Spot the Goover :pquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of een andere leuke foto van het werk, ik heb verder ook geen foto´s van hoe het er hier uit ziet. Maakt niet uit, wees creatief en verzin je eigen regels, leeeeef je uuuuit!![]()
veel sterktequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff een berichtje zodat ik dit topic makkelijk terug kan vinden, ben nu bij pagina 20 en daar staat best wel veel bij
die met de blauwe kleding gok ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Spot the Goover :p
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07224/Groep.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07224/Groep2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Is niet zo moeilijk trouwens. Dit zijn foto's die maandag tijdens de laatste act van Pinkpop zijn genomen. Betekend dus dat iedereen brak was
Ik fix een plaatje van mn werk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nope, ik ben in het zwart, die in het blauw is steffi, die zit nu naast mij.
mijn werkplaats is als volgt, ik zit met steffi en tilman aan een tafel. mijn chef een tafel verder. tegenover mij zit onze office manager
Links met dat groene shirt toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Spot the Goover :p
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07224/Groep.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07224/Groep2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Is niet zo moeilijk trouwens. Dit zijn foto's die maandag tijdens de laatste act van Pinkpop zijn genomen. Betekend dus dat iedereen brak was
Gezelligquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is ikke. en ja, er hangt hier permanente kerstverlichting.
Blink 182 - What's My Age Againquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:20 schreef Sok41 het volgende:
Sorry even tussendoor, dit nummer op 3fm nu. Is toch van offspring of blink, ik weet het niet meer.. Gaten in mn geheugen ;|
Niet zoveel aan de pillen zitten dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:20 schreef Sok41 het volgende:
Sorry even tussendoor, dit nummer op 3fm nu. Is toch van offspring of blink, ik weet het niet meer.. Gaten in mn geheugen ;|
Staat dat niet op de website van 3FM zelf dan? I kweet dam SlamFM dat wel heeft namelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:20 schreef Sok41 het volgende:
Wij ook niet, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
Wat gaan jullie weer snel!
Ik heb het de komende tijd druk..dus zal niet veel meer posten
HOIquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
langzaam!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
Je moet eerst even een stukje typend zingen, heb hier geen 3fmquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:20 schreef Sok41 het volgende:
Hehe, ik doe niet aan de pillen.. Dat gaat mij net weer tever, met een borrel en een paf schop ik het al een eindquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Niet zoveel aan de pillen zitten dus.
wij gaan helemaal niet meer snel hoor. wij zijn alleen nog maar inhoudelijk bezig en hoiquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
wij hebben hier een nieuwe weg ingeslagenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
bij speelt DJ tiesto nu 'live from alexandrapalace in Londen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
op Qmusic is destiny's child bezig![]()
Op de site van 3FM staat het wel, bij 'gedraaid'. Of anders tijdens het nummer linksboven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef denB het volgende:
[..]
Staat dat niet op de website van 3FM zelf dan? I kweet dam SlamFM dat wel heeft namelijk.
Heb geen radio hiero, luister naar mn iPad
op www.nederland.fm kan je een heleboel radiozenders ontvangenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je moet eerst even een stukje typend zingen, heb hier geen 3fm
Wij blijven nog wel ffquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er vandoor.. Ik heb vanavond een wedstrijd dus ietsjes eerder naar huis toe
succes ermeequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er vandoor.. Ik heb vanavond een wedstrijd dus ietsjes eerder naar huis toe
Balanced scorecard hebben wij ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb nu twee van de drie kritiekpunten gedaan. moet nu alleen nog ff aangeven: Wat is je aanbeveling op deze algemeenheden. Waar doet de provincie het goed en waar niet? het gaat hierbij om de BSC en het INK-model
Om de WAT?!?!?!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb nu twee van de drie kritiekpunten gedaan. moet nu alleen nog ff aangeven: Wat is je aanbeveling op deze algemeenheden. Waar doet de provincie het goed en waar niet? het gaat hierbij om de BSC en het INK-model
leuk, maar ik heb helemaal geen aanbevelingen hieropquote:
Balanced Scorecard, die andere ken ik nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef denB het volgende:
[..]
Om de WAT?!?!?!
Nooit van gehoord, maar ook MBO
als ik zou weten waar je het over hebt zou ik je graag helpenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar presteren ze dan op alle onderdelen van de BSC goed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuk, maar ik heb helemaal geen aanbevelingen hierop
Wij zullen U gaan missen, mijn lieve heerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
Mijn laatste uur als stagiair is aangebroken
over welke van deze twee de provincie voor zichzelf het beste kan gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als ik zou weten waar je het over hebt zou ik je graag helpen![]()
Ik ben 20 geen 30quote:
Zoow zoow zoow, hierna volgt het ''echte'' werk. Wanneer begin je daar eigenlijk?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
zit je nou af te tellen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
dit is het INK-model:quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef DaFan het volgende:
INK-model is simpel, maar kheb er niet zo 1-2-3 voorbeeld van, sorry.
we zullen je missen kerelquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
ik was je 1 post voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:38 schreef DaFan het volgende:
INK:
[afbeelding]
Of kan je zelf ook Googlen
Don't become a stranger on the forums mate !quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
zie: Aan alle stage slowchatters!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hoezo zijn er modjes langsgekomen dan?!Heb ik weer gemist hoor
!!
En jullie gaan wel snel! Mijn laatste actieve was 189, en toen 193, 196 en nu weer 198! En de laatste twee zijn niet actief! Alleen een stomme
Mja.. Waar hebben we het over dan? Over school of stage? Of mag het beide?
School is kut, stage is leuk! Heb een nieuwe klas erbij gekregen, docent overspannen, krijg extra betaald! En had dit al vertelt
Ja vertel vooral nog effe dat we zo snel gaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hoezo zijn er modjes langsgekomen dan?!Heb ik weer gemist hoor
!!
En jullie gaan wel snel! Mijn laatste actieve was 189, en toen 193, 196 en nu weer 198! En de laatste twee zijn niet actief! Alleen een stomme
Mja.. Waar hebben we het over dan? Over school of stage? Of mag het beide?
School is kut, stage is leuk! Heb een nieuwe klas erbij gekregen, docent overspannen, krijg extra betaald! En had dit al vertelt
ik kom echt nog wel terug hoor, tijdens het vakantiewerk, en volgende week kom ik ook écht wel ff buurten om de vorderingen te volgen van de rest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Sehnsucht, jij ook natuurlijk bedankt voor je inbreng hier![]()
veel suc6 met je toekomstige werkzaamheden
![]()
Jammer dat stage voorbij is, maar gelukkig kan ik hier als vaste redacteur aan de slag. En ja, ik kom af en toe nog wel eens langs om het leed te delenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:33 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, leuk dat je stage voorbij is? Kom je af en toe nog eens zwaaien hier?
Haha sorry! Ik had mijn post al ge-edit, was in de war met iemand andersquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben 20 geen 30
Ik ben idd die jongen met de Blauwe trui aanMaarja.. 1 blik op mijn fobo en je haalt mij er zo uit.. (aangezien ik daar ook ergens die trui aan heb
)
Ik ben het hier volledig mee eens, maar om de verplichte discussie te openen:quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Sehnsucht, jij ook natuurlijk bedankt voor je inbreng hier![]()
veel suc6 met je toekomstige werkzaamheden
![]()
Het leed dat werken heetquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jammer dat stage voorbij is, maar gelukkig kan ik hier als vaste redacteur aan de slag. En ja, ik kom af en toe nog wel eens langs om het leed te delen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja vertel vooral nog effe dat we zo snel gaan
maakt niet uit, heb je nog wat discussieerbaars?quote:
Thanks, dat is duidelijk!quote:
playerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Toedeledokie!Ik blijf wel posten in je fb
Volgens mij wel.. Ik blijf in ieder geval nog een tijdje! geen zomervakantie voor mij!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben het hier volledig mee eens, maar om de verplichte discussie te openen:
De volgende die vertrekt is Remcore denk ik, of niet?
Wat zal ik op mijn pannenkoeken eten? Ik moet nu al eten, moet zo werken!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
maakt niet uit, heb je nog wat discussieerbaars?
uhuquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks, dat is duidelijk!
Nou, dan moeten we ons maar bewijzen hè?!
Hoe gaat het bij jullie?
Ik heb eindelijk mijn assessement af, morgen inleveren
ik heb wel vakantie, maar eerst nog effetjes werken om wat geld te verdienenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Ik blijf in ieder geval nog een tijdje! geen zomervakantie voor mij!![]()
Ik zit hier volgend jaar ook nog!! Wel een lange zomervakantie, maar 28 augustus ofzo begint mijn nieuwe stagejaar! Zelfde school, andere klassen!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pfoe, ben zelf wel aan vakantie toe eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Ik blijf in ieder geval nog een tijdje! geen zomervakantie voor mij!![]()
Nice!!! 20 juni zijn jullie dus klaar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
uhu![]()
Goed goed, gisteren naar school geweest. Gesprek gehad met onze begeleider, paar kleine dingen nog veranderen/aanpassen/toevoegen.
7 juni presenteren voor t bedrijf en 20 juni voor school![]()
Ik ga daarna een jaar naar Zweden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pfoe, ben zelf wel aan vakantie toe eigenlijk.
heel goed, altijd gezelligquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik kom echt nog wel terug hoor, tijdens het vakantiewerk, en volgende week kom ik ook écht wel ff buurten om de vorderingen te volgen van de rest.
ik ben over een maandje ook klaar, maar dan kom ik nog ff langsquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jammer dat stage voorbij is, maar gelukkig kan ik hier als vaste redacteur aan de slag. En ja, ik kom af en toe nog wel eens langs om het leed te delen
* ReMcOrE levert z'n scriptie 11 juni in, heeft 25 juni verdediging en 5 juli diploma uitreiking... de 2 weken tussen inleveren en verdedigen gebruikt hij voor de voorbereiding en voor een afsluitende presentatie op het bedrijf!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
ik ga naar huis toe, heb vandaag genoeg gedaanquote:
Damzkieee wel, ikke nog nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nice!!! 20 juni zijn jullie dus klaar?Beter joh
Graag gedaan Sehnquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef Sehnsucht het volgende:
Ik ga er vandoor.
allen bedankt dat jullie me door m'n laatste stagedagen hebben geholpen![]()
tot vanavond![]()
![]()
Wel zeuren dat je niet wordt uitgezwaaid, en nu doe ik het, en dan blijf je weer stiekem langer. Oh oh oh, erg gecompliceerd allemaalquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ben nog lang niet weg, nog 2 maanden vakantiewerk![]()
Doen wequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
@ Sehn en Fresh: t was een eer jullie gekend te hebben en kom nog ff keer terug!!
haha, handigquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef denB het volgende:
YAY!
Geweldig probleem atm op de zaak
Twee servers die niet samen willen werken
En, waren ze er blij meequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef lienelien het volgende:
Ik heb vanochtend m'n stageverslag ingeleverd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |