quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
iedereen aan een nieuwe tas
ik twijfel nog tussen deze twee 1en 2
Gheyle vrouwen met begripte stocken in korte kledeij rondhupsen op een kunstmaatigh aanghelegd ende gemaeckt veld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen we het misschien eens niet hebben over hockeytrutjes, hockeysletjes of weet ik wat nog meerHet zijn gewoon vrouwen en het lijkt me niet meer dan normaal dat we daar normale termen voor gebruiken
Tuurlijk heb ik opgeletquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Gheyle vrouwen met begripte stocken in korte kledeij rondhupsen op een kunstmaatigh aanghelegd ende gemaeckt veld.
Neequote:Weet je wat? Volgende keer kom ik wel helpen. Eerlijk delen. Jij de foto's ik de hockeytutjesvrouwen.
hehe... zeg dat welquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Ynske het volgende:
sooow, t word nu wel eens tijd om mijn bed eens uit te gaan komen
dat krijg je als je weekend hebtquote:
Hmmm...misschien wel aardigquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Ynske het volgende:
Misschien leuk voor mensen die nog bandjes wil fotograferen:
8/9/10 juni is in Utrecht Night Fever 2007
» Buiten » Podium » Band/DJ
» 21.00 » ledig Erf » Let's Go Bananas
» 21.00 » Stadhuisbrug » Défusion
» 21.30 » 't Wed » De Leuk Dat Je Er Bent Band
» 22.00 » Domplein » Delayed Superstars
» 22.00 » Neude » Tour de Funk
» 23.00 » Ganzenmarkt » What's up Bob
» Binnen » LOCATIE » ACT
» 22.00 » Cafe OpStand » DJ Fieke
» 22.00 » Stairway To Heaven » That's Cool
» Buiten » Podium » Band/DJ
» 21.00 » Ledig Erf » De Leuk Dat Je Er Bent Band
» 21.30 » 't Wed » Vonk
» 22.00 » Domplein » Mrs Daniels
» 22.00 » Neude » Sigs
geef ff een gil danquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...misschien wel aardigHeel misschien ben ik in de buurt dat weekend
Ja, hallo, jij had het over een sporttoernooi. Hockey is wel even iets anders...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
NeeJij vond het maar niets om voor zo weinig zo lang bezig te zijn
Dan moet je nu niet opeens ook mee willen helpen
Hockey = sportquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, hallo, jij had het over een sporttoernooi. Hockey is wel even iets anders...
Zeg, pas op hequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, hallo, jij had het over een sporttoernooi. Hockey is wel even iets anders...
Ik vlieg niemand aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef rudedeltadude het volgende:
kijk uit hoor... voor je het weet vliegt P je aan
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vlieg niemand aanIk ga er gewoon bovenop zitten
Das misdadigquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vlieg niemand aanIk ga er gewoon bovenop zitten
Ik was ook altijd meer aan het golfen dan hockeyenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef umberrella het volgende:
hockey... middelbare schoogym herinneringen....
gewoon hard meppen tegen die bal en iedereen springt bang weg.... 1-0 voor Umb's team
gewoon doen, je niet tegen laten houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef rudedeltadude het volgende:
eigenlijk.... eigenlijk...
heb ik onwijs veel zin om eens ff een rondje met mijn camera te gaan maken... buiten dan...
maar die dreiging van regen is met groot.... grrrr
ik had me er zwaar op verheugd....
en vervolgens een zwemmende camera?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon doen, je niet tegen laten houden
hockey is gewoon leuk, vooral als je de tegenstander lekker kan pesten met loeiharde ballenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ik was ook altijd meer aan het golfen dan hockeyen.
poncho/regenjas/plastic zak mee en zorgen dat je je camera als t echt begint te plonzen beschermd is. een beetje regen kan hij echt wel tegen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en vervolgens een zwemmende camera?
mwoah... zie ik neit echt zitten.
mowah.... het begint hier alweer...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
poncho/regenjas/plastic zak mee en zorgen dat je je camera als t echt begint te plonzen beschermd is. een beetje regen kan hij echt wel tegen hoor
waar slaat dat op? zo bedoel ik t helemaal nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef rudedeltadude het volgende:
of wil je me hier gewoon graag weghebben ynske?
rustig rustig.... was een grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar slaat dat op?
ik vind alleen dat mensen zich om wat druppels niet echt tegen moeten laten houden.
Das niet leuk, lekker irriteren door te poorten en volledig van het veld te spelen is veel leukerquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockey is gewoon leuk, vooral als je de tegenstander lekker kan pesten met loeiharde ballen
het was echt een geintje... niks anders... met een smiley erachter had je de opmerking misschien beter begrepen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef Ynske het volgende:
najah what ever
* Ynske gaat eens kleren zoeken, en de stad maar eens in strax
ik denk tquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het was echt een geintje... niks anders... met een smiley erachter had je de opmerking misschien beter begrepen??
Ik was meer van de racketsporten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockey is gewoon leuk, vooral als je de tegenstander lekker kan pesten met loeiharde ballen
Hier praktisch onbewolktquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mowah.... het begint hier alweer...![]()
daar ben ik ooit mee begonnen, tennis , tot ik moest verliezen met de limburgse jeugd kampioenschappen. toen gaan judoén en vervolgens gaan hockeyenquote:
weekendquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
Zoooow Halllloooooo, werken jullie niet meer of zo? Of juist wel natuurlijk![]()
Ik krijg net de bevestiging van mijn persaccredatie voor Tiesto binnen: Dat wordt lol zaterdag![]()
![]()
Tofquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
Ik krijg net de bevestiging van mijn persaccredatie voor Tiesto binnen: Dat wordt lol zaterdag![]()
![]()
Gaaf!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
Zoooow Halllloooooo, werken jullie niet meer of zo? Of juist wel natuurlijk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Gaaf!!!
Ik ben 2 weken terug met accreditatie naar zijn optreden in Belgie geweest.
Echt te vet is dat!
Veel plezier, maar dat komt goed, dat sowieso.... mag ik je waarschuwen en een stukje show verklappen?Ja, heb er enorm veel zin in. Bedankt voor de tip. Ik ga zowiezo nog even kijken wat mijn mogelijkheden zijn in de gracht en backstage...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ P helaas, de tweede plek is vergeven aan een collega'tje van me. Die is namelijk beetje flieft op de kerel![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:56 schreef Yoni het volgende:
Alvast heel veel plezier An! Wordt vast gaaaaaf!!
*superjaloers is*
Backstage hadden wij in Belgie niets te zoeken, daar werden we niet toegelaten, wel op het vip-balkon enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo nog even kijken wat mijn mogelijkheden zijn in de gracht en backstage...
Kun je mooie foto maken van fan-model die tiesto bestormdquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, heb er enorm veel zin in. Bedankt voor de tip. Ik ga zowiezo nog even kijken wat mijn mogelijkheden zijn in de gracht en backstage...
@ P helaas, de tweede plek is vergeven aan een collega'tje van me. Die is namelijk beetje flieft op de kerel![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
![]()
Golfsletjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Gheyle vrouwen met begripte stocken in korte kledeij rondhupsen op een kunstmaatigh aanghelegd ende gemaeckt veld.
dan blijf ik uit je buurtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben brak. Gisteren voelde ik me al beroerd tijdens de nachtdienst en nu heb ik een volledige griep
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
feliquote:
*bordje en vorkje zoektquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Taart
En nu, zomerstop! Even geen studieGa in september ofzo wel weer eens kijken wat ik dan ga doen. Waarschijnlijk een langdurig traject bij mijn werkgever met zowel persoonlijke vaardigheden, technische dingen en projectmethodieken. Duurt 9 maanden.
Yoni mag zelf ook nog wel een stukje, maar verderquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef kwiebuske het volgende:
we nemen gewoon die hele taart met zn tweeen marc
Goed gedaan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
Nerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
Must Comfort and Support E-diots...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
MCSE...? Multifunctionele Computer Super Expert
Niet Minesweeper Consultant Solitaire Expert?quote:
12.00 uur kan er wel weer een stukkie taart bij hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, zal ik met mijn taart maar tot morgen wachten dan?
Nou, da's dan net een minuutje te laatquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
12.00 uur kan er wel weer een stukkie taart bij hoor
Noem het beestje gewoon bij het naampje, een ergere belediging dan Microsoft Certified Software Engineer is er toch niet?quote:
Nou gefeliciteerd dan he!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, da's dan net een minuutje te laat
Systems, weet je bestquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Noem het beestje gewoon bij het naampje, een ergere belediging dan Microsoft Certified Software Engineer is er toch niet?
Echt? Ik dacht 1 juniquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, da's dan net een minuutje te laat
Hoe kun je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht 1 juniMaar gefeliciteerd flessie
![]()
Zal ik je morgen een niet-verjaardags-smsje sturenquote:
Ja doe maar, ik word toch al niet te graag aan Getting Older Day herinnerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zal ik je morgen een niet-verjaardags-smsje sturen
OK, en nu nog ff duidelijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:57 schreef prupke het volgende:
ik heb een halve poes in de aanbieding ...
ze hebben fokke leeg gelepeld ..100 euro lichter en de humor (echt niet, tranen in de ogen) van een zatlellerige expoes en haar way of walking..
tis zo zielig...![]()
Sielug! Krijgt nu ook een hangbuikjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:57 schreef prupke het volgende:
ik heb een halve poes in de aanbieding ...
ze hebben fokke leeg gelepeld ..100 euro lichter en de humor (echt niet, tranen in de ogen) van een zatlellerige expoes en haar way of walking..
tis zo zielig...![]()
Je bedoelt die van Anquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:14 schreef freud het volgende:
[..]
Sielug! Krijgt nu ook een hangbuikje.
@P; in die eerste vind ik de DOF erg sterk werken...
Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat van de opgestoken middelvinger shoot...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef PdeHoog het volgende:
An, ik wil graag nog een fotografie-uurtje reserveren
't is wel een idee hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat van de opgestoken middelvinger shoot...
Ze houdt van je Pquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
En wat er gebeurt er als je een keer een foto van An maakt![]()
![]()
[afbeelding]
Ahw, dat voelt best raar he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:47 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
de laatste dag dat mijn ouderlijk huis van mijn ouders is. mijn thuis in Limburg is er niet meer
Inderdaad. Er zit links nog een storend element dat ik weg zou croppen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:14 schreef freud het volgende:
[..]
Sielug! Krijgt nu ook een hangbuikje.
@P; in die eerste vind ik de DOF erg sterk werken...
jah, voel me er eigenlijk best rot onderquote:
Raar idee he? Dat je ouwe kamer waar je alle putjes in de muur kent niet meer van 'jou' is. Dat iemand anders die putjes netjes vult en overschilderd met vreselijke kleuren, zijn eigen putjes in de muur gaat maken. Je sleuteltje niet meer past in de fiets voor de deur, en de kat in het raam toch echt niet jouw kat meer is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:47 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
de laatste dag dat mijn ouderlijk huis van mijn ouders is. mijn thuis in Limburg is er niet meer
Wat heb je nu ter bevoorrading geaachsaft dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Mocht er nog iemand behoefte hebben aan een foto-tas: [TK] Lowepro Nova 5
Nog nietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat heb je nu ter bevoorrading geaachsaft dan??![]()
Dat is toch een andere dan deze he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat is toch een andere dan deze he?
Fotografische Aankopen meldtopic! Deel 9
De 200 heeft ook een regenhoes en de 300 is gewoon een gigantisch bakbeest. De 200 kan overigens ook gewoon een 70-200 met Cam houden hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
Wrom kies je niet voor de 300 AW voor 22 euro meer ruimte en kan je een 70-200 aan je cam houden ipv een 24-105
Ik vind de regen hoes ook wel een handig idee..
Succes op zaterdagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
morgen maar effe naar de Konijn... ter informatie voor tassen en een betere draagband.
Ik heb vorige week vrijdag ook al 45 minuten staan wachten bij Konijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes op zaterdagIk zou je huidige spul ff meenemen en kijken of het past
Ik ga morgen met Briggy en Steeph naar de Landmacht Open Dag
PS-vragen kun je OF hier OF in DIG stellen. Websites is beter in DIG te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef Ronalld het volgende:
Zeg, ik zat een beetje rond te zoeken, maar ik kon niet bepaald een specifiek forum vinden aangaande Photoshop, website ontwerp en dergelijke. Kijk ik er dwars overheen of is er daarvoor gewoon geen plek hier? O.o
Dat soort dingen zijn op DIG te vinden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef Ronalld het volgende:
Hm, ik bedoelde meer als in, bijvoorbeeld contest aangaande fotobewerking. Zat vroeger wel vaak op een forum waar dat soort dingen best vaak georganiseerd werden. Signature contests, Murals, Battles en dergelijke.
gruwelijke. Ik reken 25 voor een Aw4, maar okeequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
ra ra welk element ontbreekt aan dit bericht?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:42 schreef Ymke het volgende:
Het kikkervisje van mijn foto is nu een piepklein kikkertje geworden. Het past makkelijk op mn vingertopje en zit dan stoer om zich heen te kijken![]()
Ik heb geen cameraquote:
Ik niet , kan je ze niet even bellen morgen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Ynske het volgende:
niemand een idee van de marges bij herinneringenoplinnen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Ymke het volgende:
voor dr flesj
[afbeelding]
Die is dus nu zn staart kwijt en is erg stoer aan het worden , is wel 5 mm groot:)
Het feit dat jij graag je spullen kwijt wil tegen dumpprijzen, wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gruwelijke. Ik reken 25 voor een Aw4, maar okee
Fokke is gesteriliseerd, nu maakt mevr het weer goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK, en nu nog ff duidelijker![]()
![]()
Goeiemorgen trouwens
Kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef ..zapper het volgende:
Tis geen waardevaste L lens die je voor 2/3 van de nieuwprijs kunt verkopen.
He, erge meneerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar ik ga geen zo goed als nieuwe tas voor zoveel minder verkopen
Althans...ik probeer het eerst hiermee
En dan kan ik altijd nog in prijs zakken
Nee, maar die gaat ook de verkoop in als het ff meezit en ik die Vertex kan scorenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, erge meneer
Is dat die tas die je bij je had afgelopen weekend?
waarom zenuwachtig zijn???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:06 schreef An24 het volgende:
Mededeling die An zenuwachtig maakt:
Beste fotograaf,
Morgen om 22.45 uur is er een foto moment met Tiesto.
De locatie is backstage bij zijn kleedkamer, waar helaas geen toegang is voor pers.
Ik stel voor dat we om 22.30 uur verzamelen en begeleid ik jullie eenmalig naar deze backstage area.
Mijn nummer is: ....
Laten we zaterdag even contact houden waar we elkaar zien. (waarschijnlijk de persbalie)
Met vriendelijke groeten,
einde mededeling![]()
![]()
![]()
Het arme beestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Fokke is gesteriliseerd, nu maakt mevr het weer goed
ze zwalkt niet meer net alsof ze straalbezopen is
ik had gevraagd om haar eens te wegen voor de gein : 2,1 kilo![]()
En morgen moet ze even op controle bij de DA.
Niet om tiesto zelfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
waarom zenuwachtig zijn???
tiesto is ook maar een mens hoor!
Wie weetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar die gaat ook de verkoop in als het ff meezit en ik die Vertex kan scoren
Interesse![]()
ze is nu hartstikke lief.. miauwen en drentelen en voor mijn toetsenbord liggenquote:
had ik gezien, ben er nog mee bezigquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer ff m'n bed in
Freud en Yoni zijn er alweer vandeur
Vanaf nu ik ook niet meer. Maar ik ben dan ook al naar de kapper geweest, weekend boodschappen gedaan, tervergeefs tig winkels afgeweest voor een PSP...quote:
Bliksembezoekjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer ff m'n bed in
Freud en Yoni zijn er alweer vandeur
Maar dat is dus goedgekomen, begrijp ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bliksembezoekjefreudje was druk en we stonden beetje boel fout geparkeerd omdat een of andere mens aan het uitladen was en vertikte haar auto ff weg te zetten
Jah, had ook niet verwacht dat ze me daar nou direct zouden bekeurenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is dus goedgekomen, begrijp ik
Er zijn er nog een paar over dus als je snel bent...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
* Yoni gaat maar even bij AirwiN op bezoek![]()
![]()
Ik ben maar gegaan voor 2 afbak-ciabatta's met rosbief en basilicumquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar over dus als je snel bent...
Lang leve de Turkse groenteboer in de Weimarstraat!
Ook niks mis mee. Afbakbroodjes zijn prima. Die staan hier ieder weekend op het menu voor het ontbijt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben maar gegaan voor 2 afbak-ciabatta's met rosbief en basilicum![]()
Maar wel een idee, aardbeien. Misschien vanavond maar eten![]()
Bij mij was het een beetje een verlaat ontbijt dusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niks mis mee. Afbakbroodjes zijn prima. Die staan hier ieder weekend op het menu voor het ontbijt...
Ik verwacht een exclusieve fotoreportage over een half verongelukte militair.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen naar de open dag van de landmacht in WezepEen takke-eind rijden wederom en ik ga al om half 7 de deur uit
Het was gezelligTot morgen
Dan hoop ik terug te komen met allerlei stoere foto's van snel bewegende tanks en ander wapentuig
Helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik verwacht een exclusieve fotoreportage over een half verongelukte militair.
Zegguh HM2,quote:
Kleutercam heeft geen batt's met prik...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zegguh HM2,
Post eens een foto van tas met inhoud?En tas op je rug?
Wij hebben foto's van jouquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:52 schreef Henrive het volgende:
Was leuk inderdaad, de landmachtdagen. Ik heb al tien foto's liggen voor een beginpost van een verzameltopic..
En hij van onsquote:
feauteau!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:34 schreef freud het volgende:
Mijn canvassen zijn binnen!!! Nu een echte Chanty en _Lau_ hangen.
quote:
De tweede en de vijfde foto zijn van jou?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een mailtje dat er foto's van mij op NU.nl staanAlleen bij een artikel waar ik het niet helemaal op zijn plek vind staan.....
slideshow ff bekijken en ze hebben een van de foto's gecropped
Wel een beetje op de namen letten hequote:Op zondag 3 juni 2007 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tweede en de vijfde foto zijn van jou?
Waarbij de vijfde foto de gecropte is...
Zelf opsturenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:15 schreef didotcicero het volgende:
Hoe zit dat PdeHoog, stuur je die foto's zelf op of vragen ze je of ze die foto's mogen gebruiken?
Naar de namen heb ik niet gekeken. Heb geprobeerd het op basis van de foto te bepalen. De derde foto viel af omdat ik niet verwachtte dat jij foto's met een scheve horizon zou insturen...quote:Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel een beetje op de namen letten heDe tweede en de derde
dit was het origineel
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar de namen heb ik niet gekeken. Heb geprobeerd het op basis van de foto te bepalen. De derde foto viel af omdat ik niet verwachtte dat jij foto's met een scheve horizon zou insturen...
Heeft ie speciaal een waterrpasblokje voor anti-scheve-horizon-foto's, gebruikt ie die niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar de namen heb ik niet gekeken. Heb geprobeerd het op basis van de foto te bepalen. De derde foto viel af omdat ik niet verwachtte dat jij foto's met een scheve horizon zou insturen...
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heeft ie speciaal een waterrpasblokje voor anti-scheve-horizon-foto's, gebruikt ie die niet.![]()
Ik moet meteen weer denken aan die 'Den Haag bij nacht' meet... 'Dat is kunst'....quote:Op zondag 3 juni 2007 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
HelaasHoewel de horizon in deze idd ietsiepietsie scheef is, is-ie toch echt van mij
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan die 'Den Haag bij nacht' meet... 'Dat is kunst'....
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zijn dat paarden of onscherpe pixels??? "Nee, het is kunst."
![]()
Alsof Nu.nl verstand van foto's heeftquote:Op zondag 3 juni 2007 12:52 schreef PdeHoog het volgende:Jullie hebben het door
en ze hebben hem toch leuk geplaatst
KUNST, mevrouw mod.... dat is hetquote:
Dat vond ik gemeen om te zeggen... Ik dacht het dan weer wel...quote:
Ik heb het mijzelf daarna nog heel vaak horen zeggen, en nogquote:Op zondag 3 juni 2007 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan die 'Den Haag bij nacht' meet... 'Dat is kunst'....
't Is ook heel kunstigquote:Op zondag 3 juni 2007 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KUNST, mevrouw mod.... dat is hetEn nu verder niet zeiken en laat me genieten van mijn 5 seconds of fame .... ok
Zoals ik al eens eerder zei: ik zeg wel vaker direct wat ik denkquote:Op zondag 3 juni 2007 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vond ik gemeen om te zeggen... Ik dacht het dan weer wel...![]()
Da's dan af en toe ook best leuk aan haar hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 13:24 schreef Yoni het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei: ik zeg wel vaker direct wat ik denk![]()
8 uur pasquote:Op zondag 3 juni 2007 13:38 schreef An24 het volgende:
![]()
Om 8 uur thuis komen van een feestje is best auwMaar wel lekker
![]()
Het was heel gaaf. Nu eerst wat eten.
Thnxquote:Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het stoer van je hoor , meneer de Hoog![]()
Welke brandquote:Op zondag 3 juni 2007 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
P, moet jij geen foto's maken van de brand?
Die dusquote:Op zondag 3 juni 2007 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke brandAh.... deze
Nou ja...moet eigenlijk nog 600 hockeyfoto's bewerkenLaat ik dat eerst maar doen
OMG wat een tijd....quote:Op zondag 3 juni 2007 13:38 schreef An24 het volgende:
![]()
Om 8 uur thuis komen van een feestje is best auwMaar wel lekker
![]()
Het was heel gaaf. Nu eerst wat eten.
Ja joh...kan ik eindelijk die zooi ff naar Eindhoven sturenquote:
Ik zie haar eind van de maand. Zorg dat ik het dan af heb, kan ik het meteen gevenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...kan ik eindelijk die zooi ff naar Eindhoven sturenWeer een probleem minder
Tiesto was een beetje laat...Maar ij heeft gewoon zijn set netjes afgemaakt, waardoor het iets later werd dan 6 uurquote:Op zondag 3 juni 2007 14:11 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
OMG wat een tijd....
Wat ben ik blij dat in mijn tijd de feesten gewoon om 20.00 uur begonnen en om 2.00 waren afgelopen.
Tiësto is toch die plaatjes draaiende gast??quote:Op zondag 3 juni 2007 14:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Tiesto was een beetje laat...Maar ij heeft gewoon zijn set netjes afgemaakt, waardoor het iets later werd dan 6 uur![]()
Maar tof was het zeker, een hele fijne show..heeft me een paar leuke plaatjes opgeleverd![]()
Ben heel benieuwdquote:Op zondag 3 juni 2007 14:15 schreef An24 het volgende:
Maar tof was het zeker, een hele fijne show..heeft me een paar leuke plaatjes opgeleverd![]()
Ik nodig je uit om zelf eens te draaien...je onderschat hierbij echt de technische kant ervanquote:Op zondag 3 juni 2007 14:19 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Tiësto is toch die plaatjes draaiende gast??
Dan had iemand anders toch ook wel de cd aan kunnen slingeren?
Zegt de man die een kandelaar aanziet voor een ligfietsquote:Op zondag 3 juni 2007 14:19 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Tiësto is toch die plaatjes draaiende gast??
Dan had iemand anders toch ook wel de cd aan kunnen slingeren?
Nee Freud dat heb je verkeerd.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:53 schreef freud het volgende:
[..]
Zegt de man die een kandelaar aanziet voor een ligfiets
wel leuk hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 18:32 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ze hebben mijn foto nu ook bij de lezersfoto's geplaatst
![]()
http://www.nu.nl/rubriek/928785/700 Ergens halverwege, liggend soldaatje
Je krijgt netjes een mailtje van de redactiequote:Op zondag 3 juni 2007 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
wel leuk hoor
krijg je daar nu nog een melding van? of moet je zelf nu.nl maar afstruinen naar je foto?
Sterkte morgenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:51 schreef prupke het volgende:avond allemaal
* prupke zenuwachtig is voor de uitslag die ik morgen ga krijgen
Ach, je hebt wel geslapen! Is ook wel iets. Sterkte vandaag!quote:Op maandag 4 juni 2007 07:29 schreef prupke het volgende:
goedemorgen![]()
altijd prettig om gewekt te worden door een concert van katten met de specialiteit grommen en zingen naar elkaar....
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:20 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, ik ben er ook weer geloof ik na een weekend migraine...
Ahw das naar, heb je vrij en dan zit je met migraine.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:20 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, ik ben er ook weer geloof ik na een weekend migraine...
Water uitkoken, steriel doekje in het hete water dopen, op je oog leggen en in latenweken, daarna randjes schoonvegen met een wattenstaafje dat je natmaakt in heet uitgekookt water. Iedere dag herhalen tot het over is.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
Marjo, das balen, hier er donderdag ook weer last van gehad.
heb je middelen die je helpen ervoor?
weet iemand toevallig wat te doen bij een ontstoken oog?
ga ik dat eens proberen, thnx. kijkt zo lastig met een dicht zittend dik oogquote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Water uitkoken, steriel doekje in het hete water dopen, op je oog leggen en in latenweken, daarna randjes schoonvegen met een wattenstaafje dat je natmaakt in heet uitgekookt water. Iedere dag herhalen tot het over is.
Zelf gebruik ik gewoon heet kraanwater.
Tegenwoordig heb ik medicijnen tegen een hoge bloeddruk en heb minder vaak hoofdpijn en migraine. Waarschijnlijk heb ik me de afgelopen weken te druk gemaakt (Zieke collega en andere op vakantie) met als resultaat een migraine aanval...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
Marjo, das balen, hier er donderdag ook weer last van gehad.
heb je middelen die je helpen ervoor?
weet iemand toevallig wat te doen bij een ontstoken oog?
das niet tof. ik hoef me maar verkeerd te eten, of me druk te maken in combi met menstruatie en t is feest. meestal eerst aan de aleve en als die niet werken aan de naramig.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik medicijnen tegen een hoge bloeddruk en heb minder vaak hoofdpijn en migraine. Waarschijnlijk heb ik me de afgelopen weken te druk gemaakt (Zieke collega en andere op vakantie) met als resultaat een migraine aanval...
Te druk maken moet je ook niet doen hequote:Op maandag 4 juni 2007 10:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik medicijnen tegen een hoge bloeddruk en heb minder vaak hoofdpijn en migraine. Waarschijnlijk heb ik me de afgelopen weken te druk gemaakt (Zieke collega en andere op vakantie) met als resultaat een migraine aanval...
Kweet het maar gaat vanzelfquote:Op maandag 4 juni 2007 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te druk maken moet je ook niet doen he![]()
quote:
Als je je dit afvraagt heb je waarschijnlijk wel teveel opgehadquote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik schrok alleen toen ik mijn bedje uit kwam. Is er een vent langs geweest? Heb ik een wilde nacht gehad? Heb ik teveel alcohol op?
Sterker nog, helemaal niets...zoiets gaat niet op voor iedereenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Als je je dit afvraagt heb je waarschijnlijk wel teveel opgehad![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
Ik schrok alleen toen ik mijn bedje uit kwam. Is er een vent langs geweest? Heb ik een wilde nacht gehad? Heb ik teveel alcohol op?
Maar nee...Bailey schijnt namelijk erg dol te zijn op mijn BH, raki is schoenen fanaat, om over de rest nog maar te zwijgen. Al mijn kleding...van zondag...door het hele huis![]()
![]()
![]()
Hoe ging je foto-actie gisterquote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef Yoni het volgende:
Hahaha An.
Dat je je zoiets uberhaupt nog af moet vragen is natuurlijk ook niet goed he
Mijn linkerarm is verbrand. Mijn regenhoes is ook handig tegen zand in je tas. Ik had zand all over me. Amber en Iris zijn cute. En ik heb 116 foto's van twee zanderige kindjesquote:
tofquote:Op maandag 4 juni 2007 11:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mijn linkerarm is verbrand. Mijn regenhoes is ook handig tegen zand in je tas. Ik had zand all over me. Amber en Iris zijn cute. En ik heb 116 foto's van twee zanderige kindjes![]()
Zit wel wat leuks bij, maar helaas nog steeds niks fatsoenlijks van de dames samen.
Amber is te druk om stil te zitten en Iris nog te klein![]()
Paar dagen, ging vrij snelquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof
ben benieuwd
hoelang duurde de levertijd van je tas toen je de betaling gedaan had?
Leukquote:Op maandag 4 juni 2007 11:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mijn linkerarm is verbrand. Mijn regenhoes is ook handig tegen zand in je tas. Ik had zand all over me. Amber en Iris zijn cute. En ik heb 116 foto's van twee zanderige kindjes![]()
Zit wel wat leuks bij, maar helaas nog steeds niks fatsoenlijks van de dames samen.
Amber is te druk om stil te zitten en Iris nog te klein![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
[..]
voor Marjo
Zow na een brak dagje met als gevolg een nacht van 11 uur slaap ben ik wel weer een beetje wakker.
Maar nee...Bailey schijnt namelijk erg dol te zijn op mijn BH, raki is schoenen fanaat, om over de rest nog maar te zwijgen. Al mijn kleding...van zondag...door het hele huis![]()
![]()
![]()
Naja, niet helemaal dus. Maar we hadden besloten om de kinderen gewoon te laten spelen, omdat poseren toch niet werkt.quote:
Mannen die met een BH aan de haal gaan als deze al op de grond ligt... Dat duidt over het algemeen op afwijkende voorkeuren...quote:
quote:
quote:
Hangt er dus eigenlijk vanaf hoe je loopt....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Sterker nog, helemaal niets...zoiets gaat niet op voor iedereen![]()
Feliquote:
Dat zijn goede berichtenquote:
soms kunnen ze verdomd handig zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 14:01 schreef freud het volgende:
ik heb een hekel aan BH's hoor, uit die dingen
Is het dan geen optie om wat kleinere tieten te nemen??quote:Op maandag 4 juni 2007 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
soms kunnen ze verdomd handig zijn
hockeyen zonder is ervoor kiezen dat je tieten om je oren vliegen
tsss tieten laten verkleinen alleen maar om geen bh te hoeven dragen, is niets voor mijquote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Is het dan geen optie om wat kleinere tieten te nemen??
Ze hoeven van mij ook niet kleiner maar als ze bij sporten al bij je oren komen ............quote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss tieten laten verkleinen alleen maar om geen bh te hoeven dragen, is niets voor mij
neejhoor ik hoef geen kleinere tieten
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij ook niet kleiner maar als ze bij sporten al bij je oren komen ............![]()
lekker erotisch is datquote:Op maandag 4 juni 2007 14:14 schreef freud het volgende:
Of tape, piercings, lijm, etc?
Als je iemand ziet die het al een aantal jaren zonder doet, dan ga je daar vanzelf anders over denkenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:01 schreef freud het volgende:
@Airwin; ik heb een hekel aan BH's hoor, uit die dingen
Wat onzin is, want borsten gaan niet hangen door het niet dragen van BH'squote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als je iemand ziet die het al een aantal jaren zonder doet, dan ga je daar vanzelf anders over denken.
idd ga maar kijken bij natuurvolken.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wat onzin is, want borsten gaan niet hangen door het niet dragen van BH's![]()
Als ze die nou ook eens voor grote maten zouden makenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
idd ga maar kijken bij natuurvolken.
Maar persoonlijk zie ik toch graag verpakt in iets mooi's
Een leuk dingetje van Marlies Dekkers bv.
en als ze ze maken, dan ook voor een normale prijs en geen 70 euro voor 1 bhquote:Op maandag 4 juni 2007 14:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als ze die nou ook eens voor grote maten zouden maken![]()
Volgens mij gaat Marlies al tot en met cup D.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
en als ze ze maken, dan ook voor een normale prijs en geen 70 euro voor 1 bh
Nou.....als men niet voldoende beweegt en de borstspieren niet traint zijn er veel vrouwen de lul. Ben benieuwd hoe je aan doie info komtquote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wat onzin is, want borsten gaan niet hangen door het niet dragen van BH's![]()
Cup D is geen grote maatquote:Op maandag 4 juni 2007 15:23 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Marlies al tot en met cup D.
Dat bedoel ik, zodra ze uit zijn dan ga je er niet mee door het huis lopen slepen zoals An d'r kat...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:01 schreef freud het volgende:
@Airwin; ik heb een hekel aan BH's hoor, uit die dingen
Bewegen en borstpieren trainen is wat anders dan een BH dragen.... (en dan nog, die spieren zitten ónder je borsten, niet erin).quote:Op maandag 4 juni 2007 15:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou.....als men niet voldoende beweegt en de borstspieren niet traint zijn er veel vrouwen de lul. Ben benieuwd hoe je aan doie info komt![]()
OMG ik vraag niet verder.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Cup D is geen grote maatzeker tegenwoordig niet meer
Coolquote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Ynske het volgende:![]()
Haal op het doek voor Barbapapa!
Het eind is zoek!
Bij de familie Barbapapa
Kom op bezoek bij Barbapapa
Kunnen wat ze willen worden
Dun, dik of rond,
Kort, vierkant, lang
Kom op bezoek bij Barbapapa!
Er is een Barbapapa, Barbamama,
Barbabenno, Barbabella, Barbabientje,
Barbaborre, Barbabob, Barbabee,
Barbalala!
Kom op bezoek bij Barbapapa!
we gaan de échte barbapapa uit 1974 weer uitzenden
Terug naar het land van herkomst ?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Ynske het volgende:
we gaan de échte barbapapa uit 1974 weer uitzenden
Das niet helemaal waar...in de borst zelf zitten idd geen spieren, maar vet. De spieren zitten voornamelijk van de oksel naar de borst toe. Als je die traint werkt dat als natuurlijke BH. Daarom zit in een goede BH ook daar het sterkste elastiek. Het dient dus net als BH ter ondersteuning...quote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bewegen en borstpieren trainen is wat anders dan een BH dragen.... (en dan nog, die spieren zitten ónder je borsten, niet erin).
Puur het dragen van een BH voorkomt niet dat borsten, al dan niet op latere leeftijd, gaan hangen.
Ja, dat klopt. En het kan dus idd zorgen voor stevigere borsten door de natuurlijke ondersteuning, net als een BH zorgt voor ondersteuning. Maar het niet dragen van een BH, maakt niet dat je borsten sneller/eerder gaan hangen terwijl ze dat daarvoor niet deden. Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 juni 2007 16:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar...in de borst zelf zitten idd geen spieren, maar vet. De spieren zitten voornamelijk van de oksel naar de borst toe. Als je die traint werkt dat als natuurlijke BH. Daarom zit in een goede BH ook daar het sterkste elastiek. Het dient dus net als BH ter ondersteuning...
Dan begrijpen we elkaar nu welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En het kan dus idd zorgen voor stevigere borsten door de natuurlijke ondersteuning, net als een BH zorgt voor ondersteuning. Maar het niet dragen van een BH, maakt niet dat je borsten sneller/eerder gaan hangen terwijl ze dat daarvoor niet deden. Dat bedoel ik![]()
Hangende borsten is vaak ook gewoon een kwestie van zwaartekrachtEn daar voorkomt zo'n BH niks aan.
ik kan zelf een heel pak potloden eronder kwijt, dus ik ben wel een beetje thuis in hangborsten
Wel grappig om te lezen dat 2 dames aan elkaar gaan uit leggen wanneer borsten wel of niet gaan hangen.quote:
Sommige mannen wel. Denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wel grappig om te lezen dat 2 dames aan elkaar gaan uit leggen wanneer borsten wel of niet gaan hangen.
Dat soort discussies hebben mannen nooit.
Nee, over het algemeen gaat zo'n discussie niet verder dan de waarneming of ze wel of niet hangen...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:17 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wel grappig om te lezen dat 2 dames aan elkaar gaan uit leggen wanneer borsten wel of niet gaan hangen.
Dat soort discussies hebben mannen nooit.
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen gaat zo'n discussie niet verder dan de waarneming of ze wel of niet hangen...
Dat zijn dan denk ik meer mannen in het genre "Kelly"quote:
Ik voorspel een pracht van een TT als we deze nog snel even volposten!quote:
Ik dacht meer aan het genre Tokkiequote:Op maandag 4 juni 2007 16:23 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat zijn dan denk ik meer mannen in het genre "Kelly"
Mag jij hem openen Airwin....iets van: SC: over wanneer ze gaan hangenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorspel een pracht van een TT als we deze nog snel even volposten!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Mag jij hem openen Airwin....iets van: SC: over wanneer ze gaan hangen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |