Ohja dat kan ook nog.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het kwam een beetje necro over.
quote:
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Hij kan nog teleurstellender hoor..
Imagine it coming from a hot chick..
Kunnen ze ook geen nee zeggen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.
Huh? Oh, wacht.. Damn..quote:
neuh da's alleen in kentucky!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.
Ehmm.. nee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg sloeber, nu je er toch bent, ga je nog naar Lowlands?
Wieso nicht, meine Fraulein?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Q-t-topic.
Deze sloeber in ieder geval wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg sloeber, nu je er toch bent, ga je nog naar Lowlands?
Geen geld/tijd/tent.quote:
Puick. Zien we elkaar straks in één week eng veel.quote:
Dat laatste is wel killing ja, de rest is op zich o te lossen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen geld/tijd/tent.
Gebrek aan zin ook...
Misschien volgend jaar.
Tssk, jij hebt zat tijd om te werken met/na je examens. Luie donder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Hou op over Lowlands want ik haat het omdat ik er al voor het zoveelste jaar op rij geen geld voor heb.
Há! Laten we neerkijken op dat wat de discipline niet heeft om haar waardigheid een maandje opzij te zetten en dat festival met een walgelijk excuus voor werk te verdienen! Há!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Hou op over Lowlands want ik haat het omdat ik er al voor het zoveelste jaar op rij geen geld voor heb.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef SiemeN het volgende:
Met dingen zoals Lowlands is het raadzaam om mij later op de middag tegen te komen. Tegen die tijd heb ik meestal al dusdanig veel bier achter de kiezen dat ik erg gul word in het geven van rondjes.
Nee. Ik werk, maar niet genoeg. Heeft niets met waardigheid te maken, en ach, dingen. Dit is een discussie niet eens waard.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Há! Laten we neerkijken op dat wat de discipline niet heeft om haar waardigheid een maandje opzij te zetten en dat festival met een walgelijk excuus voor werk te verdienen! Há!
Volgens de 'spelregels' mag je slechts 12 blikjes per persoon mee nemen naar het festival. Die tapvaatjes van Heineken zijn gelukkig ook 'blikjes'.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor in de rij. Praat niemand meer met je, en kun je daarna in het geniep overgaan op de kwaliteitsbieren.
Serieus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Volgens de 'spelregels' mag je slechts 12 blikjes per persoon mee nemen naar het festival. Die tapvaatjes van Heineken zijn gelukkig ook 'blikjes'.
Je stimuleert het verkeerde gedrag inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:16 schreef Chowi het volgende:
Ik ben niet goed voor een alcoholist in spé, hm, Siem?
What is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
So friggin' true.
Okay. Ik dacht dat het ging om het feit dat Italie het prachtige bewijs is dat een land de vorm van een laars kan hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
De tété.
Oh. Jammer, het leek me wel wat. Zodiac wil ik ook graag gaan zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens is The Number 23 echt schrikbarend slecht.
En Turkije dat van een plak kots.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Okay. Ik dacht dat het ging om het feit dat Italie het prachtige bewijs is dat een land de vorm van een laars kan hebben.
Ik vond het altijd "gewoon een rechthoek", maar jij hebt duidelijk meer fantasie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Turkije dat van een plak kots.
Ja, die lijkt mij ook erg goed. Denk dat ik hem volgende week ga zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Oh. Jammer, het leek me wel wat. Zodiac wil ik ook graag gaan zien.
Ik wilde het niet zeggen, maar het is níet normaal inderdaad!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook geen films.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die lijkt mij ook erg goed. Denk dat ik hem volgende week ga zien.
Maar nee, The Number 23 zat echt vol met slecht acteerwerk, geforceerde moeilijke blikken, voorspelbare plottwists en een hond die de aanleiding voor de clue is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://www.ruinedendings.com/film4066plotquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand nog hoe Secret Window ook alweer eindigde? Ik kan me niet meer herinneren hoe het in elkaar zat.
Ik kan onbeperkt gratis naar de film, dus heb mezelf onlangs aangeleerd om vaker alleen naar de bios te gaan.quote:
Nu weet ik zeker dat TN23 een slap aftreksel van Secret Window is, en dat terwijl ik Secret window al slecht vondquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.ruinedendings.com/film4066plot
Ik heb het ook een beetje als ik alleen naar Ajax ga. Maar sommige wedstrijden (concerten) wil je per sé heen, dus dat doe je dan gewoon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef Q. het volgende:
Tja, alleen naar de bioscoop, dat is zo wat. Alleen naar concerten ook al. En toch doe ik dat wel eens. Maar het voelt nooit helemaal zoals het hoort.
Alleen naar concerten doe ik niet. Mensen kijken mij altijd heel vreemd aan bij concerten, zeker als het in de richting van rock/metal is. Dan heb ik altijd liever iemand bij me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef Q. het volgende:
Tja, alleen naar de bioscoop, dat is zo wat. Alleen naar concerten ook al. En toch doe ik dat wel eens. Maar het voelt nooit helemaal zoals het hoort.
Oh. Dan wil ik er niet heen nee. Secret Window viel zó tegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat TN23 een slap aftreksel van Secret Window is, en dat terwijl ik Secret window al slecht vond.
Dat kan ik me nog herinneren bij PT idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen naar concerten doe ik niet. Mensen kijken mij altijd heel vreemd aan bij concerten, zeker als het in de richting van rock/metal is. Dan heb ik altijd liever iemand bij me.
Volgens mij heb ik hem niet eens afgekeken. Dat terwijl ik Depp-fanaat ben en hij er verdomd goed uit zag in die filmquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Oh. Dan wil ik er niet heen nee. Secret Window viel zó tegen.
Er liep toen een skinhead langs in legerpakkie enzo. Hij was geschókt. Geschókt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren bij PT idd..
Je had veel bekijks.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar was het zo erg dan ja, Tiek?
Porcupine Tree, een band. Een goede band zelfs.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef mcDavid het volgende:
PT is dat parkpop?
-edit-
ik ben niet zo van de festivals
Ik heb het maar eens aangevraagd op Actionradioquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Porcupine Tree, een band. Een goede band zelfs..
Dan heb ik de goede aangevraagd. Best leuk nummer iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:13 schreef rompompom het volgende:
Blackest Eyes is mijn persoonlijke favoriet.
Goedzo. Doen. Ik stalk ze iedere week met de eis dat ze PT of TOOL draaienquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het maar eens aangevraagd op Actionradio
Je zou de live-versie 's moeten horenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:13 schreef rompompom het volgende:
Blackest Eyes is mijn persoonlijke favoriet.
Ik geloof het graag. Melkweg uitverkocht zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou de live-versie 's moeten horen.
Tool vind ik niet zo... ik mis altijd iets daarbijquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goedzo. Doen. Ik stalk ze iedere week met de eis dat ze PT of TOOL draaien.
[..]
Je zou de live-versie 's moeten horen.
Jep, sinds deze week. Vlieg me anders een keer op msn aan voor de live-versie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik geloof het graag. Melkweg uitverkocht zeker?
Anders vlieg ik je IRL wel aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, sinds deze week. Vlieg me anders een keer op msn aan voor de live-versie.
Heb ik geen last van. Ben denk zelfs eerder een beetje als Maniack in dat topic. Wel pas als ik iemand beter ken, trouwens.quote:
Gewoonweg onjuist zelfs.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
Misleidende TT
Dat geprojecteer ook altijd van mensenquote:
Hoi dweilquote:
Ik ga óók nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Als er íémand was waarvan ik er vanuit ging dat 'ie naar Lowlands ging, dan ben jij het wel. Wat sneu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga óók niet. Het eettentjedingetje waar ik zou gaan werken is cancelled.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
Misleidende TT
Ja, mijn dag was even goed verpest, gisteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:17 schreef Chowi het volgende:
Als er íémand was waarvan ik er vanuit ging dat 'ie naar Lowlands ging, dan ben jij het wel. Wat sneu.
Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef Chowi het volgende:
Huu, spierpijn.
Och, er is nog genoeg te bedenken, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, mijn dag was even goed verpest, gisteren.
Andere vakantieplannen verzinnen, dan maar.
Ja, buh, niemeer doen hè? Een nekmassage lijkt me wel gepast.quote:
Je hebt matching icons met je lover?quote:
Wat hypocriet, zeg. Met je pinguïns.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt matching icons met je lover?.
Dat waren 2 verschillende!quote:
Wat is er mis met pinguinsquote:
Da's nog steeds matching, hoor!quote:
Whehe. Jij hebt echt een ontzettend goed gevoel voor timing.quote:
Maar we zijn toch helegaar geen stelletje, Siem?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:54 schreef SiemeN het volgende:
Hoi Chowi. Zullen we matching usericons nemen? Zomaar een idee, hm.
Oh nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar we zijn toch helegaar geen stelletje, Siem?
Bovendien hébben we al matching icons. Maar dan op MSN.quote:
Dít was nog eens een toffe UI:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:57 schreef Chowi het volgende:
Bovendien hébben we al matching icons. Maar dan op MSN.
Hij bewoog toch? Ooit? Ergens?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Dít was nog eens een toffe UI:
[afbeelding]
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Gaan we alle kloons uit de kast trekken?
Goed. Dan hou ik op.quote:
Maar het was géén complot!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:09 schreef JDude het volgende:
Hihi. Felicia_Pavlovic en Treinkopper zijn bijna tegelijk aangemaakt.
Amen to that.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef Misstique het volgende:
Mijn hemel, wat is dat I wanna have your baby toch een enorm kutlied..
Gewoon veel drinken. Dan maken die regels ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef cerror het volgende:
Zeg, kan iemand me uitleggen hoe je risk speelt?
Vanavond een risk-avondje met goremetal en pilsch maar ik weet niet hoe je het moet spelen.
Zorgen dat jouw kleur het bord domineert en verder niet teveel nadenken. Net Kolonisten van Catanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:17 schreef Misstique het volgende:
Gewoon veel drinken. Dan maken die regels ook niet meer uit..
Gewoon zeggen dat je het spel niet kent, niet wil kennen ook en gewoon maar gaan pokeren, volstaat niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef cerror het volgende:
Zeg, kan iemand me uitleggen hoe je risk speelt?
Vanavond een risk-avondje met goremetal en pilsch maar ik weet niet hoe je het moet spelen.
Ze mag een goede spuit in Groningen ophalenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:15 schreef Misstique het volgende:
Mijn hemel, wat is dat I wanna have your baby toch een enorm kutlied..
Vreemd, ik vind 'm juist erg sterk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:15 schreef SiemeN het volgende:
Ik ervaar geen enkele emotie bij het lezen van dat stripje.
'Overleg' met het hem in je nieuwe auto?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef Misstique het volgende:
Wat vervelend dat ik hem dagelijks nodig heb om overleg te plegen..
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:31 schreef rompompom het volgende:
Groeten uit Rotterdam.
quote:
Werklunch in het 4 sterren hotel alhier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
'Overleg' met het hem in je nieuwe auto?
Mijn gezicht vertoonde ook een subtiele glimlach.quote:
Ik blijf er om glimlachenquote:
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:19 schreef Misstique het volgende:
Is dit het jaar van de mijlpalen?
van een mijlenlange paal?quote:
Houden zoquote:
En zo gejat. Never mind the buzzcocks ftw.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef Chowi het volgende:
De Mike & Thomas Show is echt zó flauw.
No prob.quote:
Och. Volgens mij slaat het niet zo aan, anyways.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zo gejat. Never mind the buzzcocks ftw.
Met een vleugje Bob Mortimer en Vic Reeves overigens "Shooting Stars".
Het ligt geheel aan de gasten. En vaak zijn de gasten bar slecht in humor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och. Volgens mij slaat het niet zo aan, anyways.
Hm, van Shooting Stars heb ik nog nooit gehoord en Never Mind The Buzzcocks komt me vaag bekend voor. Ik heb van die laatste wat online afleveringen gevonden, trouwens. Eens kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt geheel aan de gasten. En vaak zijn de gasten bar slecht in humor.
Op BBC is dat al echt 10+ jaar geleden ook gedaan. Never mind the Buzzcocks met Mark Lamarr had de vage muziekvragen en Shooting Stars van Vic Reeves en Bob Mortimer is de rest. Dat laatste hadden twee vaste captains en 4 gasten. Waar ze de babe van die avond ook toezongen. Ipv een chinees hadden zij een volwassen man in babykleren. Alleen ging het daar nooit echt om muziekvragen.
Zoals gezegd, die hele nederlandse show is bij elkaar gejat.
Dat is het niet meer. Grappen herkauwenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:53 schreef mcDavid het volgende:
wtf boeit het nou of het gejat is?
Het gaat erom dat het leuk is, toch?
Dat begon bij mij al op maandagochtendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:30 schreef Misstique het volgende:
Geen zin meer.
Zijn dat echte mensen?quote:
Zo gaan de geruchten.quote:
Mag ik ze dan neerschieten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Echt, dat soort mensen mogen ze tegen de muur zetten.
La valse a mille temps was dan ook ons uitgezochte nummer tijdens het huwelijk. Fransquote:
Er wacht reeds een aardappelovenschotel op mij. Of, nouja. Ik wacht op de oven. En diens inhoud.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef Chowi het volgende:
Ik heb bami gemaakt! Wie wil?.
En nee, ik probeer jullie niet te vergiftigen..
Who's controlling who, huh?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Er wacht reeds een aardappelovenschotel op mij. Of, nouja. Ik wacht op de oven. En diens inhoud.
Dat heb ik uitsluitend genuttigd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:23 schreef Q. het volgende:
Ontopic! Bier.
Wat kun je er nog meer mee doen dan?quote:
nou, je kunt het ook máken. Echter dat is nogal veel, en vooral tijdrovend werk. Dus in tegenstelling tot de friet heb ik me bij het bier beperkt tot het opdrinken ervan.quote:
Oh. Je kunt het natuurlijk ook in de richting van slechte artiesten op podia gooien. Da's wellicht een beter doel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou, je kunt het ook máken. Echter dat is nogal veel, en vooral tijdrovend werk. Dus in tegenstelling tot de friet heb ik me bij het bier beperkt tot het opdrinken ervan.
Da's bierenmishandeling!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh. Je kunt het natuurlijk ook in de richting van slechte artiesten op podia gooien. Da's wellicht een beter doel.
Daar ben ik het volledig mee eens. Alleen is "Jamai" met een i.quote:
ik wíl het nieteens weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens. Alleen is "Jamai" met een i.
Okay. Goed punt. Maar ik ben te perfectionnistisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wíl het nieteens weten. [afbeelding]
Is hij al opengemaakt? Misschien was het een geheime HIV-test.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef mcDavid het volgende:
ja dat kun je hebben heh.
Vaag trouwens. Ik zie ineens dat er een envelop met mijn naam (handgeschreven) erop in de papierbak ligt, hier bij mijn ouders. Zouden ze de liefdesbrieven voor mij achterhouden?
Of uberhaubt seks hebben. Schande!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:28 schreef Chowi het volgende:
Ja, zomaar seks hebben met Jan en alleman. Dat kán toch niet, David?!
Woon ik in groningen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef Q. het volgende:
Heb je HIV, McDavid? Ik wist dat die levensstijl van je niet gezond was.
ik zat te kijken wat NGC vindt dat de oorzaak van de challenger-ramp was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Chowi het volgende:
Op zo'n post zou ik ook niet reageren hoor. WHEHEHE.
En vervolgens ons anderhalf uur in spanning laten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zat te kijken wat NGC vindt dat de oorzaak van de challenger-ramp was.
Is het dan werkelijk zo moeilijk te geloven dat ik anderhalf uur op F5 zitten rammen, maar dan McD mij gewoon heeft laten STIKKEN?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:48 schreef Chowi het volgende:
Doe niet zo gek, ehqo. Het maakte jou allemaal geen fuk uit.
nouja ik kan ook iets gaan lullen over de O-ringen, aluminium slak, Q-MAX point, en weet ik het allemaal. Maar ik was ook nog even bruce-allmighty aant kijken. Dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
En vervolgens ons anderhalf uur in spanning laten?
ik deed het expres.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het dan werkelijk zo moeilijk te geloven dat ik anderhalf uur op F5 zitten rammen, maar dan McD mij gewoon heeft laten STIKKEN?
Zo desperaat ben jij niet. Ik heb van bronnen vernomen dat jij vissticks bakte, om ze daarna rijkelijk te bevloeien met rode (!) ketchup.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is het dan werkelijk zo moeilijk te geloven dat ik anderhalf uur op F5 zitten rammen, maar dan McD mij gewoon heeft laten STIKKEN?
Bruce Allmighty. Is die film nou niet al opgebrand?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nouja ik kan ook iets gaan lullen over de O-ringen, aluminium slak, Q-MAX point, en weet ik het allemaal. Maar ik was ook nog even bruce-allmighty aant kijken. Dus.
gedverdemme, rode ketchup!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo desperaat ben jij niet. Ik heb van bronnen vernomen dat jij vissticks bakte, om ze daarna rijkelijk te bevloeien met rode (!) ketchup.
volgens mij was dit de 2e keer dat ik 'm zag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bruce Allmighty. Is die film nou niet al opgebrand?
Gelukkig was ik in werkelijkheid vissticks aan het bakken, om ze daarna rijkelijk te bevloeien met rode (!) ketchup.quote:
Welke. Steen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij was dit de 2e keer dat ik 'm zag.
Há, zie je! Mijn bronnen liegen niet! Nimmer!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gelukkig was ik in werkelijkheid vissticks aan het bakken, om ze daarna rijkelijk te bevloeien met rode (!) ketchup.
Ja, nee. Maar denk je nu eens in dat er ineens gele ketchup uitkomt. Terwijl je rode verwacht. Denk je in hè. Dan sta je wel mooi te kijken.quote:
Jeff Buckley op een podium wordt toch lastig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:
Al is "slecht" natuurlijk ook maar relatief. Want als je bier in de richting van een van de artiesten uit het onderstaande lijstje gooit, druk ik een sigaret uit in je oog.
Death Cab For Cutie - Bright Eyes - Crystal Skulls - Sufjan Stevens - The Postal Service - KT Tunstall - Philip Glass - Under Byen - Andrew Bird - Deerhoof - Yann Tiersen - Elliot Smith - Rufus Wainwright - Jeff Buckley - Kind Of Like Spitting - Joanna Newsom - Jose González - Radiohead - The Strokes - Arctic Monkeys - Damien Rice(!) - The Shins - Flaming Lips - Gregory & The Hawk - Eels - Sigur Rós - Babylon Circus - Barzin - Coldplay - Cake - The White Stripes - Elbow
What have we ever done to you?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net STA uit m'n AT gegooid. Sorry Dago en Tiek.
Het ligt niet aan jullie, het ligt aan mij. Ik kan jullie niet geven wat jullie verdienen. Je verdient betere users dan ik. We blijven vrienden, onthoud dat.quote:
Dat klopt. Elliott Smith ook. Maar goed. Het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jeff Buckley op een podium wordt toch lastig.
Bijna-doodervaring ftw. Cerror heeft het licht gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:59 schreef cerror het volgende:
Sinds wanneer is het om half 5 's ochtends al licht?
Check.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:09 schreef cerror het volgende:
Ik ben echt naar den tering.....
lijkt me sterk, aangezien je er nú nog 77 moet.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Over 10 posts zit ik op 19191.
klinkt als een wezen uit Star Wars.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Morcheeba.
Jan Doedel was er niet?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:56 schreef Pheno het volgende:
Voor Jan Doedel naar de intratuin geweest. Hartstikke rustig, omdat die kudde schapen allemaal met Pinksterren zijn geweest natuurlijk, maar ze hadden niet wat we zochten.
Pheno, vloekende ende tierende: "Doedel, zak!"quote:
Heimlichquote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
IK STIK IK STIK IK STIK.
Je dacht bij jezelf: "kom, laat ik mijn neus ook eens reinigen"?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Cola in m'n neus.
Dan had ik 'zeepsop in m'n neus' gezegd.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je dacht bij jezelf: "kom, laat ik mijn neus ook eens reinigen"?
Hoezo?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef Chowi het volgende:
Hey, wat een leuke reeks is dit.
Eigenlijk is er niets leuks aan. Gooi er maar een permanent slotje op. Heb ik ook geen last meer van de illusie dat mijn leven nog wat voorstelt.quote:
Je zit in [BeF], Chowi.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef Chowi het volgende:
Hey, wat een leuke reeks is dit.
Há! Wel dus!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef SiemeN het volgende:
Nee, daar heb je geen antwoord op, hm!
Ik schop mezelf even naar R&P.quote:
Nee, "die in hell" is lekker opbeurend.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef cerror het volgende:
Moeten die depressieve songteksten nou? Stelletje emo's
Die van mij is juist heul niet depressief!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef cerror het volgende:
Moeten die depressieve songteksten nou? Stelletje emo's
C_C, zit jij op OiNK?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Cola in m'n neus.
Mèh.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef timbob het volgende:
[..]
is wel iets om naar uit te kijken op zich.
Let op! Let op! Ik ga je aanspreken op MSN!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef rompompom het volgende:
Hilton! Hilton!
Absoluut, wel ff op je ratio letten.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Le tof
Ik heb afgelopen week m'n invite gehad.
snelle zooi daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |