abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49964121
Ik had al een gruwelijke hekel aan lui die wit poeder in hun neus moeten snuiven om zich stoerder en cooler dan de rest te voelen, maar na gisteren een docu te hebben gezien over coke en de ellende die dit teweeg brengt in landen als (in dit geval) Colombia, kan ik die junkies wel helemaal schieten. Complete dorpen worden daar verjaagd, mensen vermoord door de guerillebeweging die de hele cokeindustrie in handen heeft. En cokegebruikers in Nederland zijn daar direct mede verantwoordelijk voor. Van mij mag bezit dan ook direct VEEL strenger bestraft worden, met een onvoorwaardelijke gevangenisstraf bijvoorbeeld. Jammer genoeg zijn de meeste coke-snuivers geestelijk te beperkt om de gevolgen van hun gebruik te overzien en zullen daarom niet snappen dat ze er mee moeten stoppen.

Hopelijk volgen hieronder nog serieuze reacties, maar fok kennende zal dit ijdele hoop zijn. Toch verzoek ik jullie nogmaals om alsjeblieft je best te doen.

Codesnuivers
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49964197
De meeste snuivers zitten in de upperclass.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:13:26 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49964230
Nog even over die kinderarbeid-gympies van jou he..?
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:14:07 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49964258
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:

Codesnuivers :r
1snuivers

:')

OT, je hebt gelijk, het is afschuwelijk :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_49964269
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef ANWB het volgende:
De meeste snuivers zitten in de upperclass.
Typisch een opmerking van iemand die geen idee heeft wat 'upper class' nou precies inhoudt. De meeste cokesnuivers zijn junks en jong uitgaanspubliek etc. Jouw uitspraak is typisch een van iemand die ook gelooft dat de meeste hoerenlopers "bankdirecteuren, managers, ministers, etc" zijn.

Bovendien maakt het niet uit WIE het precies zijn, ze moeten gewoon allemaal ermee kappen want ze zijn allemaal even schuldig.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:15:33 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49964306
welcome to globall economie, de een zn lijn is de ander zn venijn....
Ecosia
pi_49964357
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

-blabla-
Hoe moet je het dan betalen!
50 euro per gram
2 gram per dag x 30 dagen=3000 euro per maand

Ik ken veel rijke mensen en meeste doen het.
pi_49964360
Junkies die coke snuiven? Mogen ze wel veel straatkrantjes verkopen dan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:17:45 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49964378
Nou, dan moet je maar niet in Hilversum komen kijken, want dan klopt er niks meer van, dat van die junks en jong uitgaanspubliek .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49964388
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:13 schreef L.Denninger het volgende:
Nog even over die kinderarbeid-gympies van jou he..?
Die opmerking was te verwachten. Altijd als je over drugs begint zijn er figuren die het bagatalliseren door zaken op te noemen die OOK niet in orde zijn. Echter is dat niet echt een argument VOOR drugsgebruik imo.

Uiteraard is er ook zoiets als kinderarbeid. Echter is het voor mij onmogelijk om te controleren bij elk kledingstuk dat ik koop of het wellicht door kinderhanden is gemaakt. Als het bekend wordt / is dat een bepaald merk kinderarbeid inzet dan koop ik daar zeker niks meer van. Volgens mij is daar tegenwoordig echter best veel controle op.
Overigens vind ik een kind laten werken iets minder erg dan mensen die opgejaagd en vermoord worden.
pi_49964406
In Volendam wonen idd alleen maar miljonairs.
pi_49964417
Zo'n lijntje is wel makkelijk.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49964427
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef ANWB het volgende:

[..]

Hoe moet je het dan betalen!
50 euro per gram
2 gram per dag x 30 dagen=3000 euro per maand

Ik ken veel rijke mensen en meeste doen het.
Dat zegt veel over de kringen waarin jij verkeert dan Maar nogmaals, wie precies die gebruikers zijn doet er eigenlijk niet toe.

Ik zou geen product willen consumeren waarvan bekend is dat er dagelijks mensen voor vermoord worden.
pi_49964550
quote:

[..]

Bovendien maakt het niet uit WIE het precies zijn, ze moeten gewoon allemaal ermee kappen want ze zijn allemaal even schuldig.
Wat een onzin!
Ik gebruik niet, ik verhandel het niet en vraag er niet na/om......

Hoezo allemaal schuldig?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:23:14 #15
169150 Stakky
Pazz douche
pi_49964563
Er zijn meerdere producten waarvoor dagelijks mensen/dieren vermoord worden voor een financieel gewin. Dus als ik af en toe lekker m'n neus vol wil blaffen moet ik dat toch zelf weten :w
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:23:41 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49964582
Pfff ja... karaktervernietigende synthethische ego... Overrated ook...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:25:17 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49964629
mmm, lekker hamburgertje.... DAG REGENWOUD
Ecosia
pi_49964665
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Stakky het volgende:
Er zijn meerdere producten waarvoor dagelijks mensen/dieren vermoord worden voor een financieel gewin. Dus als ik af en toe lekker m'n neus vol wil blaffen moet ik dat toch zelf weten :w
Noem eens wat produkten waarvoor dagelijks mensen vermoord worden dan?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:26:26 #19
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49964673
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat zegt veel over de kringen waarin jij verkeert dan Maar nogmaals, wie precies die gebruikers zijn doet er eigenlijk niet toe.

Ik zou geen product willen consumeren waarvan bekend is dat er dagelijks mensen voor vermoord worden.
Stop es met autorijden en electriciteit verbruiken dan... Stop ook maar met het dragen van merken
die hun producten in 3de wereldlanden laten maken, en stop ook maar met het eten en drinken
van een boel producten...
B-FliP Youtube Channel
pi_49964695
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:22 schreef ANWB het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Ik gebruik niet, ik verhandel het niet en vraag er niet na/om......

Hoezo allemaal schuldig?
Begrijpend lezen met ZE bedoel ik de gebruikers.
pi_49964705
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het geld dat in mijn portemonnee zit...
pi_49964708
quote:

[..]

Ballen/kleding/enz maken.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49964715
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Stop es met autorijden en electriciteit verbruiken dan... Stop ook maar met het dragen van merken
die hun producten in 3de wereldlanden laten maken, en stop ook maar met het eten en drinken
van een boel producten...
Voor mijn bezine en electriciteit worden dagelijks mensen vermoord?
pi_49964733
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef Koewam het volgende:

[..]

Het geld dat in mijn portemonnee zit...
je bent beroepsmoordenaar?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:28:40 #25
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_49964738
bwehehehehe
****snuif****

Wat wil je in godsnaam bereiken met dit kansloze klaagtopic...
T is rommel en ik zou t nooit gebruiken... maar jij draait door..

Daarnaast, "echte junks" gebruiken geen coke.. das veel te duur
Die zitten allemaal aan de speed enzo, kost ze niks...

Meestal wordt t gebruikt als party drug.. van mij mogen ze, als ik t maar niet zie...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:29:01 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49964754
Jamaar zonder kan ik het gejammer van onze klanten niet aan
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_49964760
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ballen/kleding/enz maken.
Voor kleding worden dagelijks mensen vermoord? Waarom en waar precies?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:29:13 #28
169150 Stakky
Pazz douche
pi_49964768
quote:

[..]

Weet je hoe teak hout gewonnen wordt?
Batarijen uit elkaar gehaald worden in india.
Bloed diamanten ooit van gehoord?

Hoe groot wil je die lijst hebben?
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_49964769
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Irak?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:29:48 #30
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49964791
quote:

[..]

Dan stop maar met leven..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_49964799
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef jpg97 het volgende:
Jamaar zonder kan ik het gejammer van onze klanten niet aan
Misschien moet je eens wat aan dat beroerde servicelevel doen dan
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:30:06 #32
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49964800
quote:
Typisch een opmerking van iemand die geen idee heeft wat 'upper class' nou precies inhoudt. De meeste cokesnuivers zijn junks en jong uitgaanspubliek etc. Jouw uitspraak is typisch een van iemand die ook gelooft dat de meeste hoerenlopers "bankdirecteuren, managers, ministers, etc" zijn.
Er is weldegelijk een hele grote groep upperclass die (zeker om opgewonden te raken
en om te presteren) coke gebruiken... Vooral acteurs en in sales/management wordt
er veel gebruikt...
quote:
lol, iedereen is hypocriet...
B-FliP Youtube Channel
pi_49964807
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan moet je maar niet in Hilversum komen kijken, want dan klopt er niks meer van, dat van die junks en jong uitgaanspubliek .
Hoezo doet iedreen het tegenwoordig?
pi_49964896
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef Stakky het volgende:

[..]

Laat me maar eens bewijs zien dan. Teak komt van plantages en diamanten koop ik niet.

Maar dan nog; is de beschikbaarheid van andere produkten waarvoor gemoord wordt, een rechtvaardiging om ook maar drugs te gebruiken waarvoor gemoord wordt?

Zullen we dan maar in de wilde weg mensen op straat gaan verkrachten en vermoorden? Tenslotte worden er toch al dagelijks mensen verkracht en vermoord..
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:32:59 #35
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49964897
Echt zo'n topic wat al 241276451728416 x voorbij is gekomen met oneindige welles en nietes discussies
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:33:19 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49964910
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Ruzie het volgende:

[..]

Hoezo doet iedreen het tegenwoordig?
Vervang het jong maar door oud, om mee te beginnen!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49964923
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef denka het volgende:
Echt zo'n topic wat al 241276451728416 x voorbij is gekomen met oneindige welles en nietes discussies
Lekker simpel he, je nergens druk om maken? Blijf dan gewoon weg
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:34:28 #38
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49964946
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat aan dat beroerde servicelevel doen dan

weet jij iets wat ik niet weet?

*snuif*

PieAir
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:35:07 #39
31101 _Led_
pi_49964962
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Voor je benzine absoluut. Hele dorpen worden verdreven, en zo niet langzaam vergiftigd.
Mensen worden vermoord om hun land in te pikken.

En dat allemaal zodat jij zonder zorgen in je V8 6.0liter naar de supermarkt kan rijden.
Ik op mensen zoals jij die via proxy andere mensen vermoorden

zzz
pi_49965030
quote:

En waarom worden er mensen vermoord? Juist omdat bepaalt is dat het een illegale substantie is, legaliseer het zodat het via normale economische kanalen verhandeld kan worden en klaar. Het is een feit dat het gebruik niet stopt door het te verbieden en dat het gebruik niet toeneemt bij legalisering.
pi_49965037
quote:
Ik had al een gruwelijke hekel aan lui die wit poeder in hun neus moeten snuiven om zich stoerder en cooler dan de rest te voelen, maar na gisteren een docu te hebben gezien over coke en de ellende die dit teweeg brengt in landen als (in dit geval) Colombia, kan ik die junkies wel helemaal schieten. Complete dorpen worden daar verjaagd, mensen vermoord door de guerillebeweging die de hele cokeindustrie in handen heeft. En cokegebruikers in Nederland zijn daar direct mede verantwoordelijk voor. Van mij mag bezit dan ook direct VEEL strenger bestraft worden, met een onvoorwaardelijke gevangenisstraf bijvoorbeeld. Jammer genoeg zijn de meeste coke-snuivers geestelijk te beperkt om de gevolgen van hun gebruik te overzien en zullen daarom niet snappen dat ze er mee moeten stoppen.

Hopelijk volgen hieronder nog serieuze reacties, maar fok kennende zal dit ijdele hoop zijn. Toch verzoek ik jullie nogmaals om alsjeblieft je best te doen.

Codesnuivers
Het zijn niet de gebruikers die direct verantwoordelijk zijn voor deze misstanden, maar de regeringen van landen die het leiver in de illegaliteit houden zodat er nog goed aan te verdienen is. Bij legalisering ervan zouden veel van dit soort misstanden uitgeband worden. Helaas is dat helemaal niet wat regeringen willen. Keuze vrijheid voor mensen, niets daarvan.
De drugshandel is een multimiljarden industrie, die gebaat is bij illegaliteit. Dat houdt de prijzen kunstmatig hoog. En iedereen probeert een zo groot mogelijk deel van die koek te bemachtigen, en daar zitten genoeg regeringsleiders en andere witteb oordencriminelen bij.
Er zijn zat mensen die legaal geld verdienen aan de drugshandel.
Verder gebruiken mensen al drugs sinds we rechtop kunnen lopen. We deden het toen, we doen het nu, en we zullen het altijd doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:38:13 #42
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965058
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lekker simpel he, je nergens druk om maken? Blijf dan gewoon weg
Wat heeft het voor zin om me daar druk om te maken. Denk je dat het helpt? Dan kun je je dagelijks druk maken over alle dingen in de wereld. Want overal gebeurt onrecht, etc..etc..Dan kan je beter stoppen met leven als je je over al die zaken moet druk maken.

Het is helaas zo en het is ook erg. Zo zit de wereld in elkaar, WAKE UP!!! Het is niet alleen bij drugs het gebeurt bij alles. Overal zie je onrecht en mensen die over andere mensen er beter op worden. De een zijn brood is de ander zijn dood. Daar kunnen jij, ik, fok! en de rest van de wereld niks aan doen. Het zal altijd blijven bestaan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:38:38 #43
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965075
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Het zijn niet de gebruikers die direct verantwoordelijk zijn voor deze misstanden, maar de regeringen van landen die het leiver in de illegaliteit houden zodat er nog goed aan te verdienen is. Bij legalisering ervan zouden veel van dit soort misstanden uitgeband worden. Helaas is dat helemaal niet wat regeringen willen. Keuze vrijheid voor mensen, niets daarvan.
De drugshandel is een multimiljarden industrie, die gebaat is bij illegaliteit. Dat houdt de prijzen kunstmatig hoog. En iedereen probeert een zo groot mogelijk deel van die koek te bemachtigen, en daar zitten genoeg regeringsleiders en andere witteb oordencriminelen bij.
Verder gebruiken mensen al drugs sinds we rechtop kunnen lopen. We deden het toen, we doen het nu, en we zullen het altijd doen.
Nuff Said
B-FliP Youtube Channel
pi_49965078
pi_49965209
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:34 schreef jpg97 het volgende:

[..]

weet jij iets wat ik niet weet?

*snuif*

Sorry ik vergat de

hehe
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:42:16 #46
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_49965213
Mijn gitaar koste waarschijnlijk ¤20 om te maken, hij heeft me jammer genoeg wel ¤500 gekost
pi_49965255
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

het zijn niet de mensen die kinderporno verzamelen, het zijn de makers van kinderporno die kwaad doen

beetje kort door de bocht dus, jouw redenering, nietwaar?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:44:57 #48
79966 dekilo
Stam is ok
pi_49965300
Het is misschien een idee om Mxx Havelaar coke te introduceren.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_49965307
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef denka het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin om me daar druk om te maken. Denk je dat het helpt? Dan kun je je dagelijks druk maken over alle dingen in de wereld. Want overal gebeurt onrecht, etc..etc..Dan kan je beter stoppen met leven als je je over al die zaken moet druk maken.

Het is helaas zo en het is ook erg. Zo zit de wereld in elkaar, WAKE UP!!! Het is niet alleen bij drugs het gebeurt bij alles. Overal zie je onrecht en mensen die over andere mensen er beter op worden. De een zijn brood is de ander zijn dood. Daar kunnen jij, ik, fok! en de rest van de wereld niks aan doen. Het zal altijd blijven bestaan.
Als iedereen nergens om zou geven en niemand zou zich ergens druk om maken, dan werd de wereld 1 grote chaos. Dus ik hoop niet dat je serieus bent, anders kan ik slechts aannemen dat je erg simpel in mekaar zit of nog iets te jong bent om een en ander te begrijpen (nofi).
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:46:04 #50
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965341
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef American_Nightmare het volgende:
het zijn niet de mensen die kinderporno verzamelen, het zijn de makers van kinderporno die kwaad doen

Drugs en kinderporno vergelijken... Hoezo kort door de bocht?

Drugs is voor te consumeren, als alcohol (meer dan de helft van de verslaafden
is alcoholverslaafd, en als je me niet geloofd ga maar s kijken in een verslaafden-
opvang)... Als je dat ook zo over kinderporno denkt vind ik dat je behoorlijk ziek in j
e hoofd bent...
B-FliP Youtube Channel
pi_49965358
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waarom worden er mensen vermoord? Juist omdat bepaalt is dat het een illegale substantie is, legaliseer het zodat het via normale economische kanalen verhandeld kan worden en klaar. Het is een feit dat het gebruik niet stopt door het te verbieden en dat het gebruik niet toeneemt bij legalisering.
Ja coke die naast de koffie in de supermarkt ligt, dat lijkt me een goed plan dat is goed voor de volksgezondheid
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:47:23 #52
180869 Clausewitz
Nenn mich Carl.
pi_49965379
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef Stakky het volgende:

[..]

Loos gezever, knuppel.

TS heeft gelijk. Ik snap ook niet waarom iedereen hem aanvalt met als argument "ja maar voor meer dingen worden mensen vermoord", want dat is klare bullshit. Waarom zegt zo'n idioot hier bijvoorbeeld "ballen"? Alsof het leer van een bal mensehuid is.

Opzouten!
"Der Krieg ist also ein Akt der Gewalt, um den Gegner zur Erfüllung unseres Willens zu zwingen."
pi_49965431
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja coke die naast de koffie in de supermarkt ligt, dat lijkt me een goed plan dat is goed voor de volksgezondheid
Ligt sterke drank naast de koffie, liggen medicijnen in de schappen van de supermarkt?
pi_49965449
quote:
-Knip moralistisch lulverhaal-
Dus omdat ik een keer in de 2 maanden een halfje haal werk ik mee aan de onderdrukking van volken in Zuid-Amerika?

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:49:42 #55
31101 _Led_
pi_49965460
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou het zijn toevallig de amerikanen die 2x een atoombom gegooid hebben.
Dus.

om ook maar eens een compleet onlogische vergelijking te maken
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:50:02 #56
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49965475
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry ik vergat de

hehe
Had ik bijna Clint ontslagen door jou

OT:

Drugs
PieAir
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:50:36 #57
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_49965494
quote:

[..]

vertel, welke briljante oplossing heb jij in gedachten dan?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_49965499
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Drugs en kinderporno vergelijken... Hoezo kort door de bocht?
Kut wat ben jij dom.. misschien moet je het woordje "vergelijking" even opzoeken op vandale.nl

Het gaat erom dat niet alleen de bron verantwoordelijk is, maar de hele rij afnemers die daarachter zitten ook. Als jij een TV van Philips koopt en die gaat kapot, neem jij er dan genoegen mee als Philips zegt, sorry het paneel is kapot en dat is van Mirai, dus ga maar bij hun klagen? En waarom denk je dat de minister van defensie erop wordt aangesproken als er drugs gesmokkeld wordt door militairen, omdat hij daar zelf aan mee heeft gewerkt? Nee maar hij is WEL verantwoordelijk. Die verantwoordelijkheid kun je niet zomaar aan de kant schuiven en dat geldt voor bijv. kinderporno PRECIES zo, als voor drugs.
pi_49965537
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:49 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nou het zijn toevallig de amerikanen die 2x een atoombom gegooid hebben.
Dus.

om ook maar eens een compleet onlogische vergelijking te maken
Dat is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk ummnou onredelijk tevens rechtevenredig vervelend..
pi_49965560
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ligt sterke drank naast de koffie, liggen medicijnen in de schappen van de supermarkt?
het gaat erom dat jij ervoor pleit dat het vrij verkrijgbaar moet zijn en dat is absoluut onzin. Coke moet verboden blijven en streng bestreden worden. En waarom, omdat het ZEER schadelijk voor de gezondheid is en ZEER verslavend.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:53:00 #61
31101 _Led_
pi_49965572
quote:

[..]

Koffie is ook een drug, sigaretten verkopen ze ook (nicotine zit qua verslavingsfactor dicht tegen heroine aan), alcohol is gevaarlijker dan hash,wiet en xtc, etc...

Het gaat jou niet om feiten, maar om jouw eigen subjectieve belevingswereldje
zzz
pi_49965597
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

vertel, welke briljante oplossing heb jij in gedachten dan?
Verbieden, zoals nu het geval is. Maar niet meer kleine hoeveelheden gedogen en streng aan blijven pakken. Zodra drugs in landen als Nederland uitgebannen is, hebben ze in landen als Colombia geen afzetmarkt meer. Uiteraard moeten ze in Colombia de productie veel strenger bestrijden.
pi_49965598
quote:

Complete dorpen worden daar verjaagd, mensen vermoord door de guerillebeweging die de hele cokeindustrie in handen heeft.
zelfde is eigenlijk ook het geval met diamanten, ivoor, olie en koffie ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:54:28 #64
31101 _Led_
pi_49965606
Lees dit maar eens : http://www.usatoday.com/news/health/2007-03-23-drug-study_N.htm

En kom dan terug met je geneuzel.
zzz
pi_49965639
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

het gaat erom dat jij ervoor pleit dat het vrij verkrijgbaar moet zijn en dat is absoluut onzin. Coke moet verboden blijven en streng bestreden worden. En waarom, omdat het ZEER schadelijk voor de gezondheid is en ZEER verslavend.
En? Dat is de keuze van de gebruiker, nogmaals het gebruik dring je niet terug door het te verbieden.

Weleens verdiept in de Amerikaanse war on drugs en wat dat heeft betekend voor de beschikbaarheid en de prijs van coke? Denk het niet anders zou je niet zo dom lullen hier, het aanbod steeg gigantisch en de prijs daalde sterk. Kortom repressie werkt averechts, was ook al bekend van de drooglegging overigens.
pi_49965651
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Koffie is ook een drug, sigaretten verkopen ze ook (nicotine zit qua verslavingsfactor dicht tegen heroine aan), alcohol is gevaarlijker dan hash,wiet en xtc, etc...

Doe je weer hetzelfde er zijn andere producten verkrijgbaar die ook ongezond zijn, dus harddrugs moet ook vrij verkrijgbaar zijn? Wat is dat voor drogredenering?

En het gaat me wel degelijk om feiten. De strijd tegen roken is ook in volle gang, dus de regering doet daar al erg veel aan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:56:18 #67
180869 Clausewitz
Nenn mich Carl.
pi_49965659
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef L.Denninger het volgende:
Lees dit maar eens : http://www.usatoday.com/news/health/2007-03-23-drug-study_N.htm

En kom dan terug met je geneuzel.
Wow, rechtstreeks uit het Amerikaanse equivalent van De Telegraaf.

Ik ben overtuigd! Echt! Slotje nu?
"Der Krieg ist also ein Akt der Gewalt, um den Gegner zur Erfüllung unseres Willens zu zwingen."
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:56:48 #68
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965670
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kut wat ben jij dom.. misschien moet je het woordje "vergelijking" even opzoeken op vandale.nl

Het gaat erom dat niet alleen de bron verantwoordelijk is, maar de hele rij afnemers die daarachter zitten ook. Als jij een TV van Philips koopt en die gaat kapot, neem jij er dan genoegen mee als Philips zegt, sorry het paneel is kapot en dat is van Mirai, dus ga maar bij hun klagen? En waarom denk je dat de minister van defensie erop wordt aangesproken als er drugs gesmokkeld wordt door militairen, omdat hij daar zelf aan mee heeft gewerkt? Nee maar hij is WEL verantwoordelijk. Die verantwoordelijkheid kun je niet zomaar aan de kant schuiven en dat geldt voor bijv. kinderporno PRECIES zo, als voor drugs.
haha, pff noemt ie mij dom... Als je een metafoor probeert te maken, maak dan
een goede, eentje die overeenkomt...

is alcoholverslaafd, en als je me niet geloofd ga maar s kijken in een verslaafden-
opvang)... Door middel van illegaliteit worden er juist mensen voor vermoord... Als
je dat ook zo over kinderporno denkt vind ik dat je behoorlijk ziek in je hoofd bent...
B-FliP Youtube Channel
pi_49965695
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

En? Dat is de keuze van de gebruiker, nogmaals het gebruik dring je niet terug door het te verbieden.

Weleens verdiept in de Amerikaanse war on drugs en wat dat heeft betekend voor de beschikbaarheid en de prijs van coke? Denk het niet anders zou je niet zo dom lullen hier, het aanbod steeg gigantisch en de prijs daalde sterk. Kortom repressie werkt averechts, was ook al bekend van de drooglegging overigens.
Dus jij vindt dat wij in Nederland de Amerikaanse wapenwet over zouden moeten nemen? Verbieden helpt immers niet?
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:58:41 #70
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_49965731
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Verbieden, zoals nu het geval is. Maar niet meer kleine hoeveelheden gedogen en streng aan blijven pakken. Zodra drugs in landen als Nederland uitgebannen is, hebben ze in landen als Colombia geen afzetmarkt meer. Uiteraard moeten ze in Colombia de productie veel strenger bestrijden.
maar ook dat blijkt in de praktijk niet te werken. Kijk naar de landen waar geen gedoogbeleid is, ook daar blijft handel plaatsvinden. En dat de Colombiaanse overheids strenger zou moeten bestrijden, dat zie ik ook niet gebeuren, veel regeringen in Zuid Amerika zijn nou eenmaal zo corrupt als de pest.

Wat jij dus nu aandraagt is wat jij zou willen dat er gebeurt, maar een reele oplossing is het niet.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:58:46 #71
31101 _Led_
pi_49965734
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Doe je weer hetzelfde er zijn andere producten verkrijgbaar die ook ongezond zijn, dus harddrugs moet ook vrij verkrijgbaar zijn? Wat is dat voor drogredenering?
Je snapt het niet.
De ene harddrugs is vrij verkrijgbaar in de supermarkt en daar heb jij geen problemen mee, maar de andere mag niet van jou - terwijl die aantoonbaar minder schadelijk is en minder problemen veroorzaakt.

Het gaat dus niet om ongezond vs. harddrugs, het gaat om hardere-drugs-die-verkrijgbaar-zijn vs. drugs-die-om-onverklaarbare-reden-wel-illegaal-zijn.
quote:
En het gaat me wel degelijk om feiten. De strijd tegen roken is ook in volle gang, dus de regering doet daar al erg veel aan.
En jij staat te juichen als ze alcohol, koffie en chocolade afschaffen neem ik aan !
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:59:42 #72
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965755
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als iedereen nergens om zou geven en niemand zou zich ergens druk om maken, dan werd de wereld 1 grote chaos. Dus ik hoop niet dat je serieus bent, anders kan ik slechts aannemen dat je erg simpel in mekaar zit of nog iets te jong bent om een en ander te begrijpen (nofi).
Ik zit niet simpel in elkaar ik zeg alleen dat het de realiteit is en ik moet me er volgens jou druk om maken. Dat doe ik niet, denk jij ook telkens bij het eten aan afrika?? Nee dat doe je ook niet. Je wekt de indruk dat zo'n praktijken enkel bij cokehandel gebeuren en voor de rest nergens. Nou nogmaals wake up het gebeurt bij alle drugshandel, Eten, Kleding, Olie, Hout, etc..etc..etc..etc..etc..etc..Waarom maak je daar ook geen topics over, alleen omdat je gister een documentaire hebt gezien. Ga toch weg man, net alsof je het niet wist. Zo van, oohh cokehandel daar gebeuren geen slechte dingen in. Verder is je kortzichtige en eenzijdige reactie wat betreft coke gebruikers ook simpel..

Als je niet wilt mee doen met al die praktijken dan kan je beter stoppen met leven. Of een boerderij beginnen waar je alle producten die je gebruikt zelf maakt want dan weet je pas zeker dat er geen vuiligheid achter zit.

pi_49965779
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:56 schreef B-FliP het volgende:

[..]

haha, pff noemt ie mij dom... Als je een metafoor probeert te maken, maak dan
een goede, eentje die overeenkomt...

opvang)... Door middel van illegaliteit worden er juist mensen voor vermoord... Als
je dat ook zo over kinderporno denkt vind ik dat je behoorlijk ziek in je hoofd bent...
Het was een goede metafoor, betreffende verantwoordelijkheden, maar je snapt het echt niet he

Door legalisering in Nederland ga je echt de mensen in Colombia niet redden die verjaagd en vermoord worden (!!!!)
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:01:09 #74
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965809
quote:

[..]

pi_49965841
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Je snapt het niet.
De ene harddrugs is vrij verkrijgbaar in de supermarkt en daar heb jij geen problemen mee, maar de andere mag niet van jou - terwijl die aantoonbaar minder schadelijk is en minder problemen veroorzaakt.

Het gaat dus niet om ongezond vs. harddrugs, het gaat om hardere-drugs-die-verkrijgbaar-zijn vs. drugs-die-om-onverklaarbare-reden-wel-illegaal-zijn.
[..]

En jij staat te juichen als ze alcohol, koffie en chocolade afschaffen neem ik aan !
Koffie en chocalade met coke vergelijken

Het gaat hier over coke, en niet over andere producten. Of alcohol al dan niet verboden zou moeten zijn is een heel andere discussie.
pi_49965848
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat wij in Nederland de Amerikaanse wapenwet over zouden moeten nemen? Verbieden helpt immers niet?
Ben ik opzich niet zo op tegen zolang het niet de rechten van een ander schaad.

Kinderporno is wat anders, daarmee worden de rechten van een individu geschonden.
pi_49965852
Daarom, gewoon legaliseren. Zijn we van al het gezeik af.
Max havelaar bap enz .
Secrets never die. Only people.
pi_49965909
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:59 schreef denka het volgende:

[..]

Ik zit niet simpel in elkaar ik zeg alleen dat het de realiteit is en ik moet me er volgens jou druk om maken. Dat doe ik niet, denk jij ook telkens bij het eten aan afrika?? Nee dat doe je ook niet. Je wekt de indruk dat zo'n praktijken enkel bij cokehandel gebeuren en voor de rest nergens. Nou nogmaals wake up het gebeurt bij alle drugshandel, Eten, Kleding, Olie, Hout, etc..etc..etc..etc..etc..etc..Waarom maak je daar ook geen topics over, alleen omdat je gister een documentaire hebt gezien. Ga toch weg man, net alsof je het niet wist. Zo van, oohh cokehandel daar gebeuren geen slechte dingen in. Verder is je kortzichtige en eenzijdige reactie wat betreft coke gebruikers ook simpel..

Als je niet wilt mee doen met al die praktijken dan kan je beter stoppen met leven. Of een boerderij beginnen waar je alle producten die je gebruikt zelf maakt want dan weet je pas zeker dat er geen vuiligheid achter zit.

Je mag geen topic maken over bepaalde misstanden, als je geen topics maakt om alle andere misstanden aan te kaarten? Diezelfde zielige reactie geven mensen vaak op goede doelen; waarom aan een goed doel geven als er nog VEEEL andere misstanden zijn waarvoor geen gironummer is? En waarom zeggen die mensen dat? Alleen om zichzelf vrij te pleiten en om lekker hun geld in eigen zak te kunnen houden.
Wil jij je niet druk maken, maak je dan vooral niet druk, maar kom ook niet je puberale houding in dit topic tentoonspreiden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:05:11 #79
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965932
Hebben we hier te maken met een nieuwe baajguardian???

Laat het niet waar zijn
pi_49965936
quote:

[..]

Seconded..
pi_49965947
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben ik opzich niet zo op tegen zolang het niet de rechten van een ander schaad.

Kinderporno is wat anders, daarmee worden de rechten van een individu geschonden.
En iemand die een kogel door zijn kop krijgt omdat ie kritiek op de guerillabeweging heeft gehad die de cokehandel in handen heeft wordt niet geschonden in zijn rechten?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:06:27 #82
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49965976
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je mag geen topic maken over bepaalde misstanden, als je geen topics maakt om alle andere misstanden aan te kaarten? Diezelfde zielige reactie geven mensen vaak op goede doelen; waarom aan een goed doel geven als er nog VEEEL andere misstanden zijn waarvoor geen gironummer is? En waarom zeggen die mensen dat? Alleen om zichzelf vrij te pleiten en om lekker hun geld in eigen zak te kunnen houden.
Wil jij je niet druk maken, maak je dan vooral niet druk, maar kom ook niet je puberale houding in dit topic tentoonspreiden.
Nou TS wanneer stop je dan met die ubersimpele, kortzichtige reacties te plaatsen van jou?????

donderdag 31 mei 2007 @ 15:06:29 #83
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49965978
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Het was een goede metafoor, betreffende verantwoordelijkheden, maar je snapt het echt niet he

Door legalisering in Nederland ga je echt de mensen in Colombia niet redden die verjaagd en vermoord worden (!!!!)
Triest figuur... Dat je mij niet wil snappen en dat je continu een discussie probeert
te beinvloeden door je negatief tegen je gesprekspartner uit te laten is een teken
dat je een enorm zwak persoon bent... Om t je ff duidelijk te maken, het boeit me
geen flikker als je mij of wie dan ook probeert slecht te laten voelen...

Door legalisering (totale legalisering is t beste) ga je de kweek en de verkoop naar
de legale landen halen... Er komt concurentie en controle... Dus goede kwaliteit,
lage prijs, en betere arbeidsvoorzieningen / wetten, en last but not least, belastingen...
B-FliP Youtube Channel
pi_49965981
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Daarom, gewoon legaliseren. Zijn we van al het gezeik af.
Max havelaar bap enz .
Vuurwapens ook legaliseren dan, net als in Amerika?
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:07:16 #85
31101 _Led_
pi_49966010
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Koffie en chocalade met coke vergelijken
Het is echt een sport voor je he, posts verkeerd interpreteren

Ik vergelijk alcohol en nicotine met andere drugs.

Koffie is ook een drug ja, chocolade is ook verslavend.
Of jij als zelfbenoemd huiskamer-expert een andere mening hebt boeit me niet zo veel, dit zijn gewoon standaard feiten waar elke wetenschapper het over eens is.
quote:
Het gaat hier over coke, en niet over andere producten. Of alcohol al dan niet verboden zou moeten zijn is een heel andere discussie.
Ho ho, jij was degene die begon met "ik wil geen spullen waarvoor gemoord wordt".
Als mensen dan een waslijst andere spullen opnoemen die jij ook gebruikt waarvoor hetzelfde geldt, wil je daar gewoon aan voorbji gaan.

Als iemand dan zegt dat het gezeik eromheen komt doordat het illegaal is,
begin jij te schimpen met "dan moet het zeker in de supermarkt liggen".
Als ik dan aantoon dat er al hardere drugs - zoals alcohol - in de supermarkt liggen en dat jij daar geen problemen mee hebt,
zeg je simpelweg dat ik het daar niet over moet hebben ?

Kut he, als je onder tafel geluld wordt en je weet geen argumenten meer te verzinnen
"Ja nou moet je gewoon je mond houden en ik luister lekker toch niet meer"
zzz
pi_49966012
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Vuurwapens ook legaliseren dan, net als in Amerika?
Nee, dat is totaal iets anders. Daar moet je weer een apart topic over maken dan.
Secrets never die. Only people.
pi_49966026
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef denka het volgende:

[..]

Nou TS wanneer stop je dan met die ubersimpele, kortzichtige reacties te plaatsen van jou?????

Wie is er nou simpel? Jij: Laten we ons nergens druk om maken, want het maakt toch niet uit.

En mij kortzichtig noemen... jij zal het nooit ver schoppen in dit leven ben ik bang
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:09:17 #88
31101 _Led_
pi_49966074

"American_Nightmare aan de harddrugs"
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:09:22 #89
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_49966076
Ik vind anti-drugs campagnes zo kansloos.
Mensen die totaal geen besef hebben van waar ze het nou precies over hebben, en dan met extreme voorbeelden komen om hun gelijk aan te tonen.

Als coke gemaakt zou worden, door Calvé en het zou geen moordende bendes met zich mee brengen.. is het dan nog steeds erg? En zo ja, waarom?
Omdat mensen er kapot aan gaan? Moet je iedereen beschermen die met 150 kilo nog steeds bij de Mac zit te vreten? De samenleving hoeft zulke mensen niet, dus dat zijn sowieso al outcasts. Die mensen graven hun eigen graf. Er zijn letterlijk miljoenen mensen die zich ook aan de drugs wagen maar waar jij het niet van weet. Functioneren perfect, wat zeg ik, op sommige tijden zelfs beter.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_49966083
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Triest figuur... Dat je mij niet wil snappen en dat je continu een discussie probeert
te beinvloeden door je negatief tegen je gesprekspartner uit te laten is een teken
dat je een enorm zwak persoon bent... Om t je ff duidelijk te maken, het boeit me
geen flikker als je mij of wie dan ook probeert slecht te laten voelen...

Door legalisering (totale legalisering is t beste) ga je de kweek en de verkoop naar
de legale landen halen... Er komt concurentie en controle... Dus goede kwaliteit,
lage prijs, en betere arbeidsvoorzieningen / wetten, en last but not least, belastingen...
Oke ook vuurwapens legaliseren dus. En heroine niet te vergeten... EN kinderporno
pi_49966123
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En iemand die een kogel door zijn kop krijgt omdat ie kritiek op de guerillabeweging heeft gehad die de cokehandel in handen heeft wordt niet geschonden in zijn rechten?
Uiteraard wel, is domweg moord. (snap overigens niks van je redenatie, staat namelijk los van drugsgebruik)

Maar dat los je niet op door coke harder aan te pakken, integendeel zoals al is bewezen.

Legaliseer het en je haalt een belangrijke bron van inkomsten weg bij tereurorganisaties. Legaliseren betekend niet dat het vrij verkrijgbaar is, dat is namelijk ook niet zo voor sterke drank en veel medicijnen.
pi_49966127
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]

"American_Nightmare aan de harddrugs"
Niet dat het er iets toe doet verder, maar een paar biertjes in het weekend is TOTAAL niet schadelijk. Elk weekend een lijntje coke daarentegen....
pi_49966155
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oke ook vuurwapens legaliseren dus. En heroine niet te vergeten... EN kinderporno
Je leest ook gewoon niet he?
pi_49966171
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Uiteraard wel, is domweg moord. (snap overigens niks van je redenatie, staat namelijk los van drugsgebruik)

Maar dat los je niet op door coke harder aan te pakken, integendeel zoals al is bewezen.

Legaliseer het en je haalt een belangrijke bron van inkomsten weg bij tereurorganisaties. Legaliseren betekend niet dat het vrij verkrijgbaar is, dat is namelijk ook niet zo voor sterke drank en veel medicijnen.
Legalisatie in Nederland lost niets op.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:12:41 #95
31101 _Led_
pi_49966197
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wederom kom je met die fantastisch debiele vergelijkingen waar je onderhand om bekend staat.

Ze zouden domheid illegaal moeten maken, dat had ons deze discussie met jou bespaard.
zzz
pi_49966202
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Legalisatie in Nederland lost niets op.
nee daar is Nederland te klein voor maar het zou een goed begin zijn.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:13:42 #97
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49966215
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet dat het er iets toe doet verder, maar een paar biertjes in het weekend is TOTAAL niet schadelijk. Elk weekend een lijntje coke daarentegen....
Hahaha, vertel dat maar eens aan de huisarts...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:15:04 #98
31101 _Led_
pi_49966254
quote:

[..]

Elk weekend een lijntje coke is ook totaal niet schadelijk.
Elk weekend een paar gram er doorheen raggen wel natuurlijk,
net zoals elk weekend 5 flessen tequila achterover slaan vrij slecht is.
zzz
pi_49966255
quote:

[..]

Als alcohol niet gevaarlijk is dan is coke het al helemaal niet.

Zou je je niet eerst eens gaan verdiepen in een onderwerp?
pi_49966257
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Wederom kom je met die fantastisch debiele vergelijkingen waar je onderhand om bekend staat.

Ze zouden domheid illegaal moeten maken, dat had ons deze discussie met jou bespaard.
Omdat jij te simpel bent om vergelijkingen te snappen, ben ik dom? VMBO klantje zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')