quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
iedereen aan een nieuwe tas
ik twijfel nog tussen deze twee 1en 2
Gheyle vrouwen met begripte stocken in korte kledeij rondhupsen op een kunstmaatigh aanghelegd ende gemaeckt veld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen we het misschien eens niet hebben over hockeytrutjes, hockeysletjes of weet ik wat nog meerHet zijn gewoon vrouwen en het lijkt me niet meer dan normaal dat we daar normale termen voor gebruiken
Tuurlijk heb ik opgeletquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Gheyle vrouwen met begripte stocken in korte kledeij rondhupsen op een kunstmaatigh aanghelegd ende gemaeckt veld.
Neequote:Weet je wat? Volgende keer kom ik wel helpen. Eerlijk delen. Jij de foto's ik de hockeytutjesvrouwen.
hehe... zeg dat welquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Ynske het volgende:
sooow, t word nu wel eens tijd om mijn bed eens uit te gaan komen
dat krijg je als je weekend hebtquote:
Hmmm...misschien wel aardigquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Ynske het volgende:
Misschien leuk voor mensen die nog bandjes wil fotograferen:
8/9/10 juni is in Utrecht Night Fever 2007
» Buiten » Podium » Band/DJ
» 21.00 » ledig Erf » Let's Go Bananas
» 21.00 » Stadhuisbrug » Défusion
» 21.30 » 't Wed » De Leuk Dat Je Er Bent Band
» 22.00 » Domplein » Delayed Superstars
» 22.00 » Neude » Tour de Funk
» 23.00 » Ganzenmarkt » What's up Bob
» Binnen » LOCATIE » ACT
» 22.00 » Cafe OpStand » DJ Fieke
» 22.00 » Stairway To Heaven » That's Cool
» Buiten » Podium » Band/DJ
» 21.00 » Ledig Erf » De Leuk Dat Je Er Bent Band
» 21.30 » 't Wed » Vonk
» 22.00 » Domplein » Mrs Daniels
» 22.00 » Neude » Sigs
geef ff een gil danquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...misschien wel aardigHeel misschien ben ik in de buurt dat weekend
Ja, hallo, jij had het over een sporttoernooi. Hockey is wel even iets anders...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
NeeJij vond het maar niets om voor zo weinig zo lang bezig te zijn
Dan moet je nu niet opeens ook mee willen helpen
Hockey = sportquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, hallo, jij had het over een sporttoernooi. Hockey is wel even iets anders...
Zeg, pas op hequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, hallo, jij had het over een sporttoernooi. Hockey is wel even iets anders...
Ik vlieg niemand aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef rudedeltadude het volgende:
kijk uit hoor... voor je het weet vliegt P je aan
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vlieg niemand aanIk ga er gewoon bovenop zitten
Das misdadigquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vlieg niemand aanIk ga er gewoon bovenop zitten
Ik was ook altijd meer aan het golfen dan hockeyenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef umberrella het volgende:
hockey... middelbare schoogym herinneringen....
gewoon hard meppen tegen die bal en iedereen springt bang weg.... 1-0 voor Umb's team
gewoon doen, je niet tegen laten houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef rudedeltadude het volgende:
eigenlijk.... eigenlijk...
heb ik onwijs veel zin om eens ff een rondje met mijn camera te gaan maken... buiten dan...
maar die dreiging van regen is met groot.... grrrr
ik had me er zwaar op verheugd....
en vervolgens een zwemmende camera?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon doen, je niet tegen laten houden
hockey is gewoon leuk, vooral als je de tegenstander lekker kan pesten met loeiharde ballenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ik was ook altijd meer aan het golfen dan hockeyen.
poncho/regenjas/plastic zak mee en zorgen dat je je camera als t echt begint te plonzen beschermd is. een beetje regen kan hij echt wel tegen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en vervolgens een zwemmende camera?
mwoah... zie ik neit echt zitten.
mowah.... het begint hier alweer...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
poncho/regenjas/plastic zak mee en zorgen dat je je camera als t echt begint te plonzen beschermd is. een beetje regen kan hij echt wel tegen hoor
waar slaat dat op? zo bedoel ik t helemaal nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef rudedeltadude het volgende:
of wil je me hier gewoon graag weghebben ynske?
rustig rustig.... was een grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar slaat dat op?
ik vind alleen dat mensen zich om wat druppels niet echt tegen moeten laten houden.
Das niet leuk, lekker irriteren door te poorten en volledig van het veld te spelen is veel leukerquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockey is gewoon leuk, vooral als je de tegenstander lekker kan pesten met loeiharde ballen
het was echt een geintje... niks anders... met een smiley erachter had je de opmerking misschien beter begrepen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef Ynske het volgende:
najah what ever
* Ynske gaat eens kleren zoeken, en de stad maar eens in strax
ik denk tquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het was echt een geintje... niks anders... met een smiley erachter had je de opmerking misschien beter begrepen??
Ik was meer van de racketsporten...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockey is gewoon leuk, vooral als je de tegenstander lekker kan pesten met loeiharde ballen
Hier praktisch onbewolktquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mowah.... het begint hier alweer...![]()
daar ben ik ooit mee begonnen, tennis , tot ik moest verliezen met de limburgse jeugd kampioenschappen. toen gaan judoén en vervolgens gaan hockeyenquote:
weekendquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
Zoooow Halllloooooo, werken jullie niet meer of zo? Of juist wel natuurlijk![]()
Ik krijg net de bevestiging van mijn persaccredatie voor Tiesto binnen: Dat wordt lol zaterdag![]()
![]()
Tofquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
Ik krijg net de bevestiging van mijn persaccredatie voor Tiesto binnen: Dat wordt lol zaterdag![]()
![]()
Gaaf!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
Zoooow Halllloooooo, werken jullie niet meer of zo? Of juist wel natuurlijk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Gaaf!!!
Ik ben 2 weken terug met accreditatie naar zijn optreden in Belgie geweest.
Echt te vet is dat!
Veel plezier, maar dat komt goed, dat sowieso.... mag ik je waarschuwen en een stukje show verklappen?Ja, heb er enorm veel zin in. Bedankt voor de tip. Ik ga zowiezo nog even kijken wat mijn mogelijkheden zijn in de gracht en backstage...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ P helaas, de tweede plek is vergeven aan een collega'tje van me. Die is namelijk beetje flieft op de kerel![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:56 schreef Yoni het volgende:
Alvast heel veel plezier An! Wordt vast gaaaaaf!!
*superjaloers is*
Backstage hadden wij in Belgie niets te zoeken, daar werden we niet toegelaten, wel op het vip-balkon enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo nog even kijken wat mijn mogelijkheden zijn in de gracht en backstage...
Kun je mooie foto maken van fan-model die tiesto bestormdquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, heb er enorm veel zin in. Bedankt voor de tip. Ik ga zowiezo nog even kijken wat mijn mogelijkheden zijn in de gracht en backstage...
@ P helaas, de tweede plek is vergeven aan een collega'tje van me. Die is namelijk beetje flieft op de kerel![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
![]()
Golfsletjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef freud het volgende:
[..]
Gheyle vrouwen met begripte stocken in korte kledeij rondhupsen op een kunstmaatigh aanghelegd ende gemaeckt veld.
dan blijf ik uit je buurtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben brak. Gisteren voelde ik me al beroerd tijdens de nachtdienst en nu heb ik een volledige griep
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
feliquote:
*bordje en vorkje zoektquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Taart
En nu, zomerstop! Even geen studieGa in september ofzo wel weer eens kijken wat ik dan ga doen. Waarschijnlijk een langdurig traject bij mijn werkgever met zowel persoonlijke vaardigheden, technische dingen en projectmethodieken. Duurt 9 maanden.
Yoni mag zelf ook nog wel een stukje, maar verderquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef kwiebuske het volgende:
we nemen gewoon die hele taart met zn tweeen marc
Goed gedaan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
Nerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD! Ik ben MCSE!!!
Must Comfort and Support E-diots...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
MCSE...? Multifunctionele Computer Super Expert
Niet Minesweeper Consultant Solitaire Expert?quote:
12.00 uur kan er wel weer een stukkie taart bij hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, zal ik met mijn taart maar tot morgen wachten dan?
Nou, da's dan net een minuutje te laatquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
12.00 uur kan er wel weer een stukkie taart bij hoor
Noem het beestje gewoon bij het naampje, een ergere belediging dan Microsoft Certified Software Engineer is er toch niet?quote:
Nou gefeliciteerd dan he!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, da's dan net een minuutje te laat
Systems, weet je bestquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Noem het beestje gewoon bij het naampje, een ergere belediging dan Microsoft Certified Software Engineer is er toch niet?
Echt? Ik dacht 1 juniquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, da's dan net een minuutje te laat
Hoe kun je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht 1 juniMaar gefeliciteerd flessie
![]()
Zal ik je morgen een niet-verjaardags-smsje sturenquote:
Ja doe maar, ik word toch al niet te graag aan Getting Older Day herinnerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zal ik je morgen een niet-verjaardags-smsje sturen
OK, en nu nog ff duidelijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:57 schreef prupke het volgende:
ik heb een halve poes in de aanbieding ...
ze hebben fokke leeg gelepeld ..100 euro lichter en de humor (echt niet, tranen in de ogen) van een zatlellerige expoes en haar way of walking..
tis zo zielig...![]()
Sielug! Krijgt nu ook een hangbuikjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:57 schreef prupke het volgende:
ik heb een halve poes in de aanbieding ...
ze hebben fokke leeg gelepeld ..100 euro lichter en de humor (echt niet, tranen in de ogen) van een zatlellerige expoes en haar way of walking..
tis zo zielig...![]()
Je bedoelt die van Anquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:14 schreef freud het volgende:
[..]
Sielug! Krijgt nu ook een hangbuikje.
@P; in die eerste vind ik de DOF erg sterk werken...
Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat van de opgestoken middelvinger shoot...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef PdeHoog het volgende:
An, ik wil graag nog een fotografie-uurtje reserveren
't is wel een idee hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat van de opgestoken middelvinger shoot...
Ze houdt van je Pquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
En wat er gebeurt er als je een keer een foto van An maakt![]()
![]()
[afbeelding]
Ahw, dat voelt best raar he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:47 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
de laatste dag dat mijn ouderlijk huis van mijn ouders is. mijn thuis in Limburg is er niet meer
Inderdaad. Er zit links nog een storend element dat ik weg zou croppen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:14 schreef freud het volgende:
[..]
Sielug! Krijgt nu ook een hangbuikje.
@P; in die eerste vind ik de DOF erg sterk werken...
jah, voel me er eigenlijk best rot onderquote:
Raar idee he? Dat je ouwe kamer waar je alle putjes in de muur kent niet meer van 'jou' is. Dat iemand anders die putjes netjes vult en overschilderd met vreselijke kleuren, zijn eigen putjes in de muur gaat maken. Je sleuteltje niet meer past in de fiets voor de deur, en de kat in het raam toch echt niet jouw kat meer is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:47 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
de laatste dag dat mijn ouderlijk huis van mijn ouders is. mijn thuis in Limburg is er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |