Ohja dat kan ook nog.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het kwam een beetje necro over.
quote:
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Hij kan nog teleurstellender hoor..
Imagine it coming from a hot chick..
Kunnen ze ook geen nee zeggen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.
Huh? Oh, wacht.. Damn..quote:
neuh da's alleen in kentucky!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot chicks are usually fried and unable to say a damn word.
Ehmm.. nee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg sloeber, nu je er toch bent, ga je nog naar Lowlands?
Wieso nicht, meine Fraulein?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Q-t-topic.
Deze sloeber in ieder geval wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg sloeber, nu je er toch bent, ga je nog naar Lowlands?
Geen geld/tijd/tent.quote:
Puick. Zien we elkaar straks in één week eng veel.quote:
Dat laatste is wel killing ja, de rest is op zich o te lossen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen geld/tijd/tent.
Gebrek aan zin ook...
Misschien volgend jaar.
Tssk, jij hebt zat tijd om te werken met/na je examens. Luie donder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Hou op over Lowlands want ik haat het omdat ik er al voor het zoveelste jaar op rij geen geld voor heb.
Há! Laten we neerkijken op dat wat de discipline niet heeft om haar waardigheid een maandje opzij te zetten en dat festival met een walgelijk excuus voor werk te verdienen! Há!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Hou op over Lowlands want ik haat het omdat ik er al voor het zoveelste jaar op rij geen geld voor heb.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef SiemeN het volgende:
Met dingen zoals Lowlands is het raadzaam om mij later op de middag tegen te komen. Tegen die tijd heb ik meestal al dusdanig veel bier achter de kiezen dat ik erg gul word in het geven van rondjes.
Nee. Ik werk, maar niet genoeg. Heeft niets met waardigheid te maken, en ach, dingen. Dit is een discussie niet eens waard.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
Há! Laten we neerkijken op dat wat de discipline niet heeft om haar waardigheid een maandje opzij te zetten en dat festival met een walgelijk excuus voor werk te verdienen! Há!
Volgens de 'spelregels' mag je slechts 12 blikjes per persoon mee nemen naar het festival. Die tapvaatjes van Heineken zijn gelukkig ook 'blikjes'.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef Spirit_of_69 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor in de rij. Praat niemand meer met je, en kun je daarna in het geniep overgaan op de kwaliteitsbieren.
Serieus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Volgens de 'spelregels' mag je slechts 12 blikjes per persoon mee nemen naar het festival. Die tapvaatjes van Heineken zijn gelukkig ook 'blikjes'.
Je stimuleert het verkeerde gedrag inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:16 schreef Chowi het volgende:
Ik ben niet goed voor een alcoholist in spé, hm, Siem?
What is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
So friggin' true.
Okay. Ik dacht dat het ging om het feit dat Italie het prachtige bewijs is dat een land de vorm van een laars kan hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
De tété.
Oh. Jammer, het leek me wel wat. Zodiac wil ik ook graag gaan zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens is The Number 23 echt schrikbarend slecht.
En Turkije dat van een plak kots.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Okay. Ik dacht dat het ging om het feit dat Italie het prachtige bewijs is dat een land de vorm van een laars kan hebben.
Ik vond het altijd "gewoon een rechthoek", maar jij hebt duidelijk meer fantasie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Turkije dat van een plak kots.
Ja, die lijkt mij ook erg goed. Denk dat ik hem volgende week ga zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Oh. Jammer, het leek me wel wat. Zodiac wil ik ook graag gaan zien.
Ik wilde het niet zeggen, maar het is níet normaal inderdaad!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook geen films.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die lijkt mij ook erg goed. Denk dat ik hem volgende week ga zien.
Maar nee, The Number 23 zat echt vol met slecht acteerwerk, geforceerde moeilijke blikken, voorspelbare plottwists en een hond die de aanleiding voor de clue is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://www.ruinedendings.com/film4066plotquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand nog hoe Secret Window ook alweer eindigde? Ik kan me niet meer herinneren hoe het in elkaar zat.
Ik kan onbeperkt gratis naar de film, dus heb mezelf onlangs aangeleerd om vaker alleen naar de bios te gaan.quote:
Nu weet ik zeker dat TN23 een slap aftreksel van Secret Window is, en dat terwijl ik Secret window al slecht vondquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.ruinedendings.com/film4066plot
Ik heb het ook een beetje als ik alleen naar Ajax ga. Maar sommige wedstrijden (concerten) wil je per sé heen, dus dat doe je dan gewoon.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef Q. het volgende:
Tja, alleen naar de bioscoop, dat is zo wat. Alleen naar concerten ook al. En toch doe ik dat wel eens. Maar het voelt nooit helemaal zoals het hoort.
Alleen naar concerten doe ik niet. Mensen kijken mij altijd heel vreemd aan bij concerten, zeker als het in de richting van rock/metal is. Dan heb ik altijd liever iemand bij me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef Q. het volgende:
Tja, alleen naar de bioscoop, dat is zo wat. Alleen naar concerten ook al. En toch doe ik dat wel eens. Maar het voelt nooit helemaal zoals het hoort.
Oh. Dan wil ik er niet heen nee. Secret Window viel zó tegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat TN23 een slap aftreksel van Secret Window is, en dat terwijl ik Secret window al slecht vond.
Dat kan ik me nog herinneren bij PT idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen naar concerten doe ik niet. Mensen kijken mij altijd heel vreemd aan bij concerten, zeker als het in de richting van rock/metal is. Dan heb ik altijd liever iemand bij me.
Volgens mij heb ik hem niet eens afgekeken. Dat terwijl ik Depp-fanaat ben en hij er verdomd goed uit zag in die filmquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Oh. Dan wil ik er niet heen nee. Secret Window viel zó tegen.
Er liep toen een skinhead langs in legerpakkie enzo. Hij was geschókt. Geschókt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren bij PT idd..
Je had veel bekijks.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar was het zo erg dan ja, Tiek?
Porcupine Tree, een band. Een goede band zelfs.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef mcDavid het volgende:
PT is dat parkpop?
-edit-
ik ben niet zo van de festivals
Ik heb het maar eens aangevraagd op Actionradioquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Porcupine Tree, een band. Een goede band zelfs..
Dan heb ik de goede aangevraagd. Best leuk nummer iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:13 schreef rompompom het volgende:
Blackest Eyes is mijn persoonlijke favoriet.
Goedzo. Doen. Ik stalk ze iedere week met de eis dat ze PT of TOOL draaienquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het maar eens aangevraagd op Actionradio
Je zou de live-versie 's moeten horenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:13 schreef rompompom het volgende:
Blackest Eyes is mijn persoonlijke favoriet.
Ik geloof het graag. Melkweg uitverkocht zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou de live-versie 's moeten horen.
Tool vind ik niet zo... ik mis altijd iets daarbijquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goedzo. Doen. Ik stalk ze iedere week met de eis dat ze PT of TOOL draaien.
[..]
Je zou de live-versie 's moeten horen.
Jep, sinds deze week. Vlieg me anders een keer op msn aan voor de live-versie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik geloof het graag. Melkweg uitverkocht zeker?
Anders vlieg ik je IRL wel aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, sinds deze week. Vlieg me anders een keer op msn aan voor de live-versie.
Heb ik geen last van. Ben denk zelfs eerder een beetje als Maniack in dat topic. Wel pas als ik iemand beter ken, trouwens.quote:
Gewoonweg onjuist zelfs.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:46 schreef Pheno het volgende:
Misleidende TT
Dat geprojecteer ook altijd van mensenquote:
Hoi dweilquote:
Ik ga óók nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Als er íémand was waarvan ik er vanuit ging dat 'ie naar Lowlands ging, dan ben jij het wel. Wat sneu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga óók niet. Het eettentjedingetje waar ik zou gaan werken is cancelled.
Ja, mijn dag was even goed verpest, gisteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:17 schreef Chowi het volgende:
Als er íémand was waarvan ik er vanuit ging dat 'ie naar Lowlands ging, dan ben jij het wel. Wat sneu.
Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef Chowi het volgende:
Huu, spierpijn.
Och, er is nog genoeg te bedenken, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, mijn dag was even goed verpest, gisteren.
Andere vakantieplannen verzinnen, dan maar.
Ja, buh, niemeer doen hè? Een nekmassage lijkt me wel gepast.quote:
Je hebt matching icons met je lover?quote:
Wat hypocriet, zeg. Met je pinguïns.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt matching icons met je lover?.
Dat waren 2 verschillende!quote:
Wat is er mis met pinguinsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |