abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49964121
Ik had al een gruwelijke hekel aan lui die wit poeder in hun neus moeten snuiven om zich stoerder en cooler dan de rest te voelen, maar na gisteren een docu te hebben gezien over coke en de ellende die dit teweeg brengt in landen als (in dit geval) Colombia, kan ik die junkies wel helemaal schieten. Complete dorpen worden daar verjaagd, mensen vermoord door de guerillebeweging die de hele cokeindustrie in handen heeft. En cokegebruikers in Nederland zijn daar direct mede verantwoordelijk voor. Van mij mag bezit dan ook direct VEEL strenger bestraft worden, met een onvoorwaardelijke gevangenisstraf bijvoorbeeld. Jammer genoeg zijn de meeste coke-snuivers geestelijk te beperkt om de gevolgen van hun gebruik te overzien en zullen daarom niet snappen dat ze er mee moeten stoppen.

Hopelijk volgen hieronder nog serieuze reacties, maar fok kennende zal dit ijdele hoop zijn. Toch verzoek ik jullie nogmaals om alsjeblieft je best te doen.

Codesnuivers
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49964197
De meeste snuivers zitten in de upperclass.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:13:26 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49964230
Nog even over die kinderarbeid-gympies van jou he..?
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:14:07 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49964258
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:

Codesnuivers :r
1snuivers

:')

OT, je hebt gelijk, het is afschuwelijk :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_49964269
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef ANWB het volgende:
Typisch een opmerking van iemand die geen idee heeft wat 'upper class' nou precies inhoudt. De meeste cokesnuivers zijn junks en jong uitgaanspubliek etc. Jouw uitspraak is typisch een van iemand die ook gelooft dat de meeste hoerenlopers "bankdirecteuren, managers, ministers, etc" zijn.

Bovendien maakt het niet uit WIE het precies zijn, ze moeten gewoon allemaal ermee kappen want ze zijn allemaal even schuldig.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:15:33 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49964306
welcome to globall economie, de een zn lijn is de ander zn venijn....
Ecosia
pi_49964357
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

-blabla-
Hoe moet je het dan betalen!
50 euro per gram
2 gram per dag x 30 dagen=3000 euro per maand

Ik ken veel rijke mensen en meeste doen het.
pi_49964360
Junkies die coke snuiven? Mogen ze wel veel straatkrantjes verkopen dan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:17:45 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49964378
Nou, dan moet je maar niet in Hilversum komen kijken, want dan klopt er niks meer van, dat van die junks en jong uitgaanspubliek .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49964388
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef L.Denninger het volgende:
Nog even over die kinderarbeid-gympies van jou he..?
Die opmerking was te verwachten. Altijd als je over drugs begint zijn er figuren die het bagatalliseren door zaken op te noemen die OOK niet in orde zijn. Echter is dat niet echt een argument VOOR drugsgebruik imo.

Uiteraard is er ook zoiets als kinderarbeid. Echter is het voor mij onmogelijk om te controleren bij elk kledingstuk dat ik koop of het wellicht door kinderhanden is gemaakt. Als het bekend wordt / is dat een bepaald merk kinderarbeid inzet dan koop ik daar zeker niks meer van. Volgens mij is daar tegenwoordig echter best veel controle op.
Overigens vind ik een kind laten werken iets minder erg dan mensen die opgejaagd en vermoord worden.
pi_49964406
In Volendam wonen idd alleen maar miljonairs.
pi_49964417
Zo'n lijntje is wel makkelijk.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49964427
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef ANWB het volgende:

[..]

Hoe moet je het dan betalen!
50 euro per gram
2 gram per dag x 30 dagen=3000 euro per maand

Ik ken veel rijke mensen en meeste doen het.
Dat zegt veel over de kringen waarin jij verkeert dan Maar nogmaals, wie precies die gebruikers zijn doet er eigenlijk niet toe.

Ik zou geen product willen consumeren waarvan bekend is dat er dagelijks mensen voor vermoord worden.
pi_49964550
quote:

[..]

Bovendien maakt het niet uit WIE het precies zijn, ze moeten gewoon allemaal ermee kappen want ze zijn allemaal even schuldig.
Wat een onzin!
Ik gebruik niet, ik verhandel het niet en vraag er niet na/om......

Hoezo allemaal schuldig?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:23:14 #15
169150 Stakky
Pazz douche
pi_49964563
Er zijn meerdere producten waarvoor dagelijks mensen/dieren vermoord worden voor een financieel gewin. Dus als ik af en toe lekker m'n neus vol wil blaffen moet ik dat toch zelf weten :w
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:23:41 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49964582
Pfff ja... karaktervernietigende synthethische ego... Overrated ook...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:25:17 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49964629
mmm, lekker hamburgertje.... DAG REGENWOUD
Ecosia
pi_49964665
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Stakky het volgende:
Er zijn meerdere producten waarvoor dagelijks mensen/dieren vermoord worden voor een financieel gewin. Dus als ik af en toe lekker m'n neus vol wil blaffen moet ik dat toch zelf weten :w
Noem eens wat produkten waarvoor dagelijks mensen vermoord worden dan?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:26:26 #19
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49964673
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat zegt veel over de kringen waarin jij verkeert dan Maar nogmaals, wie precies die gebruikers zijn doet er eigenlijk niet toe.

Ik zou geen product willen consumeren waarvan bekend is dat er dagelijks mensen voor vermoord worden.
Stop es met autorijden en electriciteit verbruiken dan... Stop ook maar met het dragen van merken
die hun producten in 3de wereldlanden laten maken, en stop ook maar met het eten en drinken
van een boel producten...
B-FliP Youtube Channel
pi_49964695
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:22 schreef ANWB het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Ik gebruik niet, ik verhandel het niet en vraag er niet na/om......

Hoezo allemaal schuldig?
Begrijpend lezen met ZE bedoel ik de gebruikers.
pi_49964705
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het geld dat in mijn portemonnee zit...
pi_49964708
quote:

[..]

Ballen/kleding/enz maken.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49964715
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Stop es met autorijden en electriciteit verbruiken dan... Stop ook maar met het dragen van merken
die hun producten in 3de wereldlanden laten maken, en stop ook maar met het eten en drinken
van een boel producten...
Voor mijn bezine en electriciteit worden dagelijks mensen vermoord?
pi_49964733
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef Koewam het volgende:

[..]

Het geld dat in mijn portemonnee zit...
je bent beroepsmoordenaar?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:28:40 #25
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_49964738
bwehehehehe
****snuif****

Wat wil je in godsnaam bereiken met dit kansloze klaagtopic...
T is rommel en ik zou t nooit gebruiken... maar jij draait door..

Daarnaast, "echte junks" gebruiken geen coke.. das veel te duur
Die zitten allemaal aan de speed enzo, kost ze niks...

Meestal wordt t gebruikt als party drug.. van mij mogen ze, als ik t maar niet zie...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:29:01 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49964754
Jamaar zonder kan ik het gejammer van onze klanten niet aan
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_49964760
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ballen/kleding/enz maken.
Voor kleding worden dagelijks mensen vermoord? Waarom en waar precies?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:29:13 #28
169150 Stakky
Pazz douche
pi_49964768
quote:

[..]

Weet je hoe teak hout gewonnen wordt?
Batarijen uit elkaar gehaald worden in india.
Bloed diamanten ooit van gehoord?

Hoe groot wil je die lijst hebben?
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_49964769
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Irak?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:29:48 #30
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49964791
quote:

[..]

Dan stop maar met leven..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_49964799
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef jpg97 het volgende:
Jamaar zonder kan ik het gejammer van onze klanten niet aan
Misschien moet je eens wat aan dat beroerde servicelevel doen dan
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:30:06 #32
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49964800
quote:
Typisch een opmerking van iemand die geen idee heeft wat 'upper class' nou precies inhoudt. De meeste cokesnuivers zijn junks en jong uitgaanspubliek etc. Jouw uitspraak is typisch een van iemand die ook gelooft dat de meeste hoerenlopers "bankdirecteuren, managers, ministers, etc" zijn.
Er is weldegelijk een hele grote groep upperclass die (zeker om opgewonden te raken
en om te presteren) coke gebruiken... Vooral acteurs en in sales/management wordt
er veel gebruikt...
quote:
lol, iedereen is hypocriet...
B-FliP Youtube Channel
pi_49964807
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan moet je maar niet in Hilversum komen kijken, want dan klopt er niks meer van, dat van die junks en jong uitgaanspubliek .
Hoezo doet iedreen het tegenwoordig?
pi_49964896
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef Stakky het volgende:

[..]

Laat me maar eens bewijs zien dan. Teak komt van plantages en diamanten koop ik niet.

Maar dan nog; is de beschikbaarheid van andere produkten waarvoor gemoord wordt, een rechtvaardiging om ook maar drugs te gebruiken waarvoor gemoord wordt?

Zullen we dan maar in de wilde weg mensen op straat gaan verkrachten en vermoorden? Tenslotte worden er toch al dagelijks mensen verkracht en vermoord..
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:32:59 #35
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49964897
Echt zo'n topic wat al 241276451728416 x voorbij is gekomen met oneindige welles en nietes discussies
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:33:19 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49964910
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Ruzie het volgende:

[..]

Hoezo doet iedreen het tegenwoordig?
Vervang het jong maar door oud, om mee te beginnen!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49964923
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef denka het volgende:
Echt zo'n topic wat al 241276451728416 x voorbij is gekomen met oneindige welles en nietes discussies
Lekker simpel he, je nergens druk om maken? Blijf dan gewoon weg
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:34:28 #38
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49964946
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat aan dat beroerde servicelevel doen dan

weet jij iets wat ik niet weet?

*snuif*

PieAir
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:35:07 #39
31101 _Led_
pi_49964962
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Voor je benzine absoluut. Hele dorpen worden verdreven, en zo niet langzaam vergiftigd.
Mensen worden vermoord om hun land in te pikken.

En dat allemaal zodat jij zonder zorgen in je V8 6.0liter naar de supermarkt kan rijden.
Ik op mensen zoals jij die via proxy andere mensen vermoorden

zzz
pi_49965030
quote:

En waarom worden er mensen vermoord? Juist omdat bepaalt is dat het een illegale substantie is, legaliseer het zodat het via normale economische kanalen verhandeld kan worden en klaar. Het is een feit dat het gebruik niet stopt door het te verbieden en dat het gebruik niet toeneemt bij legalisering.
pi_49965037
quote:
Ik had al een gruwelijke hekel aan lui die wit poeder in hun neus moeten snuiven om zich stoerder en cooler dan de rest te voelen, maar na gisteren een docu te hebben gezien over coke en de ellende die dit teweeg brengt in landen als (in dit geval) Colombia, kan ik die junkies wel helemaal schieten. Complete dorpen worden daar verjaagd, mensen vermoord door de guerillebeweging die de hele cokeindustrie in handen heeft. En cokegebruikers in Nederland zijn daar direct mede verantwoordelijk voor. Van mij mag bezit dan ook direct VEEL strenger bestraft worden, met een onvoorwaardelijke gevangenisstraf bijvoorbeeld. Jammer genoeg zijn de meeste coke-snuivers geestelijk te beperkt om de gevolgen van hun gebruik te overzien en zullen daarom niet snappen dat ze er mee moeten stoppen.

Hopelijk volgen hieronder nog serieuze reacties, maar fok kennende zal dit ijdele hoop zijn. Toch verzoek ik jullie nogmaals om alsjeblieft je best te doen.

Codesnuivers
Het zijn niet de gebruikers die direct verantwoordelijk zijn voor deze misstanden, maar de regeringen van landen die het leiver in de illegaliteit houden zodat er nog goed aan te verdienen is. Bij legalisering ervan zouden veel van dit soort misstanden uitgeband worden. Helaas is dat helemaal niet wat regeringen willen. Keuze vrijheid voor mensen, niets daarvan.
De drugshandel is een multimiljarden industrie, die gebaat is bij illegaliteit. Dat houdt de prijzen kunstmatig hoog. En iedereen probeert een zo groot mogelijk deel van die koek te bemachtigen, en daar zitten genoeg regeringsleiders en andere witteb oordencriminelen bij.
Er zijn zat mensen die legaal geld verdienen aan de drugshandel.
Verder gebruiken mensen al drugs sinds we rechtop kunnen lopen. We deden het toen, we doen het nu, en we zullen het altijd doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:38:13 #42
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965058
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lekker simpel he, je nergens druk om maken? Blijf dan gewoon weg
Wat heeft het voor zin om me daar druk om te maken. Denk je dat het helpt? Dan kun je je dagelijks druk maken over alle dingen in de wereld. Want overal gebeurt onrecht, etc..etc..Dan kan je beter stoppen met leven als je je over al die zaken moet druk maken.

Het is helaas zo en het is ook erg. Zo zit de wereld in elkaar, WAKE UP!!! Het is niet alleen bij drugs het gebeurt bij alles. Overal zie je onrecht en mensen die over andere mensen er beter op worden. De een zijn brood is de ander zijn dood. Daar kunnen jij, ik, fok! en de rest van de wereld niks aan doen. Het zal altijd blijven bestaan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:38:38 #43
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965075
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Het zijn niet de gebruikers die direct verantwoordelijk zijn voor deze misstanden, maar de regeringen van landen die het leiver in de illegaliteit houden zodat er nog goed aan te verdienen is. Bij legalisering ervan zouden veel van dit soort misstanden uitgeband worden. Helaas is dat helemaal niet wat regeringen willen. Keuze vrijheid voor mensen, niets daarvan.
De drugshandel is een multimiljarden industrie, die gebaat is bij illegaliteit. Dat houdt de prijzen kunstmatig hoog. En iedereen probeert een zo groot mogelijk deel van die koek te bemachtigen, en daar zitten genoeg regeringsleiders en andere witteb oordencriminelen bij.
Verder gebruiken mensen al drugs sinds we rechtop kunnen lopen. We deden het toen, we doen het nu, en we zullen het altijd doen.
Nuff Said
B-FliP Youtube Channel
pi_49965078
pi_49965209
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef jpg97 het volgende:

[..]

weet jij iets wat ik niet weet?

*snuif*

Sorry ik vergat de

hehe
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:42:16 #46
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_49965213
Mijn gitaar koste waarschijnlijk ¤20 om te maken, hij heeft me jammer genoeg wel ¤500 gekost
pi_49965255
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

het zijn niet de mensen die kinderporno verzamelen, het zijn de makers van kinderporno die kwaad doen

beetje kort door de bocht dus, jouw redenering, nietwaar?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:44:57 #48
79966 dekilo
Stam is ok
pi_49965300
Het is misschien een idee om Mxx Havelaar coke te introduceren.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_49965307
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef denka het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om me daar druk om te maken. Denk je dat het helpt? Dan kun je je dagelijks druk maken over alle dingen in de wereld. Want overal gebeurt onrecht, etc..etc..Dan kan je beter stoppen met leven als je je over al die zaken moet druk maken.

Het is helaas zo en het is ook erg. Zo zit de wereld in elkaar, WAKE UP!!! Het is niet alleen bij drugs het gebeurt bij alles. Overal zie je onrecht en mensen die over andere mensen er beter op worden. De een zijn brood is de ander zijn dood. Daar kunnen jij, ik, fok! en de rest van de wereld niks aan doen. Het zal altijd blijven bestaan.
Als iedereen nergens om zou geven en niemand zou zich ergens druk om maken, dan werd de wereld 1 grote chaos. Dus ik hoop niet dat je serieus bent, anders kan ik slechts aannemen dat je erg simpel in mekaar zit of nog iets te jong bent om een en ander te begrijpen (nofi).
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:46:04 #50
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965341
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef American_Nightmare het volgende:
het zijn niet de mensen die kinderporno verzamelen, het zijn de makers van kinderporno die kwaad doen

Drugs en kinderporno vergelijken... Hoezo kort door de bocht?

Drugs is voor te consumeren, als alcohol (meer dan de helft van de verslaafden
is alcoholverslaafd, en als je me niet geloofd ga maar s kijken in een verslaafden-
opvang)... Als je dat ook zo over kinderporno denkt vind ik dat je behoorlijk ziek in j
e hoofd bent...
B-FliP Youtube Channel
pi_49965358
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waarom worden er mensen vermoord? Juist omdat bepaalt is dat het een illegale substantie is, legaliseer het zodat het via normale economische kanalen verhandeld kan worden en klaar. Het is een feit dat het gebruik niet stopt door het te verbieden en dat het gebruik niet toeneemt bij legalisering.
Ja coke die naast de koffie in de supermarkt ligt, dat lijkt me een goed plan dat is goed voor de volksgezondheid
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:47:23 #52
180869 Clausewitz
Nenn mich Carl.
pi_49965379
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef Stakky het volgende:

[..]

Loos gezever, knuppel.

TS heeft gelijk. Ik snap ook niet waarom iedereen hem aanvalt met als argument "ja maar voor meer dingen worden mensen vermoord", want dat is klare bullshit. Waarom zegt zo'n idioot hier bijvoorbeeld "ballen"? Alsof het leer van een bal mensehuid is.

Opzouten!
"Der Krieg ist also ein Akt der Gewalt, um den Gegner zur Erfüllung unseres Willens zu zwingen."
pi_49965431
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja coke die naast de koffie in de supermarkt ligt, dat lijkt me een goed plan dat is goed voor de volksgezondheid
Ligt sterke drank naast de koffie, liggen medicijnen in de schappen van de supermarkt?
pi_49965449
quote:
-Knip moralistisch lulverhaal-
Dus omdat ik een keer in de 2 maanden een halfje haal werk ik mee aan de onderdrukking van volken in Zuid-Amerika?

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:49:42 #55
31101 _Led_
pi_49965460
quote:

[..]

Nou het zijn toevallig de amerikanen die 2x een atoombom gegooid hebben.
Dus.

om ook maar eens een compleet onlogische vergelijking te maken
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:50:02 #56
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49965475
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry ik vergat de

hehe
Had ik bijna Clint ontslagen door jou

OT:

Drugs
PieAir
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:50:36 #57
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_49965494
quote:

[..]

vertel, welke briljante oplossing heb jij in gedachten dan?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_49965499
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Drugs en kinderporno vergelijken... Hoezo kort door de bocht?
Kut wat ben jij dom.. misschien moet je het woordje "vergelijking" even opzoeken op vandale.nl

Het gaat erom dat niet alleen de bron verantwoordelijk is, maar de hele rij afnemers die daarachter zitten ook. Als jij een TV van Philips koopt en die gaat kapot, neem jij er dan genoegen mee als Philips zegt, sorry het paneel is kapot en dat is van Mirai, dus ga maar bij hun klagen? En waarom denk je dat de minister van defensie erop wordt aangesproken als er drugs gesmokkeld wordt door militairen, omdat hij daar zelf aan mee heeft gewerkt? Nee maar hij is WEL verantwoordelijk. Die verantwoordelijkheid kun je niet zomaar aan de kant schuiven en dat geldt voor bijv. kinderporno PRECIES zo, als voor drugs.
pi_49965537
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:49 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nou het zijn toevallig de amerikanen die 2x een atoombom gegooid hebben.
Dus.

om ook maar eens een compleet onlogische vergelijking te maken
Dat is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk ummnou onredelijk tevens rechtevenredig vervelend..
pi_49965560
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ligt sterke drank naast de koffie, liggen medicijnen in de schappen van de supermarkt?
het gaat erom dat jij ervoor pleit dat het vrij verkrijgbaar moet zijn en dat is absoluut onzin. Coke moet verboden blijven en streng bestreden worden. En waarom, omdat het ZEER schadelijk voor de gezondheid is en ZEER verslavend.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:53:00 #61
31101 _Led_
pi_49965572
quote:

[..]

Koffie is ook een drug, sigaretten verkopen ze ook (nicotine zit qua verslavingsfactor dicht tegen heroine aan), alcohol is gevaarlijker dan hash,wiet en xtc, etc...

Het gaat jou niet om feiten, maar om jouw eigen subjectieve belevingswereldje
zzz
pi_49965597
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

vertel, welke briljante oplossing heb jij in gedachten dan?
Verbieden, zoals nu het geval is. Maar niet meer kleine hoeveelheden gedogen en streng aan blijven pakken. Zodra drugs in landen als Nederland uitgebannen is, hebben ze in landen als Colombia geen afzetmarkt meer. Uiteraard moeten ze in Colombia de productie veel strenger bestrijden.
pi_49965598
quote:

Complete dorpen worden daar verjaagd, mensen vermoord door de guerillebeweging die de hele cokeindustrie in handen heeft.
zelfde is eigenlijk ook het geval met diamanten, ivoor, olie en koffie ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:54:28 #64
31101 _Led_
pi_49965606
Lees dit maar eens : http://www.usatoday.com/news/health/2007-03-23-drug-study_N.htm

En kom dan terug met je geneuzel.
zzz
pi_49965639
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

het gaat erom dat jij ervoor pleit dat het vrij verkrijgbaar moet zijn en dat is absoluut onzin. Coke moet verboden blijven en streng bestreden worden. En waarom, omdat het ZEER schadelijk voor de gezondheid is en ZEER verslavend.
En? Dat is de keuze van de gebruiker, nogmaals het gebruik dring je niet terug door het te verbieden.

Weleens verdiept in de Amerikaanse war on drugs en wat dat heeft betekend voor de beschikbaarheid en de prijs van coke? Denk het niet anders zou je niet zo dom lullen hier, het aanbod steeg gigantisch en de prijs daalde sterk. Kortom repressie werkt averechts, was ook al bekend van de drooglegging overigens.
pi_49965651
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Koffie is ook een drug, sigaretten verkopen ze ook (nicotine zit qua verslavingsfactor dicht tegen heroine aan), alcohol is gevaarlijker dan hash,wiet en xtc, etc...

Doe je weer hetzelfde er zijn andere producten verkrijgbaar die ook ongezond zijn, dus harddrugs moet ook vrij verkrijgbaar zijn? Wat is dat voor drogredenering?

En het gaat me wel degelijk om feiten. De strijd tegen roken is ook in volle gang, dus de regering doet daar al erg veel aan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:56:18 #67
180869 Clausewitz
Nenn mich Carl.
pi_49965659
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef L.Denninger het volgende:
Lees dit maar eens : http://www.usatoday.com/news/health/2007-03-23-drug-study_N.htm

En kom dan terug met je geneuzel.
Wow, rechtstreeks uit het Amerikaanse equivalent van De Telegraaf.

Ik ben overtuigd! Echt! Slotje nu?
"Der Krieg ist also ein Akt der Gewalt, um den Gegner zur Erfüllung unseres Willens zu zwingen."
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:56:48 #68
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965670
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kut wat ben jij dom.. misschien moet je het woordje "vergelijking" even opzoeken op vandale.nl

Het gaat erom dat niet alleen de bron verantwoordelijk is, maar de hele rij afnemers die daarachter zitten ook. Als jij een TV van Philips koopt en die gaat kapot, neem jij er dan genoegen mee als Philips zegt, sorry het paneel is kapot en dat is van Mirai, dus ga maar bij hun klagen? En waarom denk je dat de minister van defensie erop wordt aangesproken als er drugs gesmokkeld wordt door militairen, omdat hij daar zelf aan mee heeft gewerkt? Nee maar hij is WEL verantwoordelijk. Die verantwoordelijkheid kun je niet zomaar aan de kant schuiven en dat geldt voor bijv. kinderporno PRECIES zo, als voor drugs.
haha, pff noemt ie mij dom... Als je een metafoor probeert te maken, maak dan
een goede, eentje die overeenkomt...

is alcoholverslaafd, en als je me niet geloofd ga maar s kijken in een verslaafden-
opvang)... Door middel van illegaliteit worden er juist mensen voor vermoord... Als
je dat ook zo over kinderporno denkt vind ik dat je behoorlijk ziek in je hoofd bent...
B-FliP Youtube Channel
pi_49965695
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

En? Dat is de keuze van de gebruiker, nogmaals het gebruik dring je niet terug door het te verbieden.

Weleens verdiept in de Amerikaanse war on drugs en wat dat heeft betekend voor de beschikbaarheid en de prijs van coke? Denk het niet anders zou je niet zo dom lullen hier, het aanbod steeg gigantisch en de prijs daalde sterk. Kortom repressie werkt averechts, was ook al bekend van de drooglegging overigens.
Dus jij vindt dat wij in Nederland de Amerikaanse wapenwet over zouden moeten nemen? Verbieden helpt immers niet?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:58:41 #70
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_49965731
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Verbieden, zoals nu het geval is. Maar niet meer kleine hoeveelheden gedogen en streng aan blijven pakken. Zodra drugs in landen als Nederland uitgebannen is, hebben ze in landen als Colombia geen afzetmarkt meer. Uiteraard moeten ze in Colombia de productie veel strenger bestrijden.
maar ook dat blijkt in de praktijk niet te werken. Kijk naar de landen waar geen gedoogbeleid is, ook daar blijft handel plaatsvinden. En dat de Colombiaanse overheids strenger zou moeten bestrijden, dat zie ik ook niet gebeuren, veel regeringen in Zuid Amerika zijn nou eenmaal zo corrupt als de pest.

Wat jij dus nu aandraagt is wat jij zou willen dat er gebeurt, maar een reele oplossing is het niet.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:58:46 #71
31101 _Led_
pi_49965734
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Doe je weer hetzelfde er zijn andere producten verkrijgbaar die ook ongezond zijn, dus harddrugs moet ook vrij verkrijgbaar zijn? Wat is dat voor drogredenering?
Je snapt het niet.
De ene harddrugs is vrij verkrijgbaar in de supermarkt en daar heb jij geen problemen mee, maar de andere mag niet van jou - terwijl die aantoonbaar minder schadelijk is en minder problemen veroorzaakt.

Het gaat dus niet om ongezond vs. harddrugs, het gaat om hardere-drugs-die-verkrijgbaar-zijn vs. drugs-die-om-onverklaarbare-reden-wel-illegaal-zijn.
quote:
En het gaat me wel degelijk om feiten. De strijd tegen roken is ook in volle gang, dus de regering doet daar al erg veel aan.
En jij staat te juichen als ze alcohol, koffie en chocolade afschaffen neem ik aan !
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:59:42 #72
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965755
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als iedereen nergens om zou geven en niemand zou zich ergens druk om maken, dan werd de wereld 1 grote chaos. Dus ik hoop niet dat je serieus bent, anders kan ik slechts aannemen dat je erg simpel in mekaar zit of nog iets te jong bent om een en ander te begrijpen (nofi).
Ik zit niet simpel in elkaar ik zeg alleen dat het de realiteit is en ik moet me er volgens jou druk om maken. Dat doe ik niet, denk jij ook telkens bij het eten aan afrika?? Nee dat doe je ook niet. Je wekt de indruk dat zo'n praktijken enkel bij cokehandel gebeuren en voor de rest nergens. Nou nogmaals wake up het gebeurt bij alle drugshandel, Eten, Kleding, Olie, Hout, etc..etc..etc..etc..etc..etc..Waarom maak je daar ook geen topics over, alleen omdat je gister een documentaire hebt gezien. Ga toch weg man, net alsof je het niet wist. Zo van, oohh cokehandel daar gebeuren geen slechte dingen in. Verder is je kortzichtige en eenzijdige reactie wat betreft coke gebruikers ook simpel..

Als je niet wilt mee doen met al die praktijken dan kan je beter stoppen met leven. Of een boerderij beginnen waar je alle producten die je gebruikt zelf maakt want dan weet je pas zeker dat er geen vuiligheid achter zit.

pi_49965779
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:56 schreef B-FliP het volgende:

[..]

haha, pff noemt ie mij dom... Als je een metafoor probeert te maken, maak dan
een goede, eentje die overeenkomt...

opvang)... Door middel van illegaliteit worden er juist mensen voor vermoord... Als
je dat ook zo over kinderporno denkt vind ik dat je behoorlijk ziek in je hoofd bent...
Het was een goede metafoor, betreffende verantwoordelijkheden, maar je snapt het echt niet he

Door legalisering in Nederland ga je echt de mensen in Colombia niet redden die verjaagd en vermoord worden (!!!!)
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:01:09 #74
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965809
quote:

[..]

pi_49965841
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Je snapt het niet.
De ene harddrugs is vrij verkrijgbaar in de supermarkt en daar heb jij geen problemen mee, maar de andere mag niet van jou - terwijl die aantoonbaar minder schadelijk is en minder problemen veroorzaakt.

Het gaat dus niet om ongezond vs. harddrugs, het gaat om hardere-drugs-die-verkrijgbaar-zijn vs. drugs-die-om-onverklaarbare-reden-wel-illegaal-zijn.
[..]

En jij staat te juichen als ze alcohol, koffie en chocolade afschaffen neem ik aan !
Koffie en chocalade met coke vergelijken

Het gaat hier over coke, en niet over andere producten. Of alcohol al dan niet verboden zou moeten zijn is een heel andere discussie.
pi_49965848
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat wij in Nederland de Amerikaanse wapenwet over zouden moeten nemen? Verbieden helpt immers niet?
Ben ik opzich niet zo op tegen zolang het niet de rechten van een ander schaad.

Kinderporno is wat anders, daarmee worden de rechten van een individu geschonden.
pi_49965852
Daarom, gewoon legaliseren. Zijn we van al het gezeik af.
Max havelaar bap enz .
Secrets never die. Only people.
pi_49965909
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:59 schreef denka het volgende:

[..]

Ik zit niet simpel in elkaar ik zeg alleen dat het de realiteit is en ik moet me er volgens jou druk om maken. Dat doe ik niet, denk jij ook telkens bij het eten aan afrika?? Nee dat doe je ook niet. Je wekt de indruk dat zo'n praktijken enkel bij cokehandel gebeuren en voor de rest nergens. Nou nogmaals wake up het gebeurt bij alle drugshandel, Eten, Kleding, Olie, Hout, etc..etc..etc..etc..etc..etc..Waarom maak je daar ook geen topics over, alleen omdat je gister een documentaire hebt gezien. Ga toch weg man, net alsof je het niet wist. Zo van, oohh cokehandel daar gebeuren geen slechte dingen in. Verder is je kortzichtige en eenzijdige reactie wat betreft coke gebruikers ook simpel..

Als je niet wilt mee doen met al die praktijken dan kan je beter stoppen met leven. Of een boerderij beginnen waar je alle producten die je gebruikt zelf maakt want dan weet je pas zeker dat er geen vuiligheid achter zit.

Je mag geen topic maken over bepaalde misstanden, als je geen topics maakt om alle andere misstanden aan te kaarten? Diezelfde zielige reactie geven mensen vaak op goede doelen; waarom aan een goed doel geven als er nog VEEEL andere misstanden zijn waarvoor geen gironummer is? En waarom zeggen die mensen dat? Alleen om zichzelf vrij te pleiten en om lekker hun geld in eigen zak te kunnen houden.
Wil jij je niet druk maken, maak je dan vooral niet druk, maar kom ook niet je puberale houding in dit topic tentoonspreiden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:05:11 #79
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965932
Hebben we hier te maken met een nieuwe baajguardian???

Laat het niet waar zijn
pi_49965936
quote:

[..]

Seconded..
pi_49965947
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben ik opzich niet zo op tegen zolang het niet de rechten van een ander schaad.

Kinderporno is wat anders, daarmee worden de rechten van een individu geschonden.
En iemand die een kogel door zijn kop krijgt omdat ie kritiek op de guerillabeweging heeft gehad die de cokehandel in handen heeft wordt niet geschonden in zijn rechten?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:06:27 #82
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965976
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je mag geen topic maken over bepaalde misstanden, als je geen topics maakt om alle andere misstanden aan te kaarten? Diezelfde zielige reactie geven mensen vaak op goede doelen; waarom aan een goed doel geven als er nog VEEEL andere misstanden zijn waarvoor geen gironummer is? En waarom zeggen die mensen dat? Alleen om zichzelf vrij te pleiten en om lekker hun geld in eigen zak te kunnen houden.
Wil jij je niet druk maken, maak je dan vooral niet druk, maar kom ook niet je puberale houding in dit topic tentoonspreiden.
Nou TS wanneer stop je dan met die ubersimpele, kortzichtige reacties te plaatsen van jou?????

donderdag 31 mei 2007 @ 15:06:29 #83
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965978
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Het was een goede metafoor, betreffende verantwoordelijkheden, maar je snapt het echt niet he

Door legalisering in Nederland ga je echt de mensen in Colombia niet redden die verjaagd en vermoord worden (!!!!)
Triest figuur... Dat je mij niet wil snappen en dat je continu een discussie probeert
te beinvloeden door je negatief tegen je gesprekspartner uit te laten is een teken
dat je een enorm zwak persoon bent... Om t je ff duidelijk te maken, het boeit me
geen flikker als je mij of wie dan ook probeert slecht te laten voelen...

Door legalisering (totale legalisering is t beste) ga je de kweek en de verkoop naar
de legale landen halen... Er komt concurentie en controle... Dus goede kwaliteit,
lage prijs, en betere arbeidsvoorzieningen / wetten, en last but not least, belastingen...
B-FliP Youtube Channel
pi_49965981
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Daarom, gewoon legaliseren. Zijn we van al het gezeik af.
Max havelaar bap enz .
Vuurwapens ook legaliseren dan, net als in Amerika?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:07:16 #85
31101 _Led_
pi_49966010
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Het is echt een sport voor je he, posts verkeerd interpreteren

Ik vergelijk alcohol en nicotine met andere drugs.

Koffie is ook een drug ja, chocolade is ook verslavend.
Of jij als zelfbenoemd huiskamer-expert een andere mening hebt boeit me niet zo veel, dit zijn gewoon standaard feiten waar elke wetenschapper het over eens is.
quote:
Het gaat hier over coke, en niet over andere producten. Of alcohol al dan niet verboden zou moeten zijn is een heel andere discussie.
Ho ho, jij was degene die begon met "ik wil geen spullen waarvoor gemoord wordt".
Als mensen dan een waslijst andere spullen opnoemen die jij ook gebruikt waarvoor hetzelfde geldt, wil je daar gewoon aan voorbji gaan.

Als iemand dan zegt dat het gezeik eromheen komt doordat het illegaal is,
begin jij te schimpen met "dan moet het zeker in de supermarkt liggen".
Als ik dan aantoon dat er al hardere drugs - zoals alcohol - in de supermarkt liggen en dat jij daar geen problemen mee hebt,
zeg je simpelweg dat ik het daar niet over moet hebben ?

Kut he, als je onder tafel geluld wordt en je weet geen argumenten meer te verzinnen
"Ja nou moet je gewoon je mond houden en ik luister lekker toch niet meer"
zzz
pi_49966012
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee, dat is totaal iets anders. Daar moet je weer een apart topic over maken dan.
Secrets never die. Only people.
pi_49966026
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef denka het volgende:

[..]

Nou TS wanneer stop je dan met die ubersimpele, kortzichtige reacties te plaatsen van jou?????

Wie is er nou simpel? Jij: Laten we ons nergens druk om maken, want het maakt toch niet uit.

En mij kortzichtig noemen... jij zal het nooit ver schoppen in dit leven ben ik bang
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:09:17 #88
31101 _Led_
pi_49966074

"American_Nightmare aan de harddrugs"
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:09:22 #89
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49966076
Ik vind anti-drugs campagnes zo kansloos.
Mensen die totaal geen besef hebben van waar ze het nou precies over hebben, en dan met extreme voorbeelden komen om hun gelijk aan te tonen.

Als coke gemaakt zou worden, door Calvé en het zou geen moordende bendes met zich mee brengen.. is het dan nog steeds erg? En zo ja, waarom?
Omdat mensen er kapot aan gaan? Moet je iedereen beschermen die met 150 kilo nog steeds bij de Mac zit te vreten? De samenleving hoeft zulke mensen niet, dus dat zijn sowieso al outcasts. Die mensen graven hun eigen graf. Er zijn letterlijk miljoenen mensen die zich ook aan de drugs wagen maar waar jij het niet van weet. Functioneren perfect, wat zeg ik, op sommige tijden zelfs beter.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_49966083
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Triest figuur... Dat je mij niet wil snappen en dat je continu een discussie probeert
te beinvloeden door je negatief tegen je gesprekspartner uit te laten is een teken
dat je een enorm zwak persoon bent... Om t je ff duidelijk te maken, het boeit me
geen flikker als je mij of wie dan ook probeert slecht te laten voelen...

Door legalisering (totale legalisering is t beste) ga je de kweek en de verkoop naar
de legale landen halen... Er komt concurentie en controle... Dus goede kwaliteit,
lage prijs, en betere arbeidsvoorzieningen / wetten, en last but not least, belastingen...
Oke ook vuurwapens legaliseren dus. En heroine niet te vergeten... EN kinderporno
pi_49966123
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En iemand die een kogel door zijn kop krijgt omdat ie kritiek op de guerillabeweging heeft gehad die de cokehandel in handen heeft wordt niet geschonden in zijn rechten?
Uiteraard wel, is domweg moord. (snap overigens niks van je redenatie, staat namelijk los van drugsgebruik)

Maar dat los je niet op door coke harder aan te pakken, integendeel zoals al is bewezen.

Legaliseer het en je haalt een belangrijke bron van inkomsten weg bij tereurorganisaties. Legaliseren betekend niet dat het vrij verkrijgbaar is, dat is namelijk ook niet zo voor sterke drank en veel medicijnen.
pi_49966127
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]

"American_Nightmare aan de harddrugs"
Niet dat het er iets toe doet verder, maar een paar biertjes in het weekend is TOTAAL niet schadelijk. Elk weekend een lijntje coke daarentegen....
pi_49966155
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oke ook vuurwapens legaliseren dus. En heroine niet te vergeten... EN kinderporno
Je leest ook gewoon niet he?
pi_49966171
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Uiteraard wel, is domweg moord. (snap overigens niks van je redenatie, staat namelijk los van drugsgebruik)

Maar dat los je niet op door coke harder aan te pakken, integendeel zoals al is bewezen.

Legaliseer het en je haalt een belangrijke bron van inkomsten weg bij tereurorganisaties. Legaliseren betekend niet dat het vrij verkrijgbaar is, dat is namelijk ook niet zo voor sterke drank en veel medicijnen.
Legalisatie in Nederland lost niets op.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:12:41 #95
31101 _Led_
pi_49966197
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wederom kom je met die fantastisch debiele vergelijkingen waar je onderhand om bekend staat.

Ze zouden domheid illegaal moeten maken, dat had ons deze discussie met jou bespaard.
zzz
pi_49966202
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Legalisatie in Nederland lost niets op.
nee daar is Nederland te klein voor maar het zou een goed begin zijn.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:13:42 #97
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49966215
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet dat het er iets toe doet verder, maar een paar biertjes in het weekend is TOTAAL niet schadelijk. Elk weekend een lijntje coke daarentegen....
Hahaha, vertel dat maar eens aan de huisarts...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:15:04 #98
31101 _Led_
pi_49966254
quote:

[..]

Elk weekend een lijntje coke is ook totaal niet schadelijk.
Elk weekend een paar gram er doorheen raggen wel natuurlijk,
net zoals elk weekend 5 flessen tequila achterover slaan vrij slecht is.
zzz
pi_49966255
quote:

[..]

Als alcohol niet gevaarlijk is dan is coke het al helemaal niet.

Zou je je niet eerst eens gaan verdiepen in een onderwerp?
pi_49966257
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Wederom kom je met die fantastisch debiele vergelijkingen waar je onderhand om bekend staat.

Ze zouden domheid illegaal moeten maken, dat had ons deze discussie met jou bespaard.
Omdat jij te simpel bent om vergelijkingen te snappen, ben ik dom? VMBO klantje zeker?
pi_49966277
Ja, lekker
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_49966292
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Elk weekend een lijntje coke is ook totaal niet schadelijk.
Elk weekend een paar gram er doorheen raggen wel natuurlijk,
net zoals elk weekend 5 flessen tequila achterover slaan vrij slecht is.
Tuurlijk elk weekend een lijntje coke is heel gezond. Blijf maar vooral doorgaan dan... jij komt er wel
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:16:28 #103
31101 _Led_
pi_49966297
a> "Ja ik ben tegen sigaretten"
b> "Nou, ik vind dat mensen zelf moeten mogen uitmaken of ze roken"
a> "GADVERDAMME DUS JE WIL OOK KINDERPORNO LEGALISEREN !!!"

zzz
pi_49966305
quote:

[..]

alcohol is neurotoxisch
pi_49966313
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:19:02 #106
31101 _Led_
pi_49966340
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Tuurlijk elk weekend een lijntje coke is heel gezond. Blijf maar vooral doorgaan dan... jij komt er wel
Wie zegt dat ik dat doe ?
En waar zeg ik dat het gezond is ?

Ik zeg alleen dat 1 lijntje niet slecht is.
Net zoals 1 glas bier.

En ik zeg dat 1 lijntje wat anders is dan een paar gram in je neus duwen,
net zoals 1 biertje iets anders is dan je helemaal kapotzuipen.

Maar als jij je dus elke avond helemaal kapot wilt zuipen en graag alcoholist wilt zijn,
ga vooral zo door, jij komt er wel

Ik hoop dat je moeder trots is op je alcoholisme, loser
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:19:04 #107
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49966341
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Omdat jij te simpel bent om vergelijkingen te snappen, ben ik dom? VMBO klantje zeker?
Ach jongen, zo discussies voeren is gewoon nutteloos, en je denkt dat je er mensen mee hebt?

Ga lekker op een zolderkamertje hangen joh...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:19:17 #108
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49966351
quote:

[..]

Lachwekkend dit, van die kortzichtige mensen die niet weten waar ze over praten. Ze leven in een eigen kortzichtige wereldje met hun eigen uberdomme denkbeelden en durven hun horizon niet te verbreden wat betreft hun denkbeelden want wat zij denken is immers de waarheid.

Alcohol is ook DRUGS en Alcohol is een van de grootste misschien wel de grootste boosdoeners op de aarde.

Je moet je werk eens wat beter doen alvorens je steeds met die kortzichtige simpele antwoorden komt.

donderdag 31 mei 2007 @ 15:21:27 #109
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49966418
We hebben een nieuwe Baaj!! Het is helaas zo, ben je dit vergeten ofzo

donderdag 31 mei 2007 @ 15:22:13 #110
31101 _Led_
pi_49966457
ik zei ook al dat het hem niet om de feiten ging maar om zijn eigen subjectieve belevingswereld.

Zelf denkt ie van niet, maar hij wil liever niet luisteren naar wetenschappelijke artikelen die zijn ongelijk aangeven
Om vervolgens weer opnieuw met zijn eigen onjuiste huiskamer-specialisten opmerkingen aan te komen, de toetsenbord-held dat ie is
zzz
pi_49966474
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:16 schreef L.Denninger het volgende:
a> "Ja ik ben tegen sigaretten"
b> "Nou, ik vind dat mensen zelf moeten mogen uitmaken of ze roken"
a> "GADVERDAMME DUS JE WIL OOK KINDERPORNO LEGALISEREN !!!"

De strijd tegen tabak is in volle gang. En voor wat betreft alcohol; bijna elke Nederlander gebruikt alcohol. Slechts een HEEL klein percentage is probleemdrinker, en vaak zijn dat ook nog multiproblem gevallen.
Van de harddrugsgebruikers is ongeveer iedereen een probleemgeval. Ik ken dan ook geen harddrugsgebruikers diie verder volkomen normaal functioneren in de maatschappij.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:25:08 #112
31101 _Led_
pi_49966553
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

De strijd tegen tabak is in volle gang. En voor wat betreft alcohol; bijna elke Nederlander gebruikt alcohol.
O NEE DAN IS HET GEEN DRUG HOOR WANT JE VADER DRINKT HET OOK EN DIE GEBRUIKT GEEN DRUGS !
quote:
Slechts een HEEL klein percentage is probleemdrinker, en vaak zijn dat ook nog multiproblem gevallen.
Er zijn (absoluut en relatief gezien) meer problemen met alcohol-gebruik, -verslaving en -gerelateerde misdrijven dan de rest van de drugs bij elkaar.
Nu jij weer.
quote:
Van de harddrugsgebruikers is ongeveer iedereen een probleemgeval. Ik ken dan ook geen harddrugsgebruikers diie verder volkomen normaal functioneren in de maatschappij.
Je bedoelt, je kent ze wel maar je weet niet wie het zijn.
Er zijn er een hoop meer dan je denken.
Maar dat weet jij niet, omdat ze verder prima functioneren

Cokegebruikers zijn sowieso vaak mensen die goed genoeg moeten kunnen functioneren om behoorlijk goed te verdienen.
Die slimme snelle manager ? Die advocaat ?
Die kerel die miljoenen verdient met z'n eigen bedrijf, maar wel 60 uur in de week werkt ?
zzz
pi_49966567
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef denka het volgende:

[..]

Lachwekkend dit, van die kortzichtige mensen die niet weten waar ze over praten. Ze leven in een eigen kortzichtige wereldje met hun eigen uberdomme denkbeelden en durven hun horizon niet te verbreden wat betreft hun denkbeelden want wat zij denken is immers de waarheid.

Alcohol is ook DRUGS en Alcohol is een van de grootste misschien wel de grootste boosdoeners op de aarde.

Je moet je werk eens wat beter doen alvorens je steeds met die kortzichtige simpele antwoorden komt.

Jij gebruikt regelmatig coke?
pi_49966582
quote:

Van de harddrugsgebruikers is ongeveer iedereen een probleemgeval.
Per definitie, de overheid bestempelt namelijk het gebruik als probleem
quote:
Ik ken dan ook geen harddrugsgebruikers diie verder volkomen normaal functioneren in de maatschappij.
Geen ervaring met beleggingswereld en reclamewereld om maar 2 voorbeelden te noemen?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:26:22 #115
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_49966591
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als alcohol niet gevaarlijk is dan is coke het al helemaal niet.

Zou je je niet eerst eens gaan verdiepen in een onderwerp?

Inderdaad, in die lijst met meest schadelijke drugs die onlangs gepubliceerd is, scoort alcohol veel hoger dan coke. Alcohol is aantoonbaar schadelijker dan coke.
pi_49966606
quote:

[..]

Heb je daar een of ander geod onderzoek voor dat dat zo is.

In belgie staat op bierflesje als een verbodsbord voor zwangere vrouwen afgebeeld. Als een zwangere vrouw geen acohol zou mogen gebruiken dan kan het toch vast niet zo gezond zijn als men ons wilt doen geloven.
pi_49966620
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

O NEE DAN IS HET GEEN DRUG HOOR WANT JE VADER DRINKT HET OOK EN DIE GEBRUIKT GEEN DRUGS !
[..]

Er zijn (absoluut en relatief gezien) meer problemen met alcohol-gebruik, -verslaving en -gerelateerde misdrijven dan de rest van de drugs bij elkaar.
Nu jij weer.
Stel nou dat dat zo is, hoe durf je dan nog glashard te beweren dat legalisering de oplossing is van drugsproblemen, als de volgens jou zo enorm schadelijke drugs alcohol de meeste probleemgevallen kent en juist die drugs legaal is???
pi_49966624
quote:

[..]

De strijd tegen tabak is in volle gang. En voor wat betreft alcohol; bijna elke Nederlander gebruikt alcohol. Slechts een HEEL klein percentage is probleemdrinker, en vaak zijn dat ook nog multiproblem gevallen.
Zou ik eens bij alle hoge functies in de maatschappij kijken, wordt ook veel gebruikt voor presentaties.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:27:26 #119
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49966640
quote:

[..]

Er zijn tig harddrugsgebruikers die volkomen normaal fucntioneren in de maatschappij. Het probleem is je kortzichtige denkbeeld dat je hebt.

En nogmaals, alcohol zorgt voor enorm veel schade en leed op deze wereld en het zou me niks verbazen als deze DRUGS op nummer 1 staat. Misschien staat coke wel op 5

Ga je eens meer verdiepen in deze werelden en ben niet zo simpel en kortzichtig.

donderdag 31 mei 2007 @ 15:29:02 #120
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49966697
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij gebruikt regelmatig coke?
Elke dag een ons
pi_49966701
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Heb je daar een of ander geod onderzoek voor dat dat zo is.

In belgie staat op bierflesje als een verbodsbord voor zwangere vrouwen afgebeeld. Als een zwangere vrouw geen acohol zou mogen gebruiken dan kan het toch vast niet zo gezond zijn als men ons wilt doen geloven.
Zwangere vrouwen mogen ook geen rauwe melk, vlees of vis, terwijl dat voor volwassenen toch echt niet schadelijk is.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:29:30 #122
31101 _Led_
pi_49966714
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Stel nou dat dat zo is, hoe durf je dan nog glashard te beweren dat legalisering de oplossing is van drugsproblemen, als de volgens jou zo enorm schadelijke drugs alcohol de meeste probleemgevallen kent en juist die drugs legaal is???
10000 probleemgevallen meer in Nederland wegen dus niet op tegen 500000 vermoorde mensen in Colombia ?
Want daar ging het je toch om ?

Een nederlander is dus belangrijker dan een Colombiaan ??
Dan wil je zeker ook kinderporno legaliseren
zzz
pi_49966724
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe diep kan je zinken jongen, hoe diep kan je zinken..
pi_49966742
Niets mis met een lijntje op z'n tijd, vooral tijdens presentaties of lastige gesprekken functioneert het bij mij echt als een stationair lopende motor. Geen falen = meer coke halen.

Ik heb zelfs m'n username ernaar vernoemd, goh wat ben ik stoer en cooler ( ) dan de rest.
pi_49966764
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef denka het volgende:

[..]

Er zijn tig harddrugsgebruikers die volkomen normaal fucntioneren in de maatschappij. Het probleem is je kortzichtige denkbeeld dat je hebt.

En nogmaals, alcohol zorgt voor enorm veel schade en leed op deze wereld en het zou me niks verbazen als deze DRUGS op nummer 1 staat. Misschien staat coke wel op 5

Ga je eens meer verdiepen in deze werelden en ben niet zo simpel en kortzichtig.

Alcohol is de meeste gebruikte en meest schadelijke drugs en deze is nog legaal ook. En dan wil je ook nog harddrugs legaliseren? Jij moet de regering in!
pi_49966767
quote:
Slechts een HEEL klein percentage is probleemdrinker, en vaak zijn dat ook nog multiproblem gevallen.
quote:
http://www.stap.nl/opvoeding/feiten_voor_ouders/alcoholgebruik_in_nederland.html
Hoeveel mensen hebben alcoholproblemen?
Volgens een recent onderzoek naar probleemdrinken in Nederland is er bij 10% van de Nederlandse bevolking tussen de 16 en 69 sprake van probleemdrinken (van Dijck en Knibbe 2005). Eén op de 10 Nederlanders drinkt dus niet alleen (te)veel, maar ondervindt daarvan ook allerlei nadelige gevolgen
Ik noem 10% toch echt geen klein percentage meer.
pi_49966768
quote:
Jammer genoeg zijn de meeste coke-snuivers geestelijk
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef ANWB het volgende:
It's a fucking milligram of Sweet'n Low!

-It's definitely weak but I have a feeling if we do
enough of it we'll be okay-
pi_49966779
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef denka het volgende:

[..]

Elke dag een ons
Zoek je een verkoop adresje ? Ik heb volgens mij nog een paar verdwaalde bolletjes in m'n rectum.
pi_49966798
quote:
De strijd tegen tabak is in volle gang.
Gaat ze ook goed af he....

En voor wat betreft alcohol; bijna elke Nederlander gebruikt alcohol. Slechts een HEEL klein percentage is probleemdrinker, en vaak zijn dat ook nog multiproblem gevallen.
Bij twee of meer biertjes per dag ben je al een probleem drinker volgens de geleerde.

Er zijn meer mensen die zo nu en dan een keer snuiven dan je denkt.
pi_49966799
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef pony_pak het volgende:
Niets mis met een lijntje op z'n tijd, vooral tijdens presentaties of lastige gesprekken functioneert het bij mij echt als een stationair lopende motor. Geen falen = meer coke halen.

Ik heb zelfs m'n username ernaar vernoemd, goh wat ben ik stoer en cooler ( ) dan de rest.
Als dat echt zo is dan is het behoorlijk triest met je gesteld.. coke nodig om een presentatie te geven. Dan ben je dus gewoon niet geschikt voor je vak.
pi_49966815
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef pony_pak het volgende:

En je vermoord Colombianen
pi_49966816
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als dat echt zo is dan is het behoorlijk triest met je gesteld.. coke nodig om een presentatie te geven. Dan ben je dus gewoon niet geschikt voor je vak.
Ik had het over school
pi_49966847
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

En je vermoord Colombianen
Ik vermoord colombianen? Nee, dat doe ik niet. Dat doen de drugskartels en de lokale regering en dat belachelijke kutamerika met hun zwaar achterhaalde "war on drugs"...
pi_49966855
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

[..]

Ik noem 10% toch echt geen klein percentage meer.
Is maar net welk onderzoek je erbij pakt. Volgens dat onderzoek ben ik ook een probleemdrinken, omdat ik tijdens een stapavond al snel 10 a 15 glazen bier naar binnen werk. Maar als ik een keer een maand niks drink, heb ik nergens last van hoor. Er is dus absoluut geen sprake van een verslaving.
pi_49966868
quote:

[..]

Ik ken fondsmanagers die miljoenen opleveren voor hun bedrijf die regelmatig een lijntje snuiven op het toilet, ook ongeschikt voor hun vak?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:34:21 #136
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49966879
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Alcohol is de meeste gebruikte en meest schadelijke drugs en deze is nog legaal ook. En dan wil je ook nog harddrugs legaliseren? Jij moet de regering in!
LEZEN LEZEN LEZEN LEZEN

Ik heb nooit gezegt dat je het moet legaliseren. Dan begin jij nu opeens te roepen in elke reactie. Je weet dat je kansloos bent, dat je niet kan discussieren, dat je kortzichtig bent, simpel, je leest niks, je wilt je niet verdiepen in alles, elke reactie van iemand in dit topic haalt je helemaal onderuit en daarom ga je het nu weer zo spelen.

Je bent echt een kansloos simpel figuur met een eigen kortzichtige, uberdomme mening. Je moet eens naar een psychiater of een cubje beginnen met BAAJ.

pi_49966896
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:33 schreef pony_pak het volgende:

[..]

Ik vermoord colombianen? Nee, dat doe ik niet. Dat doen de drugskartels en de lokale regering en dat belachelijke kutamerika met hun zwaar achterhaalde "war on drugs"...
Als gebruiker ben je medeverantwoordelijk. Zonder vraag namelijk ook geen aanbod.
pi_49966900
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Zwangere vrouwen mogen ook geen rauwe melk, vlees of vis, terwijl dat voor volwassenen toch echt niet schadelijk is.
50 jaar geleden deden we daar helemaal niet moeilijk over en kijk eens met hoeveel mensen we nu op de wereld zijn. (ow mischien is het wel een heel klein percantage van de babies lichtelijk gehandicapt geworden, maar weten we de percantages daarvan?)

In frankrijk wordt door vrouwen nog steeds kaas gegeten die van rauwe melk gemaakt wordt, en een wijntje hoort er ook nog steeds gewoon bij. De gezondheidsmaffia is zwaar aan het doorslaan in onze maatschappij.
pi_49966903
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:33 schreef pony_pak het volgende:

[..]

was niet serieus, zie mijn eerdere reactie's
pi_49966913
quote:

[..]

De 1 neemt er een borrel voor en dan anders steekt er nog 1tje op, mensen doen het zichzelf aan. Wie ben jij om de conlusie te trekken dat hij triest is, wat hij gebruikt levert toch schade op aan jouw lichaam..

p.s
Okay, rokende mensen dan maar daar ren je dan maar voor weg..
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:35:20 #141
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49966914
quote:

[..]

Alcohol drinken als je op stap gaat

HOE TRIEST BEN JE DAN

Kan dit nog dommer, dacht dat we alles hadden gehad na Baaj

pi_49966937
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik ken fondsmanagers die miljoenen opleveren voor hun bedrijf die regelmatig een lijntje snuiven op het toilet, ook ongeschikt voor hun vak?
Absoluut ongeschikt. Die worden ook wel buitengeschopt als hun werkgevers erachter komen geloof me
pi_49966957
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als gebruiker ben je medeverantwoordelijk. Zonder vraag namelijk ook geen aanbod.
Het zal ongetwijfeld vreemd klinken, maar al zou ik het niet kopen, het spul is toch al naar Nederland gehaald, dus waarom zou ik daar geen gebruik van maken?
pi_49966974
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:35 schreef denka het volgende:

[..]

Alcohol drinken als je op stap gaat

HOE TRIEST BEN JE DAN

Kan dit nog dommer, dacht dat we alles hadden gehad na Baaj

Lachen met die studentjes als jij.. je komt er nog wel achter hoe het werkelijke leven in elkaar steekt
pi_49966994
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Absoluut ongeschikt. Die worden ook wel buitengeschopt als hun werkgevers erachter komen geloof me
niet zolang ze miljoenen binnenhalen en elk jaar een goed rendement op hun fonds laten zien.
pi_49966997
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef pony_pak het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld vreemd klinken, maar al zou ik het niet kopen, het spul is toch al naar Nederland gehaald, dus waarom zou ik daar geen gebruik van maken?
Waarom zou je geen kinderporno downloaden? Die kinderen zijn toch al verkracht?
pi_49967007
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef L.Denninger het volgende:
ik zei ook al dat het hem niet om de feiten ging maar om zijn eigen subjectieve belevingswereld.

Zelf denkt ie van niet, maar hij wil liever niet luisteren naar wetenschappelijke artikelen die zijn ongelijk aangeven
Om vervolgens weer opnieuw met zijn eigen onjuiste huiskamer-specialisten opmerkingen aan te komen, de toetsenbord-held dat ie is

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_49967008
quote:

[..]

Vaak zijn hun werkgevers ook niet vies van een lijntje
pi_49967035
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jonge, maakk je geen illlusies. Er is geen land op de wereld te noemen waar ze geen drugs gebruiken. Alsof Nederland leading is. Juist door ons drugsbeleid zijn we een van de llanden in de wereld waar je de minste junks hebt.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_49967036
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

niet zolang ze miljoenen binnenhalen en elk jaar een goed rendement op hun fonds laten zien.
Geloof je het zelf? Jij denk zeker ook dat iedereen die in een Mercedes rijdt een paar ton op zijn bankrekening heeft staan?
Iemand met een cokeverslaving zal nooit goed blijven presteren op lange termijn.
pi_49967054
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom zou je geen kinderporno downloaden? Die kinderen zijn toch al verkracht?
Omdat ik walg van kinderporno (en de makers ervan) dus dat argument maakt alle andere argumenten overbodig... Helaas denkt niet iedereen er zo over. Mooie vergelijking trouwens, kinderporno en coke...

*mompelt iets over appels en peren...
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:39:30 #152
31101 _Led_
pi_49967064
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Is maar net welk onderzoek je erbij pakt. Volgens dat onderzoek ben ik ook een probleemdrinken, omdat ik tijdens een stapavond al snel 10 a 15 glazen bier naar binnen werk. Maar als ik een keer een maand niks drink, heb ik nergens last van hoor. Er is dus absoluut geen sprake van een verslaving.
Aha, En mensen die datzelfde hebben met coke ?

O wacht, die bestaan volgens jou natuurlijk helemaal niet
Idereen die dat doet is een junkie, alcohol is de enige drug waar je verstandig mee om kan gaan

Maar jij drinkt dus 15 glazen alcohol op een avond, jij wilt dus kinderporno legaliseren
zzz
pi_49967070
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jonge, maakk je geen illlusies. Er is geen land op de wereld te noemen waar ze geen drugs gebruiken. Alsof Nederland leading is. Juist door ons drugsbeleid zijn we een van de llanden in de wereld waar je de minste junks hebt.
Ik lees net dat 1 op de 10 nederlanders alcoholproblemen heeft, zo goed is ons beleid dus niet?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:40:54 #154
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967107
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lachen met die studentjes als jij.. je komt er nog wel achter hoe het werkelijke leven in elkaar steekt
vertek mij iets over het werkelijke leven..

Iets waar jij nog steeds niet bent achtergekomen en vraag me af als je er ooit achter zal komen. Leef maar verder in je eigen kortzichtige simpele wereldje met je eigen denkbeelden die altijd perfect zijn.

Jij bent enorm grappig echt

donderdag 31 mei 2007 @ 15:41:20 #155
31101 _Led_
pi_49967123
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik lees net dat 1 op de 10 nederlanders alcoholproblemen heeft, zo goed is ons beleid dus niet?
Je geeft net zelf toe dat dat komt door mensen als jij die op zaterdag 15 glazen drinken
probleemjunk
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:42:04 #156
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967149
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Idereen die dat doet is een junkie, alcohol is de enige drug waar je verstandig mee om kan gaan

Maar jij drinkt dus 15 glazen alcohol op een avond, jij wilt dus kinderporno legaliseren

Helaas snapt TS dit niet, vraag me niet waarom maar zulke mensen bestaan..
pi_49967154
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef pony_pak het volgende:

[..]

Omdat ik walg van kinderporno (en de makers ervan) dus dat argument maakt alle andere argumenten overbodig... Helaas denkt niet iedereen er zo over. Mooie vergelijking trouwens, kinderporno met coke vergelijken.

*mompelt iets over appels en peren...
Het is echt vermoeiend om het uit te blijven leggen, maar het gaat er niet om of het drugs, of porno of wapens zijn; het gaat om het feit dat het een schadelijk middel is. En of je als afnemer medeverantwoordelijk bent voor de schade bij productie. En dat is zowel bij kinderporno als drugs het geval. Snap je het nu een beetje?
Beetje zinloos om vergelijkingen te trekken als je ze zo uitgebreid uit moet gaan leggen
pi_49967161
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Je geeft net zelf toe dat dat komt door mensen als jij die op zaterdag 15 glazen drinken
Koning Pintenman..
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:43:28 #159
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49967198
quote:
Hoe naief? Wat voor werk doe jij?

Als jij een miljoenenorder kan binnenslepen door gezellig met een paar klanten in een
kroeg of stripclub een lijntje van ze aan te nemen en meedoet dan geeft ie je een aai
over je bol...

Weet je ook hoeveel er afgeneukt wordt om klanten binnen te halen?

anyways, ik ben die, 'wat ik niet ken/weet bestaat niet, wat ik denk wel, houding' zat...
B-FliP Youtube Channel
pi_49967208
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat alcohol verboden zou moeten zijn.. dus hoe je aan die conclusie komt
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:43:49 #161
31101 _Led_
pi_49967212
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het is echt vermoeiend om het uit te blijven leggen, maar het gaat er niet om of het drugs, of porno of wapens zijn; het gaat om het feit dat het een schadelijk middel is. En of je als afnemer medeverantwoordelijk bent voor de schade bij productie. En dat is zowel bij kinderporno als drugs het geval. Snap je het nu een beetje?
Beetje zinloos om vergelijkingen te trekken als je ze zo uitgebreid uit moet gaan leggen
Net zoals bji nike-schoenen, koffie, benzine, olie, olijven, tropisch hardhout etc.
Nee okee, we hebben 'm hoor.
zzz
pi_49967224
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Jij denk zeker ook dat iedereen die in een Mercedes rijdt een paar ton op zijn bankrekening heeft staan?
Iemand met een cokeverslaving zal nooit goed blijven presteren op lange termijn.
Zo af en toe een lijntje betekend niet meteen dat je verslaafd bent
pi_49967229
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Hoe naief? Wat voor werk doe jij?

Als jij een miljoenenorder kan binnenslepen door gezellig met een paar klanten in een
kroeg of stripclub een lijntje van ze aan te nemen en meedoet dan geeft ie je een aai
over je bol...

Weet je ook hoeveel er afgeneukt wordt om klanten binnen te halen?
Misschien lees jij teveel stripboeken, maar ik werk bij een zeer grote multinational en daar gaat het er een stuk serieuzer aan toe kan ik je vertellen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:45:37 #164
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967263
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misschien lees jij teveel stripboeken, maar ik werk bij een zeer grote multinational en daar gaat het er een stuk serieuzer aan toe kan ik je vertellen.
Zulke mensen als jij zou ik ook in de kelder laten werken en van de domme houden
pi_49967269
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Net zoals bji nike-schoenen, koffie, benzine, olie, olijven, tropisch hardhout etc.
Nee okee, we hebben 'm hoor.
Toon maar aan dat voor Nike schoenen mensen vermoord zijn en ik koop ze nooit meer (niet dat ik dat ooit zal doen.. ).
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:45:52 #166
31101 _Led_
pi_49967270
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat alcohol verboden zou moeten zijn.. dus hoe je aan die conclusie komt
Let op, nou komt ie he :

Jij zegt dat je op zaterdag 15 biertjes drinkt, en je valt daarmee in de categorie probleemdrinkers. Toch wil je alcohol niet verbieden.

Andere mensen zeggen : we nemen wel eens een lijntje, maar we houden het rustig - we vallen niet in de probleemcategorie, er is niks aan de hand.

Deze laatste mensen verklaar jij voor gek, terwijl je niet ziet waar je zelf mee bezig bent - en in welke manier dat te vergelijken is met wat andere mensen doen.

En dan wil je ook nog de hele tijd kinderporno legaliseren
zzz
pi_49967290
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:45 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Let op, nou komt ie he :

Jij zegt dat je op zaterdag 15 biertjes drinkt, en je valt daarmee in de categorie probleemdrinkers. Toch wil je alcohol niet verbieden.

Andere mensen zeggen : we nemen wel eens een lijntje, maar we houden het rustig - we vallen niet in de probleemcategorie, er is niks aan de hand.

Deze laatste mensen verklaar jij voor gek, terwijl je niet ziet waar je zelf mee bezig bent - en in welke manier dat te vergelijken is met wat andere mensen doen.

En dan wil je ook nog de hele tijd kinderporno legaliseren
Voor mijn paar biertjes worden geen mensen vermoord. Voor die paar lijntjes coke wel.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:46:38 #168
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49967291
quote:
Hahahaha, OMG En jij denkt dat ik niet spreek uit praktijk-ervaring?

anyways, ik ben die, 'wat ik niet ken/weet bestaat niet, wat ik denk wel, houding' zat...
B-FliP Youtube Channel
pi_49967304
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik geloof het niet alleen, heb het zelf meegemaakt. Ruim 5 jaar werkervaring bij 1 van de grootste vermogensbeheerders van Nederland.

Kun je trouwens onderbouwen waarom je niet kan presteren op lange termijn? Is namelijk grote onzin, zolang iemand voldoende middelen heeft om buiten zijn drugsgebruik normaal te kunnen leven (gezond eten, drinken etc) is er nog weinig aan de hand met een drugs die redelijk mild is voor je lichaam (in vergelijking met alcohol, heroine).
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:47:18 #170
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967318
quote:

[..]

Een echt Baaj reactie. Psychise gek

Hier neem er nog 1

pi_49967333
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Hahahaha, OMG En jij denkt dat ik niet spreek uit praktijk-ervaring?

Ik ben benieuwd bij welk bedrijf jij werkt dat ze daar hun klanten bij elkaar moeten snuiven en neuken
pi_49967335
quote:

[..]

Ohja, jij weet dat de hoge piefen daarvan niet gebruiken natuurlijk.
pi_49967356
quote:

[..]

Het is overigens ook vermoeiend om uit te leggen dat jij keer op keer de plank volledig misslaat met je vergelijkingen die nergens over gaan. Denk je dat er ook maar iemand, maar dan ook maar IEMAND in de wereld er mee zal zitten als ik 1/2 gram haal bij mijn lokale dealer? Nee, want het is al terechtgekomen bij versnijders en dealers voordat het bij mijn eigen dealer terechtkomt. Hoe je het ook wend of keert... Het spul is er toch wel en als ik het niet neem neemt iemand anders het wel. Ik ben niet verantwoordelijk voor de schade bij de productie. Dan zal je de smokkelaars/versnijders keihard aan moeten pakken en niet de eindgebruiker, want die kan het immers op elke hoek van de straat halen... (ik noem een nieuwe binnenweg als voorbeeld)
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:48:24 #174
31101 _Led_
pi_49967359
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Voor mijn paar biertjes worden geen mensen vermoord. Voor die paar lijntjes coke wel.
En dat is precies waar we weer in de vicieuze discussie-cirkel komen :

dan zeggen we weer : dat is alleen maar omdat het illegaal is, legaliseer het dan.
dan zeg jij weer : "ja moet het dan in de supermarkt liggen naast de koffie zeker".
Dan zeggen wij weer : "Net zoals alcohol bedoel je ?"
En dan zeg jij weer : "Voor alcohol wordt niet gemoord !"
En dan beginnen we weer opnieuw.

zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:48:56 #175
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967379
@TS

Ga je wel eens naar concerten of festivals?
pi_49967385
quote:

[..]

Het verschil is dat door een simpele wetswijziging de schade bij productie van coke weg genomen wordt, legalisering van kinderporno zorgt daar juist niet voor.
pi_49967427
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:47 schreef denka het volgende:

[..]

Een echt Baaj reactie. Psychise gek

Hier neem er nog 1

[afbeelding]
Lees mijn reactie dan nog maar eens, want het is heel logisch hoor. Als afnemer ben jij medeverantwoordelijk voor de schade die dat produkt heeft aangericht. Daarom betaal je ook accijnzen op tabak, benzine etc. (weer een vergelijking maar die snap je toch niet )
pi_49967433
quote:

[..]

Dat is op de afdeling logistiek?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:50:54 #179
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967446
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef pony_pak het volgende:

[..]

Het is overigens ook vermoeiend om uit te leggen dat jij keer op keer de plank volledig misslaat met je vergelijkingen die nergens over gaan.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

dan zeggen we weer : dat is alleen maar omdat het illegaal is, legaliseer het dan.
dan zeg jij weer : "ja moet het dan in de supermarkt liggen naast de koffie zeker".

Zo en nu

donderdag 31 mei 2007 @ 15:51:27 #180
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49967470
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben benieuwd bij welk bedrijf jij werkt dat ze daar hun klanten bij elkaar moeten snuiven en neuken
Ik weet niet ofdat jij van beurzen gehoord hebt waar bedrijven als Intel, Nvidia, ATI, etc
hun nieuwste nieuwtjes aan het bedrijfleven voorstellen? Wat er op die beurzen gebeurt
en op bussinesstrips, dat weet je schijnbaar niet...

En als jij dat kleine bedrijven noemt vraag k me af wat je dan groot noemt...
B-FliP Youtube Channel
pi_49967474
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het verschil is dat door een simpele wetswijziging de schade bij productie van coke weg genomen wordt, legalisering van kinderporno zorgt daar juist niet voor.
Want door legalisering worden geen mensen meer verjaagd en vermoord om grond?
pi_49967491
Goed topic!
pi_49967514
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik weet niet ofdat jij van beurzen gehoord hebt waar bedrijven als Intel, Nvidia, ATI, etc
hun nieuwste nieuwtjes aan het bedrijfleven voorstellen? Wat er op die beurzen gebeurt
en op bussinesstrips, dat weet je schijnbaar niet...

En als jij dat kleine bedrijven noemt vraag k me af wat je dan groot noemt...
Wij zijn een stuk groter dan een Intel of een Nvidia. Misschien geloof je iets teveel in de praatjes van sales mensen
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:53:09 #184
31101 _Led_
pi_49967532
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee, inderdaad.
Door legalisering gaan de prijzen omlaag, wordt de handel geprofessionaliseerd en kan die ook gecontroleerd uitgevoerd worden, kunnen er vakbonden bestaan, etc..

In de illegaliteit blijft het gevaarlijk, dus met hoge prijzen, mensen die onder druk gehouden moeten worden, bewaking etc.
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:53:24 #185
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967538
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lees mijn reactie dan nog maar eens, want het is heel logisch hoor. Als afnemer ben jij medeverantwoordelijk voor de schade die dat produkt heeft aangericht. Daarom betaal je ook accijnzen op tabak, benzine etc. (weer een vergelijking maar die snap je toch niet )
Wie slaat telkens de plank volledig mis. Gaat er geen lichtje branden in je kop als iedereen behalve jij het andere roept?? Snap je dat niet ofzo?? Begin bijna te geloven dat je echt een achterlijke bent. Och wacht ff je hersenen zijn aangetast door je alcohol gebruik.

pi_49967550
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mischien vanwege andere redenen, maar legalisering geeft een boer de vrijheid om coca te verbouwen en zaken te doen met normale bedrijven i.p.v. tereurgroeperingen die de opbrengst gebruiken om hun strijd te financieren.

Waarom denk je dat de maffia niet zo blij was met de opheffing van de drooglegging?
pi_49967559
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wij zijn een stuk groter dan een Intel of een Nvidia. Misschien geloof je iets teveel in de praatjes van sales mensen
Intel is vrij groot hoor

edit:

Omzet Winst $35.7 miljard USD (2006)
Winst Winst $5 miljard USD (2006)
Het bedrijf telde in 2003 78.000 werknemers en vestigingen in meer dan veertig landen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:54:05 #188
31101 _Led_
pi_49967571
quote:

[..]

Aha, en jij denkt dat er binnen dat veel grotere bedrijf dus niemand drugs doet...
Veel plezier in je eigen bubbeltje
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:55:24 #189
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967623
quote:

[..]

En waar werk je dan?
pi_49967630
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef denka het volgende:

[..]

Wie slaat telkens de plank volledig mis. Gaat er geen lichtje branden in je kop als iedereen behalve jij het andere roept?? Snap je dat niet ofzo?? Begin bijna te geloven dat je echt een achterlijke bent. Och wacht ff je hersenen zijn aangetast door je alcohol gebruik.

Meneer is gewoon koppig en wil hoe dan ook z'n gelijk halen, wat op zich een onbegonnen werk is gezien het aantal drugsgebruikers op fok
pi_49967635
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat globale legalisering het probleem verminderd of oplost, maar dat weet je pas achteraf. ZEKER is dat legalisering in Nederland niets uit zal halen voor de situatie in Colombia. Bovendien is het afschuiven van de verantwoordelijkheid die je hebt als eindgebruiker. "Ja de regering doet er niks aan". Nee, maar JIJ dus ook niet. Het enige wat JIJ als gebruiker kunt doen aan de situatie is niet meer gebruiken. En als je dat niet wilt dan ben je misschien toch verslaafder dan je jezelf wilt doen geloven. (overigens een kenmerk van verslaving, hoeveel tabaksverslaafden zeggen elk moment te kunnen stoppen maar dit toch nooit doen?)
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:57:16 #192
31101 _Led_
pi_49967696
Als het hier gelegaliseerd wordt kunnen we het hier toch ook in kassen verbouwen ?
Net zo makkelijk hoor, en dan heb jij eindelijk je zin - een hele hoop colombiaanse boeren verdienen geen geld meer om hun gezin te onderhouden
quote:
(overigens een kenmerk van verslaving, hoeveel tabaksverslaafden zeggen elk moment te kunnen stoppen maar dit toch nooit doen?)
En om het goede voorbeeld te geven ga jij vanaf vandaag een jaar lang geen alcohol drinken.
Oeh, durf je dat niet aan ? Zie je wel dat je een zware alcohol-verslaving hebt !
zzz
pi_49967698
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef denka het volgende:

[..]

ja dat is ook een goed argument wat doe je eigenlijk in deze discussie?
pi_49967722
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar als je dan heel consquent bent moet je meteen stoppen emt autorijden en alle dingen die veel fossiele energie vergen. weet je wel niet hoeveel je het terrosime steunt met de olie.

Dan heb ik het nog niet over waarschijnlijk je spijkerbroeken en thsirts die in sweetshops in thailand of china gemaakt worden, waar mensen ook totaal uitgeknepen worden, maar wij hebben in ieder geval wel broeken. dat er van de winst het meeste bij de tussen handel blijft hangen vergeten we dan maar weer even. Of je zou alleen maar eerlijke kleding moeten dragen

Ow en dan de chocolade waarvan ekeel procenten van de cacao door slaven geplukt wordt.
pi_49967731
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef L.Denninger het volgende:
Als het hier gelegaliseerd wordt kunnen we het hier toch ook in kassen verbouwen ?
Net zo makkelijk hoor, en dan heb jij eindelijk je zin - een hele hoop colombiaanse boeren verdienen geen geld meer om hun gezin te onderhouden
Volgens jou levert de legale drug alcohol enorm veel problemen op, waarom wil je dan in godsnaam coke gaan legaliseren?
pi_49967758
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar als je dan heel consquent bent moet je meteen stoppen emt autorijden en alle dingen die veel fossiele energie vergen. weet je wel niet hoeveel je het terrosime steunt met de olie.

Dan heb ik het nog niet over waarschijnlijk je spijkerbroeken en thsirts die in sweetshops in thailand of china gemaakt worden, waar mensen ook totaal uitgeknepen worden, maar wij hebben in ieder geval wel broeken. dat er van de winst het meeste bij de tussen handel blijft hangen vergeten we dan maar weer even. Of je zou alleen maar eerlijke kleding moeten dragen

Ow en dan de chocolade waarvan ekeel procenten van de cacao door slaven geplukt wordt.
misschien wel maar dat zijn weer andere onderwerpen
pi_49967769
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat globale legalisering het probleem verminderd of oplost, maar dat weet je pas achteraf. ZEKER is dat legalisering in Nederland niets uit zal halen voor de situatie in Colombia. Bovendien is het afschuiven van de verantwoordelijkheid die je hebt als eindgebruiker. "Ja de regering doet er niks aan". Nee, maar JIJ dus ook niet. Het enige wat JIJ als gebruiker kunt doen aan de situatie is niet meer gebruiken. En als je dat niet wilt dan ben je misschien toch verslaafder dan je jezelf wilt doen geloven. (overigens een kenmerk van verslaving, hoeveel tabaksverslaafden zeggen elk moment te kunnen stoppen maar dit toch nooit doen?)
En trouwens meneer de moraalridder. Je zit wel te zeuren over dat geouwehoer in Colombia maar in Nederland heb je ook veel drugsoverlast. Denk aan hennepkwekerijen, xtc labs, growshops die op krediet leveren en dat soort dingen. Daar hoor ik je niet over terwijl je wel zit te zeuren over een kutland wat hier ver vandaan ligt...

Als niemand coke zou kopen zouden de boeren in dat land helemaal niets meer hebben en nog verder naar de klote gaan, dus ja. Dat is wel een vicieuze cirkel inderdaad
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:59:22 #198
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_49967776
Ik hoef geen coke als ik pep si.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:59:37 #199
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49967789
quote:
Heb t zelf gezien (en heb ze horen nuecken in de hotelkamer naast me wat niet echt fijn was)...

En bovendien over druggebruik: Ik gebruik al zeker 8 jaar harddrugs (niet dagelijks, maar een paar
keer in de maand) en zeker 10 jaar softdrugs... Geen ego-drugs als coke maar LSD, MDMA, paddestoelen
DMT en salvia, maar ben bovendien zeer succesvol en zeer geschikt in het werk dat ik doe en wordt
er goed voor betaald, en krijg aanbiedingen zat om me hier weg te laten kopen...

Verder ben Ik DJ en produceer muziek, en heb heel veel lol in t leven... Iemand die beweert dat ik
niet zou kunnen functioneren is gewoon uit z'n nek aan t lullen...

Je mist gewoon de nodige ervaring om hier ook maar iets over te zeggen...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:00:27 #200
31101 _Led_
pi_49967816
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat hebben we al 20x gezegd, maar het gaat hem daar eigenlijk helemaal niet om, hij is gewoon anti-coke.
En dat is zijn goed recht natuurlijk, maar dan zie ik het graag wel op basis van feiten en argumenten en niet op basis van de verhaaltjes die zijn moeder hem heeft verteld toen ie 8 was.
zzz
pi_49967851
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En om het goede voorbeeld te geven ga jij vanaf vandaag een jaar lang geen alcohol drinken.
Oeh, durf je dat niet aan ? Zie je wel dat je een zware alcohol-verslaving hebt !
Zoals ik al zei.. er gaan genoeg weken voorbij dat ik helemaal geen alcohol drink
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:01:38 #202
31101 _Led_
pi_49967860
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Volgens jou levert de legale drug alcohol enorm veel problemen op, waarom wil je dan in godsnaam coke gaan legaliseren?
Volgens jou is coke zo slecht, terwijl alcohol nog VEEL meer problemen veroorzaakt.
Waarom wou jij alcohol dan niet verbieden ????

Legaliseren om die arme colombianen van jou te helpen natuurlijk, of wou je die soms allemaal dood hebben ?
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:02:36 #203
31101 _Led_
pi_49967899
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Zoals ik al zei.. er gaan genoeg weken voorbij dat ik helemaal geen alcohol drink
Er zijn genoeg mensen die alleen af en toe op een feestje eens 'drugs' doen.
Dus ook 'eens in de paar weken / maanden'.

Maar dat waren volgens jou junkies...
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:02:53 #204
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49967902
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

ja dat is ook een goed argument wat doe je eigenlijk in deze discussie?
Als er 9 man iets anders roepen dan moet er toch een besef komen dat je ergens fout zit of snap je dat niet. Face it gelijk zal je nooit krijgen, nooit mensen op andere gedachten krijgen en ga zo maar door. Wat je wel doet is dat je jezelf alleen maar achterlijker, kortzichtiger, dommer en simpeler maakt bij de andere users.

Je bent echt lachwekkend Dat zulke mensen bestaan

pi_49967916
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heb t zelf gezien (en heb ze horen nuecken in de hotelkamer naast me wat niet echt fijn was)...

En bovendien over druggebruik: Ik gebruik al zeker 8 jaar harddrugs (niet dagelijks, maar een paar
keer in de maand) en zeker 10 jaar softdrugs... Geen ego-drugs als coke maar LSD, MDMA, paddestoelen
DMT en salvia, maar ben bovendien zeer succesvol en zeer geschikt in het werk dat ik doe en wordt
er goed voor betaald, en krijg aanbiedingen zat om me hier weg te laten kopen...

Verder ben Ik DJ en produceer muziek, en heb heel veel lol in t leven... Iemand die beweert dat ik
niet zou kunnen functioneren is gewoon uit z'n nek aan t lullen...

Je mist gewoon de nodige ervaring om hier ook maar iets over te zeggen...
Wat moet ik verstaan onder 'goed betaald'? Wat eerlijk gezegd waag ik het te betwijfelen..
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 16:03:42 #206
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_49967930
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Er gaan ook genoeg weken voorbij dat ik geen harddrugs gebruik. Als je recreatief gebruikt maakt het toch niet uit. Dat andere mensne hebben geleden voor mijn snuifje, daar kan ik niks aan doen.

Mijn zaak is het vanaf dat ik het van een dealer koop.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:03:42 #207
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49967931
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:00 schreef L.Denninger het volgende:
Dat hebben we al 20x gezegd, maar het gaat hem daar eigenlijk helemaal niet om, hij is gewoon anti-coke.
En dat is zijn goed recht natuurlijk, maar dan zie ik het graag wel op basis van feiten en argumenten en niet op basis van de verhaaltjes die zijn moeder hem heeft verteld toen ie 8 was.
Ik ben ook anti-coke... Toch ben ik het totaal oneens met zijn motiveringen, standpunten, en denkwijzen...

En ja, gewoon in een gesprek een discussie met hem aangaan is niet mogelijk omdat hij als hij weet
dat ie ergens op gewezen wordt mensen naar beneden probeert te halen...

t is nog gewoon een klein jong...
B-FliP Youtube Channel
pi_49967968
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef denka het volgende:

[..]

Als er 9 man iets anders roepen dan moet er toch een besef komen dat je ergens fout zit of snap je dat niet. Face it gelijk zal je nooit krijgen, nooit mensen op andere gedachten krijgen en ga zo maar door. Wat je wel doet is dat je jezelf alleen maar achterlijker, kortzichtiger, dommer en simpeler maakt bij de andere users.

Je bent echt lachwekkend Dat zulke mensen bestaan

Het gaat er mij helemaal niet om om gelijk te krijgen, ik wou alleen maar mensen wijzen op mijn punt. Blijkbaar zijn de cokegebruikers zo gehecht aan hun poedertje dat het ze niet interesseert dat er mensen voor worden vermoord. Een echte ich habe es nicht gewusst-mentaliteit. Triest hoor.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:04:59 #209
31101 _Led_
pi_49967977
Yup..

Als je 'm met feiten, artikelen en cijfers om zijn oren slaat doet ie gewoon alsof ie 't niet hoort,
om even later gewoon weer dezelfde oude onzin te gaan verkondigen.
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:05:34 #210
31101 _Led_
pi_49967998
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het gaat er mij helemaal niet om om gelijk te krijgen, ik wou alleen maar mensen wijzen op mijn punt. Blijkbaar zijn de cokegebruikers zo gehecht aan hun poedertje dat het ze niet interesseert dat er mensen voor worden vermoord. Een echte ich habe es nicht gewusst-mentaliteit. Triest hoor.
Net zoals jij met je schoenen, kleren, koffie, chocola, benzine, olijven etc bedoel je ?
Voorlopig ben jij ook nog eens de enige die toegeeft het niet erg te vinden dat ie in de alcohol-probleemcategorie valt
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:05:58 #211
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49968011
quote:

[..]

Jij bent echt niet goed in je kopf, blijf eens van dat bier af gestoorde gek.

pi_49968024
quote:

[..]

Wanneer ga je eens echt de reactie's lezen i.p.v. deze kortzichtige onzin plaatsen?
pi_49968034
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik ben ook anti-coke... Toch ben ik het totaal oneens met zijn motiveringen, standpunten, en denkwijzen...

En ja, gewoon in een gesprek een discussie met hem aangaan is niet mogelijk omdat hij als hij weet
dat ie ergens op gewezen wordt mensen naar beneden probeert te halen...

t is nog gewoon een klein jong...
Volgens mij staat dit topic bol van de persoonlijke aanvallen richting mij dus of het nou aan mij ligt dat een discussie niet mogelijk is

Maar blijkbaar is de heerdende opinie op fok dus dat het geen reet uitmaakt als er mensen in een ver land sterven, als men hun wekelijkse snuifje maar binnen krijgt. Zoals gezegd; triest.
pi_49968052
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar blijkbaar is de heerdende opinie op fok dus dat het geen reet uitmaakt als er mensen in een ver land sterven, als men hun wekelijkse snuifje maar binnen krijgt. Zoals gezegd; triest.
Dat is dus nergens te lezen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:07:29 #215
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49968061
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat moet ik verstaan onder 'goed betaald'? Wat eerlijk gezegd waag ik het te betwijfelen..
Zoek maar op wat er in mijn vakgebied, wat ERP-beheer, systeem/netwerkspecialist,
applicatiebeheer ongeveer verdient wordt...
B-FliP Youtube Channel
pi_49968065
Welke documentaire was dat eigenlijk, TS?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:07:48 #217
31101 _Led_
pi_49968069
quote:
Jou maakt het alleen uit als het om coke gaat,
dat mensen stervern voor jouw koffie, benzine, chocola, kleren en olijven interesseert jou geen fuck, en je wilt ook nog eens kinderporno legaliseren
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:08:11 #218
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49968089
quote:

[..]

Volgens mij staat dit topic bol van de persoonlijke aanvallen richting mij dus of het nou aan mij ligt dat een discussie niet mogelijk is
Het wordt steed gekker

EN WIE ZOU DAT LIGGEN DAT EEN DISCUSSIE NIET MOGELIJK IS???

JAAAA AAN WIE??

Er is maar 1 goed antwoord

pi_49968097
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Net zoals jij met je schoenen, kleren, koffie, chocola, benzine, olijven etc bedoel je ?
Voorlopig ben jij ook nog eens de enige die toegeeft het niet erg te vinden dat ie in de alcohol-probleemcategorie valt
Komt ie weer met z'n lijstje. Noem dan eens concrete bronnen waarin je een en ander aantoont ipv zomaar wat te roepen. Naar mijn weten worden er niet massaal mensen vermoord voor de schoenenproductie maar wellicht weet jij me te overtuigen?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:08:48 #220
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49968107
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef denka het volgende:
Het wordt steed gekker

JAAAA AAN WIE??

Is t geen kloon van Braun?
B-FliP Youtube Channel
pi_49968118
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef denka het volgende:

[..]

Het wordt steed gekker

JAAAA AAN WIE??

Van jou heb ik nog niet 1 normale reactie gezien, dus het antwoord is "denka" ?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:09:43 #222
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49968142
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Is t geen kloon van Braun?
Eerder van Baajguardian. Dat was ook zon gestoorde gek. Die moeten samen een clubje beginnen ofzo.
pi_49968143
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef ruud.nl het volgende:
pi_49968169
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is dus nergens te lezen.
Daar gaat dit topic dus wel over. Maar men probeert het onderwerp steeds te verplaatsen naar al dan niet schadelijke gevolgen van coke en andere middelen. Offtopic dus.
pi_49968183
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef ruud.nl het volgende:
Gisteren bij de Ikon dacht ik.. docu van Paul Rosenmuller.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:11:01 #226
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49968184
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Van jou heb ik nog niet 1 normale reactie gezien, dus het antwoord is "denka" ?
LEZEN maar dat is bij jou teveel gevraagt. Ik heb in het begin normale serieuze reacties geplaatst maar die passen niet in je straatje en zijn niet te begrijpen voor je met je kortzichtige, simpele denkbeelden.

pi_49968205
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef denka het volgende:

[..]

LEZEN maar dat is bij jou teveel gevraagt. Ik heb in het begin normale serieuze reacties geplaatst maar die passen niet in je straatje en zijn niet te begrijpen voor je met je kortzichtige, simpele denkbeelden.

Jouw geschreeuw kennen we nu wel
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:11:31 #228
31101 _Led_
pi_49968206
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Komt ie weer met z'n lijstje. Noem dan eens concrete bronnen waarin je een en ander aantoont ipv zomaar wat te roepen. Naar mijn weten worden er niet massaal mensen vermoord voor de schoenenproductie maar wellicht weet jij me te overtuigen?
Chocola en koffie is algemeen bekend. (Kijk eens wat Max Havelaar anders doet dan de rest ?)
Benzine hoef ik ook niet nader uit te leggen denk ik ?

En ach, kinderarbeid interesseert jou dus ook niet ?
zzz
pi_49968209
ik vind t ook maar een kutdrugs

en de situatie in colombie met kinderarbeid vergelijken is een beetje dom.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:11:57 #230
31101 _Led_
pi_49968218
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind t ook maar een kutdrugs
Ik ook, veel te duur en het effect is niet eens leuk ofzo.
zzz
pi_49968221
quote:

[..]

De schade bij productie komt in de eerste plaats door de hoeveelheid geld die ermee te verdienen valt. Dat komt niet door de cocaine productie ansich. Zodra je het legaliseert kun je daar prima controle op uitvoeren en de excessen uitbannen. Jij wilt alleen niet in zien dat het illegale karakter van coke, en andere drugs, in de eerste plaats komt door het illegale karakter dat veroorzaakt wordt door regeringen. Die houden de illegaliteit in stand en dus ook de misstanden. Denk je echt dat die tonnen drugs die hier elke week binnen komen puur bestemd zijn voor die 1800 drugsverslaafden die we in Nederland hebben. Als dat echt zo was had het probleem zich zelf wel dood gesnoven. Er zijn gewoon zat mensen die pprima met drugs kunnen omgaan en echt niet na 1 keer gebruik veranderen in een junk. Dat zijn gewoon indianenverhalen.

Een vergelijking met kinderporno en drug slaat de plank totaal mis. In het eerste geval berokken je schade aan een ander individu. Bij drugsgebruik schaad je alleen jezelf, een fundamenteel verschil volgens mij. Ook wapenbezit legaliseren is een totaal ander onderwerp, want weer is een wapen bedoeld om een ander individu mee uit te schakelen. Als jij het wapen op jezelf zou gebruiken zou ik geen moeite met legaliseren hebben.

Als je de hele war on drugs wereld wijd bekijkt moet je tooch wel concluderen dat het een bodemloze put is. Je krijgt het gewoon nooit uit de maatschappij. Er zullen altid mensen experimenteren met drugs. Mensen blijven, gelukkig, nieuwsgierige wezens die graag hun horizon verbreden. Daar hoort ook drugs bij. We zouden al dat geld beter kunnen gebruiken aan armoede bestrijding ipv een niet te winnen strijd. Maar je houdt op deze manier wel hele beroepsgroepen in stand.
pi_49968234
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Chocola en koffie is algemeen bekend. (Kijk eens wat Max Havelaar anders doet dan de rest ?)
Benzine hoef ik ook niet nader uit te leggen denk ik ?

En ach, kinderarbeid interesseert jou dus ook niet ?
[afbeelding]
Wie zegt dat kinderarbeid me niet interesseert? Dit topic gaat over COKE niet KINDERARBEID.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:12:29 #233
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49968240
Nog iets van 70 reacties dan is deze achterlijkheid ook weer ten einde.

Gelukkig.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:13:26 #234
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49968278
En niemand die TS ooit weer serieus zal nemen, als ze dat al deden..
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:14:53 #235
31101 _Led_
pi_49968326
Ik heb liever een drug tegen oorlog dan een oorlog tegen drugs.
zzz
pi_49968331
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De schade bij productie komt in de eerste plaats door de hoeveelheid geld die ermee te verdienen valt. Dat komt niet door de cocaine productie ansich. Zodra je het legaliseert kun je daar prima controle op uitvoeren en de excessen uitbannen. Jij wilt alleen niet in zien dat het illegale karakter van coke, en andere drugs, in de eerste plaats komt door het illegale karakter dat veroorzaakt wordt door regeringen. Die houden de illegaliteit in stand en dus ook de misstanden. Denk je echt dat die tonnen drugs die hier elke week binnen komen puur bestemd zijn voor die 1800 drugsverslaafden die we in Nederland hebben. Als dat echt zo was had het probleem zich zelf wel dood gesnoven. Er zijn gewoon zat mensen die pprima met drugs kunnen omgaan en echt niet na 1 keer gebruik veranderen in een junk. Dat zijn gewoon indianenverhalen.

Een vergelijking met kinderporno en drug slaat de plank totaal mis. In het eerste geval berokken je schade aan een ander individu. Bij drugsgebruik schaad je alleen jezelf, een fundamenteel verschil volgens mij. Ook wapenbezit legaliseren is een totaal ander onderwerp, want weer is een wapen bedoeld om een ander individu mee uit te schakelen. Als jij het wapen op jezelf zou gebruiken zou ik geen moeite met legaliseren hebben.
Bij de drugsproductie worden wel degelijk indivuen geschaad, zie de docu van gisteren.
quote:
Als je de hele war on drugs wereld wijd bekijkt moet je tooch wel concluderen dat het een bodemloze put is. Je krijgt het gewoon nooit uit de maatschappij. Er zullen altid mensen experimenteren met drugs. Mensen blijven, gelukkig, nieuwsgierige wezens die graag hun horizon verbreden. Daar hoort ook drugs bij. We zouden al dat geld beter kunnen gebruiken aan armoede bestrijding ipv een niet te winnen strijd. Maar je houdt op deze manier wel hele beroepsgroepen in stand.
Moorden en verkrachtingen krijg je ook nooit uit een maatschappij. Moet je ze daarom maar niet meer bestrijden?
pi_49968340
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic dus wel over. Maar men probeert het onderwerp steeds te verplaatsen naar al dan niet schadelijke gevolgen van coke en andere middelen. Offtopic dus.
Je bent dus al je eigen strekking van je OP kwijt? Mischien wat minder bier drinken?

De strekking was dat cokegebruikers indirect verantwoordelijk zijn voor slachtoffers in Colombia, dan is de vergelijking met kleding, koffie en chocola treffend.
pi_49968375
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Bij de drugsproductie worden wel degelijk indivuen geschaad, zie de docu van gisteren.
[..]

Moorden en verkrachtingen krijg je ook nooit uit een maatschappij. Moet je ze daarom maar niet meer bestrijden?
Het verschil is je al meerdere malen uitgelegd, wil je het niet snappen of ben je echt niet zo slim?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:17:34 #240
31101 _Led_
pi_49968434
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wie zegt dat kinderarbeid me niet interesseert? Dit topic gaat over COKE niet KINDERARBEID.
Nee, je had het over dat je kotste op mensen die er niks om gaven dat er verderop voor ze gemoord werd.
Vervolgens had ik een lijstje dingen die jij vast ook wel zult gebruiken waar dat ook het geval mee is.
Geef ik wat voorbeelden dat jij dus ook spullen gebruikt waar nare dingen voor gebeuren,
stop jij weer je vingers in je oren en ga je hard "NANANANANA" roepen.

Lul nou niet zo en geef gewoon toe dat je zelf ook genoeg spullen gebruikt waar andere mensen voor hebben moeten lijden.
En wat maakt dat ene nou erger dan die 10 andere dingen ?
Dood is door hoor, of je nou voor iemand anders' benzine bent gestorven of voor iemand anders' coke.

Stap nou eens uit je denkcirkel en zie nou eens dat je zelf ook schuldig bent aan dingen waar jij andere mensen van beschuldigt.
zzz
pi_49968439
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je bent dus al je eigen strekking van je OP kwijt? Mischien wat minder bier drinken?

De strekking was dat cokegebruikers indirect verantwoordelijk zijn voor slachtoffers in Colombia, dan is de vergelijking met kleding, koffie en chocola treffend.
Wellicht is die treffend. Maar wat is je punt precies? Ik mag me niet drukmaken om 'cokeslachtoffer' TENZIJ ik me ook druk maak om 'kledingslachtoffers'?

Ik mag geen geld storten op giro 555 TENZIJ ik eenzelfde bedrag stort op de gironummers van alle andere goede doelen?
pi_49968475
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee, je had het over dat je kotste op mensen die er niks om gaven dat er verderop voor ze gemoord werd.
Vervolgens had ik een lijstje dingen die jij vast ook wel zult gebruiken waar dat ook het geval mee is.
Geef ik wat voorbeelden dat jij dus ook spullen gebruikt waar nare dingen voor gebeuren,

Lul nou niet zo en geef gewoon toe dat je zelf ook genoeg spullen gebruikt waar andere mensen voor hebben moeten lijden.
Dood is door hoor, of je nou voor iemand anders' benzine bent gestorven of voor iemand anders' coke.
nah, de kans dat er iemand voor jouw coke heeft geleden is volgens mij toch echt vele malen groter dan voor je schoenen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:19:21 #243
31101 _Led_
pi_49968489
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wellicht is die treffend. Maar wat is je punt precies? Ik mag me niet drukmaken om 'cokeslachtoffer' TENZIJ ik me ook druk maak om 'kledingslachtoffers'?

Ik mag geen geld storten op giro 555 TENZIJ ik eenzelfde bedrag stort op de gironummers van alle andere goede doelen?
Nou, het is nogal dom om op mensen te kotsen omdat ze iets doen wat jij ook doet
zzz
pi_49968525
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Stap nou eens uit je denkcirkel en zie nou eens dat je zelf ook schuldig bent aan dingen waar jij andere mensen van beschuldigt.
Als jij dit zo logisch vindt, dan is de volgende redenatie net zo logisch: Ik gebruik lekker coke en ik geef er niks om dat er mensen voor moeten sterven, want ik gebruik toch al benzine, en daar sterven ook mensen voor.
pi_49968538
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Zoals al 10 keer gezegd is. Dat komt door de instanhouding van het illegale karakter door overheden die indirect er zelf weer aan verdienen.
quote:
[..]

Onzinnige vergelijkingen, met drugsgebruik schaadt je alleen jezelf en bij moord en verkrachtingen een ander individu. Kom nou niet weer aan met de redernatie dat bij de productie van drugs ook dit soort toestanden voorkomen. Dat is al tig keer beantwoord, maar je wit het niet lezen. Of je kunt dat odnerscheid misschien niet maken.
pi_49968542
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vreemde kronkel heb jij.

Nogmaals jij stelt dat cokegebruik leidt tot misbruik van individueen maar dat geldt dus ook voor genoeg andere producten. Dus is het terecht dat deze door anderen aangehaald worden in dit topic, betekend niet dat jij je niet druk mag maken hierover.
pi_49968564
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nah, de kans dat er iemand voor jouw coke heeft geleden is volgens mij toch echt vele malen groter dan voor je schoenen.
Juist. Daarnaast heb ik bewijs geleverd in de vorm van een docu terwijl ik over die schoenen nog altijd niets gezien heb.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:23:26 #248
31101 _Led_
pi_49968620
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als jij dit zo logisch vindt, dan is de volgende redenatie net zo logisch: Ik gebruik lekker coke en ik geef er niks om dat er mensen voor moeten sterven, want ik gebruik toch al benzine, en daar sterven ook mensen voor.
Nee, dat is jouw manier van denken

Ik ga jou toch ook geen woorden in je mond leggen ?
In de trant van Voor jou zo het heel logisch zijn om te zeggen "Nou ik MAG benzine gebruiken want ik gebruik tenminste geen coke, dus mag er voor mijn benzine best iemand dood !"
zzz
pi_49968628
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zoals al 10 keer gezegd is. Dat komt door de instanhouding van het illegale karakter door overheden die indirect er zelf weer aan verdienen.
Vraag = aanbod, dus de gebruiker is altijd medeverantwoordelijk (overigens ook al 10 keer gezegd).
quote:
[..]

Onzinnige vergelijkingen, met drugsgebruik schaadt je alleen jezelf en bij moord en verkrachtingen een ander individu. Kom nou niet weer aan met de redernatie dat bij de productie van drugs ook dit soort toestanden voorkomen. Dat is al tig keer beantwoord, maar je wit het niet lezen. Of je kunt dat odnerscheid misschien niet maken.
Toch wel
pi_49968630
quote:

[..]

als niemand meer coke wou hebben waren er ook geen coke handelaren mee, als niemand meer kinderporno keek werd het ook niet meer gemaakt.

dat maakt jouw redenatie dus een beetje kort door de bocht nietwaar?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:24:17 #251
31101 _Led_
pi_49968650
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Juist. Daarnaast heb ik bewijs geleverd in de vorm van een docu terwijl ik over die schoenen nog altijd niets gezien heb.
http://www.google.nl/search?q=nike+child+labour

En zeg nou niet "ja maar ik draag geen nike", dit geldt voor net zoveel andere merken en merkloze spullen.
zzz
pi_49968671
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

90% van de kleding hier in Nederland is gemaakt in oosterse landen door kinderen vanaf een jaar of 6.... Volgens mij lijden die toch ook behoorlijk. Zeker als ze niet snel genoeg naar de mening van de baas werken, geen geld of soms echt klappen.
pi_49968678
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

OOhh, nou komt de aap uit de mouw, alleen als meneer de misstanden persoonlijk op de tv ziet dan iis het erg.
Wat niet weet wat niet deert.
Lekker kortzichtig ben jij.
pi_49968685
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef jovink het volgende:

[..]

als niemand meer coke wou hebben waren er ook geen coke handelaren mee, als niemand meer kinderporno keek werd het ook niet meer gemaakt.

dat maakt jouw redenatie dus een beetje kort door de bocht nietwaar?
Mijn post was cynisch.. wat jij zegt is precies wat ik bedoel
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:25:46 #255
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_49968711
Waar veel geld mee te verdienen valt kan je niet zomaar verdrijven vriend !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:25:59 #256
31101 _Led_
pi_49968721
American_Nightmare wil zelfs algemeen bekende feiten niet accepteren als ze niet in z'n straatje passen...

en dan ook nog eens kinderporno willen legaliseren
zzz
pi_49968767
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vraag = aanbod, dus de gebruiker is altijd medeverantwoordelijk (overigens ook al 10 keer gezegd).
Tja en als je het aanbod legaliseert is het heel makkelijk om misstanden uit te bannen. Iets wat er bij jou niet in wilt.
Geef me eens 1 argument waarom coke slechter zou zijn als alcohol en het verdient om iin het illegale circuit te blijven?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:27:51 #258
31101 _Led_
pi_49968796
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja en als je het aanbod legaliseert is het heel makkelijk om misstanden uit te bannen. Iets wat er bij jou niet in wilt.
Geef me eens 1 argument waarom coke slechter zou zijn als alcohol en het verdient om iin het illegale circuit te blijven?
Omdat er mensen voor doodgaan
zzz
pi_49968842
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

OOhh, nou komt de aap uit de mouw, alleen als meneer de misstanden persoonlijk op de tv ziet dan iis het erg.
Wat niet weet wat niet deert.
Lekker kortzichtig ben jij.
natuurlijk niet.. maar als iemand roept dat er voor schoenenproductie op grote schaal gemoord wordt, dan wil ik daar graag enig bewijs voor zien voordat ik dat voor waar aanneem
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:29:29 #260
31101 _Led_
pi_49968863
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

natuurlijk niet.. maar als iemand roept dat er voor schoenenproductie op grote schaal gemoord wordt, dan wil ik daar graag enig bewijs voor zien voordat ik dat voor waar aanneem
Ik heb je net een google-linkje gegeven.
Of wou je zeggen dat je kinderarbeid aanmoedigt ?
zzz
pi_49968870
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Omdat er mensen voor doodgaan
moet jij eens opletten als we alcohol weer gaan verbieden zoals ten tijde van de droooglegging
pi_49968880
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef L.Denninger het volgende:
American_Nightmare wil zelfs algemeen bekende feiten niet accepteren als ze niet in z'n straatje passen...

en dan ook nog eens kinderporno willen legaliseren
geef me eens een linkje waar ik kan lezen dat er voor de schoenenindustrie op grote schaal gemoord wordt?
pi_49968913
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef Superheld het volgende:

[..]

90% van de kleding hier in Nederland is gemaakt in oosterse landen door kinderen vanaf een jaar of 6.... Volgens mij lijden die toch ook behoorlijk. Zeker als ze niet snel genoeg naar de mening van de baas werken, geen geld of soms echt klappen.
heb je ook een bron voor die 90%? geloof er namelijk geen zak van.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:30:50 #264
31101 _Led_
pi_49968936
KOM OP ZEG, het staat hierboven !

cokesnuivers

Hier, dit is het jongetje dat je voetbal maakt.
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:32:31 #265
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_49969009
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

quote:
American_Nightmare zegt het volgende:

Detecteerd inspector snuffel hier hypocrisie?

Heerlijk hoe figuren zoals jij je klem lulllen, ik geniet hier echt van
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_49969020
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef L.Denninger het volgende:
KOM OP ZEG, het staat hierboven !

cokesnuivers

Hier, dit is het jongetje dat je voetbal maakt.
[afbeelding]
die mooie google link van jou geeft wel lekker veel gedateerde hits weer zeg.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:33:03 #267
31101 _Led_
pi_49969034
Hier, een stukje over mensen die vermoord worden zodat jij in je auto boodschappen kunt doen.

http://www.thirdworldtrav(...)ling_OilNigeria.html
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:34:38 #268
31101 _Led_
pi_49969100
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die mooie google link van jou geeft wel lekker veel gedateerde hits weer zeg.
Oh, nou, dan zal het nu wel niet meer gebeuren inderdaad

Maar heb jij dan een link van vandaag over die coke waar mensen voor doodgaan ?
Geen linkje van vorige week svp.
zzz
pi_49969128
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mijn post was cynisch.. wat jij zegt is precies wat ik bedoel
yeah
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:35:46 #270
31101 _Led_
pi_49969164
als die kinderarbeidertjes nou is een beste lijn coke namen !!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:38:04 #272
31101 _Led_
pi_49969225
Hier, over je cola,
bananen,
chocolademelk,
body-produkten,
shampoo,
fast-food en de rest

http://fading-hope.blog-city.com/nestl_supports_killing.htm
zzz
pi_49969257
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Oh, nou, dan zal het nu wel niet meer gebeuren inderdaad

Maar heb jij dan een link van vandaag over die coke waar mensen voor doodgaan ?
Geen linkje van vorige week svp.
ik heb geen link voor je en eerlijk gezegd ook geen zin om te zoeken. heb er een paar documentaires over gezien en verhalen over gelezen. feit is dat die hele economie daar gedomineerd wordt door de coke(productie), dat is in landen als India zeker weten niet het geval.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:39:35 #274
31101 _Led_
pi_49969285
Nu we het punt van "geef maar eens links voor dat lijstje, ik geloof er geen zak van" uit de weg hebben,
kunnen we het weer hebben over hoe schijnheilig het is om te kotsen op mensen die iets doen wat je zelf ook doet - namelijk het gebruiken van produkten waar andere mensen voor hebben moeten lijden ?
Mooi.
zzz
pi_49969297
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:36 schreef jovink het volgende:
als die kinderarbeidertjes nou is een beste lijn coke namen !!
idd, dan werken ze tenminste een beetje door.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:40:43 #276
31101 _Led_
pi_49969324
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik heb geen link voor je en eerlijk gezegd ook geen zin om te zoeken. heb er een paar documentaires over gezien en verhalen over gelezen. feit is dat die hele economie daar gedomineerd wordt door de coke(productie), dat is in landen als India zeker weten niet het geval.
Precies, net zoals het een feit is dat veel produkten gemaakt worden met behulp van kinderarbeid.
En ik deed tenminste nog wel de moeite om dat aan te tonen, dus kom nou niet aan met "je link is 2 jaar oud, die telt niet"
zzz
pi_49969419
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Precies, net zoals het een feit is dat veel produkten gemaakt worden met behulp van kinderarbeid.
En ik deed tenminste nog wel de moeite om dat aan te tonen, dus kom nou niet aan met "je link is 2 jaar oud, die telt niet"
je link is 11 jaar oud telt wel?
mijn punt is dat er voor iedere zoveel paar schoenen vast wel mensen lijden, maar bij lange na niet op dezelfde schaal als bij coke.
pi_49969442
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef ruud.nl het volgende:
Dit is de betreffende documentaire dus:

http://player.omroep.nl/?aflID=4703042&md5=ad555cc4fd6b3e963cee6f6898a3b152

donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:17 #279
31101 _Led_
pi_49969487
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

je link is 11 jaar oud telt wel?
Ik gaf een link naar Google search-results, dus hoe die 11 jaar oud kan zijn ?
quote:
mijn punt is dat er voor iedere zoveel paar schoenen vast wel mensen lijden, maar bij lange na niet op dezelfde schaal als bij coke.
Oh, nee, nou dan is het niet erg he.
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:46:25 #280
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49969529
Tis STIIIILLLLLL aan de overkant....

Tiss stiiiillll aan de overkant!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_49969548
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:45 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik gaf een link naar Google search-results, dus hoe die 11 jaar oud kan zijn ?
[..]
een aantal van die hits bedoel ik natuurlijk pipo.
quote:
Oh, nee, nou dan is het niet erg he.
minder erg ja
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:50:06 #282
31101 _Led_
pi_49969669
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

een aantal van die hits bedoel ik natuurlijk pipo.
Ja, als je 15000 zoekresultaten hebt zullen er vast wel wat oude bij zitten ja.
Je weet hoe internet werkt..?
quote:
minder erg ja
Nou ja, dan mogen we dus allemaal dagelijks schoenen kopen, cola drinken, kfc eten, voetballen kopen, benzine in de auto tanken etc., over die kinderen maken we ons niet druk.
Wat pas echt erg is zijn mensen die eens in de paar maanden een half grammetje coke kopen

zzz
pi_49969694
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tis STIIIILLLLLL aan de overkant....

Tiss stiiiillll aan de overkant!!
makkelijk he? niet meedoen aan een discussie maar gewoon wat achterlijks roepen tussendoor?

Feit blijft dat drugsgebruikers zich hier blijven verschuilen achter "andere erge dingen". Maar ja het is tekenend voor verslaafden dat ze allerlei vreselijke zaken opnoemen om hun eigen gebrek te verdoezelen. Gelukkig ben ik niet zo'n junkie, maar ga ik lekker morgen naar mijn nieuwe grote koopwoning verhuizen en heb ik 2 weken vakantie om daarna aan mijn nieuwe dikke baan te beginnen dat was me allemaal niet gelukt met een cokeverslaving

donderdag 31 mei 2007 @ 16:53:29 #284
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_49969782
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Waar veel geld mee te verdienen valt kan je niet zomaar verdrijven vriend !
dat dus. Heel mooi om hier een beetje te roepen hoe fout je de cokehandel en alle gevolgen wel niet vindt, maar ten eerste zijn de 'maatregelen' zoals jij ze voorstelt ototaal niet realistisch en/of uitvoerbaar. Lekker makkelijk dus om dat als 'standpunt' aan te nemen.

En daarbij komt dat als het niet om drugs gaat, dat het dan wel om een andere handel gaat, want inderdaad, alles waar grof gelod mee te verdienen valt zal dit soort praktijken met zich meebrengen.
pi_49969803
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, dan mogen we dus allemaal dagelijks schoenen kopen, cola drinken, kfc eten, voetballen kopen, benzine in de auto tanken etc., over die kinderen maken we ons niet druk.
Wat pas echt erg is zijn mensen die eens in de paar maanden een half grammetje coke kopen

Die voetballen en schoenen dat zijn uitzonderingen. Er zijn genoeg fabrieken waar schoenen gemaakt worden. Echt niet elke schoen wordt door kinderhandjes gemaakt. Er is echter GEEN plek te vinden waar volkomen legaal zonder dat daar iemand onder lijdt coke gemaakt wordt. Dus dat maakt cokeproductie erger.

Daarnaast voor de 100e keer; wat ben jij zielig dat je je niet druk kan maken om doden door cokeproductie, omdat er ook zoiets als kinderarbeid bestaat, waar je je blijkbaar ook niet druk om maakt. Waarom zou het een het andere uitsluiten??
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:54:05 #286
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49969807
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

makkelijk he? niet meedoen aan een discussie maar gewoon wat achterlijks roepen tussendoor?

Feit blijft dat drugsgebruikers zich hier blijven verschuilen achter "andere erge dingen". Maar ja het is tekenend voor verslaafden dat ze allerlei vreselijke zaken opnoemen om hun eigen gebrek te verdoezelen. Gelukkig ben ik niet zo'n junkie, maar ga ik lekker morgen naar mijn nieuwe grote koopwoning verhuizen en heb ik 2 weken vakantie om daarna aan mijn nieuwe dikke baan te beginnen dat was me allemaal niet gelukt met een cokeverslaving

TRIESTO

Je hebt verloren en zal altijd de grote LOSER blijven zoals je hele leven al.

pi_49969808
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

pi_49969810
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

[..]
ik heb alleen de bovenste paar bekeken.
quote:

volgens mij lijden mensen voor ieder grammetje coke dat gesnoven wordt, terwijl lang niet elke voetbal, schoen, kfc kippebout of wat dan ook door kleine kindjes wordt geproduceerd.
pi_49969855
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:54 schreef denka het volgende:

[..]

TRIESTO

Je hebt verloren en zal altijd de grote LOSER blijven zoals je hele leven al.

Kom morgen eens kijken naar ons nieuwe huis en kijk of je me dan nog een loser vindt je kan ook effe in K&W kijken, daar heb ik een topic! Maar jouw cokehuis is vast veel mooier
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:55:25 #290
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_49969857
quote:

[..]

deze reactie vind ik ook veelzeggend. Wil je nu je 'zaak' verdedigen of fijn (recreatieve) drugsgebruikers bashen, omdat je zelf andere drugs gebruikt die wel maatschappelijk geaccpteerd zijn?

En nee, ik gebruik geen coke
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:56:20 #291
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49969893
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Kom morgen eens kijken naar ons nieuwe huis en kijk of je me dan nog een loser vindt je kan ook effe in K&W kijken, daar heb ik een topic! Maar jouw cokehuis is vast veel mooier

pi_49969912
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat heeft dit nu weer met voetbal te maken?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:58:02 #293
31101 _Led_
pi_49969945
quote:

[..]

Feit blijft dat drugsgebruikers zich hier blijven verschuilen achter "andere erge dingen".
Feit is dat mensen hier toegeven dat er nare dingen gebeuren, maar tenminste niet hun ogen ervoor sluiten.

Als die mensen jou erop wijzen dat je nogal hypocriet bent, omdat je zelf ook genoeg dingen gebruik waarvoor geleden wordt, zeg je dat het daar niet over gaat.

Dat is kortzichtig, dom en hypocriet, simpel.
quote:
Maar ja het is tekenend voor verslaafden dat ze allerlei vreselijke zaken opnoemen om hun eigen gebrek te verdoezelen.
Je bedoelt zoals de hele tijd roepen "Het gaat niet om het feit dat ik 15 bier op een avond drink, het gaat om coke !" enzo ?
quote:
Gelukkig ben ik niet zo'n junkie
Je hebt toegegeven dat je een alcoholprobleem hebt.
quote:
maar ga ik lekker morgen naar mijn nieuwe grote koopwoning verhuizen en heb ik 2 weken vakantie om daarna aan mijn nieuwe dikke baan te beginnen dat was me allemaal niet gelukt met een cokeverslaving
Jou niet nee, een hoop andere mensen hebben het een stuk verder geschopt dan jij terwijl ze best af en toe eens coke gebruiken.
Maar voor jouw doen is dit al best okee hoor.
zzz
pi_49969958
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik heb alleen de bovenste paar bekeken.
[..]

volgens mij lijden mensen voor ieder grammetje coke dat gesnoven wordt, terwijl lang niet elke voetbal, schoen, kfc kippebout of wat dan ook door kleine kindjes wordt geproduceerd.
Sja ik ben bang dat het onmogelijk is om men dit hier aan hun verstand te brengen, aangezien ze de simpelste vergelijking al niet begrijpen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:59:19 #295
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49969994
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sja ik ben bang dat het onmogelijk is om men dit hier aan hun verstand te brengen, aangezien ze de simpelste vergelijking al niet begrijpen.
Juist TS

ZO DOM BEN JIJ!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:59:30 #296
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49970006
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef denka het volgende:

[..]

Juist TS

ZO DOM BEN JIJ!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:59:57 #297
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49970020
Juist TS

ZO DOM BEN JIJ!
pi_49970026
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

deze reactie vind ik ook veelzeggend. Wil je nu je 'zaak' verdedigen of fijn (recreatieve) drugsgebruikers bashen, omdat je zelf andere drugs gebruikt die wel maatschappelijk geaccpteerd zijn?

En nee, ik gebruik geen coke
Mijn punt is allang duidelijk. Mensen die er geen reet om geven die doen verder maar. Ik ben blij dat ik die lui niet tot mijn vriendenkring hoef te rekenen.

Verder bash ik graag drugsgebruikers en vooral diegenen die in dit topic alleen maar lopen te schreeuwen zonder een zinnige bijdrage te leveren (denka).
pi_49970028
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

je discussieert ook wel een beetje op een domme en irritante manier
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:00:19 #300
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49970033
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef denka het volgende:
Juist TS

ZO DOM BEN JIJ!
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:00:52 #301
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49970053
LOSER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')