Het stemmen was iedere twee weken. Het is nu dus juist mindervaak geworden, waardoor het in principe juist langer zou gaan duren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dus dat DGK niet lang meer duurt. Stemmen elke maand en 'wie wint binnenkort de Gouden Kooi'.
Dat was geen oude capsquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom blijf je die ouwe caps plaatsen ?
Gert moet alleen de R een standje kleiner maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Gert kan hier een slotje op? thanx!
Onbegrijpelijk dat jij je trotse avatar laat vallen voor deze.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef Frasier het volgende:
Brain wint dus De Gouden Kooi binnenkort
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Gert kan hier een slotje op? thanx!
duidelijk gevalletje van waarom?... als er een god bestaat bestaan er zulke mensen? zou god iets gesnoven hebben toen hij brian schiep?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een beetje zitten klooien![]()
![]()
liefde![]()
![]()
![]()
Ja, ik zat ook te denken, maar dat binnenkort klinkt niet goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stemmen was iedere twee weken. Het is nu dus juist mindervaak geworden, waardoor het in principe kiost langer zou gaan duren.
Nee, jij plaatst iedere keer een oude cap van de date van Eric, die je een tijd later aanpast .....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was geen oude caps
Blomst postte dezelfde 1 seconde na mij![]()
Waar? ik zie alleen deze?quote:
Negeren, het hangt gewoon wat rond op zoek naar aandachtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:00 schreef Mani89 het volgende:
oh wat leuk er duiken oppeens allemaal trollprofielen op
Welnee, maar hopelijk wel de strijd tegen die tyfusrat - dan kan er eindelijk eens een ander soort spel beginnen. Tuurlijk is Huub wel kanshebberquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:01 schreef markisboer het volgende:
huub wint de houdenkooi
Gedaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gert moet alleen de R een standje kleiner maken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, jij plaatst iedere keer een oude cap van de date van Eric, die je een tijd later aanpast .....
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
Zelfs als Brian er ooit uitgestemd wordt, dan nog denkt ie dat ie wint
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:00 schreef Mani89 het volgende:
oh wat leuk er duiken oppeens allemaal trollprofielen op
Ook goed...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:02 schreef fredfik het volgende:
ben echt een huub fan , ben toch bang dat hij niet wint!!
jaap???
Wel mooi hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
duidelijk gevalletje van waarom?... als er een god bestaat bestaan er zulke mensen? zou god iets gesnoven hebben toen hij brian schiep?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef ParaBrother het volgende:
Brian zegt even de zijn waarheid over Huub
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
Oooowww, wat is die Delley stil, ooowww, wat is die Delley stil, o wat is delley stil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
De stemming tegen Brain is (gelukkig) mislukt. Op dat wij nog vele maanden mogen genieten van deze genie. Netty we houden van je
Jaap Huub en Eric hebben voor Brian zijn exit gestemd.
Lieke, Amanda en Natas hebben tegen Brian zijn exit gestemd.
Zoals Natas zegt: Brian gaat nergens!
[afbeelding]
Bonaire for Life!
Jij hebt echt de avond van je levenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
Oooowww, wat is die Delley stil, ooowww, wat is die Delley stil, o wat is delley stil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onder het motherfucking bed van motherfucking Huub etzzzetttteerrrrraaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe je een Twix schuilt.
Schattig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Gedaan.
Gert is op vakantie. Ik val in.
Het is werkelijk prachtig gewordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Oh even tussendoor, ik heb de OP ondertussen nog mooier gemaakt dan hij al was. Graag uw mening...
Klein dingetje: het is 'het genie' dus ook 'dit genie'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Oh even tussendoor, ik heb de OP ondertussen nog mooier gemaakt dan hij al was. Graag uw mening...
Nee hoor, ik vind het vooral leuk dat het tuig op zo'n geweldige manier op z'n plek is gezet.quote:
Hij is prachtig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Logisch He Nederlands grondgebied. maar laat ik je uit de droom helpen ze spreken het idd..maar 99% van het eiland praat Bonairiaans met elkaar..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nederlands is de officiële taal op Bonaire maar het lijkt alsof Brian nooit anders dan Papiaments heeft gesproken
Brian gebruikte deze frase? Dan bedoelt hij verbergt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe je een Twix schuilt.
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssquote:
Hun weten dus kennelijk al dat de deal met RTL rond isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zegt we gaan naar een andere. Dat zal de kijkcijfers verdubbelen
Neenee, het is Brianiaans, dus deze genie!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Klein dingetje: het is 'het genie' dus ook 'dit genie'.
Mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
omdat je zo lief bent mag je nu een lollie...quote:
Lieke gaf het heel goed weer. Brian is lief, attent voor vrouwen, heel aardig, heeft geweldige humor ......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Soho het volgende:
Kan een Brian fan mij uitleggen waarom Brian zo goed is?
Ik kan het me namelijk echt niet voorstellen dat Brian iemand z'n favoriet is, behalve als je een enorme hekel hebt aan Huub.
das toch echt een grapje toch dat urgmasmusje??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig!
Ik moest een traantje wegpinken. En kreeg een orgasme.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef fredfik het volgende:
die rat gooit lieke gewoon over de tafel en mag gewoon blijven
nena schopt die rat en moet er uit
echt geloofwaardig nog
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig!
Ik kan je filmpje niet bekijken, ligt allemaal aan mij hoor, maar desondanks:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssss![]()
![]()
![]()
En er werd door de stem van achter gezegd 'wie binnenkort de Gouden Kooi wint'. Ik vraag me dan dus af wat RTL er nog mee wil.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hun weten dus kennelijk al dat de deal met RTL rond is
Zeg nou niet dat soort dingen, als Brian volgende week thuis zit (wegens fysiek geweld) dan gaat hij juist dit soort topics zitten lezen... en dan wordt hij jaloers dat jij zo makkelijk klaarkomt en hij nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig!
Natasia natuurlijk, onze donkere godinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
gewoon mee dorgaan..wie zou je anders supporteren??????????????/
Heeee een avatar van Amanda zonder make upquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
omdat je zo lief bent mag je nu een lollie...
Oh? Ik dacht dat RTL5 helemaaaaal nooit bekeken werd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brianaal denkt dat met de overname van Tien de kijkcijfers zullen verdubbelen![]()
Well doh'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef PumaStreamer het volgende:
das toch echt een grapje toch dat urgmasmusje??
Ik SMS ook voor Brian... gewoon om die homofoob te pesten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke gaf het heel goed weer. Brian is lief, attent voor vrouwen, heel aardig, heeft geweldige humor ......
dat 'binnenkort' zeggen ze bij iedere stemmingsrondequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En er werd door de stem van achter gezegd 'wie binnenkort de Gouden Kooi wint'. Ik vraag me dan dus af wat RTL er nog mee wil.
Spoken in true Branian...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
De stemming tegen Brain is (gelukkig) mislukt. Op dat wij nog vele maanden mogen genieten van deze genie. Netty we houden van je
....
Bonaire for Life!
DGK_Redactie heeft hier een paar dagen geleden een uitleg over gegeven. De regels zijn idd een beetje veranderd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef fredfik het volgende:
die rat gooit lieke gewoon over de tafel en mag gewoon blijven
nena schopt die rat en moet er uit
echt geloofwaardig nog
Waarom denk je dat ik me verbonden voel met Brainquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, het is Brianiaans, dus deze genie!
Jawel hoor: ANTM en Jensenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat RTL5 helemaaaaal nooit bekeken werd.
Als brian dit leest hangt die zichzelf op...we zijn behoorlijk destructief!! daarbij...kijk is..dit is van net!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat soort dingen, als Brian volgende week thuis zit (wegens fysiek geweld) dan gaat hij juist dit soort topics zitten lezen... en dan wordt hij jaloers dat jij zo makkelijk klaarkomt en hij nooit![]()
Zeker weten? Ik hoorde het voor het eerst.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:13 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
dat 'binnenkort' zeggen ze bij iedere stemmingsronde
sterfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeee een avatar van Amanda zonder make up![]()
Waarom denk je dat Netty 'm deze naam geven heeft? Die jongen is geniaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
En je schrijft zijn naam verkeerd, want brain(s) heeft hij niet.
Hahaha Jaap heeft de hle avond bijna geen woord gezegd....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap wilt nu even stoppen met praten, morgen verder. Hij is moe van al dat praten. kuch van Brain
binnenkort????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En er werd door de stem van achter gezegd 'wie binnenkort de Gouden Kooi wint'. Ik vraag me dan dus af wat RTL er nog mee wil.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Brian wil met Japio kletsen, maar hij stuurt hem gewoon weg. "Nu even niet praten, ik ben bezig en heb al genoeg gepraat gehoord".
Deze motherfocking genie... okeequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, het is Brianiaans, dus deze genie!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef Polonium-120 het volgende:
sterf
Wouw, mooie fotoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als brian dit leest hangt die zichzelf op...we zijn behoorlijk destructief!! daarbij...kijk is..dit is van net!
De duivel dwaalt rond de villa er is een bom die moet gaan barsten. Volle Maan brengt slechte gevoelens boven. Het schijnt dat volle maan je gedrag echt kan veranderen. Ps Nikon D70 200 MM plus Converter. Geen pixel vervorming. zo ziet het er echt uit!
[afbeelding]
Nog ongeveer 3 kwartier....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als brian dit leest hangt die zichzelf op...we zijn behoorlijk destructief!! daarbij...kijk is..dit is van net!
De duivel dwaalt rond de villa er is een bom die moet gaan barsten. Volle Maan brengt slechte gevoelens boven. Het schijnt dat volle maan je gedrag echt kan veranderen. Ps Nikon D70 200 MM plus Converter. Geen pixel vervorming. zo ziet het er echt uit!
[afbeelding]
En Amanda vraagt bezorgd 'hoe is ie'. Maar er is niks met Brian hoor, NIKSquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Brian loopt weer lekker gestressed 'nonchalant te fluiten en te neuriën.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan je filmpje niet bekijken, ligt allemaal aan mij hoor, maar desondanks:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog, het gaat "goed goed goed"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En Amanda vraagt bezorgd 'hoe is ie'. Maar er is niks met Brian hoor, NIKS![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Netty 'm deze naam geven heeft? Die jongen is geniaal.
Eigenlijk niet te snappen dat Brian zich zo geweldig over de rooie heeft laten jagen door Huub's aanvraag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt een tijdbom die Brian!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten ze maar een beetje respect hebben voor de donkere godinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Natasia geeft weer een grote bek aan achter als ze vragen of ze haar zender om wil doen.
ja wat werd er nou precies gezegd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:19 schreef mazaru het volgende:
Hee er komt nog wat
Nee, serieus, ik begreep er niets van. Mijn vriend zei dat hij was afgegaan voor zijn 2 vrouwen vanwege het gepest (ook door Lieke).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet te snappen dat Brian zich zo geweldig over de rooie heeft laten jagen door Huub's aanvraag.
Misschien kun jij deze beantwoorden? Ben namelijk echt benieuwd.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Soho het volgende:
Kan een Brian fan mij uitleggen waarom Brian zo goed is?
Ik kan het me namelijk echt niet voorstellen dat Brian iemand z'n favoriet is, behalve als je een enorme hekel hebt aan Huub.
1e x werd er ook gezegd dat iedereen zn zender om moest doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:21 schreef RSie het volgende:
[..]
ja wat werd er nou precies gezegd?
2e x zei hij dat Nataso d'r zender om moest doen,.. maar de eerste verstond ik niet!
Nu die merkt dat ie Lieke niet de baas kanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Als ze nu niet meer gaan slijmen met Brian dan is hij zo kapot.
Oke, ik zal bij deze je vraag beantwoorden...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Soho het volgende:
[..]
Misschien kun jij deze beantwoorden? Ben namelijk echt benieuwd.
[..]
IK weiger in deze topic te posten. Dit is de eerste en me laatste post hierzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me verbonden voel met Brain![]()
ik vermoedde het al, maar thnx!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
1e x werd er ook gezegd dat iedereen zn zender om moest doen
Hij zit op het randje. Nog een of twee tikkies en hij is foetsiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu die merkt dat ie Lieke niet de baas kan![]()
Oké, maar speltechnisch? Waarom vind je dat hij het spel goed speelt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, ik zal bij deze je vraag beantwoorden...
Ik heb geen hekel aan Huub maar ik bewonder Brain z'n respect en omgang met vrouwen. Maar boven alles, zijn eerlijkheid
Ik heb Brain net gesproken en hij krijgt nog wel degelijk zijn dagelijkse "Pammetjes". Hij is als stoere jongen wil alleen tegenover Amanda bewijzen dat hij meer kan zuipen dan haar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Brian geen pammetjes meer krijgen ofzo ? Zie hem de laatste week zoveel drinken. Doettie normaal gesproken niet zo.
Hoeveel uitzending en stream momenten heb JIJ gemist dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, ik zal bij deze je vraag beantwoorden...
Ik heb geen hekel aan Huub maar ik bewonder Brain z'n respect en omgang met vrouwen. Maar boven alles, zijn eerlijkheid
Een scherpe tong ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef brabander01 het volgende:
En toch is Lieke best wel een lief meisje ze heeft wel een hartje hoor
Omdat hij het spel zo technisch speeltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Soho het volgende:
[..]
Oké, maar speltechnisch? Waarom vind je dat hij het spel goed speelt?
Ze is nu gewoon even sterk en dat maakt d'r een stuk aantrekkelijker... vanavond moet Huub sex met haar hebben en met hoofdpijn hoeft ie niet aan te komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef brabander01 het volgende:
En toch is Lieke best wel een lief meisje ze heeft wel een hartje hoor
Garistus............quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef Tissik het volgende:
Amanda slaapt met een mes naast zich. Dit gaat wel héél ver, als zelfs dat mag. Straks lopen ze ook met pistolen te zwaaien oid?
En volgens mij wordt het tijd dat jij je pilletje ook inneemt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb Brain net gesproken en hij krijgt nog wel degelijk zijn dagelijkse "Pammetjes". Hij is als stoere jongen wil alleen tegenover Amanda bewijzen dat hij meer kan zuipen dan haar.
Echte liefhebber van "het spel" en je speelt het goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb Brain net gesproken en hij krijgt nog wel degelijk zijn dagelijkse "Pammetjes". Hij is als stoere jongen wil alleen tegenover Amanda bewijzen dat hij meer kan zuipen dan haar.
Eerlijk gezegd zie ik haar er nog wel een keer mee uithalen ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
Amanda pakte nu ook een mes en legde dat naast zich op het aanrecht neer terwijl ze wat te drinken inschenkt.
Ze zei dat ze erover gebeld heeft, en dat het mochtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef Soho het volgende:
Amanda mag geen mes naast haar bed hebben denk ik.
En kreeg een telefoontje dat ze geen mes mag meenemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
Amanda pakte nu ook een mes en legde dat naast zich op het aanrecht neer terwijl ze wat te drinken inschenkt.
Is toch niet meer dan normaal als je in bed ligt met een psychoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
Amanda slaapt met een mes naast zich???
Het moet toch niet gekker worden
Onderbouwd antwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat hij het spel zo technisch speelt
Volgens Lieke liep ze vandaag ook al met messen te zwaaien bij het eten enzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef Soho het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik haar er nog wel een keer mee uithalen ook.
Je hebt me echt geholpen. Thanks!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat hij het spel zo technisch speelt
Jah leuk...maar wie ben je dan..met ik heb brian net gesproken....?? wanneer is net...beetje vaag..daarbij als je de waarheid spreekt weet je dat hij vaak genoeg gelogen heeft dus mjah...laat maar...tis niet belangrijk..quote:
Dat had ik toch al in een 2e bericht geschreven?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En kreeg een telefoontje dat ze geen mes mag meenemen
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch niet meer dan normaal als je in bed ligt met een psycho![]()
Ach ze heeft altijd de knots van Brian nog...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef mazaru het volgende:
Oh, het mes mag achteraf gezien toch weer niet.
Zou ze een zapper krijgen?
Heel goed, ik was op dat moment ook aan het posten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik toch al in een 2e bericht geschreven?
Als ze dit concept een beetje eerlijk willen houden, dan zouden ze gewoon Nena weer terug moeten laten komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Tissik het volgende:
Ze heeft eerder ook al met een mes naar Lieke lopen zwaaien, ik begrijp werkelijk niet dat dat geaccepteerd wordt.
quote:
En gooi Nathanael er ook maar weer terug in.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dit concept een beetje eerlijk willen houden, dan zouden ze gewoon Nena weer terug moeten laten komen.
Dat schopje is toch peanuts vergeleken met wat er allemaal gebeurt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gooi Nathanael er ook maar weer terug in.
Even de verhoudingen door elkaar gooien.
Daar is ze toch al anderhalve dag mee bezig? Echt normaal om een mes mee naar bed te willen nemen is het niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou dat wil ik wel zien dat Amandel gaat flippen
Soms, maar momenteel niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Lieke : "Ik kan je niet tegenspreken, want je staat in je recht"
PS : Is FOK bij jullie ook zo traag bij het posten ?
Ik hoop dat ze die tyfus kabouter echt neersteekt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou dat wil ik wel zien dat Amandel gaat flippen
Hier niet, volop speed en volle bak streams.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Lieke : "Ik kan je niet tegenspreken, want je staat in je recht"
PS : Is FOK bij jullie ook zo traag bij het posten ?
Waarom Brian neersteken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die tyfus kabouter echt neersteekt.![]()
Nou je moest is weten naast mij ligt! een echte Puma..levend en wel..alleen is die labrador van ras dus zal de inbreker wel begroeten ipv aanvallen haha..maar eh..was er vandaag niet moest effe langs de spoedeisende hulp....zat er maar DRIEENEENHALFUUR..maar ok....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is ze toch al anderhalve dag mee bezig? Echt normaal om een mes mee naar bed te willen nemen is het niet.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die tyfus kabouter echt neersteekt.![]()
Brain speelt het spel technisch omdat hij de techniek van dit spel als geen ander kent. Dit komt door zijn grote respect naar vrouwen, eerlijkheid en het feit dat hij al 8 maanden lang niet heeft gemasturbeert. Tevens verdient hij respect dat hij in moeilijke situaties zichzelf in z'n "mother-focking beautiful gezicht" durft te slaan en zich daarbij niet laat afleiden door een insect genaamd De Para-Vlieg. Genoeg onderbouwing imo.quote:
Oh jee zegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou je moest is weten naast mij ligt! een echte Puma..levend en wel..alleen is die labrador van ras dus zal de inbreker wel begroeten ipv aanvallen haha..maar eh..was er vandaag niet moest effe langs de spoedeisende hulp....zat er maar DRIEENEENHALFUUR..maar ok....
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain speelt het spel technisch omdat hij de techniek van dit spel als geen ander kent. Dit komt door zijn grote respect naar vrouwen, eerlijkheid en het feit dat hij al 8 maanden lang niet heeft gemasturbeert. Tevens verdient hij respect dat hij zich in moeilijke situaties zichzelf in z'n "mother-focking beautiful gezicht" durft te slaan en zich daarbij niet laat afleiden door een insect genaamd de Para Vlieg. Genoeg onderbouwing imo.
Ik ben meer voor de anti Huub en anti Brianquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Bespeur ik hier nu een anti Huub en pro Brain sfeer ?
Hij doet zo sinds ik hem afwees.........quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ach welnee... er zit er 1 te dollen en het gros heeft het niet doorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Meen jij dit echt? snap er niks van..hij heeft amanda in der bek gespuugd ,..lieke aangeraakt...hoeren geneukt...gescholden geSLAGEN geduwd ook tegen de mokkels in het huis..jou onderbouwing klopt geen hol van..maar tis een COS en geen COposters..maar snap je echt niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain speelt het spel technisch omdat hij de techniek van dit spel als geen ander kent. Dit komt door zijn grote respect naar vrouwen, eerlijkheid en het feit dat hij al 8 maanden lang niet heeft gemasturbeert. Tevens verdient hij respect dat hij zich in moeilijke situaties zichzelf in z'n "mother-focking beautiful gezicht" durft te slaan en zich daarbij niet laat afleiden door een insect genaamd de Para Vlieg. Genoeg onderbouwing imo.
Welnee, Frasier zit ons te dollen. Lees zijn laatste postquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Het ligt er dan ook heul niet dik bovenopquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee... er zit er 1 te dollen en het gros heeft het niet door![]()
Ow, en vergeet ook het verstopte doucheputje nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Meen jij dit echt? snap er niks van..hij heeft amanda in der bek gespuugd ,..lieke aangeraakt...hoeren geneukt...gescholden geSLAGEN geduwd ook tegen de mokkels in het huis..jou onderbouwing klopt geen hol van..maar tis een COS en geen COposters..maar snap je echt niet..
Nu nog een keer goed lezen wat hij schrijftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Meen jij dit echt? snap er niks van..hij heeft amanda in der bek gespuugd ,..lieke aangeraakt...hoeren geneukt...gescholden geSLAGEN geduwd ook tegen de mokkels in het huis..jou onderbouwing klopt geen hol van..maar tis een COS en geen COposters..maar snap je echt niet..
Ik zou echt de hele nacht met een schaar 'knip knip'-geluiden rond haarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
Amanda besterft het echt bij de gedachte dat Huub haar haar afknipt, prachtig. En ze denkt ook echt dat het dan de schuld van achter is omdat ze ze ervoor heeft gewaarschuwd.
Oh, verf op d'r hoofd vindt ze ook erg.
Nou, daar zijn we mooi klaar mee dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet zo sinds ik hem afwees.........
Neuh echt niet...... en hij staat al zo lang bekend als die-hard Brian-fan hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ligt er dan ook heul niet dik bovenop![]()
Die PoSt WaS MotherFocKing serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, Frasier zit ons te dollen. Lees zijn laatste post![]()
![]()
![]()
Ze maakt Huub af, om met haar woorden te spreken. Je begreep toch wel dat ze een mes mee naar bed had willen nemen? Heel normaal hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Kom niet aan m'n uiterlijk, want ik zweer het."
JA WAT zweer je dan, lelijke onderontwikkelde trol ! ( zielig klen kindje met altijd de verkeerde vriendjes).
Dat was een aaitjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dit concept een beetje eerlijk willen houden, dan zouden ze gewoon Nena weer terug moeten laten komen.
Dat schopje is toch peanuts vergeleken met wat er allemaal gebeurt?
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook erg benieuwdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
In dat geval beantwoord mijn reactie dan effe...want ik vind dat je echt Bullshit lult!!
Zucht....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
In dat geval beantwoord mijn reactie dan effe...want ik vind dat je echt Bullshit lult!!
Pssst.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zorgt para wel voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef agter het volgende:
Ik denk dat Aman even para als Para aan het worden is.
Ehm..... misschien moet je je niet zo druk maken om iets wat overduidelijk een dolletje is??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die van mij in spoilertag was leuker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... misschien moet je je niet zo druk maken om iets wat overduidelijk een dolletje is??
Een slak zou wonderen doen nuquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Kijk ze is bang zijn amanda....nog effe en de kooi kan dwangbuizen bestellen!!
Overduidelijk? ow..nou wellicht had ik het niet helemaal door dan..maar gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... misschien moet je je niet zo druk maken om iets wat overduidelijk een dolletje is??
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van mij in spoilertag was leuker.
Dan komt het harder aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zo dan?![]()
En omdat je geen mes mee mag nemen naar de slaapkamer zo verongelijkt gaan lopen doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Natasia: Hee zus, heb jij een mes?
Amanda: Nee, dat mocht niet.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Of een streamlock.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Nataja even iets aan ? Meestal wordt er toch gebeld op zo'n ondergoed moment ?
You want me, I know you do. Brain en z'n hommies zijn namelijk erg gewild, je weet toch chickaquote:
Stel nou dat ze ineens een homp kaas ziet liggen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En omdat je geen mes mee mag nemen naar de slaapkamer zo verongelijkt gaan lopen doen![]()
Die is echt niet goed wijs![]()
Met de COS op de plasma was het nog veel gezelliger geweest.quote:
Nee joh, iets over de aanstaande kale kop van Amanda!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:50 schreef FdW het volgende:
Suggestie volgende cos:
Het slagveld dat Lieke achterlaat.
Wie o wie, ze heeft het verdiend..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
Je zou haast een kaartje naar Amanda gaan sturen met een schaar erop![]()
Oh, pardon.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeee, niet aan Amanda komen he !!!! Ik ben een fan![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
Je zou haast een kaartje naar Amanda gaan sturen met een schaar erop![]()
Welterusten en tot morgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met de COS op de plasma was het nog veel gezelliger geweest.
Nadat ik heb gehoord dat de überdoos ergens moordneigingen van krijgt, naast de gek die het wel eens over zelfmoord heeft, ga ik me even mentaal voorbereiden op mijn wederopstanding om kwart voor vijf.
![]()
![]()
Of nog mooier:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, iets over de aanstaande kale kop van Amanda!![]()
Of een SC-achtige titel maar wel heel toepasselijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:50 schreef FdW het volgende:
Suggestie volgende cos:
Het slagveld dat Lieke achterlaat.
Wie o wie, ze heeft het verdiend..
Kom maar langsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef ToughLove het volgende:
Ik wil tranen zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |