quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
Oooowww, wat is die Delley stil, ooowww, wat is die Delley stil, o wat is delley stil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Engerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
De stemming tegen Brain is (gelukkig) mislukt. Op dat wij nog vele maanden mogen genieten van deze genie. Netty we houden van je
Jaap Huub en Eric hebben voor Brian zijn exit gestemd.
Lieke, Amanda en Natas hebben tegen Brian zijn exit gestemd.
Zoals Natas zegt: Brian gaat nergens!
[afbeelding]
Bonaire for Life!
Jij hebt echt de avond van je levenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
Oooowww, wat is die Delley stil, ooowww, wat is die Delley stil, o wat is delley stil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onder het motherfucking bed van motherfucking Huub etzzzetttteerrrrraaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe je een Twix schuilt.
Schattig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Gedaan.
Gert is op vakantie. Ik val in.
Het is werkelijk prachtig gewordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Oh even tussendoor, ik heb de OP ondertussen nog mooier gemaakt dan hij al was. Graag uw mening...
Klein dingetje: het is 'het genie' dus ook 'dit genie'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Oh even tussendoor, ik heb de OP ondertussen nog mooier gemaakt dan hij al was. Graag uw mening...
Nee hoor, ik vind het vooral leuk dat het tuig op zo'n geweldige manier op z'n plek is gezet.quote:
Hij is prachtig!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Logisch He Nederlands grondgebied. maar laat ik je uit de droom helpen ze spreken het idd..maar 99% van het eiland praat Bonairiaans met elkaar..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nederlands is de officiële taal op Bonaire maar het lijkt alsof Brian nooit anders dan Papiaments heeft gesproken
Brian gebruikte deze frase? Dan bedoelt hij verbergt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet hoe je een Twix schuilt.
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |