Oké, maar speltechnisch? Waarom vind je dat hij het spel goed speelt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, ik zal bij deze je vraag beantwoorden...
Ik heb geen hekel aan Huub maar ik bewonder Brain z'n respect en omgang met vrouwen. Maar boven alles, zijn eerlijkheid
Ik heb Brain net gesproken en hij krijgt nog wel degelijk zijn dagelijkse "Pammetjes". Hij is als stoere jongen wil alleen tegenover Amanda bewijzen dat hij meer kan zuipen dan haar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Brian geen pammetjes meer krijgen ofzo ? Zie hem de laatste week zoveel drinken. Doettie normaal gesproken niet zo.
Hoeveel uitzending en stream momenten heb JIJ gemist dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, ik zal bij deze je vraag beantwoorden...
Ik heb geen hekel aan Huub maar ik bewonder Brain z'n respect en omgang met vrouwen. Maar boven alles, zijn eerlijkheid
Een scherpe tong ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef brabander01 het volgende:
En toch is Lieke best wel een lief meisje ze heeft wel een hartje hoor
Omdat hij het spel zo technisch speeltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Soho het volgende:
[..]
Oké, maar speltechnisch? Waarom vind je dat hij het spel goed speelt?
Ze is nu gewoon even sterk en dat maakt d'r een stuk aantrekkelijker... vanavond moet Huub sex met haar hebben en met hoofdpijn hoeft ie niet aan te komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef brabander01 het volgende:
En toch is Lieke best wel een lief meisje ze heeft wel een hartje hoor
Garistus............quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef Tissik het volgende:
Amanda slaapt met een mes naast zich. Dit gaat wel héél ver, als zelfs dat mag. Straks lopen ze ook met pistolen te zwaaien oid?
En volgens mij wordt het tijd dat jij je pilletje ook inneemt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb Brain net gesproken en hij krijgt nog wel degelijk zijn dagelijkse "Pammetjes". Hij is als stoere jongen wil alleen tegenover Amanda bewijzen dat hij meer kan zuipen dan haar.
Echte liefhebber van "het spel" en je speelt het goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb Brain net gesproken en hij krijgt nog wel degelijk zijn dagelijkse "Pammetjes". Hij is als stoere jongen wil alleen tegenover Amanda bewijzen dat hij meer kan zuipen dan haar.
Eerlijk gezegd zie ik haar er nog wel een keer mee uithalen ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
Amanda pakte nu ook een mes en legde dat naast zich op het aanrecht neer terwijl ze wat te drinken inschenkt.
Ze zei dat ze erover gebeld heeft, en dat het mochtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef Soho het volgende:
Amanda mag geen mes naast haar bed hebben denk ik.
En kreeg een telefoontje dat ze geen mes mag meenemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
Amanda pakte nu ook een mes en legde dat naast zich op het aanrecht neer terwijl ze wat te drinken inschenkt.
Is toch niet meer dan normaal als je in bed ligt met een psychoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
Amanda slaapt met een mes naast zich???
Het moet toch niet gekker worden
Onderbouwd antwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat hij het spel zo technisch speelt
Volgens Lieke liep ze vandaag ook al met messen te zwaaien bij het eten enzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef Soho het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik haar er nog wel een keer mee uithalen ook.
Je hebt me echt geholpen. Thanks!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat hij het spel zo technisch speelt
Jah leuk...maar wie ben je dan..met ik heb brian net gesproken....?? wanneer is net...beetje vaag..daarbij als je de waarheid spreekt weet je dat hij vaak genoeg gelogen heeft dus mjah...laat maar...tis niet belangrijk..quote:
Dat had ik toch al in een 2e bericht geschreven?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En kreeg een telefoontje dat ze geen mes mag meenemen
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch niet meer dan normaal als je in bed ligt met een psycho![]()
Ach ze heeft altijd de knots van Brian nog...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:32 schreef mazaru het volgende:
Oh, het mes mag achteraf gezien toch weer niet.
Zou ze een zapper krijgen?
Heel goed, ik was op dat moment ook aan het posten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik toch al in een 2e bericht geschreven?
Als ze dit concept een beetje eerlijk willen houden, dan zouden ze gewoon Nena weer terug moeten laten komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:33 schreef Tissik het volgende:
Ze heeft eerder ook al met een mes naar Lieke lopen zwaaien, ik begrijp werkelijk niet dat dat geaccepteerd wordt.
quote:
En gooi Nathanael er ook maar weer terug in.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dit concept een beetje eerlijk willen houden, dan zouden ze gewoon Nena weer terug moeten laten komen.
Dat schopje is toch peanuts vergeleken met wat er allemaal gebeurt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gooi Nathanael er ook maar weer terug in.
Even de verhoudingen door elkaar gooien.
Daar is ze toch al anderhalve dag mee bezig? Echt normaal om een mes mee naar bed te willen nemen is het niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou dat wil ik wel zien dat Amandel gaat flippen
Soms, maar momenteel niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Lieke : "Ik kan je niet tegenspreken, want je staat in je recht"
PS : Is FOK bij jullie ook zo traag bij het posten ?
Ik hoop dat ze die tyfus kabouter echt neersteekt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou dat wil ik wel zien dat Amandel gaat flippen
Hier niet, volop speed en volle bak streams.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Lieke : "Ik kan je niet tegenspreken, want je staat in je recht"
PS : Is FOK bij jullie ook zo traag bij het posten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |