aangifte doen, maar later, met de ouders (die er niets van af weten?) gezellig terug gaan zou ik persoonlijk niet te snel geloven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:20 schreef superworm het volgende:
[..]
omdat ik dr geloofde. lees t topic nou is, heb ik al op gereageerd.
Liefde is een illusie..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef superworm het volgende:
liefde maakt blind. we hadden toen pas 3 maanden echt een relatie en ik was helemaal hoteldebotel.
Zeg Arma heb jij die andere foto ook??quote:
Mjea zijn zal toch wel in de goot eindigen, als een afgelikte boterham..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:28 schreef Seneca het volgende:
Geweldig ook hoe ze het allemaal zo weet te verdraaien dat het JOUW schuld is. Zo'n tolerant en lief figuur als haarWat een manipulatieve kuthoer. Er zijn zo veel lievere meisjes dan dat.
Ik ben ook op msn, gimme gimme... Kijken of ik er verleiden kanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:29 schreef superworm het volgende:
ze is online op msn.
Dus niet gaan chattenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:29 schreef superworm het volgende:
ze is online op msn.
post er naakt pics en geef dit topic hoor, daar krijg je vast een kick van zoals je sletjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:29 schreef superworm het volgende:
ze is online op msn.
ik was ook jaloers! moest ook hulp zoeken! de tering!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Lijkt wel een ex van mij, die vertelde mij ook het verhaal dat ze verkracht was door haar toendertijd vriend, maar daarna wel een week met hem naar spanje op vakantie. Bleek achteraf ook een grote leugenaar te zijn. Heeft me toch ook zwaar voor de gek gehouden en continue met andere jongens bezig, als ik dan wat zei was ik jaloers, ik hulp zoeken dacht dat het aan mij lag om na het verbreken van de relatie er achter te komen dat het aan haar lag, pff die meid moest eens weten wat ze had aangericht bij mij, zat echt met mezelf in de knoop omdat ze iedere keer de schuld bij mij lag en ik maar denken dat het aan mij ligt :S
Maar TS ben maar blij dat je ervanaf bent, zo'n vrouwen zijn het niet waard om druk over te maken. Geniet van t leven komt heus nog wel een andere leuke eerlijke meid op je pad.![]()
Yep. Je zat in een sleur, omdat het uit was gegaan. En dat is toch haar schuld, dus ze moet verder ook niet zeuren dat jij je kick uit zulke dingen haaltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef MrDrako het volgende:
post er naakt pics en geef dit topic hoor, daar krijg je vast een kick van zoals je sletje![]()
huh, wat een onbegrijpelijke reactie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep. Je zat in een sleur, omdat het uit was gegaan. En dat is toch haar schuld, dus ze moet verder ook niet zeuren dat jij je kick uit zulke dingen haalt. En het voelde goed, dus ja.
Het was min of meer een compilatie van de argumenten die zij gebruikte. Ze vond schijnbaar dat ze geen rekening met je hoefde te houden, omdat jij haar toch niet de gevoelens gaf die ze wilde. Als zij niet de gevoelens geeft die jij wil, zou ik me ook absoluut niet met haar gevoelens bezig houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:47 schreef superworm het volgende:
huh, wat een onbegrijpelijke reactie.
ik ben ook echt niet jaloers op zulke mensen. Lijkt me geen fijn leven. Je moet voortdurend nieuwe 'vrienden' zoeken, zodra je huidige 'vrienden' je doorhebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:29 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mjea zijn zal toch wel in de goot eindigen, als een afgelikte boterham..
Dat zijn er 2quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:28 schreef donald_dick het volgende:
1 woord: injectiespuit....
klopt, ze heeft nu echt nul vrienden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:56 schreef Seneca het volgende:
[..]
ik ben ook echt niet jaloers op zulke mensen. Lijkt me geen fijn leven. Je moet voortdurend nieuwe 'vrienden' zoeken, zodra je huidige 'vrienden' je doorhebben.
als je dr valsheid niet doorhebt en dr leugensgelooft is het vrij makkelijk, laat ik je zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:10 schreef koen_pijl het volgende:
Sorry hoor maar wat een slet! Dat je dat nog zolang gepikt hebt.
jep jep!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:23 schreef LasTeR het volgende:
Anders zeg je dat je haar terug wilt, neuk je d'r nog eens en geef je haar 5 euro. Dan snapt ze het wel denk ik.
daar heb je verdomde gelijk in. wel 2 jaar een uiterst goed seksleven gehad, op de laatste week na.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef danny91184 het volgende:
[..]
jep jep!
Ach toch is het enigzins positief;
- Je hebt blijkbaar een lekkerding (qua uiterlijk) flink liggen palen
- Je bent een levenservaring rijker en voortaan zul je vrouwen eerder doorhebben, en na 1x vreemdgaan direct buiten gooien denk ik
Wat een kuthoer joh, allememachiesquote:en mij alle leuke dingen [red.: vreemdgaan] verbied
en ik denk dat je n hard time zult hebbbe nog iemand te vinden zoals ik
mja steeds als ze weer stapel was op een ander zei ik dat ze m nie mocht zien en dat ze m moest verwijderen van dr msn. dat vond ze tiranniserend.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Wat een kuthoer joh, allememachies![]()
Maarrr, hoe kan jij nou vreemdgaan verbieden, dan kan ze toch helemaal geen leuke dingen meer doen
![]()
![]()
honderd procent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Pathologisch leugenaar.
Sterkte, mazzel, succes, check je zo bij wiskunde-examen (!)
Vanavond onszelf drogeren![]()
ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:56 schreef Freezer het volgende:
Wat dacht je van de huisarts voor een SOA onderzoek?
dank je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:56 schreef LasTeR het volgende:
Toffe weblog, jammer dat je geen visitors hebt.
oh, misschien heeft ze wel een soa. dr vaginawand was altijd héél pijnlijk de laatste tijd, en ze had om dr kut heen altijd irritaties en ontstekingen, soort dikke rooie plekken zeg maar. laatste paar weken deed t dr echt píjn als ik naar binnen ging, vanwege die irritatie aan dr vaginawand en vaginamonding. iemand enig idee wat dat kan zijn?quote:
ik ben tryx, jammer dat ik heb bij de verdomme je vriendin?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:05 schreef TryX het volgende:
Je suisTryX, désolé cela j'ai dans la merde votre amie![]()
ik kwam erachter via dat, plus dr emailinbox die open stond. ze had ook óp mn verjaardag dr mooiste setje (vrij onthullende) kleding aangetrokken, en zat op míjn kamer met die gast te cammen. ik was net klaar met AK examen én jarig maar ze wilde niet naar beneden komen, dus ik ging is kijken. zij meteen van de comp af en zich omkleden in iets stommers. kuthoer. dit alles op me verjaardag...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:11 schreef Freezer het volgende:
Voor dit soort mensen zouden ze post-natale abortus moeten toestaan.
Eerst je een tijd voor liegen en later lekker alles toegeven....
Ik ken ook zo'n grap met een ex... maar daar kwam ik achter door de logs van MSN. Iets met webcams en onderdelen laten zien aan andere gasten... Beetje jammer dat ik daar dus mee samen woonde. Geeft zo'n puinhoop wanneer je alles moet verdelen.![]()
Echt wtfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef superworm het volgende:
ik kwam erachter via dat, plus dr emailinbox die open stond. ze had ook óp mn verjaardag dr mooiste setje (vrij onthullende) kleding aangetrokken, en zat op míjn kamer met die gast te cammen. ik was net klaar met AK examen én jarig maar ze wilde niet naar beneden komen, dus ik ging is kijken. zij meteen van de comp af en zich omkleden in iets stommers. kuthoer. dit alles op me verjaardag...
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
can you spell borderline?
Het is 'nookie'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef SHE het volgende:
Ik vind dit toch wel een van de meest tragische topics ooit.
Dat het woord liefde er uberhaupt nog in voorkomt. Jullie zijn een stel prutsers, een stel amateurs!
Het enige, nog treuriger verschil tussen jou en haar is dat zij tenminste nog nooky heeft gehad.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:29 schreef Jett het volgende:
Je kan je vriendin wel de schuld gaan geven dat ze ontrouw maar jij bent wel zo naief als een homo zonder handen om haar terug te nemen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef LasTeR het volgende:
LOL, iemand hier die de Fransoos imiteert die je vriendin heeft gepaald.
Ik snap hem eindelijk.
Iemand anders voor treurig uitmaken en zelf het woord nooky gebruikenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef SHE het volgende:
Dat het woord liefde er uberhaupt nog in voorkomt. Jullie zijn een stel prutsers, een stel amateurs!
Het enige, nog treuriger verschil tussen jou en haar is dat zij tenminste nog nooky heeft gehad.
Plus dat. Het zat er eigenlijk wel aan te komenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
can you spell borderline?
nook, nooky, nookie mogen alledrie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef Seat_Terra het volgende:
[..]
Het is 'nookie'.
En de jongen is van '89, ze moeten nog leren.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef freak1 het volgende:
maar de vraag is, wie heeft de fotos van de chick gesaved?
join the clubquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:44 schreef fr0x het volgende:
nu ben ik wel nieuwschierig geworden naar die foto's ;x
Oprotten, ouwe nukkige teef.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef SHE het volgende:
[..]
nook, nooky, nookie mogen alledrie.
Dumbass![]()
Gelukkig ben jij slim.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat dom van je
Pff, die kerel zit in z'n middelbareschool examenjaar. Alsof we toen allemaal even slim waren op die leeftijd. Geef hem een pauze!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:27 schreef superworm het volgende:
Gisteren kwam ik er via mijn kleine broertje achter dat ze achter mijn rug om al dagen een soort geilige internetrelatie had met een knul in Oregon, VS, die ze had leren kennen via Flyff.
jij bent echt sickquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:40 schreef superworm het volgende:
---
fotootje van een jaar of anderhalf geleden.
---
en nog eentje, jaartje oud.
dit dus. Ik had er allang al weggekicked gozer. Wat een hoerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:29 schreef Jett het volgende:
Je kan je vriendin wel de schuld gaan geven dat ze ontrouw maar jij bent wel zo naief als een homo zonder handen om haar terug te nemen.
ik ben het weinig met burak eens maar wat hij nu zegt kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
dit dus. Ik had er allang al weggekicked gozer. Wat een hoer
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:35 schreef Crazykill het volgende:
Hey ik zie nu pas dat je een foto had gepost.
Wie heeft die nog? Wie wilt een ban?
Correct.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Ach, ben blij dat je daar van af bent. Zo'n ontrouwe slet had 't bij mij nog geen week uitgehouden. Vertrouwen is de basis van een relatie en als het daarmee al mis gaat, dan kun je beter gewoon vriendjes blijven. In dit geval verdient het wijf in kwestie dus gewoon een keihard nequeschot.
dat is haar kick...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef ssebass het volgende:
Ach ze komt zichzelf wel tegen. Zo houd ze uiteindelijk geen vrienden meer over en de enige die nog met haar naar bed willen zullen haar alleen maar misbruiken zoals zij altijd heeft gedaan.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Geef hem een pauze!
Dat zal d'r leren!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef superworm het volgende:
heb net via de mail 'devil in disguise' van elvis naar d'r gestuurd.
Als ik jou was zou ik 'devil in disguise' naar d'r toesturen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Aangezien ik grotendeels hetzelfde heb meegemaakt (zie eerdere post) neem haar niet terug, sluit het hoofdstuk van die meid en ga verder met je leven. Verwijder haar nummer en van msn alles. Weg ermee. Het doet nu pijn maar later is het alleen maar goed. Ik ben erachteraan blijven lopen, terwijl ze zwaar misbruik van me maakte, kwam door die roze bril zoals iemand t al eerder in dit topic zei. Ik ben er zwaar aan onderdoor gegaan. Om achteraf van vrienden (tja vrienden ze moesten haar niet) te horen wat ze me allemaal maar geflikt had, dingen die ik nog niet eens wist. En ik iedere keer de schuld bij mezelf leggen. Zo'n personen zijn het nog niet eens waard om te bespreken op een forum. Maar ja, het is aan jezelf wat je ermee doet.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'devil in disguise' naar d'r toesturen.
Mwehehehehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'devil in disguise' naar d'r toesturen.
I call it confrontatie-fobie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef superworm het volgende:
klopt, dat is min of meer helemaal weg. net als zelfvertrouwen, trouwens. ze wordt niet gepaald, want die gast zit in amerika. maar idd, ze is volgens mij behoorlijk blij dat ze van me af is. ik begon te lastig te doen, vragen te stellen etc... kon ze nie tegen.
nee, als we ruzie hebben wordt ze ziedend, gaat ze overemotioneel reageren, denkt ze niet na, gooit ze met dingen en is álles mijn schuld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef GioStyle het volgende:
[..]
I call it confrontatie-fobie.
Het is zeker ook zo'n meisje waar je nooit ruzie kan hebben, want dan zwijgt ze in alle talen, omdat ze liever geen ruzie wil?![]()
Het is dus een onbetrouwbare labiele slet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef superworm het volgende:
[..]
nee, als we ruzie hebben wordt ze ziedend, gaat ze overemotioneel reageren, denkt ze niet na, gooit ze met dingen en is álles mijn schuld.
damn man, jij was echt heel ver in je jaloezie topic. maargoed ik had dus exact hetzelfde. ik schijn ook een jaloers zwijn te zijn. jij moet even wiki'googlen op "theatrale persoonlijkheidsstoornis" en zeggen wat je ervan denkt. ik vind het heel toepasselijk op mijn ex.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hier TS me oude topic, moet je maar eens lezen hoe blind ik toen was.
Jaloezie
Achteraf kwam ik er dus achter dat ze me zwaar bezeikt had, vrienden van haar zeiden me dat ze dat met iedere jongen deed. Ze is geregeld vreemdgegaan, en toen t uit was toen ze me negeerde heb ik 3 weken nix van haar gehoord, om daarna een sms te krijgen dat ze nie meer van me hield, en 2 weken later hoorde ik dat ze al anderhalve maand een ander had :d dus nog voordat ze t met mij uit had hehe
Hoop dat t je helpt om te inzien dat je die van jou noooooit meer terug moet pakken..
Suc6
moge dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:41 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Het is dus een onbetrouwbare labiele slet?![]()
helderziend? beetje defensieve reactie, maar zon teringhoer helpt je zelfbeeld en eigenwaarde compleet naar het nulpunt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef GioStyle het volgende:
Hmm.. Volgende week heb je alweer een andere. What's the problem?![]()
Dat weet ik, maar dat is slechts een momentopname. Over een paar dagen weken is dat allemaal weer voorbij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef superworm het volgende:
[..]
helderziend? beetje defensieve reactie, maar zon teringhoer helpt je zelfbeeld en eigenwaarde compleet naar het nulpunt.
Ik was echt totaal kapot, maar ja dat krijg je als je je de kop laat gek maken, ach ik ben er veel sterker uit gekomen, heeft wel een litteken achter gelaten moet ik heel eerlijk in zijn, maar bespaar je alles genoeg vrouwen op de wereld die je wel waard zijn,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:41 schreef superworm het volgende:
[..]
damn man, jij was echt heel ver in je jaloezie topic. maargoed ik had dus exact hetzelfde. ik schijn ook een jaloers zwijn te zijn. jij moet even wiki'googlen op "theatrale persoonlijkheidsstoornis" en zeggen wat je ervan denkt. ik vind het heel toepasselijk op mijn ex.
Van alle reacties vond ik dat deze mijn gedachtes omtrend deze situatie het beste omschrijft...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:29 schreef Jett het volgende:
houd je hoerensmoel eens dicht, untermensch. het enige wat je wil is naaktfoto's zien, bovendien ben je een misselijk ventje, want ik ben zeker wel goed in bed, hoewel je dat geen snars aangaat. helaas is 2 jaar consistent goed zijn in bed een reden voor sleur voor mijn ex-vriendin, dus vond ze het nodig om alles te neuken wat ze kon krijgen naast mij. voor de kick. niet voor het klaarkomen. zij is ziek. ik niet slecht in bed. you do the math. arsehole.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef freak1 het volgende:
samenvatting:
ts voldoet overduidelijk niet in bed, daarom neukt zijn ex-chickie lekkere andere gasten. ik bedoel, als ze zelfs liever een fransman heeft, worlds worst lovers (ja, dat is echt ja) boven jou, dan ben je een prutser.
hoe kom ik tot deze conclusie? ts heeft 6 paginas volgejankt, en nog steeds geen fotos vna zijn ex-chickie.
Ya thinkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:08 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je het de volgende keer bij de eerste keer vreemdgaan gewoon hard uitmaken.
nee, ik zit momenteel in een vrij diep dal en dit soort onzinnigheden kan ik er gewoon niet bijhebben nu.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
volgens mij raakte hij een gevoelige snaar
+5 punten, gevoelige snaarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef superworm het volgende:
[..]
nee, ik zit momenteel in een vrij diep dal en dit soort onzinnigheden kan ik er gewoon niet bijhebben nu.
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto's?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Aangezien ik grotendeels hetzelfde heb meegemaakt (zie eerdere post) neem haar niet terug, sluit het hoofdstuk van die meid en ga verder met je leven. Verwijder haar nummer en van msn alles. Weg ermee. Het doet nu pijn maar later is het alleen maar goed. Ik ben erachteraan blijven lopen, terwijl ze zwaar misbruik van me maakte, kwam door die roze bril zoals iemand t al eerder in dit topic zei. Ik ben er zwaar aan onderdoor gegaan. Om achteraf van vrienden (tja vrienden ze moesten haar niet) te horen wat ze me allemaal maar geflikt had, dingen die ik nog niet eens wist. En ik iedere keer de schuld bij mezelf leggen. Zo'n personen zijn het nog niet eens waard om te bespreken op een forum. Maar ja, het is aan jezelf wat je ermee doet.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef freak1 het volgende:
samenvatting:
ts voldoet overduidelijk niet in bed, daarom neukt zijn ex-chickie lekkere andere gasten. ik bedoel, als ze zelfs liever een fransman heeft, worlds worst lovers (ja, dat is echt ja) boven jou, dan ben je een prutser.
hoe kom ik tot deze conclusie? ts heeft 6 paginas volgejankt, en nog steeds geen fotos vna zijn ex-chickie.
ik zal t zo met me microfoon opnemen, effe opslaan en online plaatsen. waar kan ik dat het beste doen trouwens, uploaden zodat iedereen t met 1 klik kan horen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:22 schreef Liquidootje het volgende:
Gewoon negeren.
Én je moet dat voicemailtje eens online plaatsen, dan geloof ik je meer, want wat je verteld... dat wijf hoort in een gesticht ofzo
Op je eigen server natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:24 schreef superworm het volgende:
[..]
ik zal t zo met me microfoon opnemen, effe opslaan en online plaatsen. waar kan ik dat het beste doen trouwens, uploaden zodat iedereen t met 1 klik kan horen?
ik ben meer van de audio. iemand een programma of site daarvoor?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:27 schreef Liquidootje het volgende:
maak een account aan op youtube. Zet een foto van haar in beeld en draai dat voicemailtje eronder. TipTopMovie for sure![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |