t Zou theoretisch kunnen, aangezien hij half is afgefikt 'quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef staticdata het volgende:
je zit nu toch niet vanuit huis te fokken he
edit, hoe heeft die fik kunnen ontstaan dan?
Das mooi kut. Hoe is het gebeurd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ja ik zit thuis te fokken.
Alleen zit alles onder het roet, gelukkig is mn pchok het minst aangetast.
Ja opstal en inboedel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef Snakey het volgende:
Dan zal je hele huis wel "lekker" ruiken.
Verzekerd?
Salvage doet geen ruk, die belt alleen de verzekering en gooit een briefje bij de buren door de deur, thats all.quote:
Same here, de OP is zo kort dat het me meer een ONZ-topic leek. Maar idd klote voor je!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef ivetje het volgende:
Ow, sorry voor mijn opmerking...nam het niet zo serieus in eerste instantie. Da's wel balen zeg...maar zo te zien ben je (en het huis) er nog redelijk vanaf gekomen.
Nou, niet zelf gedooft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:49 schreef BrandX het volgende:
Da's klote! Hoe heb je het zo snel gedoofd? Als je dat zelf hebt kunnen doen, mag je blij zijn dat je thujsi was, anders had je hele huis er waarscijnlijk aangegaan...![]()
Dat is wel lekker snel. Gelukkig heeft het vuur geen kans gehad op volle hitte te komen. (Zo te zien dan)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nou, niet zelf gedooft.
Ik lag ff te tukken, ruik wat, dacht: buurman zal wel weer aan het klussen zijn.
"Zal ik me een keer omdraaien, of toch ff ruiken" was mijn volgende gedacht, hoofd uit het raam: niks te ruiken.
Deur open, gigantisch dichte zwarte rook, gelijk naar beneden gerend, mijn ma wakkergemaakt (lag ook te tukken op de bank), gas en stroom eraf en 112 gebeld.
Toen naar buiten gevlucht, politie was er in 1 minuut, brandweer na 4 a 5 minuten.
Heel verstandig van jequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Deur open, gigantisch dichte zwarte rook, gelijk naar beneden gerend, mijn ma wakkergemaakt (lag ook te tukken op de bank), gas en stroom eraf en 112 gebeld.
Toen naar buiten gevlucht, politie was er in 1 minuut, brandweer na 4 a 5 minuten.
In paniek: ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dus jij zou naar buiten hollen zonder dit te doen?
Nee, ik meen het serieusquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dus jij zou naar buiten hollen zonder dit te doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nou, niet zelf gedooft.
Ik lag ff te tukken, ruik wat, dacht: buurman zal wel weer aan het klussen zijn.
"Zal ik me een keer omdraaien, of toch ff ruiken" was mijn volgende gedacht, hoofd uit het raam: niks te ruiken.
Je usernamequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:10 schreef murp het volgende:
gelukkig dat jeij nog helemaal gezond bent ( en je moeder ook)
dit had makkelijk verkeerd af kunnen lopen
Niet voor mij, maar wel een vinylcollectie van mijn pa van zo'n 800 stuks. (met zeer zeldzame exemplaren)quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef Koenholio het volgende:
Schreeuwde je moord en brand toen het gebeurde?![]()
![]()
WAHAHAHAHAAH
Sorry, moest even.
Maar het ziet er echt klote uit zeg!
Hoop dat je verzekering het dekt enzo...
Zijn er (veel) belangrijke dingen/dingen met emotionele waarde beschadigd/gesneuveld?
daarom zet ik nooit de was aan als ik nog weg moet.... bij mijn zus dr achterburen is ook de zolder afgefikt door de wasdroger....quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:28 schreef Eelcotje84 het volgende:
Je hebt goed gehandeld zeg..
Succes met alles renoveren e.d...
Na het lezen van dit topic met de wasdroger als mogelijke oorzaak heb ik het niet meer zo op die dingen. bij ons was er ook een brand in de bijkeuken door de wasmachine die ging fikken. Gelukkig was ik er wat sneller bij e.d. maar goed..
bah.. gelukkig rook je het voordat je in slaap viel..
jij hebt ook een toepasselijke nickquote:
Ow dat is erg klote inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar wel een vinylcollectie van mijn pa van zo'n 800 stuks. (met zeer zeldzame exemplaren)
Dat noemen ze een badkamer. (foto waar ik fok op de vloertgels in het roet heb geschreven)quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef beertenderrr het volgende:
heb jij een toilet op je kamer?
Ze hebben alles nagecheckt met warmtebeeldcamera's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:42 schreef Piovan het volgende:
Voel eens of het nog brandt in de spouw? Was hier ook, brandweer weg, brandde het middenin de muren nog
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef lesley het volgende:
hier in de buurt ook, extreme schade hele schuur weg etc ook vanwege de wasdroger, omdat de mensen de pluisjes er niet uit halen
Je zorgen maken om de verzekeringquote:
Ow, da''s wel zonde.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar wel een vinylcollectie van mijn pa van zo'n 800 stuks. (met zeer zeldzame exemplaren)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Hierzo gek, een foto van mijn Boss blouse
Om je op te fleuren !
ik ook ... ik dacht nog, die moet nu wel een flink rauwe tong hebben ... maar juist niet dus want hij's eerder aangebrandquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Ik las "Huis half afgeLikt"
Ik las dat ook, en verklaarde de TS voor zotquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
In ieder geval zwaar klote voor je, succes met alles opknappen...
Nee, want als ie van de C&A zou zijn, zou het geen mooie blouse zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:11 schreef amaranta het volgende:
Maikuul, oprecht uit de grond van mn hart. Mooie bloes. Ook als hij gewoon van de C&A zou zijn..
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Hierzo gek, een foto van mijn Boss blouse
Om je op te fleuren !
Dat wilde ik ook net vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef Negative_Feedback het volgende:
Welk merk droger was het?
Oeh das kut..quote:
Die blust zn eigen, jeweetzzquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:01 schreef ImTheBase het volgende:
Thank god, alleen maar een vaatwasmachine van het merk Bosch
4,5 minuten langquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef Miss_kausalaya het volgende:
en gelukkig maar voor de helft... dan heb je tenminste nog de goede helft om te doen wat je zat te doen .![]()
nee maar wel kloten joh... ligt het aan mij of duurt het te lang voordat een brandweer aanwezig is.. in 4,5 minuten kan er veel gebeuren wat betreft het af fikken
Ik hoorde net van een schoonmaakbedrijf die flink aan het poetsen is geweest op de 1e etage, dat er bedrijven zijn die machines hebben waarmee je al het brandlucht uit je huis kan krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Sehnsucht het volgende:
Zo! dat gaat wel effe duren voor je die stank kwijt bent![]()
Het was enorm heet, toen ik buiten op de brandweer stond te wachten, voelde ik gewoon de warmte op m'n gezicht gloeien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is wel lekker snel. Gelukkig heeft het vuur geen kans gehad op volle hitte te komen. (Zo te zien dan)
ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
In ieder geval zwaar klote voor je, succes met alles opknappen...
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bosch
in een wasdroger zal misschien een helehoop stof vormen, dan kan kortsluiting veroorzaken en dan fink dan ook meteen lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:44 schreef detoardin het volgende:
Zo te lezen gebeuren zulke dingen vaak met wasdrogers. Weet meteen dat ik er nooit 1 neem als ik op mezelf ga![]()
Klote voor je. Gelukkig zijn jullie er wel heelhuids uitgekomen![]()
Was het niet zo dat die tegels in de badkamer waren ofzo? En dat daar dus de roet op lag?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:49 schreef _-MEL-_ het volgende:
De foto's kloppen niet. Rondom is er geen tegeltjeswand, en alles ziet aangeslagen uit.
Op het tegeltjeswand is het echter niet aangeslagen, en het is dan ook de enige foto waar het tegeltjeswand aanwezig is.
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:49 schreef _-MEL-_ het volgende:
De foto's kloppen niet. Rondom is er geen tegeltjeswand, en alles ziet aangeslagen uit.
Op het tegeltjeswand is het echter niet aangeslagen, en het is dan ook de enige foto waar het tegeltjeswand aanwezig is.
Is de waterschade niet erger dan de brandschade?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De verbrande, gesmolten of door roet aangetaste inboedel staat nu in de achtertuin en de waarde heb ik zojuist ook geinventariseerd: 12.000 euro.
Overmorgen komt er een aannemer naar het dak kijken.
Nee, is maar 10 liter water gebruikt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef ANWB het volgende:
[..]
Is de waterschade niet erger dan de brandschade?
Je zit in het verkeerde topic, huilliequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:17 schreef asdqert het volgende:
Je moet echt iets vacuumverpakken om te voorkomen dat er roet bijkomt ja, dat merk je ook na een avondje bij een groep rokers gezeten te hebben; je ruikt het gewoon als je je haar diezelfde avond uitspoelt, en qua fijnheid is sigaretten/sigarenrook en roet niet zoveel verschillend. Qua dichtheid wint roet het natuurlijk.
Mja mijn idee. Een roker die zich aangesproken voelt als ik een ervaring uit de doeken doe die het beaamt dat rook overwil wil gaan 'zitten'. Mja, mensen.quote:
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:29 schreef asdqert het volgende:
[..]
Mja mijn idee. Een roker die zich aangesproken voelt als ik een ervaring uit de doeken doe die het beaamt dat rook overwil wil gaan 'zitten'. Mja, mensen.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afgelopen is, is alles gelukt met de herstelwerkzaamheden en heb je veel vergoed gekregen van je verzekeraar?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Daantke het volgende:
Da's mooi kut!
Ik las dat je zat te rukken.![]()
Wat een debielen. Ik kan me nog herinneren dat vroegah als de brandweer uitrukte, je ook allerlei debielen op de fiets zag springen, maar wat ik hier lees gaat erg ver!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat die foto nog op die site staat...
Om een lang verhaal kort (zo kort mogelijk) te maken:
Mijn volledige huisadres stond eerst boven dat bericht, vind ik niet kunnen, want het is net een tatouage, je staat zo op Google, maar eraf krijgen is een ander verhaal. Stel je wilt huis verkopen, iemand tikt je adres in... waardevermindering. Of kwaadwillenden die de zooi plunderen, omdat ze zeker weten dat er niemand is (onbewoonbaar) en alle ramen openstaan om te luchten, makkelijk binnenkomen...
Maar het zat dus zo: Ik zoek het telefoonnummer van de webmaster van een rampensite via www.sidn.nl, bel 'm op, kreeg z'n vrouw, want man was niet thuis. Belt die vent even later op, scheld me helemaal de ziekte in, dat ik ZIJN privacy schendt, blablabla, dat ie mijn adres dus heeft en wel even langs komt om mijn bek in elkaar te timmeren.
De avond van de brand liep hij me tot 's nachts aan toe lastig te vallen via de telefoon, was geen woord tegenin te brengen want meneer bleef maar vloeken en schreeuwen.
En dan de ramptoeristen, ik omschrijf ze even:
Gasten die in een half politieuniform lopen. (broek en schoenen)
Werkeloos zijn en de hele dag achter de brandweerauto aanrijden.
Hebben een oranje zwaailamp op het dak en een bordje brandweer op de auto.
Hebben een hesje met de opdruk "brandweerfotograaf".
Hebben een zelfgemaakte perskaart.
Parkeren hun auto voor je deur terwijl de brandweer nog onderweg is, zodat de brandweer minder snel kan blussen.
Staan in de voortuin te fotograferen en gaan niet opzij als de brandweer met ademluchtapparatuur en slangen de woning willen betreden.
Klimmen over de schutting heen en vertrappen allemaal planten en bloemen voor de mooiste standpunt voor hun foto's
En uiteindelijk belanden die foto's onvergoed op een of andere amateuristische rampensite, zoals elke dorp wel een of meer van die sites heeft.
Wat willen ze nou die gasten?
Geilen ze erop dat hun foto's op een website komt?
Of zijn het amateurfotografen die professional willen worden? Willen ze erkenning, respect of waardering? Laat dan een andere in zijn waarde, respecteer een ander, en gedraag je als een professional, niet als een of andere halve imbeciel de hele dag achter brandweerauto's aanrijden, hebben jullie soms zuurstoftekort gehad als kleuter? En zijn jullie qua verstand in die leeftijd blijven hangen.
Ik kots op dit soort mannetjes die interessant willen doen, maar uiteindelijk alleen maar de hulpverleners in de weg lopen en het voor de professionele persfotografen verzieken.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef El_Rolando het volgende:
Pics.
I'm the Sherlock biatchquote:
Ik wil in de foto's graag met rode paint cirkels zien, wat er niet klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:00 schreef Sjibble het volgende:
Hoax, de OP klopt niet, het is gewoon niet waar,
en lieg niet![]()
beterquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe dakraam zit erin.![]()
[afbeelding]
Het is geen amerika hier. Je kunt prima een advocaat huren. Als je wint, je advocaat kan je alles vertellen over de kansen, moeten zij jouw advocaat betalen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hoe moet ik een leger advocaten betalen tegen een grote firma als Bosch?
Maar dan is het ook weer brandschoon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet nog wel even gestofzuigd worden.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:51 schreef McKillem het volgende:
Huisafbrand oorzaak nummer 1, maar er wordt verassend weinig aandacht aan besteed.
leuke ruimte hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet nog wel even gestofzuigd worden.![]()
Lees het topic eens door vanaf het begin, alles is klaar en helemaal spik en span.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:41 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Sterkte man!
Jij ook alquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Daantke het volgende:
Da's mooi kut!
Ik las dat je zat te rukken.![]()
Dankje. Kan ik nu eindelijk een keer een pooltafel kwijt.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dan is het ook weer brandschoon.
pooltafelsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dankje. Kan ik nu eindelijk een keer een pooltafel kwijt.![]()
ik ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:11 schreef oorsnot het volgende:
zit eraan te denken om ook even me halve zolder af te laten fikken![]()
ik ben jaloers op TS![]()
deal, ik heb net een mooie zippo besteld kan ik hem mooi uitproberenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:04 schreef wobbel het volgende:
[..]
ik ook![]()
steek ik het bij jou aan, steek jij het bij mij aan![]()
goedzo, alleen heb je niet echt veel aan die dingen alleen als je nou ook nog een apar brandblussers erbij heb, dan kan je eventueel die kleine brandjes enigsinds zelf blussen mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Oh ja, nog een paar rookmelder foto's, was ze vergeten te plaatsen in dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op nog meer plekken in huis die ik niet gefotografeerd heb.
Ik zoek nog een setje 6 of 8 kg schuimblussers met een onderhoudscontract, maar is als particulier vrijwel niet aan te komen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:34 schreef oorsnot het volgende:
[..]
goedzo, alleen heb je niet echt veel aan die dingen alleen als je nou ook nog een apar brandblussers erbij heb, dan kan je eventueel die kleine brandjes enigsinds zelf blussen mocht het nodig zijn.
Die blussers zijn in 10 seconden leeg maar bij een klein brandje zou het toch wel helpen lijkt mij
Volgens mij heeft een kameraad van mij (p8 op fok) wel een brandblusser in zijn huis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik zoek nog een setje 6 of 8 kg schuimblussers met een onderhoudscontract, maar is als particulier vrijwel niet aan te komen.
verwacht niet te veel van die dingenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef classpc het volgende:
goed idee van die brandblussers. hebben wij hier ook nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |