Ah, bij de blokhuispoort. Dat is daar idd een raar hoekje geworden nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Skic. het volgende:
[..]
Die ja, dat is toch belachelijk! Omgekeerde richting is trouwens veel erger.
Hij bedoelt daar bij die nieuwe bushaltes allemaal enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, bij de blokhuispoort. Dat is daar idd een raar hoekje geworden nu.
Ik weet nu weer waar de Agis zit. Kom niet zovaak meer echt Leeuwarden in, dus dan moet ik er even iets meer bij na denken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij bedoelt daar bij die nieuwe bushaltes allemaal enzo.
Doen wat de meeste leeuwarders met verstand in hun kop doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Maar goed, daar dus, wat kun je als burger doen aan balechelijke verkeerssituaties dan?
Niks, of wachten totdat ze het WEEEEEEEER gaan veranderenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Maar goed, daar dus, wat kun je als burger doen aan balechelijke verkeerssituaties dan?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen wat de meeste leeuwarders met verstand in hun kop doen.
Verhuizen naar Groningen.
Kan mezelf niet tot die categorie rekenen, omdat ik niet uit Leeuwarden zelf komquote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorsteden zijn ook OKquote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan mezelf niet tot die categorie rekenen, omdat ik niet uit Leeuwarden zelf kom
Over twee jaar hoop ik het Noorden sowieso gedag te zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
terug naar de Balkan?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Skic. het volgende:
[..]
Over twee jaar hoop ik het Noorden sowieso gedag te zeggen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Nee je hebt een speciale morse code nodig om binnen te komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef Merson het volgende:
Is er woensdag ook nog een eindfeest bij dat LSV waar je ook heen kan als je niet mee hebt gevoetbald?
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:10 schreef Skic. het volgende:
stoplicht
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
stoplichten
Verkeerslichtenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:15 schreef justmattie het volgende:
stoplichten
Goh waarom zijn Nederlanders soms best dom in vergelijking met inwoners van landen om ons heen...quote:
Same here, alleen dan al over een jaar.. Jaartje buitenland (stage) en dan weer terug naar me stadje: Utrecht!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Skic. het volgende:
[..]
Over twee jaar hoop ik het Noorden sowieso gedag te zeggen.
TSSS, Lwd is een makje op de fiets (tenzij ie gejat wordt). Alles is fietsbaar in Leeuwarden, of je nou van Zuiderburen naar Lekkum moet of van Camminghaburen naar Westeinde, je fietst nooit meer dat een kilometer of 6. Leeuwarden is juist niet een hel op de fiets naar mijn mening, ik cross al 14 jaar overal naartoe in en rond onze geliefde hoofdstad en doe dat een stuk liever dan met de auto.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh en leeuwarden is de HEL op de fiets, maar wel leuk te voet.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef LSS het volgende:
[..]
Leeuwarden is juist niet een hel op de fiets naar mijn mening, ik cross al 14 jaar overal naartoe in en rond onze geliefde hoofdstad en doe dat een stuk liever dan met de auto.
zit je altijd in het Fust ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Anders hebben wij even voor de tweede keer op rij de LSV cup gewonnen!!!!![]()
![]()
![]()
FUST-ladies for president!![]()
aha, ik ben er nog nooit geweest lijkt me niks daaro:7quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Altijd in het fust?
Ik ben nu bijna 2 jaar lid van het Fust ja..
En ik van al die pokkeherrie in de binnenstad. Ik kon met de auto trouwens nauwelijks nog bij mijn parkeerplek komen, omdat er overal podia staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef Skic. het volgende:
Ik word helemaal skeitziek van die pokkeherrie van het Cambuurplein.
wat is er op het cambuurplein dan ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef Skic. het volgende:
Ik zit sinds gisteren weer in Utrecht, maar de rest van de week niets gemerkt? Ik woon er vlak achter. Paar maanden terug was er wel "kermis" (als je het kermis wilt noemenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef Skic. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |