t Zou theoretisch kunnen, aangezien hij half is afgefikt 'quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef staticdata het volgende:
je zit nu toch niet vanuit huis te fokken he
edit, hoe heeft die fik kunnen ontstaan dan?
Das mooi kut. Hoe is het gebeurd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ja ik zit thuis te fokken.
Alleen zit alles onder het roet, gelukkig is mn pchok het minst aangetast.
Ja opstal en inboedel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef Snakey het volgende:
Dan zal je hele huis wel "lekker" ruiken.
Verzekerd?
Salvage doet geen ruk, die belt alleen de verzekering en gooit een briefje bij de buren door de deur, thats all.quote:
Same here, de OP is zo kort dat het me meer een ONZ-topic leek. Maar idd klote voor je!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:46 schreef ivetje het volgende:
Ow, sorry voor mijn opmerking...nam het niet zo serieus in eerste instantie. Da's wel balen zeg...maar zo te zien ben je (en het huis) er nog redelijk vanaf gekomen.
Nou, niet zelf gedooft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:49 schreef BrandX het volgende:
Da's klote! Hoe heb je het zo snel gedoofd? Als je dat zelf hebt kunnen doen, mag je blij zijn dat je thujsi was, anders had je hele huis er waarscijnlijk aangegaan...![]()
Dat is wel lekker snel. Gelukkig heeft het vuur geen kans gehad op volle hitte te komen. (Zo te zien dan)quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nou, niet zelf gedooft.
Ik lag ff te tukken, ruik wat, dacht: buurman zal wel weer aan het klussen zijn.
"Zal ik me een keer omdraaien, of toch ff ruiken" was mijn volgende gedacht, hoofd uit het raam: niks te ruiken.
Deur open, gigantisch dichte zwarte rook, gelijk naar beneden gerend, mijn ma wakkergemaakt (lag ook te tukken op de bank), gas en stroom eraf en 112 gebeld.
Toen naar buiten gevlucht, politie was er in 1 minuut, brandweer na 4 a 5 minuten.
Heel verstandig van jequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Deur open, gigantisch dichte zwarte rook, gelijk naar beneden gerend, mijn ma wakkergemaakt (lag ook te tukken op de bank), gas en stroom eraf en 112 gebeld.
Toen naar buiten gevlucht, politie was er in 1 minuut, brandweer na 4 a 5 minuten.
In paniek: ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dus jij zou naar buiten hollen zonder dit te doen?
Nee, ik meen het serieusquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dus jij zou naar buiten hollen zonder dit te doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nou, niet zelf gedooft.
Ik lag ff te tukken, ruik wat, dacht: buurman zal wel weer aan het klussen zijn.
"Zal ik me een keer omdraaien, of toch ff ruiken" was mijn volgende gedacht, hoofd uit het raam: niks te ruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |