Ik had het ook toen ik een keer met m'n zus ging stappen. Die had daar toen een hoop vrienden en dat was steeds al ze elkaar zagen, zoenen en knuffelen. Toen had ik ook zoiets van, is dat iets voor mij. Maar nu zie ik dat het ieder voor zich is. Ik leef er niet naar toe, laat het gewoon op me afkomen of het me aanstaat of niet. Als het niet komt, dan het zij zo. Het is hoe je zelf bent.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:17 schreef ralphbollen het volgende:
Vooral bij meiden heb ik er nog het grootste probleem mee eigenlijkIk zag laatst gewoon een dude een meid optillen voor de lol en die meid had er geen probleem mee. maar of ik zoiets zelf nou zou doen? :p tja moeilijk, ligt er aan hoe goed ik iemand ken
Een massage, brrrr... voor mij de horror!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:25 schreef geppie het volgende:
Ik ben ook niet zo lichamelijk ingesteld, als ik een zoen krijg van mijn ouders of zus lopen de rillingen ook over mijn rugAls de kapper (logischerwijs) aan mijn hoofd/haar zit heb ik dat ook. Aanrakingen van mijn vriendje kan ik wel weer hebben
Misschien moet je een keer een massage proberen, dat is wel ontspannend.
kijk het eens van hem afquote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef katerwater het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige.
Met meiden heb ik ook moeite ja: Ik weet nooit welke vorm van aanraking nu mag en welke niet. Een vriend van mij kan het zich op een of andere manier altijd permitteren vrouwen aan te raken zonder dat zij er moeite mee hebben, terwijl ik er geweldige moeite mee heb en het erg geforceerd overkomt.
dijen, borsten en billen is erotischquote:Ik ken persoonlijk het verschil niet tussen een gewone aanraking en een erotische...
Neen, ik heb het over aanrakingen in het algemeen. Een schouderklop van een vriend of collega vind ik ook onaangenaam.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Vitalogy het volgende:
Ik neem aan dat je het nu alleen maar hebt over vrouwen aanraken?
dat is niet de oplossingquote:Op zondag 27 mei 2007 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn tip, gewoon niet aanraken. Kan je ook geen cooties krijgen..
Stapje voor stapje opbouwen. Hand op d'r arm, hand op d'r schouder, hand in hand lopen, aanraken, strelen en dan de liefde bedrijven.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is niet de oplossing
bij collega's kan dat, maar niet als TS een relatie aan wil gaan
precies...kleine stapjes...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stapje voor stapje opbouwen. Hand op d'r arm, hand op d'r schouder, hand in hand lopen, aanraken, strelen en dan de liefde bedrijven.. Dit kan je alleen maar leren en wennen door het te doen en steeds verder te gaan. Maar hou je grenzen in de gaten, als je te ver gaat kweek je alleen maar aversie.
Gek genoeg weet ik dat allemaal, maar in de praktijk uitvoeren valt me erg moeilijkquote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stapje voor stapje opbouwen. Hand op d'r arm, hand op d'r schouder, hand in hand lopen, aanraken, strelen en dan de liefde bedrijven.. Dit kan je alleen maar leren en wennen door het te doen en steeds verder te gaan. Maar hou je grenzen in de gaten, als je te ver gaat kweek je alleen maar aversie.
Wtf, je moet dat juist al zo snel mogelijk doen, die aanrakingen! Als een vrouw daar niet voor te porren is moet ze je gewoonweg niet en is het verspilde moeite. Dat heeft niks met 'te snel' gaan te maken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef katerwater het volgende:
[..]
Laatst heb ik een meisje misgelopen toen ik ze kuste op de 4e date... Ze zei dat het te snel ging. Ik vraag me serieus af of dit een gevolg is van die aanrakingen of niet... I'll never know...
Fuck it dat je zielig over komt, dat is helemaal niet belangrijk. Je weet waar je verbeterpunten liggen en je bent bereid er aan te werken, dát is belangrijk. Daarnaast is er altijd wel iemand die je een kneus vindt, dus maak je daar alsjeblieft niet druk om.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef katerwater het volgende:
[..]
Gek genoeg weet ik dat allemaal, maar in de praktijk uitvoeren valt me erg moeilijk![]()
Laatst heb ik een meisje misgelopen toen ik ze kuste op de 4e date... Ze zei dat het te snel ging. Ik vraag me serieus af of dit een gevolg is van die aanrakingen of niet... I'll never know...
Als ik alles stap voor stap leer, zal ik ongetwijfeld erg stuntelig overkomen (zeker in het begin). Moet ik bij een fout of als ik me ongemakkelijk voel, het vertellen aan het meisje in kwestie? Ik vind dat nogal zielig overkomen op mn 22e...
Nee, het zit zo: de eerste avond dat ik ze zag hebben we de hele avond staan zoenen. Het klikte geweldig, na 3 dates van elkaar leren kennen heb ik ze durven aanraken en tenslotte kussen. Toen vond ze het te snel gaan... Complex en tegenstrijdige hints vind ikquote:Op maandag 28 mei 2007 00:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wtf, je moet dat juist al zo snel mogelijk doen, die aanrakingen! Als een vrouw daar niet voor te porren is moet ze je gewoonweg niet en is het verspilde moeite. Dat heeft niks met 'te snel' gaan te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |