quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
Oooowww, wat is die Delley stil, ooowww, wat is die Delley stil, o wat is delley stil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
De stemming tegen Brain is (gelukkig) mislukt. Op dat wij nog vele maanden mogen genieten van deze genie. Netty we houden van je
Jaap Huub en Eric hebben voor Brian zijn exit gestemd.
Lieke, Amanda en Natas hebben tegen Brian zijn exit gestemd.
Zoals Natas zegt: Brian gaat nergens!
[afbeelding]
Bonaire for Life!
Jij hebt echt de avond van je levenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
Oooowww, wat is die Delley stil, ooowww, wat is die Delley stil, o wat is delley stil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onder het motherfucking bed van motherfucking Huub etzzzetttteerrrrraaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe je een Twix schuilt.
Schattig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Gedaan.
Gert is op vakantie. Ik val in.
Het is werkelijk prachtig gewordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Oh even tussendoor, ik heb de OP ondertussen nog mooier gemaakt dan hij al was. Graag uw mening...
Klein dingetje: het is 'het genie' dus ook 'dit genie'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Oh even tussendoor, ik heb de OP ondertussen nog mooier gemaakt dan hij al was. Graag uw mening...
Nee hoor, ik vind het vooral leuk dat het tuig op zo'n geweldige manier op z'n plek is gezet.quote:
Hij is prachtig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Logisch He Nederlands grondgebied. maar laat ik je uit de droom helpen ze spreken het idd..maar 99% van het eiland praat Bonairiaans met elkaar..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nederlands is de officiële taal op Bonaire maar het lijkt alsof Brian nooit anders dan Papiaments heeft gesproken
Brian gebruikte deze frase? Dan bedoelt hij verbergt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe je een Twix schuilt.
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssquote:
Hun weten dus kennelijk al dat de deal met RTL rond isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zegt we gaan naar een andere. Dat zal de kijkcijfers verdubbelen
Neenee, het is Brianiaans, dus deze genie!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Klein dingetje: het is 'het genie' dus ook 'dit genie'.
Mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
omdat je zo lief bent mag je nu een lollie...quote:
Lieke gaf het heel goed weer. Brian is lief, attent voor vrouwen, heel aardig, heeft geweldige humor ......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Soho het volgende:
Kan een Brian fan mij uitleggen waarom Brian zo goed is?
Ik kan het me namelijk echt niet voorstellen dat Brian iemand z'n favoriet is, behalve als je een enorme hekel hebt aan Huub.
das toch echt een grapje toch dat urgmasmusje??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig!
Ik moest een traantje wegpinken. En kreeg een orgasme.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef fredfik het volgende:
die rat gooit lieke gewoon over de tafel en mag gewoon blijven
nena schopt die rat en moet er uit
echt geloofwaardig nog
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig!
Ik kan je filmpje niet bekijken, ligt allemaal aan mij hoor, maar desondanks:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssss![]()
![]()
![]()
En er werd door de stem van achter gezegd 'wie binnenkort de Gouden Kooi wint'. Ik vraag me dan dus af wat RTL er nog mee wil.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hun weten dus kennelijk al dat de deal met RTL rond is
Zeg nou niet dat soort dingen, als Brian volgende week thuis zit (wegens fysiek geweld) dan gaat hij juist dit soort topics zitten lezen... en dan wordt hij jaloers dat jij zo makkelijk klaarkomt en hij nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig!
Natasia natuurlijk, onze donkere godinquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef klarelucht het volgende:
[..]
gewoon mee dorgaan..wie zou je anders supporteren??????????????/
Heeee een avatar van Amanda zonder make upquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
omdat je zo lief bent mag je nu een lollie...
Oh? Ik dacht dat RTL5 helemaaaaal nooit bekeken werd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brianaal denkt dat met de overname van Tien de kijkcijfers zullen verdubbelen![]()
Well doh'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef PumaStreamer het volgende:
das toch echt een grapje toch dat urgmasmusje??
Ik SMS ook voor Brian... gewoon om die homofoob te pesten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke gaf het heel goed weer. Brian is lief, attent voor vrouwen, heel aardig, heeft geweldige humor ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |