Ah, bij de blokhuispoort. Dat is daar idd een raar hoekje geworden nu.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef Skic. het volgende:
[..]
Die ja, dat is toch belachelijk! Omgekeerde richting is trouwens veel erger.
Hij bedoelt daar bij die nieuwe bushaltes allemaal enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, bij de blokhuispoort. Dat is daar idd een raar hoekje geworden nu.
Ik weet nu weer waar de Agis zit. Kom niet zovaak meer echt Leeuwarden in, dus dan moet ik er even iets meer bij na denken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij bedoelt daar bij die nieuwe bushaltes allemaal enzo.
Doen wat de meeste leeuwarders met verstand in hun kop doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Maar goed, daar dus, wat kun je als burger doen aan balechelijke verkeerssituaties dan?
Niks, of wachten totdat ze het WEEEEEEEER gaan veranderenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Maar goed, daar dus, wat kun je als burger doen aan balechelijke verkeerssituaties dan?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen wat de meeste leeuwarders met verstand in hun kop doen.
Verhuizen naar Groningen.
Kan mezelf niet tot die categorie rekenen, omdat ik niet uit Leeuwarden zelf komquote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voorsteden zijn ook OKquote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan mezelf niet tot die categorie rekenen, omdat ik niet uit Leeuwarden zelf kom
Over twee jaar hoop ik het Noorden sowieso gedag te zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
terug naar de Balkan?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Skic. het volgende:
[..]
Over twee jaar hoop ik het Noorden sowieso gedag te zeggen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |